Zadejte hledaný výraz...

Jak donutit zákazníky aby ohodnotili nákup na Heuréce ? Ověřeno zákazníky

upir_spike
verified
rating uzivatele
22. 1. 2013 23:00:24
odvádějte kvalitní práci a recenze přijdou
22. 1. 2013 23:00:24
https://webtrh.cz/diskuse/jak-donutit-zakazniky-aby-ohodnotili-nakup-na-heurece-overeno-zakazniky/strana/2#reply856401
Hodnocení vyplňuji, když jsem naprosto spokojený. Ale nejsem běžný uživatel, takže spokojenost asi jinak stačit nebude. Nabízejte za recenzi malou slevu na další nákup, to by u našinců mohlo zabrat.
22. 1. 2013 23:43:56
https://webtrh.cz/diskuse/jak-donutit-zakazniky-aby-ohodnotili-nakup-na-heurece-overeno-zakazniky/strana/2#reply856400
psena
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
23. 1. 2013 00:47:05
Využiji tohoto tématu a poprosím Vás o vysvětlení principu hodnocení na Heuréce.
Asi před 2 měsící jsem měl hodnocení 100%, ale za poslední měsíc mě hodnocení pomalu kleasá, až na 96% přitom žádné negativní hodnocení jsem nedostal.
Je možné hlasovat i bez viditelného hodnocení na stránkách heureky, tedy že zákaznící dali že nedoporučují obchod, ale přitom tam nic jiného nevyplnili?
23. 1. 2013 00:47:05
https://webtrh.cz/diskuse/jak-donutit-zakazniky-aby-ohodnotili-nakup-na-heurece-overeno-zakazniky/strana/2#reply856399
zlutejbanan
verified
rating uzivatele
23. 1. 2013 00:52:05
U nás počet recenzí na heurece dosahuje již sotva 2% a všechna hodnocení máme jen velmi dobrá. Bohužel díky nízkému počtu lidí, kteří nakonec obchod hodnotí, jsme přišli o Ověřeno zákazníky :(
Tento stávající způsob hodnocení obchodů je do budoucna neudržitelný a Ověřeno zákazníky zůstane jen velkým hráčům. Lidé nakupují a když jim přijde email ať vyplní ten formulář, tak na to kašlou v domnění, že už v obchodě v minulosti nakupovali a již obchod znovu hodnotit nejdou, navíc se jim ten formulář stále nějak rozrůstá. Další skupinu tvoří lidé, kteří nakupují na poslední chvíli, rychle nakoupí a dál nic neřeší a nemají chuť ani čas ještě vyplňovat nějaký formulář spokojenosti. Často také mají lidé plné emaily a tak jim není email doručen. Běžní uživatelé, také nechodí na email každý den, ale jednou za 7 - 10dní, projdou jen to co je zajímá od přátel a zbytek smažou.
Z tohoto modelu je jasné, že po chvíli již nebude na trhu dostatek lidí, kteří to budou vyplňovat a je potřeba přijít se zcela jiným řešením.
23. 1. 2013 00:52:05
https://webtrh.cz/diskuse/jak-donutit-zakazniky-aby-ohodnotili-nakup-na-heurece-overeno-zakazniky/strana/2#reply856398
nahoru
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
23. 1. 2013 02:48:01
Napsal Ondřej Veřtát;898546
Hodnocení vyplňuji, když jsem naprosto spokojený. Ale nejsem běžný uživatel, takže spokojenost asi jinak stačit nebude. Nabízejte za recenzi malou slevu na další nákup, to by u našinců mohlo zabrat.
Dobrej nápad. Co si pamatuju ze zahraničních eshopů, tak mi občas chodí mail že za hodnocení budu zařazen do soutěže/losování (o hotovost nebo poukázku na nákup). Ale nevím jestli to bylo ze strany "porovnávače" nebo eshopu...
23. 1. 2013 02:48:01
https://webtrh.cz/diskuse/jak-donutit-zakazniky-aby-ohodnotili-nakup-na-heurece-overeno-zakazniky/strana/2#reply856397
upir_spike
verified
rating uzivatele
23. 1. 2013 11:56:43
Napsal psena;898561
Využiji tohoto tématu a poprosím Vás o vysvětlení principu hodnocení na Heuréce.
Asi před 2 měsící jsem měl hodnocení 100%, ale za poslední měsíc mě hodnocení pomalu kleasá, až na 96% přitom žádné negativní hodnocení jsem nedostal.
Je možné hlasovat i bez viditelného hodnocení na stránkách heureky, tedy že zákaznící dali že nedoporučují obchod, ale přitom tam nic jiného nevyplnili?
ano je to možné. My dostaneme denně cca 30-100 hodnocení ale recenzí pouze 10-30 ..ne každý si přeje recenzi na heureku, stačí jim jen dotazník
23. 1. 2013 11:56:43
https://webtrh.cz/diskuse/jak-donutit-zakazniky-aby-ohodnotili-nakup-na-heurece-overeno-zakazniky/strana/2#reply856396
dave67
verified
rating uzivatele
23. 1. 2013 12:40:22
Když nakupujete na netu pravidelně, často a z různých eshopů, tak jsou ty dotazníky otravný a nikdo se nemůže divit, že moc lidí nehodnotí.
23. 1. 2013 12:40:22
https://webtrh.cz/diskuse/jak-donutit-zakazniky-aby-ohodnotili-nakup-na-heurece-overeno-zakazniky/strana/2#reply856395
Evelina
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
23. 1. 2013 12:43:40
Napsal psena;898561
Asi před 2 měsící jsem měl hodnocení 100%, ale za poslední měsíc mě hodnocení pomalu kleasá, až na 96% přitom žádné negativní hodnocení jsem nedostal.
Je možné hlasovat i bez viditelného hodnocení na stránkách heureky, tedy že zákaznící dali že nedoporučují obchod, ale přitom tam nic jiného nevyplnili?
Ano, recenze se objeví pouze pokud zákazník vyplní slovní hodnocení, tedy tam napíše nějaký text. Pokud jen zakliká možnosti a nic nenapíše, recenze se započte do celkového hodnocení, ale neukáže se na webu.
Já mám uvedený na heurece extra e-mail čistě na dotazníky a chodí mi každé hodnocení e-mailem, jak lidé hodnotili.
23. 1. 2013 12:43:40
https://webtrh.cz/diskuse/jak-donutit-zakazniky-aby-ohodnotili-nakup-na-heurece-overeno-zakazniky/strana/2#reply856394
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit