Zadejte hledaný výraz...

Internet BillBoard – zeptejte se

Jan Ambrož
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
4. 9. 2007 10:41:51
Zítra odpoledne budu mít možnost hovořit s generálním ředitelem Internet Billboardu, rozhovor následně vyjde na Lupě. Máte nějaký tip na otázku z oblasti internetové reklamy, na kterou byste chtěli znát odpověď? Sem s tím :)
4. 9. 2007 10:41:51
https://webtrh.cz/diskuse/internet-billboard-zeptejte-se#reply18496
Misha
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
4. 9. 2007 12:13:53
mě by zajímalo, zda platba za reklamu v podobě čistého kupování počtu zobrazení je pro inzerenty stále atraktivní. Nedávno jsem měl možnost něco takto propagovat (ty reklamní imprese jsem získal barterem), ale moje zkušenosti jsou tristní a pokud bych si tu reklamu kupoval, tak mě jeden návštěvník eshopu stojí stovky korun.
4. 9. 2007 12:13:53
https://webtrh.cz/diskuse/internet-billboard-zeptejte-se#reply18495
Chystá se Billboard pustit vedle platby za zobrazení a platby za proklik i na model PPA - platbu za akci, nebo dokonce na affiliate síť?
4. 9. 2007 12:18:39
https://webtrh.cz/diskuse/internet-billboard-zeptejte-se#reply18494
Jan Linhart
verified
rating uzivatele
(135 hodnocení)
4. 9. 2007 13:25:35
Napsal Misha;12115
..., ale moje zkušenosti jsou tristní a pokud bych si tu reklamu kupoval, tak mě jeden návštěvník eshopu stojí stovky korun.
Přesně stejný dotaz. Pokud bych si objednal např. 1 000 000 kreditů za 42 000 Kč, zobrazí se banner 333 333x. Při průměrném CRT 0,18% to vychází na cca 600 kliknutí. 1 návštěvník tedy přijde na 70 Kč. Kupuje si někdo reklamu za tuto cenu?
4. 9. 2007 13:25:35
https://webtrh.cz/diskuse/internet-billboard-zeptejte-se#reply18493
prich
verified
rating uzivatele
4. 9. 2007 13:36:26
Mně by zajímalo, co plánují se BB Efekt, což by měl být možný zdroj příjmů pro webmastery, ale v současné době je prakticky nepoužitelný. Nejsou daná pravidla, za co se platí, měl bych zobrazovat reklamu a pak až se dozvědět, kolik vydělám i když neznám ani náznak platebního modelu atd.
4. 9. 2007 13:36:26
https://webtrh.cz/diskuse/internet-billboard-zeptejte-se#reply18492
arar: Brandová reklama se obvykle nepřepočítává na cenu za kliknutí, její hodnota je jinde, takže ano, kupuje, jen to nejsou majitelé malých eshopů, kteří potřebují reklamu zaměřenou na výkon.
Honza: Trochu se teď v aktivitách Billboardu neorientuju, tak by mě zajímalo jak se sami vnímají vůči konkurenci (a koho považují za konkurenci), čím jí dokáží šlapat na paty nebo naopak čím se dokáží odlišit, jakou dokáží nabídnout přidanou hodnotu.
Docela by mě i zajímala čísla ohledně počtu inzerentů / inzerátů / slov / velikost partnerské sítě (hlavně teda samozřejmě v bbkontextu) a jak se zhruba procentuálně podílejí jejich aktivity na zisku.
4. 9. 2007 13:52:47
https://webtrh.cz/diskuse/internet-billboard-zeptejte-se#reply18491
JJ, stav bbefektu je hrozny, zobrazoval jsem jejich bannery, nemam zadne poradne statistiky, nikdo mi nebyl schopny rict za co a kolik penez dostanu, tak jsem to po trech dnech zase zrusil.
Nejaky "testovaci provoz" :) hehe
4. 9. 2007 14:17:37
https://webtrh.cz/diskuse/internet-billboard-zeptejte-se#reply18490
jilm
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
4. 9. 2007 15:05:37
Mě by zajímalo, jak přesně funguje jejich spolupráce s TakeIT, jsou-li jen dodavatelé technologie. A jak dobře funguje bbText (třeba nějaká čísla o podílu na obratu).
4. 9. 2007 15:05:37
https://webtrh.cz/diskuse/internet-billboard-zeptejte-se#reply18489
skejtis
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
4. 9. 2007 16:05:56
Me by zajmalo kolik stranek pouziva Bbmedia a jaky pomer je mezi ziskem bbmedia a billboard.
4. 9. 2007 16:05:56
https://webtrh.cz/diskuse/internet-billboard-zeptejte-se#reply18488
trochu OT ale stranka internet bilboardu sa nezobrazuje spravne. vobec nevidim menu a title je prazdny a skoro ziadny obraz. Chyba je v nasom prijmaci ? :)
9. 9. 2007 20:35:35
https://webtrh.cz/diskuse/internet-billboard-zeptejte-se#reply18487
DigitalDooM
verified
rating uzivatele
11. 9. 2007 00:29:36
no mě by zajímalo, jak velký musí server být, aby byla spolupráce pro oba partnery výhodná, tedy jakou návštěvnost musí mít, aby se vyplatilo reklamu od nich zobrazovat a jaká je jistota výdělku ... (určitě to nějak zvládneš přeformulovat do smysluplné otázky, já rozhovory nedělám :) naštěstí si taková grafická karta nechce při recenzi moc povídat ;) )
OT: Já jenom žasnu, jak tu někteří neustále bojují za to, že banerová reklama je mrtvá a klikací je recept na všehno ... omyl pánové, klikací reklama je celkem velký zlo pro majitele stránek ... klikací banerová reklama to už je vyloženě zlodějina na majitele stránek ... reklamu všichni viděli, všichni si ji přečetli, ale aby dostal majitel stránek zaplaceno, musí čtenáři klikat jak pitomý ... vážně na hlavu postavený - naštěstí je tu řada firem, kterým jde o propagaci značky jako takové a prostoru na webu si náležitě cení a tak bannery vesele prosperují a všichni jsou spokojený, pěkný informativní banner ukrývající užitečné informace je mnohem lepší reklama než nějaký textový klikací humus ...:smoking:
11. 9. 2007 00:29:36
https://webtrh.cz/diskuse/internet-billboard-zeptejte-se#reply18486
DigitalDooM
No jenže každá reklama je dobrá na něco jiného. Bannery na propagaci značky a textová PPC reklama zase na akci. Nelze obecně říci, že jeden druh reklamy je lepší než jiný...
11. 9. 2007 08:28:36
https://webtrh.cz/diskuse/internet-billboard-zeptejte-se#reply18485
Jan Ambrož
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
18. 9. 2007 11:02:08
Rozhovor s Billboardem vyšel včera na Lupě. Díky všem za náměty, pokusil jsem se je uplatnit :)
Karel Pavlíček: Google je u nás mýtus
18. 9. 2007 11:02:08
https://webtrh.cz/diskuse/internet-billboard-zeptejte-se#reply18484
Dobrý rozhovor, Honzo. Přidávám se k hlasům z diskuse, žes bys mohl být trochu tvrdší a nenechat je utíkat od otázek. :)
Zajímavá je obhajoba neoblíbeného (a upřímně - velmi otravného) formátu bbText/TakeIt. Na druhou stranu jsem se moc nasmál, když na otázku, proč tu reklamu nasadil třeba iDnes (a Týden a Lidovky a další), ale nenasazují ji zpravodajské stránky v zahraničí, pan Pavlíček bezelstně odpověděl:
Prestiž těch velkých serverů je pro ně asi důležitější než zisk plynoucí z reklamy.
:)
Taky by mě zajímalo, proč nemůže najít dobré slovo pro SPIR a jeho snahu o standardizaci reklamních formátů. Je to právě kvůli bbTextu/TakeIT?
20. 9. 2007 18:50:38
https://webtrh.cz/diskuse/internet-billboard-zeptejte-se#reply18483
jilm
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
21. 9. 2007 20:58:01
TakeIT je další možností, jak využít reklamní prostor – víc bannerů na stránku nedostanete, kontextu také ne, takže k dispozici zůstává už jen ten samotný článek.
Také pěkná odpověď.
21. 9. 2007 20:58:01
https://webtrh.cz/diskuse/internet-billboard-zeptejte-se#reply18482
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit