Zadejte hledaný výraz...

Jak fungují reklamace mezi obchodem a dodavatelem/servisem?

LMRig
verified
rating uzivatele
30. 10. 2021 13:10:09
Ahoj, jenom se tu s kamarádem dohadujeme o pár věcech, nikdo z nás s ničím takovým nemá zkušenosti, proto to pro vás bude možná trapný dotaz, ale nenapadlo mě, kde jinde se zeptat.
Příklad:
1. Obchod nakoupí zboží, třeba elektro, od dodavatele. Po půl roce ho prodá. Za více jak rok a půl přijde reklamace zákazníka. Obchod si následně hradí vše spojené se servisem výrobku?
(teď jsem napsal možná trochu blbost, protože tuším 2 roky záruka od dodavatelů nebývá?)
2. Když má zboží u výrobce udávanou záruku 10 let (ano, na celý výrobek), může ho i obchod v celém rozmezí 10 let servisovat bez problémů?
3. Když servis nestihne ve lhůtě 30 dnů vyřídit reklamaci, tak vím, že obchod musí vyplatit zákazníka. Je tam ale i nějaké řešení/kompenzace pro obchodníka ze strany servisu? Nebo je to čistě o tom, jak je nastavená smlouva, případně co bývá nejčastější?
Díky za každé info :-)
30. 10. 2021 13:10:09
https://webtrh.cz/diskuse/jak-funguji-reklamace-mezi-obchodem-a-dodavatelem-servisem/#reply1492859
Marketing
verified
rating uzivatele
30. 10. 2021 20:03:02
Záleží na smlouvě/dohodě (obchodních podmínkách) s dodavatelem, ničem jiném. Žádná práva automaticky prodejce nemá.
30. 10. 2021 20:03:02
https://webtrh.cz/diskuse/jak-funguji-reklamace-mezi-obchodem-a-dodavatelem-servisem/#reply1492858
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit