Zadejte hledaný výraz...

Jak moc nás tahá O2 za fusekle? Pojďte se podívat.

Martin Kohout
verified
rating uzivatele
(19 hodnocení)
10. 10. 2016 23:29:41
Jak se společnost O2 staví k platícím zákazníkům? Byl jsem u této společnost pěknou řádku let. Bohužel však takto velké společnosti jedince moc neřeší. Jako je tomu bohužel i jinde. Za ukončení služeb stál fakt toho, že služby prakticky za zadní stranou smlouvy zrušili a jediné vyjádření je prý na faktuře. Má každý čas číst faktury? Bohužel by jste měli. Odvětilo O2. Žádná oficiální forma upozornění toho, že po vyčerpání FUPu omezí data, jsem se bohužel nedočkal. Je však hezké, že mi na email chodí další nabídky. Kde je však informace o ukončení „pomalého internetu“? A určitě se této informace nedočkali i další zákazníci. Proto jsem se rozhodl poslat dopis na ČTÚ – Český telekomunikační úřad.
Podal jsem vůči O2 reklamaci na změnu podmínek a chci otevřít možnost námitkového řízení. Je to forma sebereflexe a obrany před tím, že mě prakticky omezili v užívání služeb, které jsem s nimi podepsal. Celá skutečnost nastartovala 15. července. Další informace ohledně mobilních dat a toho, jak na telefonní lince prakticky klamou své uživatele si můžete přečíst v dopise, který jsem na ČTÚ zaslal. O dalších informacích budu samozřejmě informovat v jednom z dalších článků. Smluvní pokutu bohužel platit nebudu, cítím se smluvně společností O2 okraden.
Kde je pravda? Důkaz, že se nejedná o doplňkovou službu (O2 tvrdí, že se jedná o doplňkovou službu, kdy vám zpomalí internet), jak tvrdí O2, přidal do komentářů jeden z návštěvníků. Stejně tak si můžete všimnout dole v komentářích, jak aktuálně napsal Jaroslav Neubauer, Guru pro Social Media, O2. Služba „pomalého internetu“ je jasně zakotvena v podmínkách a parametrech služby O2. A to je fakt!
Zdroj: http://freebit.cz/o2-za-zady-smlouvy-meni-podminky-a-zakaznici-musi-mlcet/
10. 10. 2016 23:29:41
https://webtrh.cz/diskuse/jak-moc-nas-taha-o2-za-fusekle-pojdte-se-podivat#reply1229358
Jan Kuthan
verified
rating uzivatele
(48 hodnocení)
10. 10. 2016 23:52:01
Tak já nevím, ale konkrétně o téhle změně mi přišly od o2 asi 3 sms, nehledě na to, jak se to propírá na internetu. Ale na to počínání s ČTU se rád podívám :)
10. 10. 2016 23:52:01
https://webtrh.cz/diskuse/jak-moc-nas-taha-o2-za-fusekle-pojdte-se-podivat#reply1229357
SyntaxError
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
11. 10. 2016 00:04:52
Jo jo, mi od nich právě kvůli tomuto kroku odcházíme a to se nám snažili nabídnout fakturační kredit jako kompenzaci za ty data, s tím at jdou do prdele i celé O2.
11. 10. 2016 00:04:52
https://webtrh.cz/diskuse/jak-moc-nas-taha-o2-za-fusekle-pojdte-se-podivat#reply1229356
tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
11. 10. 2016 00:07:50
jeden insider: to co O2 vydělá na koncových zákaznících není nic oproti tomu, co dostáne od státu
11. 10. 2016 00:07:50
https://webtrh.cz/diskuse/jak-moc-nas-taha-o2-za-fusekle-pojdte-se-podivat#reply1229355
dms
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
11. 10. 2016 10:06:02
Jeden za osmnáct druhý bez dvou za dvacet :-). Od O2 jsem přešel k TMobile, protože při překročení hranic se mi ani s podporou O2 na druhém telefonu nepodařilo dostat na roaming a do jejich sítě. A co se nestalo u TMobile... Tam jsem měl ještě dobitý kredit a dobil jsem k němu dalších několik stovek, které mi ihned strhli a do teď nevím za co, jelikož se mnou TMobile přestal komunikovat. Že by do třetice všeho dobrého? :-)
11. 10. 2016 10:06:02
https://webtrh.cz/diskuse/jak-moc-nas-taha-o2-za-fusekle-pojdte-se-podivat#reply1229354
Jo jo O2 je gestapo
11. 10. 2016 10:09:23
https://webtrh.cz/diskuse/jak-moc-nas-taha-o2-za-fusekle-pojdte-se-podivat#reply1229353
ThoR
verified
rating uzivatele
(72 hodnocení)
11. 10. 2016 10:41:08
10let u o2 a když zavedli toto pravidlo tak jsem utekl, smluvní pokutu jsem zaplatil a následně také vymáhám u nich reklamací + dopis na ČTU, akorát ze všech dělají svoje ovečky a antimonopolní úřad ty naše operátory jen podporuje ...
Myslím že nás bude více takových co jim to ukončili...
11. 10. 2016 10:41:08
https://webtrh.cz/diskuse/jak-moc-nas-taha-o2-za-fusekle-pojdte-se-podivat#reply1229352
Honza Vorel
verified
rating uzivatele
11. 10. 2016 11:19:53
V srpnu jsme přešli s firmou k Odorik.cz, mobilní služby přeprodávají od T mobile, ale to využíváme pouze k příchozím hovorům na mobilní čísla, všechny odchozí hovory přes VOIP (odorik umí při voip volání zobrazovat protistraně Vaše mobilní číslo). Hovory můžete libovolně přesměrovávat, v síti Odorik voláte zdarma a umí ještě spoustu věcí, které jsme zatím nevyzkoušeli. Nechci tady dělat reklamu, ale oproti O2 šetříme cca 60% nákladů .
11. 10. 2016 11:19:53
https://webtrh.cz/diskuse/jak-moc-nas-taha-o2-za-fusekle-pojdte-se-podivat#reply1229351
cargopro
verified
rating uzivatele
11. 10. 2016 18:48:06
když jsem odešel před 10 lety od o2, tak asi po 2 letech jsem si tak nějak vzpomněl, že mi nepřišlo poslední vyúčtování, spíš nějaký ten doplatek, zkrátka jsem měl pocit, že jim něco dlužím a z jejich strany žádné upomínky, klidně by těch zjištěných 200 Kč nechali hnít další roky, kdybych vysloveně nepátral. Nakonec jsem od nich vymámil dokument, že vůči mně nemají žádnou pohledávku po ukončení smlouvy.
11. 10. 2016 18:48:06
https://webtrh.cz/diskuse/jak-moc-nas-taha-o2-za-fusekle-pojdte-se-podivat#reply1229350
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit