Zadejte hledaný výraz...

Jak na PPC v obsahové síti Adwords?

Ahoj,
vyhledávací síť mám celkem zmáknutou, problémy mám ale s obsahovkou. Aktuálně řeším následující:
Jede mi několik kampaní a sestav cílených dle slov, nebo zájmů publika. Zajímá mne pouze výkon (cena konverze a počet konverzí) a všechny sestavy splňují moje požadavky na cenu. Nicméně při bližším prozkoumání zjistím, že mi 90% leadů vodí 2-3 weby, které se ve všech sestavách opakují.
Jak toto dále vylepšit?...vytáhnout si ty 3 weby do vlastních sestav s pevným cílením pouze na tyto weby? Neoslovím tím ve finále míň uživatelů, než když to tam pálím více cíleními? Nezvedám si nyní cenu prokliku tím, že více kampaní si vzájemně konkuruje na několika webech?
Obecně neumím kromě těch základních věcí (vyloučení nefungujících webů, inzeráty, různé ceny na různá zařízení) obsahovku ladit. Takže kdyby měl někdo nějaké studijní materiály pro pokročilé k obsahovkám, za odkaz budu vděčný.
Díky
Doplnění:
jedná se o jednorázový prodej, kde opakované nákupy nedávají logiku. Řeším proto pouze oslovení nových zákazníků.
24. 2. 2017 10:51:11
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-ppc-v-obsahove-siti-adwords#reply1262319
Jiří Wolf
verified
rating uzivatele
(43 hodnocení)
24. 2. 2017 14:00:29
Pokud netrváš na knížkách, kluci z H1čky na tohle maj docela dobrý školení.
24. 2. 2017 14:00:29
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-ppc-v-obsahove-siti-adwords#reply1262318
elemik
verified
rating uzivatele
24. 2. 2017 14:32:15
Napsal Warendo;1366817
Pokud netrváš na knížkách, kluci z H1čky na tohle maj docela dobrý školení.
Taky mám dobrou zkušenost s jejich školeními.
24. 2. 2017 14:32:15
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-ppc-v-obsahove-siti-adwords#reply1262317
Vytažení webů a jejich přímé zacílení je dobrý nápad, ale teoreticky může znamenat i horší cenu konverze - třeba kvůli tomu, že zacílení je na celý web, ale původní cílení na klíčová slova se na celý web nedostalo (a cílovka je jen v té původně zacílené části). Naopak tím samozřejmě může dojít i k pozitivnímu efektu zvýšení počtu konverzí, pokud je ta správná cílovka na celém webu. Čili není jasné, jak to v tom konkrétním případě dopadne a je potřeba to vyzkoušet (případně pak vyloučit jen konkrétní neefektivní části webu).
To přímé cílení bych už pak nedávala do více kampaní, cílila bych to jen jednou s přímou kontrolou nad tím, co tam prodávám. (Nechápu přesně, jaký byl princip konvertování těch pár webů z různých kampaní, ale pokud to jsou třeba různé produkty v různých kampaních, tak bych buď preferovala konkrétní produkt na konkrétním webu nebo jestli je to jedno dala víc inzerátů na různé produkty do stejné sestavy. Ale nedělala bych duplicitní cílení, kdy se systém sám rozhodne, z které kampaně tu reklamu vytáhne.)
24. 2. 2017 18:07:12
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-ppc-v-obsahove-siti-adwords#reply1262316
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit