Zadejte hledaný výraz...

Ignorace potenciálních klientů

Jo, takový postup je v pořádku. Ale když poptávající neuvede, že odpoví jen vybraným nebo něco podobného, tak to na mě potom prostě fakt nepůsobí dobře.
15. 7. 2011 00:11:25
https://webtrh.cz/diskuse/ignorace-potencialnich-klientu/strana/2#reply655748
já zde jen nakupuji a na každou poptávku mi chodí cca 90 odpovědí, tz není v lidských silách odpovědět všem...
lidem co se nepodepíší, nebo ignorují poptávku prostě neodepisuji...
a odpovídat po týdnu, když mám aukci min na dva týdny je asi zbožné přání každého dodavatele... tak to prostě na wt nechodí...
15. 7. 2011 00:13:06
https://webtrh.cz/diskuse/ignorace-potencialnich-klientu/strana/2#reply655747
Když mi někdo neodpoví, nijak mi to nevadí, sám také neodpovídám na vše. Například pokud do poptávky červeným písmem napíši, že v rámci přehlednosti chci být kontaktován pouze mailem, tak na mne taky nepůsobí dobře, když mi vzápětí přijde 5 soukromých zpráv na WT. Pokud mne nezaujmou, neodpovídám. Naproti tomu na maily se odpovídat snažím, ale někdy to prostě nejde, odpovědět na vše.
15. 7. 2011 00:43:17
https://webtrh.cz/diskuse/ignorace-potencialnich-klientu/strana/2#reply655746
Zrovna u Vás se ani nedivím, že Vám nikdo neodpovídá. Viz Vaše dotěrné naléhání, když jsem Vám do 3 hodin neodepsal na PM. Další vývoj už není slušné veřejně rozebírat. Zkrátka zamyslete se v první řadě nad sebou a zvykněte si, že lidé odpovídají až sami chtějí nebo vůbec. Je to jen o obchodu. Pokud nezaujmete nebo střelíte úplně vedle, nedostane se Vám odpovědi. Já také odpovídám jen těm, které jsem si vybral jako dodavatele a odpovídáním na ostatní neztrácím čas. Myslím, že to většina lidí chápe. Ostatně mé zkušenosti jako dodavatele jsou úplně stejné a nemám to nikomu za zlé.
15. 7. 2011 08:07:56
https://webtrh.cz/diskuse/ignorace-potencialnich-klientu/strana/2#reply655745
Marek
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
15. 7. 2011 08:15:36
Pokud někdo neodpoví, to už jsem si na WT zvykl. I když je to v silách člověka. Kdo tvrdí že ně, tak je to blbost. Jen je to nechuť něco napsat zkopírovat a rozeslat všem nabízejícím. Podle mě je to lenost. Mě to tedy problémy nedělá. Jak zde někdo zmínil, zde je to o ceně. Každej chce z prdu kuličku, neboli za málo peněz hodně muziky. Na 90% už ani nereaguji. Už jen sytl zadání typu: CHCI TO HONEM, NECHCI ZA TO DÁT NEJLÉPE NIC, MAXIMÁLNĚ VŠAK 500 KČ, ALE CHCI ABY JSTE SE O MĚ STARALI JAK V BAVLNCE. Je to přestřelené, ale tak vyzní 90% poptávek.
Pokud je to tak, jak tvrdí ONDŘEJ VEŘÁT, nade mnou, tak se teda také nedivím. To by mě spíš znechutilo. A pokud bych odepsal, tak bych tě asi poslal někam.......k šípku.
15. 7. 2011 08:15:36
https://webtrh.cz/diskuse/ignorace-potencialnich-klientu/strana/2#reply655744
Martin Hajna
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
15. 7. 2011 09:37:03
Pomalu zjišťuju, že je lepší neodpovídat. Stručná odpověď "nemám zájem" je jak vpich do vosího hnízda. A nedejbože když věnujete svůj volný čas vysvětlení proč danou službu nechce, popřípadě návrhům na zlepšení, kdy byste byl ochoten uvažovat, tak se vysype pomalu sprostá odpověď.
15. 7. 2011 09:37:03
https://webtrh.cz/diskuse/ignorace-potencialnich-klientu/strana/2#reply655743
J.Čakloš
verified
rating uzivatele
(136 hodnocení)
15. 7. 2011 10:29:19
Stručná odpověď "nemám zájem" je jak vpich do vosího hnízda.
na toto by sa normálne dala založiť nová téma :)
Jak zde někdo zmínil, zde je to o ceně.
marcoo môžem ti povedať, že tu nejde len o cenu a nie je to jediná príčina.
Sám ignorujem niektoré správy ako som napísal vyššie ale len z jasného dôvodu.
Dávnejšie som zadal poptávku na zakúpenie hotovej web-stránky a žiadal som o uvedenie linku, záväzkov, rankov, zárobkov, návštevnosti a požadovanej ceny. Prišlo mi cca 25 správ (a to ešte nerátam tie, ktoré nesúviseli s poptávkou a hovorili o vytvorení nového webu) a koľko myslíš, že som dostal PM s tým všetkým? ... možno dve tri, takže teraz je na mieste otázka, či naopak tí čo ponúkajú svoje služby nie sú lenivý uviesť všetky informácie? Pretože ináč sa to vysvetliť ani nedá - veď keď chcem niečo krucináľ niekomu ponúknuť/predať, tak je to mojou "povinnosťou" a nie sa ešte nechať prosiť o viac informácii.
15. 7. 2011 10:29:19
https://webtrh.cz/diskuse/ignorace-potencialnich-klientu/strana/2#reply655742
Nadia
verified
rating uzivatele
15. 7. 2011 12:17:53
to je naprosto stejné při hledání práce.
hledala jsem při VŠ nějaké místo v administrativě, reagovala jsem na desítky nabídek na internetu. Neozvali se. Někdo ano. A pokud jsem se dostala k pohovoru, stalo se mi několikrát, že se mi naprosto neozvali ani se zápornou odpovědí. Bohužel lidi zůstanou stejní. To, co pro ně není prioritní, zkrátka odsunou někam do kouta a už se tím nezabývají a nezajímají se o to, že to ta druhá strana potřebuje vědět
15. 7. 2011 12:17:53
https://webtrh.cz/diskuse/ignorace-potencialnich-klientu/strana/2#reply655741
Petr Slovák
verified
rating uzivatele
16. 7. 2011 09:21:43
Pohled z druhé strany:
Není to slušné, ale je to těžké. Pokud dám inzerát, že sháním asistentku (a tu sháním proto, že ji teď nemám a potřebuju a tedy nestíhám běžné provozní věci), dám si inzerát, kde jsou jasně definované požadavky a přijde přes 100 životopisů, tak za prvé se rozhoduju o tom, koho vezmu na pohovor na základě maličkostí - stačí gramatická chyba - a má smůlu. Přečíst důkladně všechny, odpovědět na všechny opravdu není v mých silách. Když už jsme u těch zájemců o práci - velice často se stává, že z odpovědi okamžitě poznám, že ten člověk jen sjíždí inzertní servery a odpovídá hlava nehlava každému. Kolikrát se mi stalo, že v průvodním dopise zapomněli i změnit název firmy, kterou oslovují. Takovým lidem rozhodně neodpovídám. Myslím, že má odpověď by je mrzela ještě více než to, že neodpovím vůbec.
16. 7. 2011 09:21:43
https://webtrh.cz/diskuse/ignorace-potencialnich-klientu/strana/2#reply655740
Nadia
verified
rating uzivatele
16. 7. 2011 09:29:14
Petře to plně chápu.
Myslím si však, že by byla slušnost si vyhradit zkrátka hodinu a emaily od všech dotyčných, kteří napsali do časového limitu, zkomprimovat do jedné zprávy a odeslat jim hromadný mail s tím, že neuspěli. Komprimování takového mailu zabere hodinu a je to zkrátka slušnost. Velké firmy na to dokonce mají program a nikdy se mi nestalo, že by ČSA nebo Travel service (mam VŠ zaměřenou na leteckou dopravu) nedali vědět, že mně neberou.
16. 7. 2011 09:29:14
https://webtrh.cz/diskuse/ignorace-potencialnich-klientu/strana/2#reply655739
Napsal Nadia;677692
Petře to plně chápu.
Myslím si však, že by byla slušnost si vyhradit zkrátka hodinu a emaily od všech dotyčných, kteří napsali do časového limitu, zkomprimovat do jedné zprávy a odeslat jim hromadný mail s tím, že neuspěli. Komprimování takového mailu zabere hodinu a je to zkrátka slušnost. Velké firmy na to dokonce mají program a nikdy se mi nestalo, že by ČSA nebo Travel service (mam VŠ zaměřenou na leteckou dopravu) nedali vědět, že mně neberou.
Velké firmy na to mají programy a hlavně lidi, kteří vše vyřídí, protože je to náplň jejich práce. Původně bylo téma o odepisování zde na WT, kde jsou především nepodnikatelé nebo drobní živnostníci a malé firmy, ti všichni na nějaké velké odepisování nemají lidi, a proto hodinu svého času využijí raději nějak efektivně nebo zkrátka příjemněji. Zápornou odpovědí se stejně nikdo nikomu nezavděčí.
16. 7. 2011 09:44:38
https://webtrh.cz/diskuse/ignorace-potencialnich-klientu/strana/2#reply655738
David Hampl
verified
rating uzivatele
(86 hodnocení)
16. 7. 2011 09:58:03
Ano, je to slušnost. Ale na druhou stranu, já nemám potřebu obětovat svůj čas někomu, kdo (přesně jak píše Petr) si po sobě ani nezkontroluje chyby, průvodní dopis píše stylem CTRL+C, CTRL+V, odpovídá i přesto, že nesplňuje požadavky uvedené v inzerátu, nebo jeho životopis je vytvořen šablonou z Jobs.cz.
16. 7. 2011 09:58:03
https://webtrh.cz/diskuse/ignorace-potencialnich-klientu/strana/2#reply655737
Valerian
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
18. 7. 2011 21:14:51
Ja súhlasím s názorom, že je slušné odpovedať aspoň v krátkosti a vždy si na tom nájdem čas aj keď mi príde čo ja viem 15-20 ponúk a z toho musím 90% odmietnuť...
18. 7. 2011 21:14:51
https://webtrh.cz/diskuse/ignorace-potencialnich-klientu/strana/2#reply655736
Václav Mach
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
18. 7. 2011 22:12:56
já mám opačný problém, dávám si v poptávkách práci s tím vysvětlit co přesně chci, na závěr napíši pokud nemůžete splnit toto a toto tak prosím nepište, stejně přijde hafo nesmyslných nabídek
18. 7. 2011 22:12:56
https://webtrh.cz/diskuse/ignorace-potencialnich-klientu/strana/2#reply655735
Napsal webdnes;678608
já mám opačný problém, dávám si v poptávkách práci s tím vysvětlit co přesně chci, na závěr napíši pokud nemůžete splnit toto a toto tak prosím nepište, stejně přijde hafo nesmyslných nabídek
zvýrazňuj to červeně, tučně, nedávej to až na závěr - dej to před text. Ušetříš si spoustu práce.
19. 7. 2011 00:08:17
https://webtrh.cz/diskuse/ignorace-potencialnich-klientu/strana/2#reply655734
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit