Zadejte hledaný výraz...

Jak je to s mirou prokliků

Jakub
verified
rating uzivatele
(27 hodnocení)
22. 7. 2015 19:06:22
ahoj,
s affilem zacinam a rad bych si propociital, kolik potrebuji navstevnosti, abych ziskal xx konverzí. Jedná se o travel web.
Pocitam spravne ze ze 10 tis uzivatelů proklikne tak 5% = 500 lidí a z tohohle tak cca jen 1 objednavka? :-) Diky!
Edit: jeste pridam 2. dotaz. Pokud si nekdo objedna jiny zajezd, nez ktery se mu objevi po kliknuti na muj odkaz, zapocitava se pro me do toho ta objednavka ?
22. 7. 2015 19:06:22
https://webtrh.cz/diskuse/jak-je-to-s-mirou-prokliku/#reply1128521
Řeším teď něco podobného, přidám to sem, abych nezakládal zbytečně nové téma.
Z PPC mi na jednoproduktový eshop přišlo cca 80 lidí a zatím nemám žádnou objednávku. Podrobně jsem to sepsal sem: Třetí eshop - jak na propagaci?
Z kolika návštěvníků z PPC (google, facebook) máte průměrně jednu konverzi v eshopu? Je normální, že z 80 lidí nikdo nenakoupí?
22. 7. 2015 19:43:22
https://webtrh.cz/diskuse/jak-je-to-s-mirou-prokliku/#reply1128520
J.Čakloš
verified
rating uzivatele
(136 hodnocení)
22. 7. 2015 19:51:45
Z kolika návštěvníků z PPC (google, facebook) máte průměrně jednu konverzi v eshopu? Je normální, že z 80 lidí nikdo nenakoupí?
80 ľudí bez nákupu je ešte v pohode, ak by sa to opakovalo, tak sa treba zamyslieť nad prvkami v e-shope z používateľského hľadiska (v tejto chvíli ma napadá napríklad jednoduchý a pohodlný objednávkový proces, viditeľné tlačidlá, dostatok informácii, dôveryhodnosť a pod.) :-)
22. 7. 2015 19:51:45
https://webtrh.cz/diskuse/jak-je-to-s-mirou-prokliku/#reply1128519
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
22. 7. 2015 23:02:57
Já když poptávám reklamu na alespoň trochu relevantních portálech, tak počítám 1 ze sta proklikne a 1 ze sta prokliků nakoupí. Takže k jedné objednávce je třeba cca 10.000 shlédnutí reklamy. Je to jen velmi hrubé, protože se mi tyto poměry u některých kanálů liší klidně o řád.
22. 7. 2015 23:02:57
https://webtrh.cz/diskuse/jak-je-to-s-mirou-prokliku/#reply1128518
Jakub
verified
rating uzivatele
(27 hodnocení)
22. 7. 2015 23:17:39
Napsal beraniste;1212032
Já když poptávám reklamu na alespoň trochu relevantních portálech, tak počítám 1 ze sta proklikne a 1 ze sta prokliků nakoupí. Takže k jedné objednávce je třeba cca 10.000 shlédnutí reklamy. Je to jen velmi hrubé, protože se mi tyto poměry u některých kanálů liší klidně o řád.
beraniste: tak to doufam ze je hodne hrubee.. Jestli to tak funguje tak aby mel clovek aspon 10 objednavek, mel by mit 100 000 shlednuti/ Uzivatelu...to mi prijde nejak moc:)
22. 7. 2015 23:17:39
https://webtrh.cz/diskuse/jak-je-to-s-mirou-prokliku/#reply1128517
500 lidí a 1 objednávka je dost špatný konverzní poměr - affil mě živí a většinou už dokážu odhadnout od layoutu webu, nákupního procesu apod. jak to bude konvertovat - většinou počítám na 100 návštěv ode mě na e-shop cca 1-2 objednávky minimálně. Jinak nemá smysl se tomu věnovat ve větších objemech. Záleží samozřejmě na typu reklamy, zacílení, obsahu reklamy a samozřejmě i na provedení e-shopu/služby kam posílám návštěvnost.
K druhé otázce - ano měla by se ti počítat provize i za jiný produkt/službu ze daného webu (než na který jsi přímo odkázal - affil se většinou nasazuje na celý sortiment).
22. 7. 2015 23:24:51
https://webtrh.cz/diskuse/jak-je-to-s-mirou-prokliku/#reply1128516
grizly007
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
22. 7. 2015 23:48:40
Klasika bývá 3% konverze
22. 7. 2015 23:48:40
https://webtrh.cz/diskuse/jak-je-to-s-mirou-prokliku/#reply1128515
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
23. 7. 2015 08:44:51
Napsal joey;1212036
beraniste: tak to doufam ze je hodne hrubee.. Jestli to tak funguje tak aby mel clovek aspon 10 objednavek, mel by mit 100 000 shlednuti/ Uzivatelu...to mi prijde nejak moc:)
To odpovídá konverznímu poměru 1%, což je v pohodě. Psal jsem shlídne reklamu, ne proklikne. Podívejte výše, i Ondřej Martinek píše že na 100 návštěv 1-2 objednávky v pohodě. 1% konverzní poměr z PPC není až tak špatný, pokud si držíte slušnou marži. Z organiky je to samozřejmě lepší, tam to bývá tak 1 z 30-50, u dobře zacíleného remarketingu 1 objednávka z deseti návštěv, u mailingu to může být jedna objednávka z 6-8 návštěv.
Je to hodně nahrubo, ale pokud mě někdo osloví s nabídkou reklamní plochy, spíše počítám ještě s horším výsledkem. U banerovky jste rád, že dosáhnete CTR půl procenta a navíc určitě nezasáhnete svojí cílovku přesně ve fázi nákupního procesu jaký potřebujete. Klidně si dokážu představit, CTR kolem 0,2% a nakoupí tak jeden z 200 a to už je potřeba na objednávku nějakých 100.000 shlédnutí reklamy. Mě už optimismus po těch létech zkoušení a vyhazování peněz přešel :-)
23. 7. 2015 08:44:51
https://webtrh.cz/diskuse/jak-je-to-s-mirou-prokliku/#reply1128514
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit