Zadejte hledaný výraz...

Jak na newsletter

zlutejbanan
verified
rating uzivatele
22. 9. 2012 13:59:25
Máme několik eshopů a chtěli bychom začít našim zákazníkům rozesílat emailem akční nabídky.
V současné době je moc nerozesíláme, protože jsme při jejich rozesílání naráželi na technické problémy. Z počátku jsme naráželi na problém s limitem max. 300 odeslaných emailů z jedné IP za 2 minuty na schránky @seznam.cz , v případě překročení již veškeré další emaily byly odstraněny jako SPAM a v podstatě tak jejich rozesílání nemělo smysl. Nyní jsou odesílány v 5 minutovém intervalu v blocích po 300 příjemcích, ale tímto způsobem dokážeme za 24h rozeslat jen 86400 emailů, což je pro nás problém, protože email může tímto způsobem může být zákazníkovi doručen až za několik dní po jeho odeslání a nabídka již nemusí být aktuální.
Jakým způsobem řešíte takovéto odesílání většího počtu emailů, případně jak to technicky provést aby to bylo schopno emaily svižně odeslat?
Ještě by mně zajímalo co je dle Vás lepší, zda odesílat obrázky použité v emailu jako součást emailu, takže je možné je ihned vidět a nebo zda obrázky umístit do HTML emailu z externích URL adres, kdy je většina emailových klientů nehodlá zobrazovat a zobrazí informaci, že se email pokouší zobrazit externí objekty, které mohou být potencionální hrozbou (takto posílá emaily třeba Alza a většina velkých společností)
22. 9. 2012 13:59:25
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-newsletter-2#reply811280
Používáme externí řešení typu Mailchimp nebo Aweber. Bohatě se to vrátí...
22. 9. 2012 14:04:30
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-newsletter-2#reply811279
zlutejbanan
verified
rating uzivatele
22. 9. 2012 14:08:41
To je cesta, kterou jít nechceme protože dávat více jak 100tis měsíčně za odeslání emailů není pro nás zajímavé
22. 9. 2012 14:08:41
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-newsletter-2#reply811278
Kolik tech mailu rozesilate mesicne?
Mj. klidne budu davat do reklamy i 1.000.000 mesicne, kdyz to ty penize vydela zpet. A pokud delate newslttery v takovem mnozstvi a penize vam to nevydela, delate neco spatne....
22. 9. 2012 14:17:33
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-newsletter-2#reply811277
zlutejbanan
verified
rating uzivatele
22. 9. 2012 14:29:49
Moc často je nerozesíláme, protože je nejsme schopni včas doručit, takže je posíláme tak 3-4x do roka.
Máme takřka 1mil emailových adres našich zákazníků.
Vzhledem k tomu, že zákazníci se stále vrací, nakupují a neprojevuje se žádný pokles, ba naopak růst objednávek a to i bez zasílání newsletterů, tak mně tato investice nepřijde adekvátní k výsledku, protože i dle měření konverzí z těch několika odeslaných emailů, se počty objednávek nijak nezvýšili.
Z dlouhodobého hlediska musí být levnější zařídit vlastní způsob odesílání než tyto externí řešení.
Spíš by mně i zajímalo zda je lepší vkládat ty obrázky přímo do emailů, nebo použít externí
22. 9. 2012 14:29:49
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-newsletter-2#reply811276
Franta
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
22. 9. 2012 14:59:24
Takže newsletter nepřináší žádný zajímavější přínos? Někde bude docela zásadní problém. Sice nevím co prodáváte, ale při takovém počtu e-mailů by to rozhodně efekt mít mělo.
Případně bych ještě u rozesílání e-mailů zvažoval nějaké to cílení. Tedy rozesílání newsletteru do kategorií. Pokud nějaké kategorie zákazníků máte (třeba rozděleno dle pohlaví, věku, nebo druhu zboží, které nakupují atd.) A co se týče obrázků, tak do přílohy bych je určitě nedával.
22. 9. 2012 14:59:24
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-newsletter-2#reply811275
Možná by ti pomohlo toto: http://michalkubicek.cz/top-zdroje-provozu-a-konverze/- tady zjistíš, že pokud máte opravdu milion cílených a legálně získaných adres, pak není z toho problém získat klidně i několik desítek tisíc objednávek.
22. 9. 2012 15:04:55
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-newsletter-2#reply811274
6359
Zkoukni ten obrázek - jedna z posledních mailových kampaní. Nákupů bylo ve finále 152.
22. 9. 2012 15:10:46
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-newsletter-2#reply811273
zlutejbanan
verified
rating uzivatele
22. 9. 2012 15:18:27
Emailové adresy máme legálně přímo z našich obchodů a jsou jim zasílány nabídky jen na zboží z těchto obchodů.
Z našich statistik jsme zjistili, že z emailu přijde do obchodu více jak čtvrtina lidí, ale nákup většinou neprovedou ihned, ale nakoupí zde až za několik týdnů.
Spíš se chceme zaměřit na přesně cílené rozesílání nabídek na základě vyhodnocení předchozích objednávek a předchozího chování zákazníka v obchodě a k tomu již potřebuje mít vlastní řešení odesílání emailů.
22. 9. 2012 15:18:27
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-newsletter-2#reply811272
Ano, rika se tomu segmentace, coz oba systemy umi. Pokud mate vice mailu, tak je asi opravdu lepsi vlastni reseni. I to vas ale vyjde na pekne penize (vyvoj, nekolik severu, ladeni atd.)
22. 9. 2012 15:23:32
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-newsletter-2#reply811271
JM
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
22. 9. 2012 15:24:49
to je Mailchimp alebo aweber?
Napsal Michal Kubíček;847568
6359
Zkoukni ten obrázek - jedna z posledních mailových kampaní. Nákupů bylo ve finále 152.
22. 9. 2012 15:24:49
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-newsletter-2#reply811270
Napsal zlutejbanan;847551
Moc často je nerozesíláme, protože je nejsme schopni včas doručit, takže je posíláme tak 3-4x do roka.
Máme takřka 1mil emailových adres našich zákazníků.
Vzhledem k tomu, že zákazníci se stále vrací, nakupují a neprojevuje se žádný pokles, ba naopak růst objednávek a to i bez zasílání newsletterů, tak mně tato investice nepřijde adekvátní k výsledku, protože i dle měření konverzí z těch několika odeslaných emailů, se počty objednávek nijak nezvýšili.
Z dlouhodobého hlediska musí být levnější zařídit vlastní způsob odesílání než tyto externí řešení.
Spíš by mně i zajímalo zda je lepší vkládat ty obrázky přímo do emailů, nebo použít externí
obarzky se maji stahovat, nicmene mate-li milion zakaznickych emailu a chcete mit reseni in house, tak si stejne pripravte par desitek tisic za mesicni provoz a pokud nekoupit neco hotoveho a funkcniho, tak sesti mistnou sumu na vyvoj. Ono pokud mate tolik zakazniku, tak mate i nejake potreby, ktere vetsinou nic nesplni a tak se to zacne ohybat, upravovat a nakonec se stejne necha udelat neco vlastniho. A pokud maji byt mejly rozeslany v normalni dobe, tzn. milion mejlu v radu par hodin s tim, ze budou DORUCENY a nebudete blokovani portaly, protoze rozeslat je neni nic sloziteho, pak to je uz opravdu vyssi divci.
Na druhou stranu muzete zkusit spickova reseni ala emarsys, kde se dostanete na par desitek tisic mecine platby, ale mate system, ktery funguje, mejly dorazi a navic vam to z casti zasupluje i CRM.
22. 9. 2012 15:34:58
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-newsletter-2#reply811269
Ano, rika se tomu segmentace...
Presnejsie by bolo behavioralne cielenie (behavioral targeting)
22. 9. 2012 15:41:03
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-newsletter-2#reply811268
zlutejbanan
verified
rating uzivatele
22. 9. 2012 16:16:30
Jak je vidět tak k vyřešení našeho problému to bude chtít jen drobnost a tou je zřízení 15 SMTP serverů, které emaily odešlou, což vyjde na pár korun a nebo sjednat nějakou výjimku se seznamem, protože 87% těch emailů je na @seznam.cz
22. 9. 2012 16:16:30
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-newsletter-2#reply811267
Napsal zlutejbanan;847587
Jak je vidět tak k vyřešení našeho problému to bude chtít jen drobnost a tou je zřízení 15 SMTP serverů, které emaily odešlou, což vyjde na pár korun a nebo sjednat nějakou výjimku se seznamem, protože 87% těch emailů je na @seznam.cz
nejde o pocet SMTP serveru, jde o spojeni a pocet emailu, ktere tam "date" v prubehu jednoho spojeni. Seznam vam zadne vyjimky delat nebude, pravidla ma jasna a neni problem tam dostat i s jednotkami SMTP serveuy desitky/stovky tisic emailu za hodinu.
22. 9. 2012 16:35:14
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-newsletter-2#reply811266
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit