Zadejte hledaný výraz...

Jak jsem se nechal zlakat na priplatkove sluzby

Registrace
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
30. 10. 2012 11:12:38
Napsal unlucky;863650
mne tam tedka bude koncit take hosting. V zaloze mam par set kacek, tak doufam, ze mi to automaticky neprodlouzi nebo si fakturu nechaji a za 5 let obdrzim dopis od exekutora :)
Někde v administraci wedosu je jasná volba "hosting neprodlužovat", nebo tak něco.
30. 10. 2012 11:12:38
https://webtrh.cz/diskuse/jak-jsem-se-nechal-zlakat-na-priplatkove-sluzby/strana/2#reply825634
Patrik Štefko
verified
rating uzivatele
(33 hodnocení)
30. 10. 2012 11:13:28
Neplatic ako vy hovorite mal u veritela kredit cize depozit financnych prostriedkov, ktorych hodnota bola predpokladam vyzsia ako spominanych 60,-Kc. Pdla mna blokovanie tychto prostriedkov by sposobilo mensi skodu ako vypnutie vsetkych sluzieb.
Neplatic, je v tomto pripade platiaci zakznik aj nad ramec, kedze ma dostatocny kredit na uhradu nedpolatku.
Neplatic vznikol z pozuivania sluzby zdarma, len dostal odpoved typu "Necital si male pismenka si neplatic, plat ! "
30. 10. 2012 11:13:28
https://webtrh.cz/diskuse/jak-jsem-se-nechal-zlakat-na-priplatkove-sluzby/strana/2#reply825633
buffy
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
30. 10. 2012 11:13:53
Napsal unlucky;863650
mne tam tedka bude koncit take hosting. V zaloze mam par set kacek, tak doufam, ze mi to automaticky neprodlouzi nebo si fakturu nechaji a za 5 let obdrzim dopis od exekutora :)
na to jsem se dnes radeji presne zeptal, abych nebyl opet prekvapeny. podpora tvrdi toto:
hosting pobezi jeste 7 dnu po expiraci, pak bude pozastaven a data budou na serverech jeste 30 dni. sluzbu je mozne nechat dobehnout nezaplacenim faktury nebo kliknutim v adminu na dobehnuti sluzby.
tak snad to tak je, maji od toho zaznam v online chatu z rana :)
30. 10. 2012 11:13:53
https://webtrh.cz/diskuse/jak-jsem-se-nechal-zlakat-na-priplatkove-sluzby/strana/2#reply825632
tallpa
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
30. 10. 2012 11:19:58
Teda todle by si zkusili jednou a už by odemě neviděli korunu! Když nezaplatil příplatkovou položku tak měli vypnout příplatkovou položku a ne celý hosting. A vůbec dávat něco na zkoušku zadarmo a pak čekat jestli na to dotyčný zapomene aby ho mohli ždímat a vydírat, to je svinstvo hodné podomních prodejců kastrólů za 30tis. Je mi na blití...česká klasika
30. 10. 2012 11:19:58
https://webtrh.cz/diskuse/jak-jsem-se-nechal-zlakat-na-priplatkove-sluzby/strana/2#reply825631
martinzsa
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
30. 10. 2012 11:43:23
Tebe zakaznik ked neuhradi fakturu tiez si k nemu milucky a prosikas ho aby to zaplatil ? Tipujem ze nie a najme nie v pripade ze s tebou vola a uisti ta ze to uhradi. A co sa tyka toho dat nieco zadarmo a potom to spoplatnit su praktiky predajcov hrncov tak si na velkom omyle. Je to bezne pouzivane u velkych spolocnosti, a zakaznik je vopred informovany ze sluzbu dostava na xy zadarmo a potom je spoplatnena. To ze on na to potom zabudne nieje chyba spolocnosti ale zakaznika.
Napsal tallpa;863656
Teda todle by si zkusili jednou a už by odemě neviděli korunu! Když nezaplatil příplatkovou položku tak měli vypnout příplatkovou položku a ne celý hosting. A vůbec dávat něco na zkoušku zadarmo a pak čekat jestli na to dotyčný zapomene aby ho mohli ždímat a vydírat, to je svinstvo hodné podomních prodejců kastrólů za 30tis. Je mi na blití...česká klasika
Hrozne sa mi paci tato zhovievavost nad klientami najme ak sa jedna o peniaze niehoko ineho. Potom ked sa jedna o vas tak je to tu kazdu chvilku nove vlanko o tom ako XY je neplatic lebo neuhradil fakturu, alebo o tom ako z niekoho tie peniaze dostat...
30. 10. 2012 11:43:23
https://webtrh.cz/diskuse/jak-jsem-se-nechal-zlakat-na-priplatkove-sluzby/strana/2#reply825630
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
30. 10. 2012 11:53:21
Kvůli doplňkové služby za 60 korun vypnout WEB, když prachy klient má u poskytovatele uloženy je prostě vzaní si rukojmí a v případě soudního procesu by na to bylo zcela jistě takto pohlíženo. Reakce musí být ADEKVÁTNÍ a úměrná situaci!
30. 10. 2012 11:53:21
https://webtrh.cz/diskuse/jak-jsem-se-nechal-zlakat-na-priplatkove-sluzby/strana/2#reply825629
buffy
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
30. 10. 2012 11:57:47
jeste dodam, ze mam u nich predplacene sluzby za x tisic a desitky registrovanych domen. takze tech 60kc je velmi maly zlomek toho, co maji predplaceno. Navic samozrejme prubezne platim domeny atd. Netusil jsem jen, ze muze priplatkova sluzba na otestovani zdarma, zrusit cely zaplaceny hosting a desitky fungujicich domen.
Ujistoval se mailem, zda to neovlini predplaceny hosting, na tohle mi neodpovedeli. az po vypnuti, ze je to navazano na hostingove sluzby.
30. 10. 2012 11:57:47
https://webtrh.cz/diskuse/jak-jsem-se-nechal-zlakat-na-priplatkove-sluzby/strana/2#reply825628
Michal Mrňa
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
30. 10. 2012 11:59:35
Příjde mi to jako zhovadilost. Pokud má klient nabitý kredit vyšší než je požadovaná částka, tak vypnout web je kravina.
To mi připomíná jednání jiné hostingové společnosti. Mám nabitý kredit, ale po změně majitele tímto kreditem faktury uhradit nemohu a nikdo mi ho nevrátí. Naštěstí se jedná jen o necelé tři stovky.
30. 10. 2012 11:59:35
https://webtrh.cz/diskuse/jak-jsem-se-nechal-zlakat-na-priplatkove-sluzby/strana/2#reply825627
Je nutné také uvést několik další informací.
Informaci o tom, že Vám byla vystavena faktura a jak je to celé technicky a organizačně jste věděl minimálně 12 dní dopředu. Dostal jste i upomínku a na toto téma jste si s námi (před vypnutím) vyměnil několik mailů. Kolega to s Vámi operativně řešil. Stačilo se s ním dohodnout na tom, že úhradu provedete dodatečně nebo na jiném postupu. Nereagoval jste a automat zakročil (ačkoliv to zní tvrdě).
Webhosting byl vypnutý 19 minut, protože my (i Vy) jste reagoval rychle. Poslali jsme jak mail, tak i SMS.
Testování této verze hostingu funguje tak, že služba je zdarma na otestování na 7 dní. Do té doby lze službu zrušit přímo v administraci. Druhý den po objednávce klient dostane výzvu k platbě. Pokud služba není do 7 dnů zrušena, tak je klient následně upomínán k úhradě faktury. To se stalo i e Vašem případě.
Omlouváme se za vzniklou situaci. Věřím, že z našeho vysvětlení je jasnější, jak k celé události došlo. Pokud šlo někde o chybu, tak to bylo vzájemné nepochopení toho, jak probíhá to testování.
Na závěr je nutné dodat to, že díky Vašemu příspěvku u nás proběhla již interní porada a okamžitě změníme postupy v podobném případě. Nás nenapadlo (a automat neví), že pokud klient komunikuje nad určitou fakturou za příplatkové služby, tak že nebude uhrazena. Vždy je to o dohodě (a to i u našeho automatizovaného řešení). Nyní tam nebudeme nízké finanční položky řešit a vypne se případně jen příslušná dodatková služba. Věříme, že tato nepříjemná zkušenost (a související diskuze) posune naše služby o krok dále a budeme tím moci naše služby zase vylepšit. Jako ospravedlnění za celou situaci Vám pošleme hrneček a tričko. Tím nechceme situaci nějak zlehčovat, ale berte to spíše jako poděkování za zpětnou vazbu. Je to pro nás cenné a důležité.
30. 10. 2012 12:18:30
https://webtrh.cz/diskuse/jak-jsem-se-nechal-zlakat-na-priplatkove-sluzby/strana/2#reply825626
Marcel Kupka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
30. 10. 2012 12:30:27
V jakém smyslu postupy změníte? Nebylo by jednodušší myslet na zákazníka a celé to otočit - právě uplynulo 7 dnů, které jste měl na testování, pokud službu neobjednáte (neuděláte nějakou akci), budou vám testovací služby zrušeny. Standardních služeb, které si u nás platíte, se zrušení netýká...
Nikdy jsem se nesetkal s tím, aby mi kdokoli nabídl něco na vyzkoušení, počkal, až přesáhnu "bezplatnou" dobu, a pak mi fakturoval. Nevím, jestli je to protiprávní, ale neslušné je to určitě.
Napsal WEDOS;863699
Je nutné také uvést několik další informací.
Informaci o tom, že Vám byla vystavena faktura a jak je to celé technicky a organizačně jste věděl minimálně 12 dní dopředu. Dostal jste i upomínku a na toto téma jste si s námi (před vypnutím) vyměnil několik mailů. Kolega to s Vámi operativně řešil. Stačilo se s ním dohodnout na tom, že úhradu provedete dodatečně nebo na jiném postupu. Nereagoval jste a automat zakročil (ačkoliv to zní tvrdě).
Webhosting byl vypnutý 19 minut, protože my (i Vy) jste reagoval rychle. Poslali jsme jak mail, tak i SMS.
Testování této verze hostingu funguje tak, že služba je zdarma na otestování na 7 dní. Do té doby lze službu zrušit přímo v administraci. Druhý den po objednávce klient dostane výzvu k platbě. Pokud služba není do 7 dnů zrušena, tak je klient následně upomínán k úhradě faktury. To se stalo i e Vašem případě.
Omlouváme se za vzniklou situaci. Věřím, že z našeho vysvětlení je jasnější, jak k celé události došlo. Pokud šlo někde o chybu, tak to bylo vzájemné nepochopení toho, jak probíhá to testování.
Na závěr je nutné dodat to, že díky Vašemu příspěvku u nás proběhla již interní porada a okamžitě změníme postupy v podobném případě. Nás nenapadlo (a automat neví), že pokud klient komunikuje nad určitou fakturou za příplatkové služby, tak že nebude uhrazena. Vždy je to o dohodě (a to i u našeho automatizovaného řešení). Nyní tam nebudeme nízké finanční položky řešit a vypne se případně jen příslušná dodatková služba. Jako ospravedlnění za celou situaci Vám pošleme hrneček a tričko. Tím nechceme situaci nějak zlehčovat, ale berte to spíše jako poděkování za zpětnou vazbu. Je to pro nás cenné a důležité.
30. 10. 2012 12:30:27
https://webtrh.cz/diskuse/jak-jsem-se-nechal-zlakat-na-priplatkove-sluzby/strana/2#reply825625
Napsal Marcel Kupka;863702
V jakém smyslu postupy změníte? Nebylo by jednodušší myslet na zákazníka a celé to otočit - právě uplynulo 7 dnů, které jste měl na testování, pokud službu neobjednáte (neuděláte nějakou akci), budou vám testovací služby zrušeny. Standardních služeb, které si u nás platíte, se zrušení netýká...
Nikdy jsem se nesetkal s tím, aby mi kdokoli nabídl něco na vyzkoušení, počkal, až přesáhnu "bezplatnou" dobu, a pak mi fakturoval. Nevím, jestli je to protiprávní, ale neslušné je to určitě.
Nemáme to jako službu na vyzkoušení. Je to normálně závazná objednávka (a druhý den přijde výzva), ale do 7 dnů to lze zrušit bez jakéhokoliv problému.
My to změníme tak, že se zruší případná příplatková služba a chodu celé hlavní služby se to týkat nebude.
Nás nenapadlo, že pokud klient komunikuje na téma doplatkové faktury a dostává upozornění, že může dojít k vypnutí prezentace, že to jde až takhle daleko. Je to tedy změna směrem k zákazníkovi.
30. 10. 2012 12:38:16
https://webtrh.cz/diskuse/jak-jsem-se-nechal-zlakat-na-priplatkove-sluzby/strana/2#reply825624
astrolog
verified
rating uzivatele
(109 hodnocení)
30. 10. 2012 12:39:53
No celé to není nijak překvapivé, to dělají i mobilní operátoři, nabídnou ti x měsíců zdarma, pak ti pošlou sms že ti zvýhodnění končí (a nadále bude placené), což určitě část zákazníků přehlédne, a elegantně ti přijde faktura. řeším to tak, že jakmile někdo volá s podobnou nabídkou, pošlu ho slušně kamsi....než pak řešit takovéto opruzy a dohadovat se, to radši testovat nebudu. až to bude tak, jak napsal marcel kupka, tak to bude jiné a teprve slušné a solidní jednání a nikoliv vyjebávání na základě toho, že na to zákazník zapomene...
30. 10. 2012 12:39:53
https://webtrh.cz/diskuse/jak-jsem-se-nechal-zlakat-na-priplatkove-sluzby/strana/2#reply825623
Napsal astrolog;863707
No celé to není nijak překvapivé, to dělají i mobilní operátoři, nabídnou ti x měsíců zdarma, pak ti pošlou sms že ti zvýhodnění končí, což určitě část zákazníků přehlédne, a elegantně ti přijde faktura. řeším to tak, že jakmile někdo volá s podobnou nabídkou, pošlu ho slušně kamsi....než pak řešit takovéto opruzy a dohadovat se, to radši testovat nebudu. až to bude tak, jak napsal marcel kupka, tak to bude jiné a teprve slušné a solidní jednání a nikoliv vyjebávání na základě toho, že na to zákazník zapomene...
My to máme jako objednávku příplatkové služby a ne jako test. Druhý den každý dostane automaticky výzvu. Jen tam klienti mají možnost do 7 dnů službu zrušit. Pokud nezruší, tak se čeká na platbu a případně upomíná. Podobných aktivací jsou stovky měsíčně a podobná situace je naprosto výjimečná. Proto jsme dnes okamžitě reagovali a proces upravili tak, aby byl vstřícný vůči zákazníkům. Hned jsme se poučili.
Nyní proces upravíme a pokud nedojde k úhradě příplatkové služby, tak bude zrušena příplatková služba.
30. 10. 2012 12:44:50
https://webtrh.cz/diskuse/jak-jsem-se-nechal-zlakat-na-priplatkove-sluzby/strana/2#reply825622
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
30. 10. 2012 12:48:38
Napsal WEDOS;863714
My to máme jako objednávku příplatkové služby a ne jako test. Druhý den každý dostane automaticky výzvu. Jen tam klienti mají možnost do 7 dnů službu zrušit. Pokud nezruší, tak se čeká na platbu a případně upomíná. Podobných aktivací jsou stovky měsíčně a podobná situace je naprosto výjimečná. Proto jsme dnes okamžitě reagovali a proces upravili tak, aby byl vstřícný vůči zákazníkům. Hned jsme se poučili.
Nyní proces upravíme a pokud nedojde k úhradě příplatkové služby, tak bude zrušena příplatková služba.
No tak za to palec nahoru...
PS... triko furt nedorazilo :-D :-D
30. 10. 2012 12:48:38
https://webtrh.cz/diskuse/jak-jsem-se-nechal-zlakat-na-priplatkove-sluzby/strana/2#reply825621
astrolog
verified
rating uzivatele
(109 hodnocení)
30. 10. 2012 12:57:10
Napsal WEDOS;863714
My to máme jako objednávku příplatkové služby a ne jako test. Druhý den každý dostane automaticky výzvu. Jen tam klienti mají možnost do 7 dnů službu zrušit. Pokud nezruší, tak se čeká na platbu a případně upomíná. Podobných aktivací jsou stovky měsíčně a podobná situace je naprosto výjimečná. Proto jsme dnes okamžitě reagovali a proces upravili tak, aby byl vstřícný vůči zákazníkům. Hned jsme se poučili.
Nyní proces upravíme a pokud nedojde k úhradě příplatkové služby, tak bude zrušena příplatková služba.
Wedosi, dárek, test, příplatek s akcí zdarma apod., jaký je v tom rozdíl, nedělejte z lidí blbce, je to jen hra se slovy a dikce je stejná :) Hlavní přece je, že vyjdete, jak píšeš, lidem vstříc a to oceňuji a je to určitě vstřícný krok.
30. 10. 2012 12:57:10
https://webtrh.cz/diskuse/jak-jsem-se-nechal-zlakat-na-priplatkove-sluzby/strana/2#reply825620
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit