Zadejte hledaný výraz...

Jak na prodej většího e-shopu a jakou odhadujete cenu?

Martin Hajna
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
20. 3. 2014 19:22:25
Tady žádnou smysluplnou informaci nedostanete. Prodat takový eshop je na půl roku práce, aby šel za dobrou cenu.
Čísla, která jste uvedl nejsou kompletní a vpodstatě nic neříkají.
20. 3. 2014 19:22:25
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-prodej-vetsiho-e-shopu-a-jakou-odhadujete-cenu/strana/2#reply1007765
unabombe
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
20. 3. 2014 19:23:53
Napsal FakeGameCZ;1070067
No ja mám na to iný názor...
Jenže tvůj názor je tu všem víš kde.. Protože většina tvých názorů jsou prostě nesmysly a ty jsi nejspíš jen troll.
K věci. Důležitý je důvod toho propadu zisku.
Docela mi nesedí některý informace, např to že si všechno proinvestoval zpátky a pak píšeš že investuješ jen 5k měsíčně, kde jsou ty peníze? Dost důležitý údaj.
Máš uživatelskou základnu nebo jenom vracející se zákazníky? Co pro tebe znamená brand?
Chceš nástřel ceny, ale dal si žalostně málo informací.. Z toho co vim bych osobně nabídl tak 1.5M, zatím je tam moc otazníků.
20. 3. 2014 19:23:53
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-prodej-vetsiho-e-shopu-a-jakou-odhadujete-cenu/strana/2#reply1007764
skranc
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
20. 3. 2014 20:00:20
Napsal FakeGameCZ;1070078
No ja práve pri nákupe na e-shope pozerám na dizajn.
potom, ale asi nekupuješ e-shopy takovéto hodnoty, protože pak, by tě to opravdu nezajímalo. Kdyby jsi viděl grafiku mého e-shopu tak se asi vyvrátíš a pokud bych Ti řekl, že vydělává několik milionů ročně pak se vyvrátíš podruhé. To opravdu není o grafice. Například takový mimibazar.cz je grafika neskutečná a vývar podle mě ještě neskutečnější.
20. 3. 2014 20:00:20
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-prodej-vetsiho-e-shopu-a-jakou-odhadujete-cenu/strana/2#reply1007763
FakeGameCZ
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
20. 3. 2014 20:02:00
Napsal skranc;1070106
potom, ale asi nekupuješ e-shopy takovéto hodnoty, protože pak, by tě to opravdu nezajímalo. Kdyby jsi viděl grafiku mého e-shopu tak se asi vyvrátíš a pokud bych Ti řekl, že vydělává několik milionů ročně pak se vyvrátíš podruhé. To opravdu není o grafice. Například takový mimibazar.cz je grafika neskutečná a vývar podle mě ještě neskutečnější.
Mal som na mysli pri kupovaní produktu z e-shopu ;-)
20. 3. 2014 20:02:00
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-prodej-vetsiho-e-shopu-a-jakou-odhadujete-cenu/strana/2#reply1007762
skranc
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
20. 3. 2014 20:10:57
Teď jsem se pořádně podíval na uváděná čísla. Buď tam píšeš nesmysly nebo to prostě nesedí. Pokud pracuji s marží 70% pak jsem musel v roce 2012 vydělat 5 600 000Kč a v roce 2013 pak 6 300 00Kč. Do zboží investováno nebylo, protože hodnota skladu je 640 000Kč. Pokud sedí čísla ceny marketingu pak i kdyby bylo měsíčně investováno 10 000Kč pak je to za dva roky 240 000Kč. Kde jsou ty další investice? řekl bych, že ty další investice jsou vysvětlením toho, proč je v roce 2013 výrazně nižší zisk než v roce 2012
20. 3. 2014 20:10:57
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-prodej-vetsiho-e-shopu-a-jakou-odhadujete-cenu/strana/2#reply1007761
Ondřej Roba
verified
rating uzivatele
(41 hodnocení)
20. 3. 2014 20:33:55
Ty peníze z marže na zboží šly do všemožných nákladů, od skladu a zaměstnance(+brigádníků), přes technický vývoj, různé služby a pokusy s novými druhy zboží (ne vždy úspěšné), sem tam i nevydařené spolupráce. Marže i obraty jsou pravdivé, to že jsme na tom nedokázali dostatečně vydělat je věc druhá.
Marketing spolykal také více, popisoval jsem spíš aktuální stav, kdy už jede obchod hodně ze síly brandu. Ten je si myslím v nejlepší formě, co kdy byl, základna zákazníků i fanoušků stále roste a jsme svým způsobem love-brandem.
Nechci zatím poodkrývat moc detailů, ale kdyby to někoho zajímalo vážněji, může napsat do PM o nějaké detaily.
20. 3. 2014 20:33:55
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-prodej-vetsiho-e-shopu-a-jakou-odhadujete-cenu/strana/2#reply1007760
Petronito
verified
rating uzivatele
20. 3. 2014 20:39:30
Ty peníze z marže na zboží šly do všemožných nákladů, od skladu a zaměstnance(+brigádníků), přes technický vývoj, různé služby a pokusy s novými druhy zboží (ne vždy úspěšné), sem tam i nevydařené spolupráce. Marže i obraty jsou pravdivé, to že jsme na tom nedokázali dostatečně vydělat je věc druhá.
Marketing spolykal také více, popisoval jsem spíš aktuální stav, kdy už jede obchod hodně ze síly brandu. Ten je si myslím v nejlepší formě, co kdy byl, základna zákazníků i fanoušků stále roste a jsme svým způsobem love-brandem.
Nechci zatím poodkrývat moc detailů, ale kdyby to někoho zajímalo vážněji, může napsat do PM o nějaké detaily.
20. 3. 2014 20:39:30
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-prodej-vetsiho-e-shopu-a-jakou-odhadujete-cenu/strana/2#reply1007759
skranc
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
20. 3. 2014 20:53:58
To co popisuješ nyní jsou poměrně zásadní informace, protože na začátku to vypadalo jako ultra výdělečná a v zásadě samostatně běžící one man show bez zásadní práce. Což samozřejmě málokdy bývá pravda. Když jsem přemýšlel o prodeji mého e-shopu zvažoval jsem následující postupy:
oslovit vybrané dodavatele - získají tak přímo přístup ke koncovým zákazníkům, znají moje obraty a dokáží si spočítat moji marži.
oslovit konkurenci - rozumí byznysu, ví o čem to je a kolik se dá vydělat.
oslovit provozovatele většího množství e-shopu nebo většího hráče na trhu (máš tu Radka z Parfums, zkus třeba Miton, Allegro atd.), pokud má e-shop opravdu brand může to být pro ně zajímavé
Podle mého klasický prodej přes inzerát má minimální šanci
V každém případě bych docela rád (třeba v PM) věděl o co jde.
20. 3. 2014 20:53:58
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-prodej-vetsiho-e-shopu-a-jakou-odhadujete-cenu/strana/2#reply1007758
kuvik
verified
rating uzivatele
21. 3. 2014 14:38:34
Tady to bude s kupcem tezky, kazdy rozumny bazlivy clovek, co by si stejne na to bral uver, se bude bat jit do kseftu, ktery je za rok schopen klesnout o 50%.
Jenze stejne chybi presnejsi cisla, co se tyce nebeznych vydaju - ze se trebas vyzkousel novy marketing, nebo sly prachy do vyvoje funkcionality webu, nebo se nabralo vyhodne na sklad atd. Protoze mozna byl zisk za minuly rok stejny, jako v 2012, ale 700 tisic se zainvestovalo do neceho, co se ukazalo jako naprosto nespravna investice, nebo se pozitivni ucinky investice projevi za rok, nebo tri...
21. 3. 2014 14:38:34
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-prodej-vetsiho-e-shopu-a-jakou-odhadujete-cenu/strana/2#reply1007757
Martin Hajna
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
21. 3. 2014 16:06:57
Napsal Petronito;1070125
Ty peníze z marže na zboží šly do všemožných nákladů, od skladu a zaměstnance(+brigádníků), přes technický vývoj, různé služby a pokusy s novými druhy zboží (ne vždy úspěšné), sem tam i nevydařené spolupráce. Marže i obraty jsou pravdivé, to že jsme na tom nedokázali dostatečně vydělat je věc druhá.
Marketing spolykal také více, popisoval jsem spíš aktuální stav, kdy už jede obchod hodně ze síly brandu. Ten je si myslím v nejlepší formě, co kdy byl, základna zákazníků i fanoušků stále roste a jsme svým způsobem love-brandem.
Nechci zatím poodkrývat moc detailů, ale kdyby to někoho zajímalo vážněji, může napsat do PM o nějaké detaily.
Ono co chcete slyšet? Nenapsal jste v podstatě nic a myslím, že ani tohle forum není pro dostatečnou prezentaci vhodné. Nikdo Vám z těch údajů nedokáže dát žádnou normální odpověď a povětšinou tady máte názory o lidí, kteří v životě u žádného velkého prodeje ani nebyli. Můžete za to dostat třeba 10 000 000 i když budete ve ztrátě. Zpracujte kompletní podklady pro kupce a můžete s tím jít na trh, takhle to neprodáte ani za úsměv.
21. 3. 2014 16:06:57
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-prodej-vetsiho-e-shopu-a-jakou-odhadujete-cenu/strana/2#reply1007756
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit