Zadejte hledaný výraz...

Jak měřit konverze na obsahovém webu?

Veronika
verified
rating uzivatele
19. 7. 2016 15:39:21
Dobrý den,
spravuji PPC reklamu pro web nabízející tvorbu webových stránek a vývoj mobilních aplikací. Ráda bych průběžně vyhodnocovala úspěšnost PPC reklamy, ale nejsem si jistá, od čeho se odpíchnout.
Aktuálně mám nastavené měření dvou typů konverzí
- vyplnění kontaktního formuláře
- zobrazení stránky s kontakty.
Ani jedno však ve skutečnosti nemusí nezbytně znamenat úspěch a už vůbec není možné přiřadit k jednotlivým konverzím nějakou hodnotu.
Máte nějaké jiné fígle, jak na webech tohoto typu vyhodnocovat úspěšnost PPC kampaně, nebo se spokojíte s tímto?
Mockrát děkuji,
Veronika
19. 7. 2016 15:39:21
https://webtrh.cz/diskuse/jak-merit-konverze-na-obsahovem-webu#reply1211950
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
19. 7. 2016 15:41:45
Co takto hardcore analogovy system: kazdeho zakaznika sa telefonicky opytam odkial prisiel? Musi sa predsa jednat len o jednotky objednavok...
19. 7. 2016 15:41:45
https://webtrh.cz/diskuse/jak-merit-konverze-na-obsahovem-webu#reply1211949
Lukáš Uher
verified
rating uzivatele
(19 hodnocení)
19. 7. 2016 18:09:36
Napsal igor;1310507
Co takto hardcore analogovy system: kazdeho zakaznika sa telefonicky opytam odkial prisiel? Musi sa predsa jednat len o jednotky objednavok...
Myslím, že zákazník většinou řekne: "přišel jsem z internetu". Nebude rozlišovat mezi PPC a organikem. Možná ani mezi Googlem a Seznamem :)
19. 7. 2016 18:09:36
https://webtrh.cz/diskuse/jak-merit-konverze-na-obsahovem-webu#reply1211948
Veronika
verified
rating uzivatele
20. 7. 2016 09:38:07
Napsal igor;1310507
Co takto hardcore analogovy system: kazdeho zakaznika sa telefonicky opytam odkial prisiel? Musi sa predsa jednat len o jednotky objednavok...
Bohužel to není moc prakticky proveditelné, já se ke klientům přímo nedostanu a přesvědčit k něčemu takovému obchodní oddělení jsem již několikrát zkoušela, bohužel bez výsledku.
A jak říká Luke, myslím, že často klienti vůbec nevědí.
20. 7. 2016 09:38:07
https://webtrh.cz/diskuse/jak-merit-konverze-na-obsahovem-webu#reply1211947
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
20. 7. 2016 11:08:18
Napsal veronikapixel;1310724
...A jak říká Luke, myslím, že často klienti vůbec nevědí...
No ja som velmi rad, ze si tu kde-kto vselico mysli, my s tym mame empiricke skusenosti (radovo desattisice telefonatov). Ale robte ako myslite... ;)
20. 7. 2016 11:08:18
https://webtrh.cz/diskuse/jak-merit-konverze-na-obsahovem-webu#reply1211946
Veronika
verified
rating uzivatele
20. 7. 2016 11:21:39
Napsal igor;1310746
No ja som velmi rad, ze si tu kde-kto vselico mysli, my s tym mame empiricke skusenosti (radovo desattisice telefonatov). Ale robte ako myslite... ;)
Tak já neříkám, že to nemůže fungovat, ani to neodsuzuju, jen ne v našem případě, bohužel
20. 7. 2016 11:21:39
https://webtrh.cz/diskuse/jak-merit-konverze-na-obsahovem-webu#reply1211945
Luděk Kvapil
verified
rating uzivatele
3. 8. 2016 13:55:00
Akvizice > Veškerá návštěvnost > Zdroj/médium. Jako sekundární dimenzi doporučuju Kampaň.
Co se týče cílů tak zobrazení kontaktu bych jako konverzi nepočítal. To totiž konverze není.. Konverze je, když odešle email, nebo zavolá... Což je akce, která následuje až po zobrazení kontaktů a kterou vůbec nemusí udělat...
3. 8. 2016 13:55:00
https://webtrh.cz/diskuse/jak-merit-konverze-na-obsahovem-webu#reply1211944
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit