Zadejte hledaný výraz...

Hotové řešení call centra

Dobrý den,
jeden klient potřebuje co nejrychleji hotové řešení call centra. Nemáte někdo nějaké přímo odzkoušené, se kterým máte dobré zkušenosti?
Děkuji za všechny tipy
15. 5. 2012 12:17:15
https://webtrh.cz/diskuse/hotove-reseni-call-centra/#reply764856
Krivaq.cz
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
15. 5. 2012 12:22:44
ahoj mam hotovy call centrum pres ip telefony kdy se vola primo pres pocitac
je to vyzkouseny v provozu
jaky mas pozadavky?
15. 5. 2012 12:22:44
https://webtrh.cz/diskuse/hotove-reseni-call-centra/#reply764855
Požadavky jsou: jedna telefonistka, implementace vlastních kontaktů, zaznamenání každého hovoru, délka, čas kdy byl hovor, možnost uložit si kdy se má volat danému klientovi příště. Případně by to mohlo umět hodnocení hovorů, nahrávání, možnost přímo zaslat email atd.
Máš podobné řešení? Nebo nevíte někdo o nějakém již vytvořeném, kde se zaplatí licence nebo měsíční užívání?
15. 5. 2012 12:49:40
https://webtrh.cz/diskuse/hotove-reseni-call-centra/#reply764854
Krivaq.cz
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
15. 5. 2012 13:01:59
presne tohle vsechno umi ten system co mame
15. 5. 2012 13:01:59
https://webtrh.cz/diskuse/hotove-reseni-call-centra/#reply764853
netbrana
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
15. 5. 2012 14:10:28
http://www.slunecnice.cz/sw/express-talk-voip-softphone/
VOIP SW telefon se záznamem hovorů
15. 5. 2012 14:10:28
https://webtrh.cz/diskuse/hotove-reseni-call-centra/#reply764852
Chtělo by to něco propracovanějšího, nemáte někdo zkušenosti?
16. 5. 2012 13:35:40
https://webtrh.cz/diskuse/hotove-reseni-call-centra/#reply764851
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit