Zadejte hledaný výraz...

Ignorace potenciálních klientů

Nadia
verified
rating uzivatele
19. 7. 2011 11:03:33
tak odpovídejte těm normálním, ty pofiderní rovnou mažte.
19. 7. 2011 11:03:33
https://webtrh.cz/diskuse/ignorace-potencialnich-klientu/strana/3#reply655733
strihac
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
19. 7. 2011 21:37:25
Napsal INVENIO Public Relations;677203
Dobrý den,
tak jsem si všiml, že i když zareaguji na poptávku svojí nabídkou, ve které se snažím co nejlépe popsat co mohu poskytnout, jak mohu pomoci, co může být obsahem nabídnuté ceny atd. atd., tak se mi stejně nedostane odpovědi a to třeba ani po týdnu. Vím, že je zde poměrně dost konkurenční prostředí a že na některé tipy nových poptávek se lidé hrnou jak vosy na bonbón a pak není lehké se tím vším prohrabat, ale připadá mi celkem nespolečenské, když mi zadavatel poptávky nemůže odepsat ani tak málo, že o moji nabídku nemá zájem. Pak mě totiž přepadá pocit, že moje soukromá zpráva nebyla příjemci doručena, jak už mi tady párkrát někteří klienti řekli, že jim nic nepřišlo (spíš myslím,že kecali). A neodpoví ani tehdy, když jej o to slušně v nabídce požádám. Nevím...nechápu...To tady byli vždycky takoví ignoranti?
Přeji pohodu, Vladimír.
vem to ze své stránky. kolik denně věnuješ odpovědím na emaily? a kolik by si chtěl věnovat? Pokud podnikáš nějaký ten rok, nejde se prostě nad každým emailem pozastavovat. Je to to nejotravnější co může být. Navíc ti to žere 90% produktivního času, kdy jen stahuješ emaily, kontroluješ, čteš, myslíš, odpovídáš.
Když zadám poptávku a přijde mi 80 emailů, opravdu nemohu na každý odpovědět.
Přicházím tím o svůj čas a protože spíš používám outlook, tak i pak přehlednost emailů. Vyberu tu nabídku, která nejlépe odpovídá mým požadavkům a na tu reaguji. Zcela běžná praxe.
U presonálních oddělení je tomu však jinak. V rámci dobrého jména firmy by měli presonalisté (a od toho jsou tam placeni) odpovídat na každou reakce potenciálních zaměstnanců.
19. 7. 2011 21:37:25
https://webtrh.cz/diskuse/ignorace-potencialnich-klientu/strana/3#reply655732
Jirka
verified
rating uzivatele
(63 hodnocení)
20. 7. 2011 11:49:02
No, přiznám se, že tak na 90% nabídek také nijak nereaguji. Ono je to těžké, na každou poptávku přijde cca 20-40 nabídek, mnohdy příliš nesouvisejících. Tím nechci omlouvat svojí lenost, ta tam jistě je, ale zkrátka to není zase tak snadné, jak to může na první pohled vypadat.
20. 7. 2011 11:49:02
https://webtrh.cz/diskuse/ignorace-potencialnich-klientu/strana/3#reply655731
dms
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
1. 8. 2011 19:52:27
jj,znám,mám tak 1 z 5-7 dotazů úspěch..
Nejhorší jsou ty dotazy typu honem rychle to potřebuji, pomůžete mi ? :-)
1. 8. 2011 19:52:27
https://webtrh.cz/diskuse/ignorace-potencialnich-klientu/strana/3#reply655730
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
2. 8. 2011 11:26:10
Napsal INVENIO Public Relations;677216
A když už nabídky čtu, tak když nic jiného, tak alespoň odpovím CTRL+V univerzálním textem - to nezabere ani 10 vteřin.
Tak nevím...
Teoreticky máš pravdu. Jenže osobně se rozhodnu až po obdržení víc nabídek. A když se pak rozhodnu koho si zvolím, tak musím dalším X lidem napsat že děkuji ale nemám zájem. No a tady mi systém Webtrhu hází klacky pod nohy, přestože je to s univerzálním textem přes clipboard záležitost asi tak na půl vteřiny na člověka tak si dozvím tuhle hezkou červenou hlášku:
Toto fórum vyžaduje abyste mezi odesláním jednotlivých soukromých zpráv počkal minimálně 10 sekund. Prosím zkuste to znovu za 9 sekund.
A to je hodně otravné a zdržující, zvlášť pokud bys to neměl posílat třeba 10 lidem ale 100. Čas jsou peníze...
2. 8. 2011 11:26:10
https://webtrh.cz/diskuse/ignorace-potencialnich-klientu/strana/3#reply655729
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit