Zadejte hledaný výraz...

Jak je to při telefonické objednávce?

Zdravím všechny webtržnky,
prosím vás, mám otázku, jak řešíte obchodní podmínky, při telefonické objednávce? To je celé přečtete zákazníkovi?
Telefonických objednávek nemáme moc, je to spíše výjimka, tak to moc neřešíme, ale i tak bych chtěl znát, jak vlastně řešíte telefonické objednávky. Děkuji.
5. 5. 2014 18:17:43
https://webtrh.cz/diskuse/jak-je-to-pri-telefonicke-objednavce/#reply1020981
FakeGameCZ
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
5. 5. 2014 18:20:42
A číta si niekto tie obchodné podmienky na webe?
5. 5. 2014 18:20:42
https://webtrh.cz/diskuse/jak-je-to-pri-telefonicke-objednavce/#reply1020980
Napsal FakeGameCZ;1085142
A číta si niekto tie obchodné podmienky na webe?
to je přece jedno, podstatné je, že doložitelně splníte zákonem dané povinnosti a jste krytý
U telefonických objednávek toto nijak neřešíme.
5. 5. 2014 18:25:59
https://webtrh.cz/diskuse/jak-je-to-pri-telefonicke-objednavce/#reply1020979
FakeGameCZ
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
5. 5. 2014 18:27:09
Keď už prezeral web a ide niečo objednať obchodné podmienky by mal mať "prečítané".
5. 5. 2014 18:27:09
https://webtrh.cz/diskuse/jak-je-to-pri-telefonicke-objednavce/#reply1020978
JKHouba
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
5. 5. 2014 18:38:02
Tel. objednávku dělám jen ve výjimečných případech a jen z důvodu hodných zřetele. Také se jedná hlavně o stálé zákazníky. To, že se někomu nechce vypisovat adresu nebo si s počítačem právě hrají děti, tak to mě opravdu nepřesvědčí o nutnosti objednání telefonem. Jinak je to opravdu jen pár objednávek a většinou se jedná o starší lidi, kteří se spíš bojí, aby něco nepokazili, než že by to nedokázali a nebo se na něco chtějí zeptat nebo chtějí něco, co momentálně není a tak to řeší telefonickým "objednáním", případně mailem.
No, zapíšu si všechno, co potřebuji, vytvořím objednávku a upozorním, že jim přijde mail, kde jsou i OP. Většinou jim základní info sdělím při rozhovoru. Cenu většinou už vědí, poštovné jim orientačně povím. No a než to pošlu, tak se ještě zeptám, jestli je vše v pořádku a mohu jim poslat balík....
5. 5. 2014 18:38:02
https://webtrh.cz/diskuse/jak-je-to-pri-telefonicke-objednavce/#reply1020977
Burak
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
5. 5. 2014 19:30:56
Napsal Tlemi;1085140
prosím vás, mám otázku, jak řešíte obchodní podmínky, při telefonické objednávce? To je celé přečtete zákazníkovi?
Ano a nezapomenu mu sdělit, že má právo nevypovídat .
5. 5. 2014 19:30:56
https://webtrh.cz/diskuse/jak-je-to-pri-telefonicke-objednavce/#reply1020976
meo
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
5. 5. 2014 21:24:52
Většinou se mi s tím nechce psát, takže se jich ještě pro jistotu zeptám, jestli nemohou opravdu udělat objednávku přes eshop, ale většinou odmítnou. V tom případě vytáhnu papír a jde se psát. Jediné na co upozorňuji je cena poštovného, cenu zboží většinou zákazníci znají přímo z webu. Problém je však se zapisováním adresy a již několikrát jsem si to blbě napsal, takže doporučuji poznamenat k obj. i tel. číslo. Až se ti to vráti z pošty jako nedoručitelné, tak si můžeš zavolat a ověřit adresu.
P.S. obchodní podmínky vůbec neřešíme, to je to poslední, co zákazníka zajímá.
5. 5. 2014 21:24:52
https://webtrh.cz/diskuse/jak-je-to-pri-telefonicke-objednavce/#reply1020975
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit