Zadejte hledaný výraz...

Jak mezi mlýnskými koly

beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
6. 10. 2016 08:54:12
Zdravím, já si připadám jak mezi mlýnskými koly. Co se týče koncáků, tam jsme si cestu zvolili sami. Nezjišťovat oprávněnost reklamací a ve 100% případů vracet peníze či řešit v jejich prospěch. Tam se s tím prostě počítá, že ten užitek bude větší, když to budeme provádět tímto způsobem.
Ale jak to děláte s dodavateli, kteří jsou pro vás klíčoví? Ti vám dělají kiksy také, jde tam úplně o jiné peníze a když chcete cokoliv řešit, tak na vás prdí a vymýšlí, jak s vámi vyjebat. Vzhledem k tomu, že je člověk potřebuje, protože nabízí dobré zboží s pěknou marží, tak z mé strany není zájem to hrodit (natož soudit se), člověk je jak v kleštích. Dnes mi např. jeden řekl, ať si klidně ukončím spolupráci, že mají zakázek dost a že škoda ve výši patnácti tisíc ho nezajímá.
Taky mě to nezabije, ale rozhodně nemůžu říci, že by mi nechyběly a že bych si mohl dovolit házet desítky jentak za hlavu. Na kompromis nechce přistoupit ... máte nějaké šikovné řešení, jak tyto záležitosti řešit aby došlo k zachování spolupráce a přitom člověk na tom nevytekl?
6. 10. 2016 08:54:12
https://webtrh.cz/diskuse/jak-mezi-mlynskymi-koly#reply1228348
Boxovaci pytel xD
6. 10. 2016 09:03:01
https://webtrh.cz/diskuse/jak-mezi-mlynskymi-koly#reply1228347
TomasX
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
6. 10. 2016 09:11:05
vyrůst. Ten slabší vždy ve sporu tahá za slabší konec.
Kolektivní vyjednávání a sdružování se na straně odběratelů také pomáhá, páka je poté větší. Připadá v úvahu se domluvit s kunkurencí a odebírat společně?
6. 10. 2016 09:11:05
https://webtrh.cz/diskuse/jak-mezi-mlynskymi-koly#reply1228346
lrs
verified
rating uzivatele
6. 10. 2016 09:32:49
Automaticky uznavat sto procent reklamaci (vcetne neopravnenych) je nesmysl. Pokud je spatny dodavatel, najdu jineho, nebo zvysim odbery tak, aby ho mrzelo, kdybych prestal odebirat. Jina cesta moc nefunguje
6. 10. 2016 09:32:49
https://webtrh.cz/diskuse/jak-mezi-mlynskymi-koly#reply1228345
Slávek
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
6. 10. 2016 09:41:56
Podle toho, co píšete a jakým způsobem s vámi jedná váš dodavatel, to vypadá na zlatý důl. Jestli je tam tak velký převis poptávky nad nabídkou, proč do toho nejít? Nemůžete si ty věci začít vyrábět sami? Nebo aspoň si dopředu začít sondovat terén, jak to na tom trhu vypadá? Třeba je tam prostor, kde byste se mohli chytit. Vyřešíte dvě věci jednou ranou: budete mít dost náhradních dílů pro sebe a v třeba se vám podaří rozjet nový byznys.
Je to samozřejmě jen takový Výstřel od boku - netuším, jak vysoké by musely být investice do zařízení a tak.
6. 10. 2016 09:41:56
https://webtrh.cz/diskuse/jak-mezi-mlynskymi-koly#reply1228344
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
6. 10. 2016 09:48:50
Nebudu se vyjadřovat k tomu uznávání reklamací koncákům, já jsem přesvědčen, že je tato cesta dobrá. Tam to budeme dělat i nadále, protože jich není tolik a ten efekt co to přinese je dobrý.
Věřte, že nejde - nebudeme to dělat sami. Oni jedou objemy s minimálním ziskem - nelze konkurovat. Servis i nákupky jsou super, my máme své prodejní podmínky také dané a měnit se nebudou. Takže vždy budeme jen jedni z mnoha prodejců. To je hold maloobchod. Široký záběr, od každého člověk prodá něco, ale sumasumárum to není o objemech a ani se o to nesnažíme.
PS: po výměně 40ti emailů jsme se dohodli, že nám dají polovinu, takže nakonec to nedopadlo zle.
6. 10. 2016 09:48:50
https://webtrh.cz/diskuse/jak-mezi-mlynskymi-koly#reply1228343
emanuel2
verified
rating uzivatele
6. 10. 2016 09:57:43
Když jsou to takový bossové a 15 tisíc je nezajímá, proč tedy tu zanedbatelnou a směšnou škodu bez mrknutí oka neuhradí? :-D
To je asi jako: "to jste tak zoufalí, že tu fakturu chcete po nás včas zaplatit?"
Čím větší "král", pro kterého je všechno směšné a zanedbatelné ... tím menší pravděpodobnost z něj něco dostat. Tak to bylo vždycky.
6. 10. 2016 09:57:43
https://webtrh.cz/diskuse/jak-mezi-mlynskymi-koly#reply1228342
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
6. 10. 2016 10:04:36
Emanueli, je to pravděpodobně proto, že oni jsou bosové co se týče objemu, ale rozhodně ne, co se týče marží. Můj tip je ten, že tu ztrátu co teď udělali na jedné objednávce budou pak dohánět deseti novými objednávkami. Ale to je jejich problém, když pracují téměř s nulovou marží.
6. 10. 2016 10:04:36
https://webtrh.cz/diskuse/jak-mezi-mlynskymi-koly#reply1228341
xunil
verified
rating uzivatele
6. 10. 2016 10:07:53
Napsal beraniste;1329652
Nezjišťovat oprávněnost reklamací a ve 100% případů vracet peníze či řešit v jejich prospěch. Tam se s tím prostě počítá, že ten užitek bude větší, když to budeme provádět tímto způsobem.
100% určitě ne. Vždy záleží na konkrétní situaci.
Napsal beraniste;1329652
Vzhledem k tomu, že je člověk potřebuje, protože nabízí dobré zboží s pěknou marží, tak z mé strany není zájem to hrodit
Pak ono jednání je zahrnuto v pěkné marži. Najít jiného s lepším přístupem a horší marží nebo zůstat u dosavadního.
Tento Váš dodavatel nepřistupuje jako Vy ke koncovým uživatelům a zajímá ho v prvé řadě $. Vy máte na prvním místě spokojenost zákazníků. Proto jste jako mezi mlýnskými koly.
Můžete zkusit popsat konkrétní situaci.
6. 10. 2016 10:07:53
https://webtrh.cz/diskuse/jak-mezi-mlynskymi-koly#reply1228340
Stále tento obor sleduji, tak by mě zajímalo, který dodavatel to je.... mám jeden tip :-)
6. 10. 2016 14:36:59
https://webtrh.cz/diskuse/jak-mezi-mlynskymi-koly#reply1228339
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit