Zadejte hledaný výraz...

Jak byste zvýšili obrat na tomto webu?

Biba
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
23. 10. 2013 06:58:18
Asi týden mi jede www.hifi.ozvucnice.cz , kam pravidelně přidávám články, videa, fotografie, reporty ze stavby a podobně. Možná by to časem mohlo zvýšit návštěvnost. Každopádně ten FB zkusím a pokud to nezabere, tak PPC reklamu na Google :)
23. 10. 2013 06:58:18
https://webtrh.cz/diskuse/jak-byste-zvysili-obrat-na-tomto-webu/strana/2#reply958439
Rado_
verified
rating uzivatele
23. 10. 2013 10:21:47
s propagaci neporádím sám se ještě učím, ale každopádně jsem Váš budoucí zákazník, ať se daří
23. 10. 2013 10:21:47
https://webtrh.cz/diskuse/jak-byste-zvysili-obrat-na-tomto-webu/strana/2#reply958438
Jiří Šubr
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
23. 10. 2013 10:33:42
Bíba: Eshopu jako takovému chybí profesionalita. Tak např. než vůbec začnu přemýšlet co budu prodávat, je dobré si zjistit, jaká je po produktu poptávka. Už tady v tomto kroku byste zjistil, že ozvučnice skoro nikdo nezná (chápu, je to profesní deformace a vám to přijde normální), a tak by vás to nastartovalo začít přemýšlet jinak. Absolutně chybí analýza klíčových slov a správně poskládaná struktura eshopu. Pojmenovávat košík jako Cart nebo filtrace napůl česká, napůl anglická, to může odradit nejednoho zákazníka.
Jak jsem psal, těch chyb je tam dost, proto také máte obrat 60 000,- / rok, což je 5 000,- / měsíc. Věřm, že produktu rozumíte, umíte o něm psát, ale marketing svěřte do rukou někomu zkušenému a investujte.
23. 10. 2013 10:33:42
https://webtrh.cz/diskuse/jak-byste-zvysili-obrat-na-tomto-webu/strana/2#reply958437
Vojtěch K.
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
31. 10. 2013 16:32:47
Koukni taky na URL to je dneska docela standard !!
31. 10. 2013 16:32:47
https://webtrh.cz/diskuse/jak-byste-zvysili-obrat-na-tomto-webu/strana/2#reply958436
petrx
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
31. 10. 2013 18:38:45
Napsal Bíba;1013000
Asi týden mi jede www.hifi.ozvucnice.cz , kam pravidelně přidávám články, videa, fotografie, reporty ze stavby a podobně. Možná by to časem mohlo zvýšit návštěvnost. Každopádně ten FB zkusím a pokud to nezabere, tak PPC reklamu na Google :)
Máte aktivované Google Webmaster Tools i pro www.hifi.ozvucnice.cz a sbíráte data o klíčových slovech?
Využíváte RSS?
31. 10. 2013 18:38:45
https://webtrh.cz/diskuse/jak-byste-zvysili-obrat-na-tomto-webu/strana/2#reply958435
Antonín Cicvárek
verified
rating uzivatele
14. 11. 2013 20:01:33
Za mě je doména http://www.ozvucnice.cz/ naprosto v pořádku. Cílová skupina bude vědět, jak takový dotaz hledat. Pak je ale obrovský problém s uživateli, kteří nevědí, o co se jedná.
U produktů, které nabízíš, je důležitá hlavně osvěta. Spousta lidí vůbec neví, že něco takového potřebují, pokud si chtějí koupit například subwoofer do auta. Koupí jen subwoofer, který třeba dají jen do klasického plata a nevyužijí nikdy potenciál produktu, který si koupili. Je třeba jim to říci. Respektive spíše ukázat. Za ten první rok provozu jsi navštívil třeba nějaký automobilový nebo tuningový sraz, kde bys mohl naživo svou práci ukázat? Zrovna u hudby je to celkem důležité, protože z Youtube videí nikdy nic člověk nepozná, protože si to pouští přes vlastní sluchátka nebo reproduktory, které to celé zkreslí. Určitě bych se zkusil osobně dostat k cílové skupině.
Také mi přijde jako zajímavá možnost spolupráce s firmami, které tě mohou doplňovat a naopak. Například si najdi nějakou firmu, která nabízí jen reproduktory (ať už do automobilů nebo do domácnosti). Vhodnou firmou může být také někdo z oboru čalounictví. Osobně bych uvítal, kdybych měl v kufru ozvučnici ve stejném materiálu, jako mám interiér.
Na webu se taky najde celkem velký prostor pro rozvoj. Určitě by bylo dobré mít dvě hlavní kategorie - pro automobily a pro interiér. Spousta lidí totiž ani netuší, jaký je rozdíl třeba mezi bandpass a bassreflex ozvučnicí. Pokud budeš mít kompletní sortiment pro automobily na jednom místě, můžeš to tam hodně jednoduše vysvětlit. Já třeba při výběru hifi komponentů do auta používám rádce od Revilohifi.cz - http://www.revilohifi.cz/poradime-vam.html. Když jsem nakupoval třeba kabely k zadním reproduktorům, hned jsem věděl, co mám hledat. Toto budou tvoji uživatelé také potřebovat. Dej webu nějaký řád, aby tam člověk našel všechno, co bude potřebovat (návody, srovnání apod.).
Rozhodně se nadále zaměřuj na podporu webu, kterou si můžeš udělat sám zdarma. Také do toho zapoj svoje zákazníky. Když třeba někomu vyrobíš ozvučnici na míru, domluv si nějaké polepení toho vozu. Pokud daný člověk dorazí někam na tuningový sraz, může ti tam udělat dobrou reklamu a v podstatě zadarmo (třeba jen náklad na samolepku, která může stát 9 Kč?).
14. 11. 2013 20:01:33
https://webtrh.cz/diskuse/jak-byste-zvysili-obrat-na-tomto-webu/strana/2#reply958434
Biba
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
2. 4. 2014 11:40:43
Zdravím,
tak jsem se do toho pustil. PPC reklamy jsou výsledek 0, tam jsem proinvestoval 3000,- a z toho byli 4 zákazníci, takže to jsem zavrhnul. Hodně lidí mi začalo chodit ze článků ze stavby www.hifi.ozvucnice.cz. Podle mě se tam dozví to, že opravdu umíme :-). Dále se množí sami odkazy na tento web na diskuzních fórech. Zkusil jsem radu se samolepkami a nyní, když začíná být hezky na srazy, hrnou se nové objednávky. Dále jsem dle rady navázal spolupráci s největším českým prodejcem reproduktorů. Z toho už bylo také pár objednávek. Takže díky moc za rady, byly užitečné :). I když nyní rozjíždím nový projekt a tento (www.ozvucnice.cz) bych rád pronajmul, určitě zkušenosti využiji i do nového projektu. Opravdu díky!
2. 4. 2014 11:40:43
https://webtrh.cz/diskuse/jak-byste-zvysili-obrat-na-tomto-webu/strana/2#reply958433
Michal Škach
verified
rating uzivatele
2. 4. 2014 12:16:09
1) Osobně bych se chtěl zeptat, jaký má podle vás význam mít články na jiné doméně, než samotný prodej? Z hlediska SEO je lepší posilovat a starat se pouze o jednu doménu, která zároveň může ukázat, že prodává. Články jsou zároveň ukázkou, že tomu rozumíte. Google všeobecně hodnotí hlavně obsah. Doména hifi.uzvucnice.cz je jina, nez www.ozvucnice.cz Vyhledavace to mohou povazovat za dva ruzne weby.
2) Proč kampan PPC stala 3000 a nikdo si nic neobjednal? Jaka byla nastavna cena za proklik? Na jaka slova lidi klikali? Kolik jich bylo a kde na webu skoncili? Kolik procent ihned po odkliknutí pustilo web a už nešlo dál? Tohle všechno by se mělo sledovat přes Google Analytics.
3) Určitě je potřeba vidět kontext aktuální návštěvnosti, míru procenta opuštění webu a celkově analyzovat situaci. Jaká slova lidi hledají, na jaká jste vepředu a na jaká vůbec, atd. Na to lze použít statistiky jak od googlu tak od seznamu.
4) víte, kdo je váš zákazník? je to koncový zákazník nebo spíš mezičlánek v obchodním řetězci, tedy firma, která se zabývá sestavením kompletního hifi produktu? Podle toho je nutné cílit jednotlivé kampaně.
5) rozhodně bych nepodceňoval email marketing. myslím, že u vás je velká šance rozeslat emaily s nabídkou vašeho zboží do specializovaných firem, min. například tuningové firmy pro auta. Pokud prodáváte kvalitu za nějakou zajímavou cenu (nedokážu posoudit), určitě se najde pár, kteří o to budou mít zájem.
6) Zdrojový kod webu je velmi nepřehledný. Když si zadáte váš web do validátoru zdrojového kódu, 184 Chyb, 256 Varování. I tohle výrazně ovlivňuje pozici ve vyhledávání.
7) Facebook - určitě si založit vlastní facebook stránku a snažit se přirozeně získávat fanoušky. Investovat do reklamy se vyplatí pouze tehdy, pokud tam budete mít dobrý obsah a budete ochoten investovat nejen do získávání nových fanoušků ale i do zobrazování příspěvků. Facebook standartně zobrazí váš příspěvek pouhým cca 2% fanoušků. Při 100 fanoušcích jsou to 2 lidi, kteří na své zdi zahlédnou svůj příspěvek. Pokud na něj nějak budou reagovat (Like, koment), můžete se dostat až na 10%.
Těch věcí je samozřejmě celá řada. Pokud byste chtěl, mohu vám zpracovat nějakou základní analýzu problémových aspektů webu zdarma, popř. i poradit, jak dál.
Michal Škach
---------------------------------------------------------------
Micheldesign www.micheldesign.net
SEO Kontrola www.seo-kontrola.cz
Fotostudio Kladno www.fotostudio-kladno.cz
Pronájem ateliéru www.pronajematelierukladno.cz
Fotografická škola www.fotoskola-kladno.cz
---------- Příspěvek doplněn 02.04.2014 v 12:24 ----------
Ještě poznámka k té PPC kampani - pokud text reklamy zněl např. "Ozvučnice za super ceny" a ozvučnice nikdo nevyhledává, a vy jste tedy třeba logicky dal i klíčová slova hifi apod. tak je dost možné, že lidi viděli vaší reklamu, a protože nevěděli o co jde, klikli ze zvědavosti. Na webu si to přečetli, zjistili co to je, ale protože to nepotřebovali, tak samozřejmě hned odešli. Je nutné přemýšlet při sestavování kampaní nad tím, co zákazník hledá a jak teoreticky bude reagovat při pohledu na reklamu. Důvodu k neobjednání samozřejmě může být víc: nenašli co chtěli, nelíbil se jim web, byla vysoká cena, atd.
2. 4. 2014 12:16:09
https://webtrh.cz/diskuse/jak-byste-zvysili-obrat-na-tomto-webu/strana/2#reply958432
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit