Zadejte hledaný výraz...

Jak motivovat lidi k objednávání přes telefon

beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
26. 11. 2016 09:56:44
Neřešili jste to? Něco mě napadá, ale fakt nevím. Lepky jsou jedna věc, ale spíš by mě zajímalo, zda má někdo zkušenosti např. s posíláním vizitek jako potvrzení první objednávky, klasickými vizitkami, nějakými magnetky na ledničku apod. Prostě nápady, jak lidi přesvědčit, aby mi nakupovali přes tento levný zdroj konverzí a nechodili mi opakovaně roky přes drahé placené zdroje. Prosím jen ty, co mají vše přesně změřené. Dohady mě moc nezajímají.
Ten kdo je jako já, tak ten telefon používá na nákupy běžně, mám pocit, že máme nyní telefonických tak 5% objednávek, ale rád bych to zvedl
Díky.
26. 11. 2016 09:56:44
https://webtrh.cz/diskuse/jak-motivovat-lidi-k-objednavani-pres-telefon#reply1239682
darksir
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
26. 11. 2016 11:42:45
Hmm, u mne by sis po telefonu neobjednal :-) Osobne mam s objednavkami pres telefon nejhorsi zkusenosti. Vzdycky volali ti, co si chteli spise povykladat. Navic si vezmi, ze ten telefon musi nekdo obsluhovat. Ten clovek taky neni zadarmo, resp. ten cas mohl vyuzit lepe. Jasne, muzes si ho zvedat sam. Ale pokud delas nejakou cinnost, u ktere se musis soustredit a do toho ti neustale zvoni telefon, neudelas nic. Ja mam teda mnohem radsi objednavky pres email / web, protoze lidi nakupuji a ja u toho muzu delat neco uplne jineho.
26. 11. 2016 11:42:45
https://webtrh.cz/diskuse/jak-motivovat-lidi-k-objednavani-pres-telefon#reply1239681
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
26. 11. 2016 15:12:11
Tohle neřeš, my máme s telefonem velmi dobré zkušenosti. Nějaká případová studie? :-)
26. 11. 2016 15:12:11
https://webtrh.cz/diskuse/jak-motivovat-lidi-k-objednavani-pres-telefon#reply1239680
Zakazniky muzes motivovat slevou, dopravou zdarma atd. Faktem je, ze vetsina eshopu se tomu vyhyba, v prenosi informaci muze vzniknout sum, spatne ti zakaznik neco nahlasi, pak uz si nepamatuje, samotny proces telefonniho objednavani vezme vic casu atd. Ale jak rikam, motivuj treba slevou, dopravou, darkem.
27. 11. 2016 08:56:15
https://webtrh.cz/diskuse/jak-motivovat-lidi-k-objednavani-pres-telefon#reply1239679
tallpa
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
20. 12. 2016 21:41:28
zasadne odmitam objednavky pres telefon, zakaznikum poradim s tim co chteji a pak jim reknu at si objednaji pres eshop, precijenom neni rok 1995 a provozuji internetovy a ne telefonicky obchod, ale je pravda ze mam vetsinu zakazniku z vyhledavacu a ne z heureky a podobně....
20. 12. 2016 21:41:28
https://webtrh.cz/diskuse/jak-motivovat-lidi-k-objednavani-pres-telefon#reply1239678
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
20. 12. 2016 21:46:08
To máte pravdu, ale je jisté procento lidí, kteří telefonování mají rádi a vám to přeci dokáže ušetřit peníze ... tak vcg. Když máte člověka, který je ochoten volat, tak se to určitě vyplatí.
20. 12. 2016 21:46:08
https://webtrh.cz/diskuse/jak-motivovat-lidi-k-objednavani-pres-telefon#reply1239677
tallpa
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
20. 12. 2016 22:04:34
mam zkusenost ze ty co volaj tak si casto chtej povidat a to bez nadsazky i o tom jaky mame v liberci pocasi a kolik snehu a ze sem pred triceti lety jezdil na montaze atd...a pak po 15 minutovym rozhovoru kdy se pta i pomalu na to jestli posilame postou mi rekne ze to ted stejne objednavat nebude ze si to promysli a objedna v lednu...ztrata casu
20. 12. 2016 22:04:34
https://webtrh.cz/diskuse/jak-motivovat-lidi-k-objednavani-pres-telefon#reply1239676
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
20. 12. 2016 22:09:11
Hele beraniste zkoušel jsi třeba letáky? Podle mě zrovna to tvoje zboží je na letákovou kampaň ideální a starší generace je pořád čtou a podle letáku i nakupují.
20. 12. 2016 22:09:11
https://webtrh.cz/diskuse/jak-motivovat-lidi-k-objednavani-pres-telefon#reply1239675
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
20. 12. 2016 22:11:39
Marate, kdysi jsem to zkoušel a bylo to nerentabilní. Zatím jsem v offlinu moc nepochodil. Nebo spíš si to myslím, když to srovnávám s výkonem online marketingu.
---------- Příspěvek doplněn 20.12.2016 v 22:15 ----------
Napsal tallpa;1347783
mam zkusenost ze ty co volaj tak si casto chtej povidat a to bez nadsazky i o tom jaky mame v liberci pocasi a kolik snehu a ze sem pred triceti lety jezdil na montaze atd...a pak po 15 minutovym rozhovoru kdy se pta i pomalu na to jestli posilame postou mi rekne ze to ted stejne objednavat nebude ze si to promysli a objedna v lednu...ztrata casu
Já vám to brát nebudu. Asi záleží na tom, jak umíte prodat. Zákazníci v tom často tápou a ztrácejí se v šíři nabídky a nejšťastnější jsou, když jim řeknete jednoduše "Já vám pošlu toto, souhlasíte?" a je to. Kdysi jsem to nechápal, ale poslední dobou už to také chápu. Když musím 12 hodin denně stále o něčem rozhodovat a pak jdeme večer na večeři, tak to poslední co chci je pročítat menu. Řeknu, doporučte mi to, co teď lidem chutná a to si dám. Doma také rád vypnu a když jdu na nákup, také zásadně nesrovnávám. Ovšem když nakupuji do firmy, tak samozřejmě řeším každou desetikorunu.
Další velká skupina lidí je ta, která telefonuje, protože jim to šetří čas. Např. podnikatelé. Já to dělám stejně. Všechny mám v telefonu a když něco potřebuji rychle, tak zvednu telefon, zavolám, řeknu "Dobrý den, tady Beran, prosím jako vždycky". Většina hovorů je vyřízená do 10s. Když volají lidi mě i když je to naopak a objednávám já, tak po sobě nechceme žádné údaje ani další informace. Ten kdo připravuje objednávku prostě zákazníka neobtěžuje a postará se o zbytek - dohledá si adresu, vygeneruje objednávku atd. Takto vyřizuji záležitosti když čekám na přechodu, jedu výtahem a prostě, když chci zužitkovat plonkový čas.
Když si spočítám náklady za hodinu telefonování, tak i kdyby člověk udělal jednu objednávku, tak se to prostě vyplatí.
20. 12. 2016 22:11:39
https://webtrh.cz/diskuse/jak-motivovat-lidi-k-objednavani-pres-telefon#reply1239674
Václav Bartoš
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
20. 12. 2016 22:39:00
Je to o druhu člověka, jak tu už někdo psal. My se třeba se službou PlaCla zaměřujeme na zákazníky, kterým šetříme čas s nákupem placených článků na internetu. Takže už z podstaty našeho zákazníka, nechce příliš ztrácet čas. Co ušetří ve svém byznysu díky nám, může věnovat rodině nebo odpočinku.
To, o čem píšeš, znamená zůstat zákazníkovi na očích. Být v pravý čas na pravém místě, když řeší nějaký problém, který mu můžeš vyřešit. Takže spíš změň svoje přemýšlení. Nezamýšlej se nad tím, jak lépe zákazníkovi prodat, ale jak mu lépe sloužit. Jaké problémy řeší, jak bys je vyřešil.
Naopak ty vezmi telefon a zavolej stovce svých zákazníků a snaž se je blíž poznat. Zjistit, jací to jsou lidé. Co dělají a jak to dělají, jakou roli v tom hraje tvůj produkt či služba. Uděláš to úplně jednoduše tím, že se představíš v souvislosti s tím, co si od tebe koupili. Když budeš mít tohle zjištěné, mnohem lépe nastavíš prodejní procesy.
A co se týče prodeje, skvělý jsou třeba rady Honzy Laibla: https://www.youtube.com/user/JanLaibl/videos
Vašek Bartoš
20. 12. 2016 22:39:00
https://webtrh.cz/diskuse/jak-motivovat-lidi-k-objednavani-pres-telefon#reply1239673
darksir
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
21. 12. 2016 21:59:24
Naprosto stejna zkusenost. Stejne jako podpora po telefonu. V podstate clovek jenom predcita manual. Coz je v aute, pred postou docela fajn. Posledni hovor, v aute, pred postou, v zime, takze nastartovano trval bez par minut hodinu. Za tu hodinu jsem odvykladal manual, ktery je na jednu A4. Pak jsem se zamyslel a na tlf. jsem se uplne vysral, lezi asi dva roky na stole, nevsimam si ho a objednavky chodi uplne stejne, jen mam lepsi psychiku a vice casu na rodinu :-)
Napsal tallpa;1347783
mam zkusenost ze ty co volaj tak si casto chtej povidat a to bez nadsazky i o tom jaky mame v liberci pocasi a kolik snehu a ze sem pred triceti lety jezdil na montaze atd...a pak po 15 minutovym rozhovoru kdy se pta i pomalu na to jestli posilame postou mi rekne ze to ted stejne objednavat nebude ze si to promysli a objedna v lednu...ztrata casu
21. 12. 2016 21:59:24
https://webtrh.cz/diskuse/jak-motivovat-lidi-k-objednavani-pres-telefon#reply1239672
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
22. 12. 2016 08:16:11
Tak to je přesně to, co mě štve. Když eshop nemá telefonickou podporu. Minulý týden jsem objednával a teprve včera mi volali, že mi dárek k Vánocům nedoručí. A to jsem tam volal snad 10x ... telefon měla kráva prý vybitý ... týden ...
22. 12. 2016 08:16:11
https://webtrh.cz/diskuse/jak-motivovat-lidi-k-objednavani-pres-telefon#reply1239671
darksir
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
22. 12. 2016 14:42:02
Já ti nevím, ale když hraju o čas a kór na vánoce, tak se informuju PŘEDEM, zda to mají skladem a že to dorazí. Pak teprve objednám, abych nemusel čekat, co se bude dít. Pokud nejde o velké hráče, kde je jistota, že mají zmáknutou logistiku, tam teda nevolám a nepíšu, protože je jasné, že to, co uvádějí na webu, to platí. Pokud bych se nedovolal / nedopsal, objednal bych jinde.
22. 12. 2016 14:42:02
https://webtrh.cz/diskuse/jak-motivovat-lidi-k-objednavani-pres-telefon#reply1239670
lubotaka
verified
rating uzivatele
1. 2. 2017 12:45:49
Napsal darksir;1341969
Hmm, u mne by sis po telefonu neobjednal :-) Osobne mam s objednavkami pres telefon nejhorsi zkusenosti. Vzdycky volali ti, co si chteli spise povykladat. Navic si vezmi, ze ten telefon musi nekdo obsluhovat. Ten clovek taky neni zadarmo, resp. ten cas mohl vyuzit lepe. Jasne, muzes si ho zvedat sam. Ale pokud delas nejakou cinnost, u ktere se musis soustredit a do toho ti neustale zvoni telefon, neudelas nic. Ja mam teda mnohem radsi objednavky pres email / web, protoze lidi nakupuji a ja u toho muzu delat neco uplne jineho.
Taky jsem pro tento systém (přes internetu). Dnes už jsou lidi zvyklý všechno kupovat pohodlně přes internet.
1. 2. 2017 12:45:49
https://webtrh.cz/diskuse/jak-motivovat-lidi-k-objednavani-pres-telefon#reply1239669
HonzaD
verified
rating uzivatele
1. 2. 2017 13:00:40
Osobně si myslím, že objednávání po telefonu je v době internetu anachronismem. Telefon byl vhodný komunikační prostředek v době předinternetové. Byla to doba letáků s telefoním číslem pro objednání. Dnes toto nahradil web a jeho možnosti, které jsou nesrovnatelné. Chápu, že třeba starší generace, může toto preferovat, ale jsou to asi spíš vyjímky. Takže jako alternativa budiž, ale nějakým způsobem to marketingově propagovat si myslím je už dnes out.
1. 2. 2017 13:00:40
https://webtrh.cz/diskuse/jak-motivovat-lidi-k-objednavani-pres-telefon#reply1239668
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit