Zadejte hledaný výraz...

Jak dosahnout lepsiho umisteni

Jedna se o web: http://www.lepsiregistrace.cz
1. kod je validni
2. nabizi rekl bych dost klicovych slov i obsahu
3. mam pouzit H1 pro klicove slovo i v H2
4. pouzivam sitemap
5. vede na me mnohem vice zpetnych odkazu nez na stranky co jsou predemnou. Vychazim z mereni: http://siteexplorer.search.yahoo.com/search?p=http%3A%2F%2Fwww.lepsiregistrace.cz%2F&fr=sfp&bwm=i
A presto jsem az na 2 strance vyhledavani na slovo registrace do katalogů.
Nevite prosim cim to muze byt? Nejakou radu. Delam rekl bych asi vse proto, abych mel lepsi vysledek, ale ono nic. :mad:
23. 10. 2009 10:31:42
https://webtrh.cz/diskuse/jak-dosahnout-lepsiho-umisteni#reply390780
Michal
verified
rating uzivatele
(32 hodnocení)
23. 10. 2009 12:48:34
Čo sú to za spätné odkazy? (nechce sa mi to študovať) Vyskúšaj silu spätných odkazov, resp. anchor textu. Ak je to tematicky príbuzná stránka a odkaz sa nachádza v texte, ktorý je tiež tematicky bližšie k tvojmu webu, malo by to mať dosť silný účinok :) Teda ak je splnených ďalších pár podmienok úspešného odkazu...
Čo sa týka H1, nemá to tak valný účinok, ako sa všade píše ;) Ale kľudne ho (keyword) tam strč. Sitemapa je fajn :)
Počkať. Moment... Ty optimalizuješ pre google? Ak nie, nič som nepovedal :) V sezname sa nevyznám.
23. 10. 2009 12:48:34
https://webtrh.cz/diskuse/jak-dosahnout-lepsiho-umisteni#reply390779
Cube
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
23. 10. 2009 13:31:43
Tociman: Co to bylo za výlev? Ses zhulil nebo co?:D
vecerapl: Mám jen dvě otázky.
1) Kdy byl web spuštěn?
2) Považuješ toto za dostatek zpětných odkazů?
http://www.google.cz/search?hl=cs&rlz=1B3GGGL_csCZ289CZ289&q=link%3Awww.lepsiregistrace.cz&btnG=Hledat&lr=&aq=f&oq=
Působí to na mě, jako kdyby si změny provedl nedávno a chtěl výsledek co nejrychleji :-)
23. 10. 2009 13:31:43
https://webtrh.cz/diskuse/jak-dosahnout-lepsiho-umisteni#reply390778
Jan Matějka
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
23. 10. 2009 14:11:33
Působí to na mě, jako kdyby si změny provedl nedávno a chtěl výsledek co nejrychleji :-)
Přesně tak, je ten web starší než rok? Někde je problém. Je starší než půl roku? Sháněj (nejlépe přirozené odkazy) a čekej. Je mladší než půl roku? Nevím co řešíš...
23. 10. 2009 14:11:33
https://webtrh.cz/diskuse/jak-dosahnout-lepsiho-umisteni#reply390777
Michal
verified
rating uzivatele
(32 hodnocení)
23. 10. 2009 14:49:38
Napsal Cube;382496
Tociman: Co to bylo za výlev? Ses zhulil nebo co?:D
Tomu sa hovorí myšlienkový tranz... :D Mávam to dosť často a niekedy sa potom skvele bavím sám na sebe... :)
23. 10. 2009 14:49:38
https://webtrh.cz/diskuse/jak-dosahnout-lepsiho-umisteni#reply390776
Web jede mesic a pul zhruba.
Vymenu odkazu provadim s weby pomerne dobrymi. Na sve strance pak zadne odkazy jinam nevedu.
To ze google neukazuje LINK .... ani nemuze. Aktualizuje ho nekdy po 2 az 3 mesicich. Proto jsem vedl odkaz na yahoo.com, kde vymenene odkazy - zaindexovane odkazy jsou videt.
Na seznam.cz se porad propadam. Byl jsem 21. pak 23. a ted jsem na 27. miste.
Spise me zajima, jestli lze proto jeste neco udelat...krome cekani samozrejme. :thumbup:
Napsal Cube;382496
Tociman: Co to bylo za výlev? Ses zhulil nebo co?:D
vecerapl: Mám jen dvě otázky.
1) Kdy byl web spuštěn?
2) Považuješ toto za dostatek zpětných odkazů?
http://www.google.cz/search?hl=cs&rlz=1B3GGGL_csCZ289CZ289&q=link%3Awww.lepsiregistrace.cz&btnG=Hledat&lr=&aq=f&oq=
Působí to na mě, jako kdyby si změny provedl nedávno a chtěl výsledek co nejrychleji :-)
23. 10. 2009 15:10:54
https://webtrh.cz/diskuse/jak-dosahnout-lepsiho-umisteni#reply390775
Martin Šimko
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
23. 10. 2009 17:47:08
To ze google neukazuje LINK .... ani nemuze. Aktualizuje ho nekdy po 2 az 3 mesicich. Proto jsem vedl odkaz na yahoo.com, kde vymenene odkazy - zaindexovane odkazy jsou videt.
Google aktualizuje "link" průběžně, ale zobrazuje pouze hodnotnější odkazy.
23. 10. 2009 17:47:08
https://webtrh.cz/diskuse/jak-dosahnout-lepsiho-umisteni#reply390774
Napsal vecerapl;382403
Jedna se o web: http://www.lepsiregistrace.cz
1. kod je validni
2. nabizi rekl bych dost klicovych slov i obsahu
3. mam pouzit H1 pro klicove slovo i v H2
4. pouzivam sitemap
5. vede na me mnohem vice zpetnych odkazu nez na stranky co jsou predemnou. Vychazim z mereni: http://siteexplorer.search.yahoo.com/search?p=http%3A%2F%2Fwww.lepsiregistrace.cz%2F&fr=sfp&bwm=i
A presto jsem az na 2 strance vyhledavani na slovo registrace do katalogů.
Nevite prosim cim to muze byt? Nejakou radu. Delam rekl bych asi vse proto, abych mel lepsi vysledek, ale ono nic. :mad:
ad 1) z hlediska SEO bezvýznamné, ostatně tvůj kód validní není, viz http://validator.w3.cz/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.lepsiregistrace.cz%2F
ad 2) úvodní stránka trpí inflací klíčových slov a minimem obsahu, lidsky řečeno, přehnal jsi to a nemluvíš lidsky
ad 3) robotům je šumák, jestli máš H1 nebo H2 nebo je nemáš. Když už je ale máš, nemají na pozici v SERP pražádný vliv (ale mají vliv na SEO jako takové)
ad 4) sitemap má jiné určení a na pozice v SERP nemá sebemenší vliv
ad 5) není důležité, kolik odkazů na tebe vede, ale kolik jich vyhledávač bere skutečně v úvahu. Výsledky link: z Google ti dají odpověď.
23. 10. 2009 18:02:01
https://webtrh.cz/diskuse/jak-dosahnout-lepsiho-umisteni#reply390773
Michal
verified
rating uzivatele
(32 hodnocení)
23. 10. 2009 18:09:19
"ad 3) robotům je šumák, jestli máš H1 nebo H2 nebo je nemáš. Když už je ale máš, nemají na pozici v SERP pražádný vliv (ale mají vliv na SEO jako takové)"
Trošku zvláštna veta. :) Nevadí, trošku aspoň doplním: štruktúru nadpisov určite zachovaj, ale kľúčové slovo v nadpisoch nie je až také dôležité, ako sa na prvý pohľad zdá.
"ad 1) z hlediska SEO bezvýznamné"
Tak to by som zasa netvrdil. Jedná sa hlavne o hrubé chyby, ktoré bránia crawlerom v prechádzaní webu. Malé chybičky taký problém nepredstavujú.
23. 10. 2009 18:09:19
https://webtrh.cz/diskuse/jak-dosahnout-lepsiho-umisteni#reply390772
Napsal Tociman;382632
"ad 3) robotům je šumák, jestli máš H1 nebo H2 nebo je nemáš. Když už je ale máš, nemají na pozici v SERP pražádný vliv (ale mají vliv na SEO jako takové)"
Trošku zvláštna veta. :) Nevadí, trošku aspoň doplním: štruktúru nadpisov určite zachovaj, ale kľúčové slovo v nadpisoch nie je až také dôležité, ako sa na prvý pohľad zdá.
"ad 1) z hlediska SEO bezvýznamné"
Tak to by som zasa netvrdil. Jedná sa hlavne o hrubé chyby, ktoré bránia crawlerom v prechádzaní webu. Malé chybičky taký problém nepredstavujú.
ad 3) Je to správná věta. Vyhledávače mohou (ale nemusí) brát v úvahu obsah zmíněných tagů. A vybrat pro položený dotaz správnou odpověď. Na pozici v SERP to ale vliv nemá a ani mít nemůže.
ad 1) Roboti prokazatelně nevalidují a ani k tomu nemají důvod. Zajímá je obsah, nic víc. Roboti projdou i kódem, který generují vidíšviď editory bez ztráty hvězdičky. Validita je v SEO irelevantní.
23. 10. 2009 18:18:34
https://webtrh.cz/diskuse/jak-dosahnout-lepsiho-umisteni#reply390771
Michal
verified
rating uzivatele
(32 hodnocení)
23. 10. 2009 18:34:21
"ad 3) Je to správná věta. Vyhledávače mohou (ale nemusí) brát v úvahu obsah zmíněných tagů. A vybrat pro položený dotaz správnou odpověď. Na pozici v SERP to ale vliv nemá a ani mít nemůže."
:) Tou "zvláštnosťou" som myslel vetu ako takú. Keď som ju rýchlo prečítal, musel som ju preletieť ešte párkrát, kým som pochopil. Inak čím relevantnejší obsah webu vzhľadom k položenému dotazu (nehovorím teraz o nadpisoch konkrétne; skôr všeobecne), tým lepšie umiestnenie v SERP, nie? Takže teoreticky to vplyv na umiestnenie v SERP má :)
"ad 1) Roboti prokazatelně nevalidují a ani k tomu nemají důvod. Zajímá je obsah, nic víc. Roboti projdou i kódem, který generují vidíšviď editory bez ztráty hvězdičky. Validita je v SEO irelevantní."
Ja chápem, čo tým chceš povedať, ale ja hovorím o prístupnosti. A o hrubých chybách :) Na tých treba zapracovať už len kvôli prehliadačom.
EDIT: Oujé, nejako sa mi pokazil príspevok.
23. 10. 2009 18:34:21
https://webtrh.cz/diskuse/jak-dosahnout-lepsiho-umisteni#reply390770
Napsal Tociman;382650
"ad 3) Je to správná věta. Vyhledávače mohou (ale nemusí) brát v úvahu obsah zmíněných tagů. A vybrat pro položený dotaz správnou odpověď. Na pozici v SERP to ale vliv nemá a ani mít nemůže."
:) Tou "zvláštnosťou" som myslel vetu ako takú. Keď som ju rýchlo prečítal, musel som ju preletieť ešte párkrát, kým som pochopil. Inak čím relevantnejší obsah webu vzhľadom k položenému dotazu (nehovorím teraz o nadpisoch konkrétne; skôr všeobecne), tým lepšie umiestnenie v SERP, nie? Takže teoreticky to vplyv na umiestnenie v SERP má :)
"ad 1) Roboti prokazatelně nevalidují a ani k tomu nemají důvod. Zajímá je obsah, nic víc. Roboti projdou i kódem, který generují vidíšviď editory bez ztráty hvězdičky. Validita je v SEO irelevantní."
Ja chápem, čo tým chceš povedať, ale ja hovorím o prístupnosti. A o hrubých chybách :) Na tých treba zapracovať už len kvôli prehliadačom.
EDIT: Oujé, nejako sa mi pokazil príspevok.
ad zase 1) Přístupnost je jiná kategorie a prohlížeče zvládnou zobrazit věci, o kterých se ti ani nezdá. Internetový prohlížeč je z celého souboru online světa ta nejsofistikovanější věc, která existuje. Protože musí zobrazit i to, co autor webu zkurví. A většina prohlížečů to zvládá excelentně. Jenže nesouvisí to se SEO.
Ad zbytek) O umístění v SERP rozhoduje spousta faktorů (u Google věci, které ani ovlivnit nelze - třeba regionální cílení, zvyky hledajícího a podobně). U Google málokdy vidí různí lidé stejné výsledky. Na pozici v SERP ale nějaká hájednička vlliv prostě nemá. Z jednoho prostého důvodu, který ctí všechny tvůrci vyhledávačů - člověka i robota zajímá jenom to, co vidět je, nikoliv to, co vidět není.
Lépe to asi vysvětlit neumím. Prostě - není důležité, jestli nějaká H1 existuje, ale když už existuje, může být důležité, co obsahuje. Ale také nemusí.
---------- Doplňující příspěvek odeslán v 19:01 ----------
Ostatně, na závěr, jedna rada pro vecerapl. Registrace do katalogů stejně jako katalogy samotné jsou už pár let mrtvá disciplína. Je pouze otázkou času, kdy to zjistí i platící klienti.
23. 10. 2009 18:52:27
https://webtrh.cz/diskuse/jak-dosahnout-lepsiho-umisteni#reply390769
Michal
verified
rating uzivatele
(32 hodnocení)
23. 10. 2009 19:17:52
To Plaváče: Dobre, veď kľud :D
Inak ešte menší OT k tým browserom: Úplne by som vyhodil tie fičúrky, ktoré zvládajú tie prasácke kódy (ktoré som mimochodom tiež robil :D ). Aspoň by sa kóderi naučili nejakým štandardom.
Inak hovoríme v podstate o tom istom, s menšími odlišnosťami alebo si miestami celkom nerozumieme. :D Nechajme to proste tak. Aj keď táto diskusia môže byť poučná... hm. :)
Čo sa týka registrácie katalógov, kedysi som sa hral s testovacím webom a jediné, čo som spravil bolo, že som vymenil jeden bezvýznamný odkaz a zaradil do katalógov (vtedy ich bolo len pár, ale PR v sekcii, kde bol odkaz bol pomerne vysoký). Len samotnou registráciou a týmto backlinkom som dosiahol PR 3 (bola to nejaká fajn téma, tuším zdravie, takže katalógy boli na tom dosť dobre). Myslím, že katalógy nie sú až tak bezvýznamné ako hovoríš. Ale nemusíme sa hádať ... :)
23. 10. 2009 19:17:52
https://webtrh.cz/diskuse/jak-dosahnout-lepsiho-umisteni#reply390768
grimword
verified
rating uzivatele
(25 hodnocení)
23. 10. 2009 19:45:41
máte zásadní problém, ten s tím smajlíkem v avataru se baví o optimalizaci 50UIP/den a nekonkurenčním keywordu, Plaváček se baví o optimalizaci tisícových shopů na jedny z nejkonkurenčnější keyů
prochází to stejný seznambot/googlebot, ale jsou to dva naprosto jiné světy
23. 10. 2009 19:45:41
https://webtrh.cz/diskuse/jak-dosahnout-lepsiho-umisteni#reply390767
tokyc
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
23. 10. 2009 23:32:35
Jen k té validitě - to má prakticky nulový význam.
23. 10. 2009 23:32:35
https://webtrh.cz/diskuse/jak-dosahnout-lepsiho-umisteni#reply390766
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit