Zadejte hledaný výraz...

Internet T-Mobile – nesrovnalosti s cenou, vyšší než byla domluvená

pezi
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
15. 1. 2016 10:09:05
Zdravíčko,
4 roky jsem měl pevný internet od T-Mobile za 352,-Kč. Nyní mi v prosinci smlouva končila a chtěl jsem si ji prodloužit. Prodloužení proběhlo, ale s navýšením na 400,-Kč. Souhlasil jsem, ale nyní mi dorazila faktura na obvyklou cenu 705,-Kč. Dosti mě to zarazilo, tak jsem ihned volal na operátora a tam mi sdělili, že nevidí nějakou zvýhodněnou cenu, ale standardní za těch 705,-Kč a že on nemůže nic udělat. Ať si zajdu na prodejnu a s nimi to tam proberu.
Jenže jak teď postupovat? Dorazím na prodejnu, kde mi stejně sdělí, že s tím nemohou nic udělat. Nechce se mi platit 700,-Kč, jelikož je to celkem ranec. Na trhu jsou lepší nabídky.
Díky za případnou radu.
15. 1. 2016 10:09:05
https://webtrh.cz/diskuse/internet-t-mobile-nesrovnalosti-s-cenou-vyssi-nez-byla-domluvena#reply1166356
Stěžejní bude to, co máte ve smlouvě, kterou jste podepsal. Pokud tam máte cenu pevně stanovenou a uvedený bonus, a jeho platnost podle smlouvy trvá, tak není co řešit a T-Mobile jedná protiprávně.
15. 1. 2016 10:15:28
https://webtrh.cz/diskuse/internet-t-mobile-nesrovnalosti-s-cenou-vyssi-nez-byla-domluvena#reply1166355
TomasX
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
15. 1. 2016 10:17:24
Bohužel u prodlužování není žádná smlouva. Zajdi na prodejnu, podej reklamaci.
T-mobile mi udělal něco podobného, ústní dohoda s operátorem, ale ve vyúčtování bylo něco jiného.
15. 1. 2016 10:17:24
https://webtrh.cz/diskuse/internet-t-mobile-nesrovnalosti-s-cenou-vyssi-nez-byla-domluvena#reply1166354
Oleg
verified
rating uzivatele
(53 hodnocení)
15. 1. 2016 10:23:59
Prijde mi to tady zbytecne resit, z webtrh se opravdu stava vseobecne forum, ta kvalita na zacatku byla uplne nekde jinde nez v soucasnosti :(
Obvykle je 14 denni lhuta, kdy muzes smlouvu zrusit, ta pravdepodobne u tebe pominula.
Dale je pak cca 1 mesic:
Dovolá-li se člověk na zákaznickou linku, (zejména) společností poskytujících různé služby, je mu v mnoha případech na samém počátku hovoru sděleno „Tento hovor je v zájmu zvýšení kvality našich služeb monitorován,“ příp. „Tento hovor může být monitorován.“
Následující text shrnuje základní pravidla a nezbytné postupy, aby byl takto zamýšlený postup v souladu se zákonem č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů.
Další z povinností, která je správci osobních údajů uložena, je stanovena v §5 odst. 1 písm. e) zákona č.101/2000 Sb., podle kterého je správce povinen uchovávat osobní údaje pouze po dobu, která je nezbytná k účelu jejich zpracování.
Z praktického hlediska a hlediska nezbytnosti účelného z pracování osobních údajů lze za maximálně přípustnou dobu zpracování údajů za účelem zvyšování kvality služeb považovat cca jeden měsíc. Během této doby tedy musí být nahrávky dle stanovených pravidel vyhodnoceny a následně zlikvidovány, pokud k jejich dalšímu zpracování neexistuje též jiný právní titul .
Chci tim rici, abys to resil primo s nimi, protoze kazdy individualni pripad je proste jiny!
15. 1. 2016 10:23:59
https://webtrh.cz/diskuse/internet-t-mobile-nesrovnalosti-s-cenou-vyssi-nez-byla-domluvena#reply1166353
pezi
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
15. 1. 2016 10:55:10
Napsal TomášX;1257158
Bohužel u prodlužování není žádná smlouva. Zajdi na prodejnu, podej reklamaci.
T-mobile mi udělal něco podobného, ústní dohoda s operátorem, ale ve vyúčtování bylo něco jiného.
Ale tvoje dohoda byla přes telefonního operátora? Moje byla na prodejně, kde mi sdělil jinou částku. A vůbec, jak ti to dopadlo?
@Oleg, ta citace je směřována na telefonního operátora, nikoliv na obchodníka na prodejně. A samozřejmě, že budu řešit s prodejnou, jen jsem se tu chtěl doptat, zda má někdo s tímto zkušenosti. Díky.
15. 1. 2016 10:55:10
https://webtrh.cz/diskuse/internet-t-mobile-nesrovnalosti-s-cenou-vyssi-nez-byla-domluvena#reply1166352
TomasX
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
15. 1. 2016 11:04:05
pezi: podobný případ, prodlužování smlouvy, dohoda nějaké výhodné slevy, ale vyúčtování bylo v plné výši. T-mobile tvrdil mi, že nic takového mi neslíbili. Poslal jsem po 6 letech výpověď jim do datovky, přes rok se s nimi dohadoval, ČTÚ výpověď potvrdil a t-mobil anuloval smlouvu. Do teď mi ale u nich vysí dluh několik stovek za poslané upomínky na anulované vyúčtování. Mají v tom strašný chaos.
Každopádně je důležité s nimi komunikovat kanálem, z kterého máš záznam (dopis, nahraný telefonní hovor) a ideálně co nejdříve. Nezdržuj se, na vše máš pár týdnů nanejvýše a musíš podat nutné kroky.
15. 1. 2016 11:04:05
https://webtrh.cz/diskuse/internet-t-mobile-nesrovnalosti-s-cenou-vyssi-nez-byla-domluvena#reply1166351
Oleg
verified
rating uzivatele
(53 hodnocení)
15. 1. 2016 11:43:45
Napsal pezi;1257180
@Oleg, ta citace je směřována na telefonního operátora, nikoliv na obchodníka na prodejně. A samozřejmě, že budu řešit s prodejnou, jen jsem se tu chtěl doptat, zda má někdo s tímto zkušenosti. Díky.
To jsem samozrejme nevedel, zes to resil na prodejne. Mohl jsi to upresnit hned v zacatku. Vetsinou retence lidi resi pres telefon.
Nicmene, na prodejne, ve vetsine pripadu davaji bud dodatek ke smlouve nebo novou smlouvu s jasne uvedenou cenou. Dali ti ji? Nebo nedali ti ji? Pokud nedali, mas pravdepodobne smluvu.
15. 1. 2016 11:43:45
https://webtrh.cz/diskuse/internet-t-mobile-nesrovnalosti-s-cenou-vyssi-nez-byla-domluvena#reply1166350
Jiří
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
15. 1. 2016 14:21:47
T-mobile má v tomto dosti bordel..
Třeba já mám vedená čtyři telefonní čísla + dvě datové simky a je fakt že mám dvě různé smlouvy i když mám totožné služby. V jedné verzi smluv vůbec nemám zahrnutou částku kterou platím, po prostudování dodatků smluv se cena řídi tedy podle toho co mají zrovna v nabídce a s cenou hýbat nelze. Takže když se někdy před půl rokem zvyšovalo o pár korun u nich některé tarify tak co je vázáno na tuto smlouvu šlo cenově nahoru, ale pak mám další smlouvu kde mám zahrnutou přímo cenu za poskytované služby k danému číslu a tam mám pevnou cenu a tu platím stále. Otázka zda mě při dalším prodloužení této smlouvy zůstane tato cena. :-D
Pokud ti bylo přislíbeno prodloužení ovšem za podmínky navýšení ceny na 400 CZK, tak bych naklusal na prodejnu a dožadoval bych se toho a nehnul bych se do doby než bych pořídil. Někde přece tu nabízenou cenu či zvýhodnění musíš mít zapsanou. A pokud ti poskytují např. něco navíc to je jejich problém. Takto se mnou snažilo vyjebávat UPC s kabelovkou, pořád mě cpali nějaké extra balíčky programů, o které jsem vůbec nestál a nikdo se mě ani neptal zda je chci. A mě pak chodila každý měsíc větší a větší faktura za služby které mě poskytovali bez mého souhlasu.
15. 1. 2016 14:21:47
https://webtrh.cz/diskuse/internet-t-mobile-nesrovnalosti-s-cenou-vyssi-nez-byla-domluvena#reply1166349
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit