Zadejte hledaný výraz...

Jak linkbuilder může značkovat své odkazy pro klienta?

Dobrý den,
zajímá mě, jaké způsoby existují, pokud chce klient vědět nějaký seznam odvedené práce. Jak se dají odkazy značkovat?
Děkuji,
M.H.
5. 3. 2013 12:46:07
https://webtrh.cz/diskuse/jak-linkbuilder-muze-znackovat-sve-odkazy-pro-klienta/#reply873995
Kamil
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
5. 3. 2013 12:53:24
Jeden můj klient si to kontroluje v Collabimu, pro ostatní klienty dávam vždy URL vloženého zpětného odkazu do excelu, včetně datumu vložení. Ke konci měsíce mu vždy celý přehled včetně faktury posílám.
5. 3. 2013 12:53:24
https://webtrh.cz/diskuse/jak-linkbuilder-muze-znackovat-sve-odkazy-pro-klienta/#reply873994
Odkazy si bud můžeš evidovat v Collabimu nebo v Semoru.
Kde se kontroluje i jestli je odkaz aktivní.
Nebo, MajesticSEO kde by měl jít vidět nárust odkazů, Ahrefs zvládá podobné údaje.
5. 3. 2013 18:20:31
https://webtrh.cz/diskuse/jak-linkbuilder-muze-znackovat-sve-odkazy-pro-klienta/#reply873993
Co znamená "značkovat" odkazy? Respektive, co chceš sledovat? Z pohledu klienta mě zajímá - kolik přišlo z odkazu návštěv, kolik mi to udělalo objednávek nebo obecně konverzí. Na toto se dá nastavit třeba custom report v Google Analytics.
5. 3. 2013 21:29:14
https://webtrh.cz/diskuse/jak-linkbuilder-muze-znackovat-sve-odkazy-pro-klienta/#reply873992
souhlas s Martinem. Jako klienta, který si objedná linkbuilding mne nezajímá, kolik odkazů jste umístil a kam.
Pro "dokládání" odkazů, kdybych to potřeboval, bych asi využil už výše zmíněný Collabim a dal do něj klientovi přístup.
5. 3. 2013 21:38:10
https://webtrh.cz/diskuse/jak-linkbuilder-muze-znackovat-sve-odkazy-pro-klienta/#reply873991
To jsou dvě otázky: Jedna o evidenci, již byly zmiňované nástroje. A druhá o značkování: např. URL Builder a přepsat GATC kód na mřížku míto otazníku, nicméně pokud bude evidence není třeba značkovat...
6. 3. 2013 07:23:45
https://webtrh.cz/diskuse/jak-linkbuilder-muze-znackovat-sve-odkazy-pro-klienta/#reply873990
Děkuji moc za odpovědi. Byly velkým přínosem. Velký dík Mautínkovi.
S linkbuildingem (inbound marketingem) začínám a alespoň z počátku, je dost těžké vysvětlit klientovi, že nechce slyšet počet odkazů, ale jaký výsledek mu to přineslo.
To je zatím pro mě jedna z nejtěžších věcí. Proto mě zajímalo, jak se dá evidovat/značkovat odkazy.
6. 3. 2013 12:50:17
https://webtrh.cz/diskuse/jak-linkbuilder-muze-znackovat-sve-odkazy-pro-klienta/#reply873989
pepperos
verified
rating uzivatele
(48 hodnocení)
6. 3. 2013 17:22:56
značkovat se dá, jak říká Michal, třeba přes kampaně, tedy přes Google URL builder (http://support.google.com/analytics/bin/answer.py?hl=cs&answer=1033867). Ale myslím že je to často víc práce než užitku. Použil bych ho jenom tam, kde třeba jde o nějakou celistvou kampaň na zisk odkazů, třeba publikuješ infografiku a rozšiřuješ jí. Tak můžeš vytvořit kampaň pro ní a měřit návštěvnost z odkazů vytvořených infografikou. Ale to už měříš návštěvníky, ne jednotlivé odkazy.
6. 3. 2013 17:22:56
https://webtrh.cz/diskuse/jak-linkbuilder-muze-znackovat-sve-odkazy-pro-klienta/#reply873988
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit