Zadejte hledaný výraz...

Hromadné rušení objednávek z eshopu

Ja340
verified
rating uzivatele
17. 4. 2012 20:39:13
Tak v jednom z předchozích vlákem jsem řešil zákazníky nepřebírající dobírky. V tuto chvíli to došlo ještě dál. Obvykle mám 1 objednávku dětského kočárku denně, teď mám okolo 5-6 objednávek, ale zato mi včera 3 zákazníci objednávku zrušili a dnes dokonce pět z šesti objednávek. Sice jsem nakonec na standardní jedné objednávce ale je to divné.
Zboží prodávám slušné, každému zákazníkovi zavolám a dohodneme si podrobnosti dodání, barev, příslušenství, platit můžou dobírkou, převodem nebo paypalem, doba dodání obvykle do 48h, když není zboží skladem dodání do týdne.
Prostě všechno normálně a o zákazníka se myslím staráme velmi dobře. A proto mi nejde na rozum proč tolik zrušených objednávek - z druhé strany lepší než nepřebrané dobírky.
Máte podobné problémy? nebo víte v čem by mohl být problém?
Lidi mi píšou: "Dobrý den, objednaný kočárek nechci"
Dobrý den bohužel na objednané zboží nemám fynance
Dobrý den chtěla bich ho za 2000Kč , dáte my ho?
Dobrý den právě jsme dostali kočárek váš nechci...
Prostě něco s čím jsem se doposud vůbec nesetkával:-( a nevím jak to řešit
17. 4. 2012 20:39:13
https://webtrh.cz/diskuse/hromadne-ruseni-objednavek-z-eshopu#reply755515
Mirek
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
17. 4. 2012 20:42:40
Jestli je to několikadenní výkyv tak bych se tím neznepokojoval. Já zase za poslední dny zažil vlnu duplicitních registrací a objednávek (zaplacena byla vždy jen jedna). Prostě občas jsou nějaké erupce na slunci a lidé blázní :-)
17. 4. 2012 20:42:40
https://webtrh.cz/diskuse/hromadne-ruseni-objednavek-z-eshopu#reply755514
-pavel-
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
17. 4. 2012 20:52:54
Občas takhle konkurence může zjišťovat kolik objednávek máte, pokud máte objednávky číslované
17. 4. 2012 20:52:54
https://webtrh.cz/diskuse/hromadne-ruseni-objednavek-z-eshopu#reply755513
Jakub Kočí
verified
rating uzivatele
(35 hodnocení)
17. 4. 2012 20:56:43
Musím uznat, že posledních 14 dubnových dnů to je hodně podivné i u nás (za 2 roky se nám toho tolik nepřihodilo jako teď). Třeba vrácených 113 vodoměrů nebo 100m drenážní trubky. Asi začnu věřit na úplněk apod. :D
17. 4. 2012 20:56:43
https://webtrh.cz/diskuse/hromadne-ruseni-objednavek-z-eshopu#reply755512
tscheche
verified
rating uzivatele
17. 4. 2012 21:02:40
Taky bych tipoval, že jde o menší konkurenční atak, podle toho co píšeš. Než si totiž někdo objedná kočárek přes net, prošmejdí kameňáky, vysonduje ceny a objedná. Ti co nemají na nový, hledají jiné možnosti, kde koupit. Ale tohle? Spoj si to s Tvým množstvím nepřebraných dobírek a myslím, že odpověď je téměř jasná.
17. 4. 2012 21:02:40
https://webtrh.cz/diskuse/hromadne-ruseni-objednavek-z-eshopu#reply755511
Ja340
verified
rating uzivatele
17. 4. 2012 21:04:54
Napsal -pavel-;785640
Občas takhle konkurence může zjišťovat kolik objednávek máte, pokud máte objednávky číslované
mám číslované ale součístí čísla je i datum, takže zjistí pouze objednávky za den. Ale jak říkám s každou z těch budoucích maminek mluvím po telefonu. Konkurence by spíš pouze udělala objednávku a nepovídali by si semnou po telefonu...
---------- Příspěvek doplněn 17.04.2012 v 20:09 ----------
Jedinné co mě napadá je nějak motivovat k okamžité platbě po objednávce... ale na to nemám platební bránu která něco stojí + poplatky za platbu kartou a otázka jestli by to k něčemu bylo.
17. 4. 2012 21:04:54
https://webtrh.cz/diskuse/hromadne-ruseni-objednavek-z-eshopu#reply755510
-pavel-
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
17. 4. 2012 21:16:29
počet objednávek za den by asi konkuretovi stačil, udělá jednu objednávku ráno, druhou večer a má informaci kolik asi prodáte. Není problém sehnat dvě ženský co si s váma zavolaj
17. 4. 2012 21:16:29
https://webtrh.cz/diskuse/hromadne-ruseni-objednavek-z-eshopu#reply755509
freez
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
17. 4. 2012 21:17:23
Poslední měsíc, mi připadá, že lidé si prostě naobjednají co je zrovna napadne a až poté přemýšlí. Osobně se mi zdá, že lidé objednávají téměř v každém obchodě na který narazí až najdou nejnižší cenu a tu vezmou, ostatní objednávky stornují. Co jsem tak kde slyšel a četl začalo to někdy v půlce února. Je možné že lidé prostě otáčí každou korunu a jdou především po ceně, což by mě u kočárků nepřekvapilo a z odpovědí, které přišli zpět pro zrušení objednávek je to i vidět.
17. 4. 2012 21:17:23
https://webtrh.cz/diskuse/hromadne-ruseni-objednavek-z-eshopu#reply755508
Ja340
verified
rating uzivatele
17. 4. 2012 21:18:12
Napsal -pavel-;785651
počet objednávek za den by asi konkuretovi stačil, udělá jednu objednávku ráno, druhou večer a má informaci kolik asi prodáte. Není problém sehnat dvě ženský co si s váma zavolaj
no nevím jesli ta moje jedna až dvě objednávky denně někoho tak pálí aby se tímto vůbec zabýva.
17. 4. 2012 21:18:12
https://webtrh.cz/diskuse/hromadne-ruseni-objednavek-z-eshopu#reply755507
Jutro
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
17. 4. 2012 21:19:23
Nechci být za rasistu, ale takové chyby v gramatice dělají zejména "nepřizpůsobiví občané".. jinak, buď má první teorie, nebo konkurence.. nic víc mě nenapadá
17. 4. 2012 21:19:23
https://webtrh.cz/diskuse/hromadne-ruseni-objednavek-z-eshopu#reply755506
Ja340
verified
rating uzivatele
17. 4. 2012 21:26:16
Napsal Jutro;785658
Nechci být za rasistu, ale takové chyby v gramatice dělají zejména "nepřizpůsobiví občané".. jinak, buď má první teorie, nebo konkurence.. nic víc mě nenapadá
nene cigáni většinou nepoužívají internet a pokud vím nikdy jsem žádnému nic neprodal. Jsou to jen bílé a blbé ženy.
17. 4. 2012 21:26:16
https://webtrh.cz/diskuse/hromadne-ruseni-objednavek-z-eshopu#reply755505
Jutro
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
17. 4. 2012 21:27:50
Napsal Já;785666
nene cigáni většinou nepoužívají internet a pokud vím nikdy jsem žádnému nic neprodal. Jsou to jen bílé a blbé ženy.
By jste se divil kolik z nich mají internet a navíc, oni i dělají falešné objednávky z legrace..
17. 4. 2012 21:27:50
https://webtrh.cz/diskuse/hromadne-ruseni-objednavek-z-eshopu#reply755504
Andrea
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
17. 4. 2012 21:48:37
Napsal Já;785634
Tak v jednom z předchozích vlákem jsem řešil zákazníky nepřebírající dobírky. V tuto chvíli to došlo ještě dál. Obvykle mám 1 objednávku dětského kočárku denně, teď mám okolo 5-6 objednávek, ale zato mi včera 3 zákazníci objednávku zrušili a dnes dokonce pět z šesti objednávek. Sice jsem nakonec na standardní jedné objednávce ale je to divné.
Zboží prodávám slušné, každému zákazníkovi zavolám a dohodneme si podrobnosti dodání, barev, příslušenství, platit můžou dobírkou, převodem nebo paypalem, doba dodání obvykle do 48h, když není zboží skladem dodání do týdne.
Prostě všechno normálně a o zákazníka se myslím staráme velmi dobře. A proto mi nejde na rozum proč tolik zrušených objednávek - z druhé strany lepší než nepřebrané dobírky.
Máte podobné problémy? nebo víte v čem by mohl být problém?
Lidi mi píšou: "Dobrý den, objednaný kočárek nechci"
Dobrý den bohužel na objednané zboží nemám fynance
Dobrý den chtěla bich ho za 2000Kč , dáte my ho?
Dobrý den právě jsme dostali kočárek váš nechci...
Prostě něco s čím jsem se doposud vůbec nesetkával:-( a nevím jak to řešit
Jediné co mě napadlo, ale nevím, jestli by se to tím dalo vysvětlit - v Praze byla teď výstava For Kids... bylo tam plno stánků s autosedačkami, kočárky a podobným zbožím. Třeba nakoupili tam.
17. 4. 2012 21:48:37
https://webtrh.cz/diskuse/hromadne-ruseni-objednavek-z-eshopu#reply755503
jarin001
verified
rating uzivatele
(37 hodnocení)
17. 4. 2012 21:51:26
Podle stylu psaní bych řekl že to psala na 90% stejná osoba, chyby a vyjadřování jsou zřejmě záměrné,
jak tu někdo zmínil, buď si hraje konkurence nebo tě záměrně z nějakého důvodu zlobí někdo jiný.
17. 4. 2012 21:51:26
https://webtrh.cz/diskuse/hromadne-ruseni-objednavek-z-eshopu#reply755502
To je běžná praxe ... dělají se likvidační objednávky - udělá se objednávka za X desítek nebo set tisíc, potvrdí, Vy si na to půjčíte a pak se to nepřevezme ... a nebo jak tu někde taky padlo, zjišťují podle číselné řady kolik děláte objednávek.
Mě se dokonce stalo, že mi tohle udělal člověk co jsem ho najal na nastavení Skliku ... začal ve středu, tak od té doby dělal několik objednávek denně na zboží které jsem od něj chtěl propagovat a tak když v pondělí napsal jak to jde, napsal jsem mu že ano, že to zboží se prodává lépe, že je dobrej a zaplatil jsem mu ... Je to už dlouho a byl tady z Webtrhu mám takový dojem :)
18. 4. 2012 00:02:11
https://webtrh.cz/diskuse/hromadne-ruseni-objednavek-z-eshopu#reply755501
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit