Zadejte hledaný výraz...

Intext – zkušenosti INZERENTŮ

beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
10. 8. 2012 11:55:58
Dobrý den,
jsou tu nějací INZERENTI, kteří si prošli tímto typem propagace? Jaké jsou Vaše zkušenosti? Prosím jen o konstruktivní příspěvky.
10. 8. 2012 11:55:58
https://webtrh.cz/diskuse/intext-zkusenosti-inzerentu/#reply794859
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
10. 8. 2012 12:27:56
Ano, skusali sme to. Malo preklikov a oproti inym systemom neefektivne (slabe konverzie, porovnavali sme s adwords a dokonca aj s etarget). Mozno efektivita zavisi od odvetvia, nam sa neoplati...
10. 8. 2012 12:27:56
https://webtrh.cz/diskuse/intext-zkusenosti-inzerentu/#reply794858
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
10. 8. 2012 12:53:06
Ok, děkuji. Takže byste dali přednost Etarget? S jakou efektivitou oproti Sklik nebo Adwords se dá počítat (co se týče Etargetu)?
10. 8. 2012 12:53:06
https://webtrh.cz/diskuse/intext-zkusenosti-inzerentu/#reply794857
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
10. 8. 2012 12:56:32
Pre CZ trh by som to zoradil nasledovne:
1-2. Sklik+Adwords
3. Etarget
potom velmi dlho nic
a potom vsetko ostatne
Pri Etargete velmi zalezi od nastavenia. Pokial to dosledne nastavite, vyhodite z Etargetu vsetky weby mimoriadne nizkej kvality, mozete pocitat asi s tretinovou efektivitou oproti Adwordsu resp. Skliku (samozrejme velmi zalezi od odvetvia a nastavenia)
10. 8. 2012 12:56:32
https://webtrh.cz/diskuse/intext-zkusenosti-inzerentu/#reply794856
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
10. 8. 2012 12:59:03
Ještě jste zapomněl mezi Sklik, Adwords a Etarget vsunout Facebook, s kterým mám velmi dobré zkušenosti, poté srovnávače a pak teprve dlouho nic :-)
10. 8. 2012 12:59:03
https://webtrh.cz/diskuse/intext-zkusenosti-inzerentu/#reply794855
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
10. 8. 2012 13:05:51
Ano, v niektorych segmentoch je samozrejme medzi 2 a 3 FB. V nasom segmente je neefektivny (asi by bol na 4-5 mieste).
10. 8. 2012 13:05:51
https://webtrh.cz/diskuse/intext-zkusenosti-inzerentu/#reply794854
sonicer
verified
rating uzivatele
10. 8. 2012 13:22:33
Dle mě se to nedá takto paušalizovat...
co má větší konverzi či prokliky...
Nejvíce zaleží na typu reklamy a hlavně na co...
když budete nabízet např: utěrky tak si neumím představit větší prokliky..
co se tyče reklamy ...sklik a adwords tak to je na klíčová slova a facebook na zaliby...tedy
při prodeji aut asi fb nebude efektivní neb kdo má zajem jako zalibu auta neznamena že chce koupit auta..
10. 8. 2012 13:22:33
https://webtrh.cz/diskuse/intext-zkusenosti-inzerentu/#reply794853
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
10. 8. 2012 13:26:32
Ale například tuning by si na FB své místo našel .-)
10. 8. 2012 13:26:32
https://webtrh.cz/diskuse/intext-zkusenosti-inzerentu/#reply794852
FSP
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
10. 8. 2012 15:38:21
Intext reklama, to je reklama, ktorá sa vkladá do textu, že slovo sa tvári ako odkaz na niečo, ale v skutočnosti je reklama?
Dobre, tak ja poviem z pohľadu bežného užívateľa aký mám ja na to názor: podľa mňa je to volovina. Osobne mňa takáto reklama rozčuľuje. Keď čítam nejaký text a vidím, že slovo vyzerá ako odkaz (dajme tomu, že to vyzerá podobne ako vo Wikipedii), tak po kliknutí na to slovo očakávam, že sa mi otvorí stránka, kde o tom slove resp. pojem bude viac vysvetlené. Ale ak sa mi namiesto toho vyroluje reklama (a pomerne často s tým slovom má len pramálo spoločného) tak ma ide rozhodiť. Takže ja ako bežný čitateľ radím - nepoužívajte to.
10. 8. 2012 15:38:21
https://webtrh.cz/diskuse/intext-zkusenosti-inzerentu/#reply794851
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit