Zadejte hledaný výraz...

InTime recenze služby – Nedoporučuji

klacino
verified
rating uzivatele
26. 11. 2016 11:59:07
ZDRAVÍM, DÁVÁM K DISPOZICI MOJI ZKUŠENOST A RECENZI SLUŽEB SPOLEČNOSTI INTIME. NEMÁM DOSTATEK ČASU, ABYCH PŘEPISOVAL CELOU ZÁLEŽITOST. NICMÉNĚ SI MYSLÍM, ŽE KAŽDY, KDO UMÍ ČÍST MEZI ŘÁDKY, POCHOPÍ... PS: je 26.11. a doposud nemám od společnosti InTime jedinou reakci (ani to, že přijali můj email a začínají nastalou situaci řešit). To vypovídá o všem.
Dobrý den, vážení ze společnosti InTime,
bohužel již nevím, na koho se mám obrátit, proto svůj email posílám na více adres. Vy si jej jistě předáte. Zároveň email posílám v kopii lidem z Chytrybalik.cz, kde jsem si Vaši službu objednal, aby věděli, jak se chováte ke svým zákazníkům.
Dne 22.11. jsem si na portálu Chytrybalik.cz objednal odvoz balíku z Prahy do Nového Boru. Ihned jsem službu zaplatil online platební kartou. Vzápětí jsem byl informován emailem i sms zprávou, že balík si ode mne kurýr InTime vyzvedne dne 23.11. a ten bude následující den doručen na cílovou adresu. Bylo pro mě velmi důležité, aby balík na cílovou adresu dorazil včas.
Dne 23.11. si pro balík nikdo nepřijel. Za celý den jsem neobdržel jedinou informaci o tom, že si balík nikdo nevyzvedne.
Proto jsem dne 24.11. kontaktoval společnost InTime. Na zákaznické lince jsem čekal přes 20 minut na spojení s operátorkou. Sdělil jsem jí veškeré informace a i přesto, že už jsem měl nervy na pochodu, choval jsem se k operátorce slušně. K mému překvapení nenásledovala žádná omluva. Operátorka se chovala arogantně a pouze mi sdělila, že si asi balík kurýr vyzvedne dnes, protože to nejspíš včera nestihl. Ptal jsem se na to, proč mi nikdo neposkytl žádnou informaci o zpoždění - ani email ani sms. Operátorka to odůvodnila tím, že emaily posílá automat, proto mi nikdo nedal vědět. Sdělil jsem jí, že balík obsahuje věci, které mají omezenou trvanlivost a kvůli prodlevě InTime je velmi pravděpodobné, že ztratí svoji kvalitu. Ani na tohle neměla odpověď a opět ji nenapadlo se za InTime omluvit. Požádal jsem ji o kontakt na osobu, se kterou mohu vzniklou situaci řešit. Na to operátorka odpověděla, že tou osobou je právě ona. Ale žádné řešení pro mě neměla, její chování bych shrnul asi takto: "Seš hlupák a vlastně si můžeš sám za to, že jsme si zboží nevyzvedli. A nechápu co po mě vlastně chceš. Buď rád, že si proto vůbec někdo přijede." Požádal jsem ji o kontakt na nadřízeného, ani ten jsem nedostal. Jediný kontakt, který mi na konci hovoru dala, bylo telefonní číslo na řidiče. Tímto náš hovor skončil.
Řidiči jsem se ihned dovolal. Byl zmatený a vůbec nevěděl o tom, že si dne 23.11. měl vyzvednout můj balík. Řidič mi řekl, že jim včera nefungoval systém, že má problémy s počítačem a že mu to asi "ti blbci" nepředali. Každopádně ani dnes to neměl v seznamu balíků k vyzvednutí a dohledal si to až na základě informací, které jsem mu sdělil. Kdybych mu nezavolal, nepřijel by ani dnes, protože o tom prostě nevěděl. Dohodli jsme se s řidičem, že si dnes (24.11.) balík do 13 hodin vyzvedne. Opět se tak nestalo, už je 30 minut po 13. hodině.
Jsem naprosto znechucený chováním operátorky, jsem nespokojený s objednanou službou a veškerou komunikací ke mě jakožto zákazníkovi a zajímalo by mě, jak se k celé věci postavíte. Pokud ne nabídku kompenzace, očekával jsem od operátorky alespoň omluvu. Namísto toho jsem se dočkal lhostejnosti a arogance.
Kromě toho, službu jsem si objednal proto, že nemám čas chodit na poštu a proto, že můj čas je velmi drahý. Jenom za dnešek mě řešení problémů s InTime stálo minimálně 2 hodiny mého času, což lze vyčíslit částkou 5.000,- Kč.
Očekávám Vaše vyjádření.
Pokud se k nastalé situaci nepostavíte čelem, zveřejním svoji zkušenost na internetu a obrátím se na patřičné instituce, které mi s řešením situace pomohou. A věřte, že za tohle mi můj čas stát bude.
Mimochodem, na zákaznické lince InTime jsem se na začátku hovoru dozvěděl, že je můj hovor nahrávaný. Pokud by se však nahrávka nějakým nedopatřením ztratila, celou dobu hovoru jsem měl telefon v režimu hands-free a poslouchali jej se mnou další 3 spolupracovníci.
A ještě mám pro Vás jednu zpětnou vazbu - ještě než jsem v 10:00 hod. vytočil telefonní číslo podpory InTime, napsal jsem svůj požadavek do chatu na webu InTime. Nyní je 13:35 hodin a na požadavek doteď nikdo nezareagoval.
Vážně máte tolik zákazníků, že si dovolíte chovat se k nim takto? To Vám opravdu závidím..
V případě potřeby Vám velmi rád poskytnu další informace.
S pozdravem,
znechucený zákazník InTime
Tomáš Dřevojan
tel: 606 096 XXX (to je zároveň číslo, ze kterého jsem volal na zákaznickou linku)
PS: přemýšleli jste nad tím, co znamená slovní spojení InTime?
26. 11. 2016 11:59:07
https://webtrh.cz/diskuse/intime-recenze-sluzby-nedoporucuji/#reply1239705
TomasX
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
26. 11. 2016 12:11:03
věnovat tomu tolik úsilí pravděpodobně pramení z pocitu ublížení, naštvání a nemá nic společného s objektivním řešením problému, vyhrožování udáním a stížnostmi to jen doplňuje.
Ok, měli problémy se systémem, operátorka to nevěděla a nesnažila se vám pomoc, řidič se vám snažil vyhovět, ale nestihl to, komunikace to je špatná to samozřejmě, ale rozpoutávat kolem toho takovýhle hunbuk?
Občas vše nejde jak by mohlo, doporučil bych trochu tolerance, odvoz bych obratem objednal od konkurence, podal reklamaci a víc se tím nezabýval, přeci jen váš čas je drahej...
26. 11. 2016 12:11:03
https://webtrh.cz/diskuse/intime-recenze-sluzby-nedoporucuji/#reply1239704
Slávek
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
26. 11. 2016 14:55:45
Sorry, já stojím na pánově straně. A to přesto, že podnikám a že bych měl stát proti němu. Z celého toho vyjádření necítím žádný pocit ublíženosti. Prostě chápu, že pán si objednal nějaké rychloobrátkové zboží, které patrně podléhá zkáze a které možná nečinností firmy byo znehodnoceno. Nebo ho pro někoho měl (dárek?) a vznikla mu jiná újma.
A dotyčná společnost ani neuznala za vhodné se k tomu jakkoliv vyjádřit, natož omluvit. Něco ve smyslu "No bóže, stale se, aby ses nepos..l!" svědčí o jejich aroganci. Pokud je to tedy opravdu všechno tak, jak pán uvedl. Držím mu pěsti, nevím proč by si zákazník v případě, že pravda na jeho straně měl nechat všechno líbit. Stejně tak rozumím borcovi, který na netu zveřejnil video se zlodějem, jak si u ukradeného noťasu hudruje pelikána. Na hrubý pytel hrubá záplata. Člověk si nemůže nechat všechno líbit, jinak by si přestal sám sebe vážit.
26. 11. 2016 14:55:45
https://webtrh.cz/diskuse/intime-recenze-sluzby-nedoporucuji/#reply1239703
bicker
verified
rating uzivatele
26. 11. 2016 15:01:09
Bože, co ty jsi za chudáčka Klacíno. Ty bys byl za minulého režimu nejspíš udavač a spolupracovník STB.
26. 11. 2016 15:01:09
https://webtrh.cz/diskuse/intime-recenze-sluzby-nedoporucuji/#reply1239702
LM
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
26. 11. 2016 15:36:57
A já panovi rozumím. Využívám intime a rozhodl jsem se skončit.
1. Chat podpory nefunguje. Buď je v pracovní hodiny offline nebo nikdo neodepíše
2. Emaily na podporu nebo dispecing- nikdo neodepise.
3. Jediny kdo komunikuje je paní z obchodního. Cenové nabídky odesílá stejný den.
4. Jejich systém je nanic, sice se musí objednat přeprava, ale pokud ráno nezavoláte řidiči a nepotvrdíte- nepřijede.
5. Svoz balíků je nepravidelný a pro firmy naprd. Šofér projede kolem a zavolá, že mám velké balíky na svoz a nevlezou do malé dodávky. Ať čekám mezi cca 17-19 a jak se bude vracet tak se staví! A to musím mu ještě vokat aby nezapomněl.
6. Doručovací termíny se prodlužují.
7. Peníze z dobírek posílají za 12dnů!
8. Nedávno jsem řešil 8dnů nedoručené balíky. V systému sledování nic, ani čárka. Ani jsem nevěděl, kde jsou. Nikdo nekomunikoval, po mych emailech se objevilo, že předáno řidiči k doručení. Ani neodepsali.
.
.
.
Jediní slušní jsou řidiči s kterými jednám.
A pokud se ptáte proč je využívám, tak jedině proto, že velký balík do 20kg mě stojí 43,- bez dph
Pokud to čte někdi z jejich konkurence tak nabídky sem. Jak to tak čtu jinde tak asi nejlépe vychází PPL
26. 11. 2016 15:36:57
https://webtrh.cz/diskuse/intime-recenze-sluzby-nedoporucuji/#reply1239701
poslilevne
verified
rating uzivatele
26. 11. 2016 16:18:43
Napsal Slavek J.;1342001
Sorry, já stojím na pánově straně. A to přesto, že podnikám a že bych měl stát proti němu. Z celého toho vyjádření necítím žádný pocit ublíženosti. Prostě chápu, že pán si objednal nějaké rychloobrátkové zboží, které patrně podléhá zkáze a které možná nečinností firmy byo znehodnoceno. Nebo ho pro někoho měl (dárek?) a vznikla mu jiná újma.
A dotyčná společnost ani neuznala za vhodné se k tomu jakkoliv vyjádřit, natož omluvit. Něco ve smyslu "No bóže, stale se, aby ses nepos..l!" svědčí o jejich aroganci. Pokud je to tedy opravdu všechno tak, jak pán uvedl. Držím mu pěsti, nevím proč by si zákazník v případě, že pravda na jeho straně měl nechat všechno líbit. Stejně tak rozumím borcovi, který na netu zveřejnil video se zlodějem, jak si u ukradeného noťasu hudruje pelikána. Na hrubý pytel hrubá záplata. Člověk si nemůže nechat všechno líbit, jinak by si přestal sám sebe vážit.
Dobrý den, poprosím vás všechny, podívejte se na datum. Je druhá polovina listopadu a tím pádem všechny přepravní společnosti jedou na 110%. Každý rok je to stejný a každý rok se kvůli tomu jedinci zbytečně rozčilují. Na trhu je nedostatek lidí po celé ČR a služby nejsou garantované. Pokud by toto nastalo v červnu, tak je to hrubé pochybení, ale na konci listopadu? Asi jste nikdy nebyli na druhé straně, asi nevíte, kolik zásilek jaká společnost přepravuje a jaká je kvalitní a jaká ne. Pokud byste znali i druhou stranu mince, tak byste to pochopili. Na trhu jsou i garantované služby doručení a stojí cca 5x tolik. Pokud máte zásilku, která je potřeba opravdu doručit, tak bych si asi za službu připlatil a využil expresní přepravu a ne klasickou.
Vyberete si nejmenšího přepravce v ČR za nejnižší cenu a divíte se kvalitě? Za kvalitu si bohužel musíte zaplatit.
26. 11. 2016 16:18:43
https://webtrh.cz/diskuse/intime-recenze-sluzby-nedoporucuji/#reply1239700
LM
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
26. 11. 2016 16:27:52
Napsal poslilevne;1342020
Dobrý den, poprosím vás všechny, podívejte se na datum. Je druhá polovina listopadu a tím pádem všechny přepravní společnosti jedou na 110%. Každý rok je to stejný a každý rok se kvůli tomu jedinci zbytečně rozčilují. Na trhu je nedostatek lidí po celé ČR a služby nejsou garantované. Pokud by toto nastalo v červnu, tak je to hrubé pochybení, ale na konci listopadu? Asi jste nikdy nebyli na druhé straně, asi nevíte, kolik zásilek jaká společnost přepravuje a jaká je kvalitní a jaká ne. Pokud byste znali i druhou stranu mince, tak byste to pochopili. Na trhu jsou i garantované služby doručení a stojí cca 5x tolik. Pokud máte zásilku, která je potřeba opravdu doručit, tak bych si asi za službu připlatil a využil expresní přepravu a ne klasickou.
Vyberete si nejmenšího přepravce v ČR za nejnižší cenu a divíte se kvalitě? Za kvalitu si bohužel musíte zaplatit.
Máte pravdu jen z poloviny. Když mi nabízeli služby tak mi nikdo neříkal o přepravě "2. jakost". Naopak. Vše vychválili. proto si stěžovat můžeme, když nedodržují sliby.
---------- Příspěvek doplněn 26.11.2016 v 16:30 ----------
Napsal poslilevne;1342020
Dobrý den, poprosím vás všechny, podívejte se na datum. Je druhá polovina listopadu a tím pádem všechny přepravní společnosti jedou na 110%. Každý rok je to stejný a každý rok se kvůli tomu jedinci zbytečně rozčilují. Na trhu je nedostatek lidí po celé ČR a služby nejsou garantované. Pokud by toto nastalo v červnu, tak je to hrubé pochybení, ale na konci listopadu? Asi jste nikdy nebyli na druhé straně, asi nevíte, kolik zásilek jaká společnost přepravuje a jaká je kvalitní a jaká ne. Pokud byste znali i druhou stranu mince, tak byste to pochopili. Na trhu jsou i garantované služby doručení a stojí cca 5x tolik. Pokud máte zásilku, která je potřeba opravdu doručit, tak bych si asi za službu připlatil a využil expresní přepravu a ne klasickou.
Vyberete si nejmenšího přepravce v ČR za nejnižší cenu a divíte se kvalitě? Za kvalitu si bohužel musíte zaplatit.
1) Já osobně to ještě chápu, ale zákazníka nezajímá jaké má kdo starosti s lidmi. Eshop má doručit - eshop má přepravce - přepravce ať se stará o své problémy, protože my máme svých dost ;-)
2) Já mám taky malý eshop, ale to přece neznamená, že musím mít automaticky nižší kvalitu
3) Proč se pořád kurýrní společnosti na něco vymlovají, když situací znají každý rok. Moje starosti s lidma taky nikoho přece nezajímají.
26. 11. 2016 16:27:52
https://webtrh.cz/diskuse/intime-recenze-sluzby-nedoporucuji/#reply1239699
Fabrik
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
26. 11. 2016 16:38:39
Napsal poslilevne;1342020
Dobrý den, poprosím vás všechny, podívejte se na datum. Je druhá polovina listopadu a tím pádem všechny přepravní společnosti jedou na 110%. Každý rok je to stejný a každý rok se kvůli tomu jedinci zbytečně rozčilují. Na trhu je nedostatek lidí po celé ČR a služby nejsou garantované. Pokud by toto nastalo v červnu, tak je to hrubé pochybení, ale na konci listopadu? Asi jste nikdy nebyli na druhé straně, asi nevíte, kolik zásilek jaká společnost přepravuje a jaká je kvalitní a jaká ne. Pokud byste znali i druhou stranu mince, tak byste to pochopili. Na trhu jsou i garantované služby doručení a stojí cca 5x tolik. Pokud máte zásilku, která je potřeba opravdu doručit, tak bych si asi za službu připlatil a využil expresní přepravu a ne klasickou.
Vyberete si nejmenšího přepravce v ČR za nejnižší cenu a divíte se kvalitě? Za kvalitu si bohužel musíte zaplatit.
InTime určitě není nejmenším přepravcem na trhu, ovšem zcela jistě patří k těm méně spolehlivým, jelikož takových "pochybení" se dopouštějí i v méně exponovaných měsících během roku. Jinak máte pravdu, že pokud něco urgentně potřebuji přepravit, tak si vyberu spolehlivého dopravce a připlatím si. To však neznamená, že pánovo rozhořční není na místě. Naopak.
26. 11. 2016 16:38:39
https://webtrh.cz/diskuse/intime-recenze-sluzby-nedoporucuji/#reply1239698
Slávek
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
26. 11. 2016 16:39:10
Já samozřejmě chápu, že taková věc se před Vánocemi stát může. A chápu i to, že i když vysoký objem zakázek lze předpokládat dopředu (opakuje se to rok co rok), že se dá jen těžko zabránit tomu, aby se něco takového nestalo.
Na druhé straně toto období znamenají pro obchodníky a dopravce hotové žně, takže si určitě přijdou na své. Sice si máknou, ale výdělky stojí za to. Ale pokud nejsou schopni ani uznat chybu, jakkoliv se omluvit nebo revanšovat, znamená to vysokou neprofesionalitu.
A jak tady píše Leszek, nepůjde o jediný prohřešek. Že jsou levní? To je jejich byznys, jak to mají nastavené, nikdo je k tomu nenutil.
26. 11. 2016 16:39:10
https://webtrh.cz/diskuse/intime-recenze-sluzby-nedoporucuji/#reply1239697
Koupil jsem si Trabanta a nejezdi rychle a brzproblemove jako Mercedes. A jeste jsem si to nekoupil z Trabant fabriky, ale od prekupnika Tondy z Horni Dolni.
Dobra zkusenost pro priste.
27. 11. 2016 08:54:03
https://webtrh.cz/diskuse/intime-recenze-sluzby-nedoporucuji/#reply1239696
LM
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
27. 11. 2016 10:13:59
Napsal Michal Kubíček;1342109
Koupil jsem si Trabanta a nejezdi rychle a brzproblemove jako Mercedes. A jeste jsem si to nekoupil z Trabant fabriky, ale od prekupnika Tondy z Horni Dolni.
Dobra zkusenost pro priste.
Jj jenže to vždy nějakou dobu funguje skvěle než se to pořádně podělá. A řidiči snesou hodně. Občas mám balíky těch jejich max rozměrů cca 600x600x1800 a to jiné přepravky nemají rády :-)
27. 11. 2016 10:13:59
https://webtrh.cz/diskuse/intime-recenze-sluzby-nedoporucuji/#reply1239695
Slávek
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
27. 11. 2016 10:27:38
Napsal Michal Kubíček;1342109
Koupil jsem si Trabanta a nejezdi rychle a brzproblemove jako Mercedes. A jeste jsem si to nekoupil z Trabant fabriky, ale od prekupnika Tondy z Horni Dolni.
Dobra zkusenost pro priste.
Jo, perfektní přirovnání, díky. A právě proto je důležité, že se pán se svou negativní zkušeností podělil s ostatními čtenáři. Aby i jiní - potenciální - uživatelé služby nebo zákazníci věděli, komu se mají příště obloukem vyhnout. Nač si mají dát pozor. Aby zrovna nesedli na lep někomu, kdo "nabízí Trabanta s vlastnostmi Mercedesu."
27. 11. 2016 10:27:38
https://webtrh.cz/diskuse/intime-recenze-sluzby-nedoporucuji/#reply1239694
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit