Zadejte hledaný výraz...

Jak je to s poštovným – kdo ho platí při výměně zboží?

Jirka
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
13. 9. 2017 17:40:24
Nechci být prudič a nikdy jsem nebyl, nejde ani tak o poštovné 150 Kč, spíš mě zajímá, jak to v praxi funguje.
Objednal jsem si v e-shopu lamelovací frézu, dorazila ale ukázalo se, že je to zmetek z výroby, nepřesnost při montáži nedovoluje její správné použití v dílně. E-shop jsem kontaktoval, zboží zaslal zpět s průvodním vysvětlením problému, bude mi zasláno nové zboží. Za poštovné jsem zaplatil 150 Kč při zaslání zpět, až mi příjde jiné zboží, mělo by být poštovné na náklady zasilatele, nebo ho platím opět já a pokud ano, mohu nějak požadovat proplacení svého poštovného?
Díky.
13. 9. 2017 17:40:24
https://webtrh.cz/diskuse/jak-je-to-s-postovnym-kdo-ho-plati-pri-vymene-zbozi#reply1300726
node
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
13. 9. 2017 17:41:35
Ak reklamujes alebo vracias v ramci skusobnej doby(alebo ako sa to vola) tak postovne neplatis...ale mozno nie :D
13. 9. 2017 17:41:35
https://webtrh.cz/diskuse/jak-je-to-s-postovnym-kdo-ho-plati-pri-vymene-zbozi#reply1300725
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
13. 9. 2017 18:57:29
Napsal Esofin;1410997
Nechci být prudič a nikdy jsem nebyl, nejde ani tak o poštovné 150 Kč, spíš mě zajímá, jak to v praxi funguje.
Objednal jsem si v e-shopu lamelovací frézu, dorazila ale ukázalo se, že je to zmetek z výroby, nepřesnost při montáži nedovoluje její správné použití v dílně. E-shop jsem kontaktoval, zboží zaslal zpět s průvodním vysvětlením problému, bude mi zasláno nové zboží. Za poštovné jsem zaplatil 150 Kč při zaslání zpět, až mi příjde jiné zboží, mělo by být poštovné na náklady zasilatele, nebo ho platím opět já a pokud ano, mohu nějak požadovat proplacení svého poštovného?
Díky.
Reklamoval jsi formalne nebo jsi vratil ve 14 dnech a nechal si poslat jie zbozi? To je totiz klicove.
13. 9. 2017 18:57:29
https://webtrh.cz/diskuse/jak-je-to-s-postovnym-kdo-ho-plati-pri-vymene-zbozi#reply1300724
Jirka
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
13. 9. 2017 20:21:22
Napsal dkoudela;1411013
Reklamoval jsi formalne nebo jsi vratil ve 14 dnech a nechal si poslat jie zbozi? To je totiz klicove.
Včera přišlo, dnes bylo posláno zpět po telefonickém rozhovoru s e-shopem..
13. 9. 2017 20:21:22
https://webtrh.cz/diskuse/jak-je-to-s-postovnym-kdo-ho-plati-pri-vymene-zbozi#reply1300723
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
13. 9. 2017 20:32:17
Napsal Esofin;1411031
Včera přišlo, dnes bylo posláno zpět po telefonickém rozhovoru s e-shopem..
V tom případě si nárok na poštovné od tebe nárok moc dělat nemůžeš... pokud bys reklamoval, a on to uznal, máš nárok. V případě že vracíš v 14 denní lhůtě jde poštovné na tvé bedra.
13. 9. 2017 20:32:17
https://webtrh.cz/diskuse/jak-je-to-s-postovnym-kdo-ho-plati-pri-vymene-zbozi#reply1300722
Napsal dkoudela;1411041
V tom případě si nárok na poštovné od tebe nárok moc dělat nemůžeš... pokud bys reklamoval, a on to uznal, máš nárok. V případě že vracíš v 14 denní lhůtě jde poštovné na tvé bedra.
Ale zase se vrací to první poštovný, takže 0:0, ne?
13. 9. 2017 22:49:48
https://webtrh.cz/diskuse/jak-je-to-s-postovnym-kdo-ho-plati-pri-vymene-zbozi#reply1300721
Salamman
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
13. 9. 2017 22:50:58
Napsal vodička;1411062
Ale zase se vrací to první poštovný, takže 0:0, ne?
No pokud neodstoupil od smlouvy a neudělal novou objednávku.....
13. 9. 2017 22:50:58
https://webtrh.cz/diskuse/jak-je-to-s-postovnym-kdo-ho-plati-pri-vymene-zbozi#reply1300720
Pravda, ale pokud napsal, že je to vada z výroby, tak se logicky jedná o reklamaci, takže by měl mít právo na vyplacení poštovnýho směrem zpět do eshopu.
13. 9. 2017 22:52:17
https://webtrh.cz/diskuse/jak-je-to-s-postovnym-kdo-ho-plati-pri-vymene-zbozi#reply1300719
Jirka
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
20. 9. 2017 16:28:23
Díky za komentáře, ale musim se podělit o zkušenost z posledních pár dní...Balík jsem odeslal 13.9. 2017, od pondělka na ten e-shop volám s dotazem, zda balík dorazil...V pondělí: Kolega na reklamacích má dnes volno, zavolejte zítra. Úterý: Kolega z reklamací je na školení, systém nám podle čísla objednávky ukazuje, že tu nic nemáme. Středa: Dohledat balík si musíte sám u dopravce, my tu nic nemáme. Volám tedy na poštu do Brna, tam se podívají do systému a oznámí, že balík byl doručen na uvedenou firmu 15.9.2017 a ochotně mi příslušný doklad nascanují a pošlou...Tak jsem zavolal do eshopu, poptal se zda mají můj balík, dozvídám se to samé co předtím, tak jsem jim oznámil, kdy byl balík převzat a zasílám jim o tom doklad...
Mezitím stojí práce v dílně a firma provozující eshop má ve svých řadách a systému evidentně bordel....
20. 9. 2017 16:28:23
https://webtrh.cz/diskuse/jak-je-to-s-postovnym-kdo-ho-plati-pri-vymene-zbozi#reply1300718
David Hampl
verified
rating uzivatele
(86 hodnocení)
20. 9. 2017 18:16:42
A co teď řešíš? Odeslal jsi to 13.9. a na reklamaci mají 30 dní. Takže i kdyby si to vyzvedli předposlední den lhůty a hned následující odeslali novou, nic neporušili.
20. 9. 2017 18:16:42
https://webtrh.cz/diskuse/jak-je-to-s-postovnym-kdo-ho-plati-pri-vymene-zbozi#reply1300717
Jirka
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
20. 9. 2017 18:43:46
Napsal hampl.david;1412453
A co teď řešíš? Odeslal jsi to 13.9. a na reklamaci mají 30 dní. Takže i kdyby si to vyzvedli předposlední den lhůty a hned následující odeslali novou, nic neporušili.
To ano, ale oni nemají potuchy o zásilce, která tam je několik dní a mě tvrdí, že jim nic nepřišlo...
20. 9. 2017 18:43:46
https://webtrh.cz/diskuse/jak-je-to-s-postovnym-kdo-ho-plati-pri-vymene-zbozi#reply1300716
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit