Zadejte hledaný výraz...

Jak na marketing u nabidky prekladu

unlucky
verified
rating uzivatele
(16 hodnocení)
13. 2. 2013 12:48:29
Mam web, kde se nabizi preklady "netradicniho" jazyka. Na dulezita kw na prvni strance jak na Googlu, tak i na Seznamu. I presto je navstevnost velmi mala (30-50) a tak konverze miziva. Chci se zeptat, zda se vyplati investovat do adwords/sklik. Jak jsem jiz rikal, je to netradicni jazyk a pouzit ppc se mi zda nevhodne, kdyz vetsina stranek nema nic spolecneho s danym jazykem. Treba se mylim. Ma nekdo s tim zkusenosti? Nebo misto ppc kupovat odkazy?
13. 2. 2013 12:48:29
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-marketing-u-nabidky-prekladu/#reply865966
intehos
verified
rating uzivatele
(35 hodnocení)
13. 2. 2013 13:04:36
Zřejmě nejsi na důležitá KW na prvních místech, když máš mizivou konverzi... U PPC počítej s poměrně vysokou cenou za proklik...
13. 2. 2013 13:04:36
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-marketing-u-nabidky-prekladu/#reply865965
Majo Kolesar
verified
rating uzivatele
13. 2. 2013 13:32:45
Unlucky
"netradicny" jazyk nebude mať tak veľký trh, aby dosiahol vysokú návštevnosť z prirodzeného vyhľadávania.. dôležitejšia je v tomto prípade relevancia návštevníkov a v tomto smere môže byť investícia do ppc výhodná..
kampane je možné veľmi presne cieliť, to znamená, že na web prídu relevantní návštevníci ale to, či sa to odrazí na konverziách závisí od XY ďalších faktorov (web, kvalita služieb, cenová politika..)
taktiež fakt, že "dôležité KW" sa zobrazujú na prvých miestach je zanedbateľný pokiaľ nie sú relevantné vzhľadom na cieľový trh... a to sa bez analýzy potvrdiť/vyvrátiť nedá
13. 2. 2013 13:32:45
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-marketing-u-nabidky-prekladu/#reply865964
unlucky
verified
rating uzivatele
(16 hodnocení)
14. 2. 2013 21:56:22
Majo: Prave to se obavam, ze PPC mi relevantni navstevniky/zakazniky neprinese, kdyt je to netradicni jazyk. Ale asi si to zkusim. Zajimalo by me, sklik ci adsense v tomto oboru?
14. 2. 2013 21:56:22
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-marketing-u-nabidky-prekladu/#reply865963
Majo Kolesar
verified
rating uzivatele
14. 2. 2013 23:55:09
unlucky
preco by nepriniesla? pokial je kampan navrhnuta spravne a na zaklade analyzy tak prinasa praveze vysoke percento relevantnych návštevníkov.. na to aby sa rozpočet nevyklikaval všeobecnými alebo nerelavantnými dotazmi slúži vylučovacia zhoda, ktorej treba venovať minimálne takú pozornosť, ako samotným zostavám kampane..
Zajimalo by me, sklik ci adsense v tomto oboru?
ak rozpočet dovolí tak oboje.. avšak závisí to aj od hľadanosti na kľúčové frázy..
14. 2. 2013 23:55:09
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-marketing-u-nabidky-prekladu/#reply865962
Martin Kůra
verified
rating uzivatele
18. 2. 2013 00:37:45
Být Vámi, zaměřil bych se na long tail klíčová slova. Na PPC bych se vybod.
Martin
18. 2. 2013 00:37:45
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-marketing-u-nabidky-prekladu/#reply865961
intehos
verified
rating uzivatele
(35 hodnocení)
18. 2. 2013 10:32:52
czMartin:
to je moudro k zamyšlení... Proč ne PPC ???
18. 2. 2013 10:32:52
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-marketing-u-nabidky-prekladu/#reply865960
Martin Kůra
verified
rating uzivatele
18. 2. 2013 10:38:38
Napsal intehos;911207
czMartin:
to je moudro k zamyšlení... Proč ne PPC ???
Přirozené výsledky mají větší proklikovost než PPC. Když unlucky píše, že je na důležitá KW první a návštěvnost je přesto malá, tak na daná KW asi obecně návštěvnost nebude kdovíjaká. Takže PPC na tato KW by negenerovala logicky pražádné prokliky.
18. 2. 2013 10:38:38
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-marketing-u-nabidky-prekladu/#reply865959
unlucky
verified
rating uzivatele
(16 hodnocení)
18. 2. 2013 11:51:26
tak jsem si pohral s sklikem a dneska mi prisly penize na ucet. Nemohu ale zmenit status u klicovych slov, jsou porad neaktivni:
Klíčové slovo bylo pozastaveno, protože na počet zobrazení má příliš málo prokliků
V napovede napsali, ze kvuli vysokemu poctu zobrazeni a nizek mire prokliku. Ale ja je jeste neaktivoval?? Muze to byt kvuli nizke cene a obecnemu kw?
18. 2. 2013 11:51:26
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-marketing-u-nabidky-prekladu/#reply865958
Martin Kůra
verified
rating uzivatele
18. 2. 2013 12:28:07
To je přesně to, o čem jsem mluvil. KW jsou neaktivní, protože je nízká vyhledávanost. Nebo jste zvolil příliš obecná KW, tedy Sklik vyhodnotil, že za danou cenu za proklik budou prokliků minimum.
18. 2. 2013 12:28:07
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-marketing-u-nabidky-prekladu/#reply865957
intehos
verified
rating uzivatele
(35 hodnocení)
18. 2. 2013 19:52:31
Pokud je důležité slovo neaktivní z důvodu málo prokliků, tak je něco špatně a asi to nebudou tak důležitá KW...
Na víc spekulací nemáme dost informací, takže dělat závěry že to chce tohle, nebo tohle, když neznáme URL webu a ani jedno KW na které zakladatel tématu cílí, je nesmysl...
18. 2. 2013 19:52:31
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-marketing-u-nabidky-prekladu/#reply865956
Martin Kůra
verified
rating uzivatele
18. 2. 2013 21:25:06
Souhlasím, nemáme dost info. Shodou okolností ale mám zkušenosti s marketingem překladů netradičních jazyků, takže víceméně dokážu odhadnout kolegovy problémy s tímto marketingem spojené. Pokud byste potřeboval pomoct, jsem k dispozici.
18. 2. 2013 21:25:06
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-marketing-u-nabidky-prekladu/#reply865955
unlucky
verified
rating uzivatele
(16 hodnocení)
18. 2. 2013 23:37:49
Zkousim nyni sklik. Kw byly neaktivni, protoze jsem nastavil asi moc malo, nyni uz jsou aktivni (ale nezobrazuji se jeste, asi az po odsouhlaseni).
Zatim mam kampane/kw takto:
preklady
Nevím, jestli mám dát i verze v množném čísle, tedy , preklad atd..
18. 2. 2013 23:37:49
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-marketing-u-nabidky-prekladu/#reply865954
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit