Zadejte hledaný výraz...

Hypotetická o cenách

beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
21. 11. 2012 17:57:26
Jenom jedna hypotetická ... máte někdo porovnatelné zboží a prodáváte ho o moho dráž než konkurence? Dá se to ukočírovat a najít na ně kupce?
21. 11. 2012 17:57:26
https://webtrh.cz/diskuse/hypoteticka-o-cenach#reply834062
Přemek
verified
rating uzivatele
21. 11. 2012 18:10:45
21. 11. 2012 18:10:45
https://webtrh.cz/diskuse/hypoteticka-o-cenach#reply834061
Ja340
verified
rating uzivatele
21. 11. 2012 18:11:49
Napsal beraniste;873078
Jenom jedna hypotetická ... máte někdo porovnatelné zboží a prodáváte ho o moho dráž než konkurence? Dá se to ukočírovat a najít na ně kupce?
prodávat to jinde než konkurence.
21. 11. 2012 18:11:49
https://webtrh.cz/diskuse/hypoteticka-o-cenach#reply834060
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
21. 11. 2012 18:23:00
Aha, já myslel internetová konkurence. Takže Verne, ty s tím máš zkušenosti ... asi to znamená fotit vlastní obrázky, psát vlastní texty a dávat produktům vlastní názvy, že? A pokud tomu tak nebude, jsou zákazníci co neřeší, že bude zboží o desítky až stovky procent dražší, než je obvyklé? Chtěl bych udělat takový pokus, ale nechci si rozhodit stávající klientelu.
21. 11. 2012 18:23:00
https://webtrh.cz/diskuse/hypoteticka-o-cenach#reply834059
Jan Novotný
verified
rating uzivatele
21. 11. 2012 19:06:50
Vezměme si zářný příklad Apple. Přidej si ke všemu sht (za I by tě Apple zažaloval o copyright) a můžeš to prodávat za desetinásobnou cenu a klidně ve stejném obchodě ;)
21. 11. 2012 19:06:50
https://webtrh.cz/diskuse/hypoteticka-o-cenach#reply834058
kroman
verified
rating uzivatele
22. 11. 2012 13:48:20
Mám k podnikání jako koníček jeden eshop. Vzhledem k tomu že mě eshop neživý respektive hlavní příjmy jsou od jinud, neřeším cenové boje a případné nekalé praktiky jiných shopů. Prodávám zboží za doporučenou cenu, takže ostatním eshopům v tomto nemám šanci konkurovat. Do reklamy jsem taky zatím neinvestoval. Shop běží asi rok a objednávky pravidelně jsou. Nelákám zákazníky přes slevy.
Došel jsem touto cestou k několika zjištění.
1. všichni zákazníci jsou příjemní v komunikaci, nenaží se vymanit každou výhodu, nehcou všechno zadarmo. mají zájem o výrobky, cena není to nejdůležitější
2. Minimum nevyzvednutých zásilek. Za rok 2012 asi 3 ??
A co za to mají moji zákazníci?
Jistota, že nezavřu krám po měsíci, případné záruční záležitosti či dotazy rád vyřídím
Solidní jednání. Zákazník je pro mě na prvním místě, peníze jsou až na druhém místě. Né, že by nebyly důležité
V případě, že není něco dostupné nebo skladem, nabídnu jiný produkt, třeba i trochu dražší, ale za tu cenu, kterou objednal. Takže bez navýšení ceny. Lidi jsou v závěru rádi.
Ochota zajistit zákazníkovi i nadstandardní požadavky
Těch plusů je určitě víc, nikdy jsem nad tím nepřemýšlel.
Kdyby mě eshop živil, možná bych to dělal jinak. Je to hoby, nepotřebuji prodávat za každou cenu. Co se týče eshopu, zastávám pravidlo, že nedodat zboží zákazníkovi je horší, než kdyby nechtěl nakoupit vůbec. zákazník, který nebyl spokojený nebo něco nedostal tak jak chtěl nebo v čase co chtěl se už nevrátí. Nejhůř se o zkušenosti podělí s ostatními.
Tak se mi vrací zákazníci opětovně. Třeba si zavolají, potřebují sehnat to a to, my rádi zařídíme a obě strany jsou spokojené.
Obecně jsem v podnikání proti orientaci se na najnižší cenu. Od toho s eodvíjí vše, včetně kvality jak výrobků, tak služeb.
Takže závěr je, že zákazníci se najdou v každé cenové relaci, ale v každé očekávají něco jiného.
EDIT: Jen doplním, dělám vše co nejjednodušeji, sortiment udržuji co nejmenší. Konkurenti mají Stovky, možná tisíce produktů, ale v tomto být na první pozici nepotřebuji.
22. 11. 2012 13:48:20
https://webtrh.cz/diskuse/hypoteticka-o-cenach#reply834057
havita
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
29. 11. 2012 10:13:37
Naprostej souhlas s Kroman.
29. 11. 2012 10:13:37
https://webtrh.cz/diskuse/hypoteticka-o-cenach#reply834056
Tomas Symersky
verified
rating uzivatele
29. 11. 2012 11:05:41
Taky souhlas s Kroman...
Udelejte "jiny marketingovy pribeh", nelakejte na cenu, ale servis, podporu zakazniku, misto slevy dejte treba darek, vymezte se proti konkurenci jinak (treba sire sortimentu).
Sam jsem svoje eshopy s bojem na cenu prodal (unavne a velmi mnoho prace ve velmi konkurencnim prostredi - parfemy a kosmetika) a ted uz mam dva eshopy jako konicek k zamestnani a vubec neresim cenu. Prodavam na jednom produkty prakticky nejdraz na internetu a denne mam par objednavek, protoze se expeduje ihned, mam cely sortiment skladem (ono je to asi 15 produktu :-)), davam moznost vymeny a vraceni zbozi do roka misto do 14 dnu - stejne to nikdo nevyuzil. U druheho eshopu mam pak zbozi, co nikdo jiny nema, jsem velmi drahy (standardne pocitam prodejni cenu jako nakupni cena x 2) a presto mam nekolik objednavek denne. A zkusenost? Nemam zakazniky jdouci po nejnizsi cene, kteri jsou problemovi a zpravidla kupuji jeden az dva produkty, remcaji, nevyzvedavaji. Mam solidni lidi, kteri jsou ochotni si na zbozi pockat, pokud objednaji vice, nez je skladem, jsou slusni, zasilky vyzvedavaji (z cca 3000 zasilek minuly rok se vratilo 13 zpet a z toho si to polovina nechala poslat znovu a vyzvedli), akceptuji vyssi cenu pri dobrem servisu a s tim, ze vi, ze nakupuji u odbornika (u druheho eshopu u distributora v jedne osobe) a dokonce uz kontaktovalo i par konkurenci a chteji nakupovat velkoobchodne.
Drzim palce, prodavat draz smysl ma. Radeji vyridim 7 objednavek denne se ziskem 2.000 Kc a nehonim se, nez jit po cene, na produktu mit par desitek korun a snazit se lakat kazdeho zakaznika a abych udelal ony 2.000 Kc, tak bych musel zabalit treba 50 baliku, odpovidat na hodne mailu, resit vice odstoupeni od smlouvy.
29. 11. 2012 11:05:41
https://webtrh.cz/diskuse/hypoteticka-o-cenach#reply834055
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit