Zadejte hledaný výraz...

Internetový shop – kontrolní nákup ČOI – moje zkušenost

pccolor
verified
rating uzivatele
4. 3. 2011 18:03:53
Nevyužil ničeho. Jen to napráskal a čoi dala pokutu. Zákazníkovi zůstala (bez)drátová myš.
4. 3. 2011 18:03:53
https://webtrh.cz/diskuse/internetovy-shop-kontrolni-nakup-coi-moje-zkusenost/strana/5#reply198762
a jak to mate dnes uvedeno na shopu? aby nebyla opakovana pokuta...
4. 3. 2011 19:25:44
https://webtrh.cz/diskuse/internetovy-shop-kontrolni-nakup-coi-moje-zkusenost/strana/5#reply198761
Jak tak čtu zajímavé věci o ČOI, tak když to změní na drátovou, tak za měsíc dostane pokutu znovu, protože si bude zákazník stěžovat, že místo drátové dostal bezdrátovou : D
4. 3. 2011 19:36:01
https://webtrh.cz/diskuse/internetovy-shop-kontrolni-nakup-coi-moje-zkusenost/strana/5#reply198760
dave67
verified
rating uzivatele
17. 3. 2011 10:49:54
Jen se chci ujistit, jak spravne postupovat pri neuznane reklamaci. Napsal jsem zakaznikovi zpravu, ze reklamace nebyla uznana a zbozi je pripraveny k vyzvednuti (on zbozi poslal postou). Nabidl jsem mu take, ze mu to muzu poslat zpet za standartni cenu. Mel bych ucinit jeste neco? Zrejme jde o nejakyho podvodnika, protoze tu stejnou vec reklamuje v jinym eshopu se stejnou zavadou ve stejne dobe. Pristroj nejevi popisovany vady, takze to nebylo uznany. U nas to reklamuje taky podruhy...
17. 3. 2011 10:49:54
https://webtrh.cz/diskuse/internetovy-shop-kontrolni-nakup-coi-moje-zkusenost/strana/5#reply198759
Napsal dave67;637163
Jen se chci ujistit, jak spravne postupovat pri neuznane reklamaci. Napsal jsem zakaznikovi zpravu, ze reklamace nebyla uznana a zbozi je pripraveny k vyzvednuti (on zbozi poslal postou). Nabidl jsem mu take, ze mu to muzu poslat zpet za standartni cenu. Mel bych ucinit jeste neco? Zrejme jde o nejakyho podvodnika, protoze tu stejnou vec reklamuje v jinym eshopu se stejnou zavadou ve stejne dobe. Pristroj nejevi popisovany vady, takze to nebylo uznany. U nas to reklamuje taky podruhy...
postupujete spravne, pokud jste reklamaci zamitl, nemusite mu to na sve naklady posilat zpet. Informacni povinnost o vyrizeni reklamace mate zasebou.
17. 3. 2011 10:58:26
https://webtrh.cz/diskuse/internetovy-shop-kontrolni-nakup-coi-moje-zkusenost/strana/5#reply198758
dave67
verified
rating uzivatele
18. 3. 2011 10:01:11
A bude-li zakaznik zapirat email? Pak rekne, ze reklamace nebyla vyrizena do 30 dnu a bude pozadovat vraceni penez?
18. 3. 2011 10:01:11
https://webtrh.cz/diskuse/internetovy-shop-kontrolni-nakup-coi-moje-zkusenost/strana/5#reply198757
tak mu snad prokazete, ze jste email odesilal. Nebo mu zavolejte a pokud zvedne telefon, tak z vypisu hovoru prokazete, ze jste mu i volal.
18. 3. 2011 10:09:00
https://webtrh.cz/diskuse/internetovy-shop-kontrolni-nakup-coi-moje-zkusenost/strana/5#reply198756
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit