Zadejte hledaný výraz...

Jak Google nákupům podstrčit klíčová slova, na která zobrazovat produkty

beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
8. 7. 2015 03:47:57
Ahoj, práce s vylučujícími slovy mi je v Google nákupech zcela jasná, jak bych ale mohl nákupům napovědět klíčová slova, u kterých jsem si jistý dobrou konverzností a která systém zatím nenapadla. Google nákupy zobrazují výsledky dle svého vnitřního algoritmu, který vždy nekoresponduje s tím, co já bych si představoval, nebo co bych potřeboval.
Já bych to udělal v kampani kliknutím na záložku "klíčová slova" a dále kliknutím na stejně označené tlačítko. Nevím ale, zda se po spárování těchto klíčových slov se sestavou, neomezí zobrazování výsledků pouze na uvedená klíčová slova.
Př. zadám klíčové slovo "rubikova kostka" ale sestava obsahuje dalších asi 1000 produktů. Nerad bych, aby mi pak zobrazoval jen produkty související s rubikovou kostkou.
Např. zde http://www.lukask.cz/jak-najit-vyhledavaci-dotazy-v-shopping-kampanich/
se píše o tom, že klíčová slova zadávat nejdou, ale zadávají se pouze vylučující. Co je na tom pravdy?
Díky
8. 7. 2015 03:47:57
https://webtrh.cz/diskuse/jak-google-nakupum-podstrcit-klicova-slova-na-ktera-zobrazovat-produkty#reply1124081
OndrejDyrka
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
8. 7. 2015 06:48:57
Nákupy jde optimalizovat 3 způsoby:
1. vylučující slova
2. zpracování feedu (tj. poskytováním co nejvíce atributů),
3. priorita kampaně (http://www.sunitka.cz/c/750-posunte-google-nakupy-na-vyssi-level-via-bloomarty)
Pokud slova Nákupy "nenapadla" a jinde v systému na ně běží reklamy, ty druhé reklamy jsou posouzeny jako lepší a proto se aktivují na vyhledávací dotazy. Jejich zastavením se zvýší šance, že se ukáží v Nákupech - to je však samozřejmě nesmysl, pokud už konvertují jinde.
Je možné hodit si tyto "topselly" pod štítek, udělat jim sestavu a pracovat s nimi samostatně. https://support.google.com/adwords/answer/3455481?hl=cs - Jak používat vlastní štítky
8. 7. 2015 06:48:57
https://webtrh.cz/diskuse/jak-google-nakupum-podstrcit-klicova-slova-na-ktera-zobrazovat-produkty#reply1124080
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
8. 7. 2015 09:28:35
Používám všechno, včetně priorit i v kombinaci s remarketingem. Tak to nechám na strýčkovi Googlovi, on určitě nezklame.
8. 7. 2015 09:28:35
https://webtrh.cz/diskuse/jak-google-nakupum-podstrcit-klicova-slova-na-ktera-zobrazovat-produkty#reply1124079
Tohle se dá ovlivnit přidáním slova do názvu produktů ve feedu. Případně pomocí priorit a vyloučení nasměrováním do správné sestavy s potřebnou nabídkou.
Napsal OndrejDyrka;1207656
Pokud slova Nákupy "nenapadla" a jinde v systému na ně běží reklamy, ty druhé reklamy jsou posouzeny jako lepší a proto se aktivují na vyhledávací dotazy. Jejich zastavením se zvýší šance, že se ukáží v Nákupech - to je však samozřejmě nesmysl, pokud už konvertují jinde.
Jinde v systému je myšleno klasické vyhledávání? To ne, jeden eshop může současně zobrazit jednu reklamu klasického vyhledávání a několik shoppingových, není to buď a nebo.
8. 7. 2015 21:56:56
https://webtrh.cz/diskuse/jak-google-nakupum-podstrcit-klicova-slova-na-ktera-zobrazovat-produkty#reply1124078
OndrejDyrka
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
9. 7. 2015 10:03:45
Napsal Petra;1207944
...
Priority pomůžou, jenom když produkty poběží ve více shopping kampaních. Že běží text a shopping najednou je samozřejmě pravda, to jsem vypustil blbost - i tak je ale zbytečné snažit se konverze z jednoho formátu převádět do druhého.
Ještě k souběžnému zobrazování text+Nákupy: http://www.cpcstrategy.com/blog/2013/07/product-listing-ads-double-reporting/
9. 7. 2015 10:03:45
https://webtrh.cz/diskuse/jak-google-nakupum-podstrcit-klicova-slova-na-ktera-zobrazovat-produkty#reply1124077
David Drtina
verified
rating uzivatele
(19 hodnocení)
15. 7. 2015 10:47:57
Ahoj.
Neměl by být ale productname krátký?
15. 7. 2015 10:47:57
https://webtrh.cz/diskuse/jak-google-nakupum-podstrcit-klicova-slova-na-ktera-zobrazovat-produkty#reply1124076
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit