Zadejte hledaný výraz...

Jak dokáže personalizace zvednout konverzní poměr?

beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
10. 11. 2016 07:25:44
Máte někdo srovnání před personalizací a po personalizaci? Neřeším co se personalizovalo, jen bajvoko
10. 11. 2016 07:25:44
https://webtrh.cz/diskuse/jak-dokaze-personalizace-zvednout-konverzni-pomer/#reply1236242
Vít Michalek
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
10. 11. 2016 09:21:17
Z naší zkušenosti víme, že bylo možné zvýšit konverzní poměr minimálně o 0.5% (záleží i na ochotě e-shopu dělat úpravy). Obvykle je to číslo vyšší.
10. 11. 2016 09:21:17
https://webtrh.cz/diskuse/jak-dokaze-personalizace-zvednout-konverzni-pomer/#reply1236241
Z nasi zkusenosti zatim vidim ze to neprinese nic. Pokud na plochy ktere si nastroj vybere pro personalizaci dame natvrdo vybrane veci je vysledek stejny. Nastroje dost casto klamou tim ze si vytvori vlastni plochy ktere shop bezne nema. Kdyz se to srovna tak rozdil zadny.
Dle meho cim je shop mene dotazeny sam o sobe tim vice to muze prinest spolu s vybranym typem sortimentu.
10. 11. 2016 09:52:35
https://webtrh.cz/diskuse/jak-dokaze-personalizace-zvednout-konverzni-pomer/#reply1236240
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
10. 11. 2016 10:24:08
To je Radku zajímavé, zvlášť u vás, protože se jedná o sortiment, pro který se lidé vrací. Tam si dokážu představit, že člověk zákazníkovi vhodnou personalizací nákup ulehčí. Např. nenechá ho courat po eshopu a všechno mu hezky naservíruje. Na druhou stranu tito zákazníci by nakoupili stejně. Stejně tak nějaké kombinace s remarketingem ... ale je to jako se vším. Výsledek asi nemůže být negativní, ale na nějakou změnu se člověk pořádně nadře a utratí za ni spoustu peněz.
Stejně tak to pozoruji u upsellingu apod. Z počátku se zdálo, jaký je to rozdíl, ale dlouhodobě ti lidé stejně své chování upraví a nakonec na nákupy stejně mají stejné množství peněz a dělají třeba o trošku větší nákupy, ale zase s větší časovou prodlevou.
Kolikrát jsem si říkal, co všechno děláme ... že to stojí takového času a prostředků a člověk by od toho očekával úplně jiné výsledky :-))
10. 11. 2016 10:24:08
https://webtrh.cz/diskuse/jak-dokaze-personalizace-zvednout-konverzni-pomer/#reply1236239
Napsal beraniste;1338045
To je Radku zajímavé, zvlášť u vás, protože se jedná o sortiment, pro který se lidé vrací. Tam si dokážu představit, že člověk zákazníkovi vhodnou personalizací nákup ulehčí. Např. nenechá ho courat po eshopu a všechno mu hezky naservíruje. Na druhou stranu tito zákazníci by nakoupili stejně. Stejně tak nějaké kombinace s remarketingem ... ale je to jako se vším. Výsledek asi nemůže být negativní, ale na nějakou změnu se člověk pořádně nadře a utratí za ni spoustu peněz.
Stejně tak to pozoruji u upsellingu apod. Z počátku se zdálo, jaký je to rozdíl, ale dlouhodobě ti lidé stejně své chování upraví a nakonec na nákupy stejně mají stejné množství peněz a dělají třeba o trošku větší nákupy, ale zase s větší časovou prodlevou.
Kolikrát jsem si říkal, co všechno děláme ... že to stojí takového času a prostředků a člověk by od toho očekával úplně jiné výsledky :-))
Zakladni personalizaci typu "naposledy prohlizene" nebo "naposledy koupene" apod. si clovek udela sam na to nepotrebuje nastroje. Nastroje vetsinou na zaklade nejakeho chovani vyhodnocuji co by mohlo byt pro toho cloveka zajimave.
Problem u nas je treba v tom, ze parfemy nemaji souvislosti, nemaji parametry apod. na zaklade kterych by se dalo vyhodnotit, ze kdyz navstivi stranku produktu A, ze by se mu mohl libit i produkt B. Protoze dve vune jedne znacky jsou uplne jine.
Kde je prostor tak spise u funkcnich veci, ktere uz resi problem, maji nejake funkce a tam uz se na zaklade zajmu o toto tema do odhadnout, ze by mohl mit v ramci tohoto problemu zajem i o jine veci. Proste kdyz si prohlizi sekci barvenych vlasu, asi je ma barvene a ne treba ples.
A jak jsem psal, kdyz jsme testovali externi nastroje, tak vzdy chteli abychom vytvorili nove plochy, kam budou umistovat takovou nabidku a logicky to pak funguje. Ale kdyz na ty plochy do testu davame i my sami veci, vysledek je stejny.
Upselling apod. to je uz jine tema, tam se s tim da hrat pomerne dobre. Stejne tak si umim predstavit segementy, kde muze personalizace lepe fungovat, protoze je to sortiment, ktery ma parametry apod.
10. 11. 2016 12:10:35
https://webtrh.cz/diskuse/jak-dokaze-personalizace-zvednout-konverzni-pomer/#reply1236238
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
10. 11. 2016 12:18:40
Moc nechápu, jak to myslíte s těmi jinými plochami. Já myslel, že se udělají dvě verze - původní a personalizovaná a testuje se v reálném čase proti sobě na stejné ploše? ... než se cokoliv zhodnotí či nasadí
10. 11. 2016 12:18:40
https://webtrh.cz/diskuse/jak-dokaze-personalizace-zvednout-konverzni-pomer/#reply1236237
Ano takto se to dela, nicmene urcite firmy, ktere maji personalizacni nastroje vam reknou, ze chteji plochu v kosiku, extra v detailu apod. a proste ty tam vytvorite a na ty oni umistuji tu nabidku. A tam nastava problem v tom, ze maji vice ploch nez vy a v testu to pak muze vypadat dobre. Neni to tak vzdy :)
10. 11. 2016 12:25:17
https://webtrh.cz/diskuse/jak-dokaze-personalizace-zvednout-konverzni-pomer/#reply1236236
Vít Michalek
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
12. 11. 2016 18:54:06
Pokud na to má eshop kapacity, a je schopen se svými daty nějak pracovat inhouse tak nepotřebuje externí doporučovací/personalizační systém.
12. 11. 2016 18:54:06
https://webtrh.cz/diskuse/jak-dokaze-personalizace-zvednout-konverzni-pomer/#reply1236235
Jak u ktereho sortimentu. Kdyz jsem prebral nas eshop, meli jsme pod procento. Tento tyden jsme meli i ke 4 %. Svym dilem se na tom podili i personalizace.
12. 11. 2016 22:22:16
https://webtrh.cz/diskuse/jak-dokaze-personalizace-zvednout-konverzni-pomer/#reply1236234
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit