Zadejte hledaný výraz...

Hostingová anarchia

lukio
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
25. 10. 2012 05:44:16
Že mi o tretej ráno na 24/7 podpore povedali "toto ja neviem, zavolajte po 9 hodine, keď tu bude kolega".
Záleží asi na dotazu. Pokud to není nic akutního, tak se to dá omluvit, záleží na podmínkách jaké hosting poskytuje co se podpory týká. Pokud to bylo akutní, nefungoval server apod., tak to byl špatný výběr hostingu.
Aký je rozdieľ medzi tým, že ma niekto o 5 ráno zobudí, že mu niečo nejde a tým, že mi pošle mail a ja to v kľude do obeda zariadim?
Takže třeba 7 hodin bude web nefunkční případně zpomalený jenom proto, že odešel disk nebo probíhá ddos útok? Jak jsem psal, u blogísků nevadí, u komerčních věcí vadí výrazně.
PrestaShop a pritom zistím, že jeho hosting nepodporuje memcache, tak mu musím vysvetliť, prečo im stránky nepôjdu na plný výkon.
A proč tedy toto tvé navržené "řešení" nenabízíš svým zákazníkům, když to musíš opakovat pořád dokola? Pokud tomu věříš, neboj se a jdi do toho :)
Průzkum sis měl udělat hlavně mezi těmi, kterým to pořád vysvětluješ.
Kebyže sa jedná o najkvalitnejšiu službu na trhu, tak o presune na lepšie železo nevieš, tak ako nemáš vedieť o tom, keď spadne server, aplikácie proste musí bežať ďalej.
Nejkvalitnější na trhu? To jsem hlavně nikde nepsal, nicméně, nemám důvod měnit, jelikož jsem maximálně spokojen. Ale co píšeš je samozřejmě blbost. S lepším železem, které mám jen pro sebe (přesun a tedy výpadek byl 5 minut, vše probíhalo v nočních hodinách po půlnoci a technik co to prováděl mi po domluvě volal před i po dokončení), mi vzrostla platba za něj, a bylo by asi blbé, když by mi bez konzultace začala chodit větší faktura a já nevěděl proč. Ta druhá věc, že nemám vědět, že spadl server? Hmm, možná se tak většina firem chová, že mlží a mlží, já bych ale rád věděl, když by mi v průběhu práce přestal server fungovat, tak proč se tak stalo a hlavně kdy vše zase poběží. Zažil jsem ddos útok na jeden web a v té době byl server zpomalený. Potřeboval jsem vědět proč, a řešení co s tím udělají. Dozvěděl jsem se to hned, řešení bylo v podstatě okamžité. Do minutky server běžel hladce, a do hodinky i onen postižený web. A iluze to samozřejmě není, mám podporu 24/7 a kdykoliv zavolám s něčím akutním (což se stalo asi třikrát pokud si dobře pamatuju), řeší se to ihned. A samozřejmě, když bych problém nezaznamenal já, mají na tom jak ty říkáš, kontrolky ;)
25. 10. 2012 05:44:16
https://webtrh.cz/diskuse/hostingova-anarchia/strana/2#reply823210
FSP
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
25. 10. 2012 09:25:33
Napsal boris.suska;861302
Stalo sa mi aj to, že mi o tretej ráno na 24/7 podpore povedali "toto ja neviem, zavolajte po 9 hodine, keď tu bude kolega". Tak takýto prístup sucks, ale pocit 24/7 samozrejme všetkých teší.
A môžeš nám prezradiť, čo si o tretej ráno takého dôležitého riešil?
25. 10. 2012 09:25:33
https://webtrh.cz/diskuse/hostingova-anarchia/strana/2#reply823209
domain
verified
rating uzivatele
(96 hodnocení)
26. 10. 2012 10:31:39
Napsal boris.suska;860843
Čo by ste povedali na server:
  • Intel i7 4 x 2(HT) x 2.66+ GHz
  • 24 GB RAM
  • 2 TB HDD
Spolu s Pleskom okolo 2000 Kč/mesačne s DPH.
bude pripojeny na internet?
26. 10. 2012 10:31:39
https://webtrh.cz/diskuse/hostingova-anarchia/strana/2#reply823208
lube
verified
rating uzivatele
26. 10. 2012 19:28:55
...je to nesmysl, věřím že s dobrým počátečním úmyslem, ale přesto nesmysl.
26. 10. 2012 19:28:55
https://webtrh.cz/diskuse/hostingova-anarchia/strana/2#reply823207
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit