Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Jak mají vypadat případové studie?

Napsal Jakub Hamala;1049442
Co třeba případovku úspěšného copywritingu napsat jako článek, ze kterého se prostě čtenáři p*serou. Stejně tak případovku na grafiku udělat jako infografiku a graficky tak, že čtenáři budou olizovat monitory. Prostě i tímto dokázat, že je to všecko pravda.
Když se podívám na toto, tak jako graficky žádnej odvar, ani nemusí být, ale ty texty. Chlubíte se úžasným copywritingem pod nadpisem Komunikace pokračuje text "Komunikaciju s vaším tímom...". To samé u Kvality práce pokračuje text "Texty sú velmi kvalitné...".
Nevím, na případovku o copywritingu bych doporučil najmout si copywritera a poladit texty. No a pak samozřejmě data, data, data (to, že někomu něco vydělalo 150k je krásné). Bez dat nemá cenu dělat nic takového, protože to působí jako oslavná óda než jako seriózní studie.
BTW: Nemyslím to nijak zle, ale doporučoval bych i nějakou lepší fotku klienta, ty tam máš Jirko docela povedenou fotku a pan klient tam vypadá jak masový vrah. :-)
Díky za rozumný feedback. Texty psal klient (ty slovenské). Můžeme na to nasadit naše copywritery, ale tím tomu vezmeme autenticitu, což nechci. :-) Nemyslím si, že by případová studie měla být ukázkou copywriterského umění. Nicméně přesto díky za další originální pohled. Zkusíme se nad tím zamyslet!
K datům jsem už psal, o tom víme a příště zpracujeme lépe. Máme připravených více studií, u nichž sbíráme data. Setkáváme se ale s tím, že ne vždy je klient schopen poskytnout dostatek dat, aby to problém řešilo.
Fotka... uff. To je zase na klientovi, co pošle. Měl jen tuto. Příště se tedy zamyslíme, zda tam fotku raději nedávat.
---------- Příspěvek doplněn 27.01.2014 v 10:34 ----------
Napsal INVENIO Media, s.r.o.;1049444
Prosím vás co to je ten copywritting?
Myslím, že bych pochopil i bez toho. :-)
27. 1. 2014 10:34:35
https://webtrh.cz/diskuse/jak-maji-vypadat-pripadove-studie/strana/2/#reply990235
Jakub Hamala
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
27. 1. 2014 10:39:58
Jo, taky si to nemyslím, že je to nějaké pravidlo, aby případovka copywritingu byla prezentací jeho umění. Je to jen nápad. :-) Tak jako tak, slabé to taky být nemusí.
27. 1. 2014 10:39:58
https://webtrh.cz/diskuse/jak-maji-vypadat-pripadove-studie/strana/2/#reply990234
Napsal Jakub Hamala;1049459
Jo, taky si to nemyslím, že je to nějaké pravidlo, aby případovka copywritingu byla prezentací jeho umění. Je to jen nápad. :-) Tak jako tak, slabé to taky být nemusí.
Jo, máte pravdu. Já bych tam popravdě nejradši nepsal vůbec. Moje vize byla, že všechny texty napíše klient (on je ten, kdo něco sděluje/hodnotí) + my tam dáme nějaký závěr, abychom to okomentovali a uvedli, jak mimořádný výsledek to je, případně doplňující informace z naší strany (max. dohromady 1 odstavec). Přišlo mi to tak rozumné, a právě klient není copywriter.
Ale od této vize tak nějak opouštím a vidím, že budu muset změnit i svoje smýšlení o případovkách obecně. Takže díky za popostrčení!
27. 1. 2014 10:43:09
https://webtrh.cz/diskuse/jak-maji-vypadat-pripadove-studie/strana/2/#reply990233
Luděk Kvapil
verified
rating uzivatele
29. 1. 2014 12:59:51
Kvalitní případovka by měla obsahovat:
1) popis výchozí situace - problém
2) stanovené cíle
3) navržené řešení
4) náklady na řešení
5) realizace řešení
6) dosažené výsledky
7) srovnání výsledků se stanovenými cíli
Výsledný obsah jde pak převést do těch grafů, infografiky, nebo článku. To už je jedno. Důležité je, aby jasné co se dělalo, proč a s jakým výsledkem.
29. 1. 2014 12:59:51
https://webtrh.cz/diskuse/jak-maji-vypadat-pripadove-studie/strana/2/#reply990232
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit