Zadejte hledaný výraz...

Hosting Wedos – první zkušenosti?

Napsal Tomve;1087176
hele wedos, měli byste udělat něco s tou strukturou, pokud si chcete udržet počet domén na vašem hostingu .. poslední dobou zaznamenávám to, že lidí odchazejí na multihosting (netýká se jen vláken na webtrhu)
Něco chystáme, nějaké úpravy budou.
Tento týden spustíme nějaké novinky, potom máme další plány a nakonec přijde tohle.
Úbytek nepociťujeme. To je spíše pocit, že o tom někdo někde napíše. Náš neomezený počet aliasů není mutlihosting a ani to tak neprezentujeme. Novinky však budou.
12. 5. 2014 20:12:42
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/81#reply563913
Martin
verified
rating uzivatele
13. 5. 2014 00:52:53
Mě rozesmála nedávno podpora Wedosu, přenastavil jsem si mail server (MX záznamy) na svůj vlastní na VPS, a po čase jsem se rozhodl, že ho vrátím na Wedos - ano je to nestandardní situace.
Tak jim píšu, že mi to nefunguje, a že tam dávám asi špatný mail server, jaký je ten správný? A podpora: "smtp neslouží k přijímání zpráv, na to musíte použít IMAP nebo POP3". No snažili se mě přesvědčit, že do MX záznamů mám snad dát POP3 server nebo já nevím :)
Na druhou stranu chápu, že prostě na podporu dává Wedos ty "levnější lidi", kteří tomu do detailu nerozumí, i když tentokrát bylo vidět, že daný člověk na podpoře vůbec nemá potuchy, jak takový mail technicky funguje, a neustále tam vkládal informace z KB (databáze znalostí).
Na druhou stranu já jsem trochu extrém (živím se 10 let jako admin), takže samozřejmě si takový ten předboj na podpoře dám s přehledem, a nejen ten předboj u Wedosu.
Jenom bych tu spíše rád poukázal na to, že Wedos je low-cost, a i když slibuje podporu 24/7, tak to není takové, že 24/7 je vám k dispozici technik, ale bez úrážky spíše lidé co jsou schopni řešit primitivní problémy. Zcela upřímně po těhle zkušenostech bych Wedos někomu, kdo zvažuje nasazení opravdu na něco důležitějšího spíše nedoporučil...
A to není jediný důvod, proč bych Wedos na serióznější nasazení nedoporučil - těch důvodů je povícero, třeba aktualizují systémy a alespoň já nedostávám žádné echo, kdy přijde nová verze PHP atd... Ignum (a to jsem tam hostoval dávno) třeba vždy stál hodně (a když jsem se teď koukal, i dnes stojí 10x tolik co Wedos), ale z pohledu profesionálního administrátora mohu říci, že jejich přístup k výpadkům, upgradům atd... byl trošku jiný. Když aktualizovali novější PHP, tak to dělali fakt profesionálně atd...
13. 5. 2014 00:52:53
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/81#reply563912
Děkujeme z příspěvek a dovolíme si trochu reagovat. Bude to delší, ale je potřeba to rozvést. Kdo tedy chce, tak ať si to důkladně přečte.
Napsal markoniuss;1087300
Mě rozesmála nedávno podpora Wedosu, přenastavil jsem si mail server (MX záznamy) na svůj vlastní na VPS, a po čase jsem se rozhodl, že ho vrátím na Wedos - ano je to nestandardní situace.
Ano, to je. Jak byste to řešil? Pokud dáte MX záznam pryč, tak my musíme dát vaši doménu z mailserveru pryč. A když se vrátíte, tak samozřejmě musíme doménu dát zpět. A to se nemůže dít automaticky na základě DNS, protože ty DNS třeba u nás některé domény nemají.
Tam přeci jiné řešení není. Technicky by to nedávalo smysl a nefungovalo by to, protože když tam (na mailserveru) záznamy necháme, tak od našich klientů nic (na jiný mailserver) nedostanete.
Napsal markoniuss;1087300
Tak jim píšu, že mi to nefunguje, a že tam dávám asi špatný mail server, jaký je ten správný? A podpora: "smtp neslouží k přijímání zpráv, na to musíte použít IMAP nebo POP3". No snažili se mě přesvědčit, že do MX záznamů mám snad dát POP3 server nebo já nevím :)
Berte v úvahu, že podpora na první pohled musí hledat tisíce možných příčin a má určité diagnostické nástroje, ale třeba když změníte DNS záznam, tak tam může být prodleva, než se to v diagnostice projeví nebo ne. Takže pokud jste napsal, tak oni vidí v diagnostice třeba staré MX záznamy a Vy jim píšete, že se připojujete k nám (nebo naopak).
Napsal markoniuss;1087300
Na druhou stranu chápu, že prostě na podporu dává Wedos ty "levnější lidi", kteří tomu do detailu nerozumí, i když tentokrát bylo vidět, že daný člověk na podpoře vůbec nemá potuchy, jak takový mail technicky funguje, a neustále tam vkládal informace z KB (databáze znalostí).
V tomto nám křivdíte, protože aktuálně jsou na podpoře všichni lidi, kteří umějí. Umějí hodně. Umějí s linuxem, rozumějí protokolům apod. a dále je školíme. Tohle vše by Vám potvrdil každý, kdo se k nám hlásil. Máme přísné výběrové řízení. Se všemi, kteří tam nyní jsou počítáme na další pozice a již nyní probíhá výběrové řízení na nové lidi.
Problém (vašeho pocitu) je jinde. Kde? Máte několik základních příčin. Jaké? Tady jsou:
- na podpoře jsou lidé, kteří umějí, ale nemají přístup třeba na servery (bezpečnostní, organizační a technické důvody),
- na podpoře se řeší extrémně široký záběr problematiky (od obecných dotazů, přes obchodní, fakturační, domény, weby, programování, VPS, dedikované servery, síťové problémy někde ve světě, až třeba po zájemce o serverhousing) a to nikdo neumí najednou,
- na podpoře se řeší tisíce a tisíce druhů problémů,
- na podpoře jednou jednáte s člověkem, který se živí 10 let jako admin a jindy s člověkem, který si plete internet s interpolem a mají stejný problém a musíte jim pomoci,
- na online podporu píšou lidé, kteří chtějí pomoc hned, ale vzhledem k možnostem podpory to možné u některých věcí není (nemají přístup),
- důrazně dbáme na autorizacích a to je někdy (v mnoha případech) překážkou nebo problémem, který žadatele nazlobí,
- máme stovky návodů na nejběžnější situace a taky je používáme a klientům posíláme, díky tomu je náš přístup vždy stejný (bez ohledu na člověka, který tam sedí),
- klienti se zlobí, že nechceme řešit věci po telefonu, ale my podporu máme na telefonu 24/7, ale není tam autorizace a technika stejně nepředáme,
- věci vyžadující zásah technika řešíme přes mail, ale na druhou stranu většinu mailů odpovíme v řádu minut a jen několik jednotek mailů každý den trvá hodiny, protože čekají na specialistu,který to vyřídí,
- technici pracují přes den (od rána do noci a nyní budou pracovat až do půlnoci) a v noci řeší jen problémy typu výpadek, ale ne třeba hledání v logu, proč se někomu nedoručuje e-mail,
- do toho všeho si vezměte to, že na podporu píšou lidé nejen česky, ale slovensky a anglicky (máme dost klientů mimo ČR a SR),
- a tech klientů, kteří píšou najednou je více,
... a takhle by šlo pokračovat.
Nejsme one man show a podle toho postupujeme. Každý má u nás přesná pravidla a přesné možnosti. Není to jako, když zavoláte do firmy, která má 5 lidí a všichni dělají všechno a tak se vám člověk na podpoře hned připojí na server a hned něco nastaví. To neděláme. Jednak tam nikdo na podpoře nemá přístup, jednak neděláme individuální změny a jednak děláme třeba vše podle nějakých pravidel a priorit.
Napsal markoniuss;1087300
Na druhou stranu já jsem trochu extrém (živím se 10 let jako admin), takže samozřejmě si takový ten předboj na podpoře dám s přehledem, a nejen ten předboj u Wedosu.
To je dobře a věříme, že po výše uvedeném vysvětlení to bude ještě pochopitelnější.
Napsal markoniuss;1087300
Jenom bych tu spíše rád poukázal na to, že Wedos je low-cost, a i když slibuje podporu 24/7, tak to není takové, že 24/7 je vám k dispozici technik, ale bez úrážky spíše lidé co jsou schopni řešit primitivní problémy. Zcela upřímně po těhle zkušenostech bych Wedos někomu, kdo zvažuje nasazení opravdu na něco důležitějšího spíše nedoporučil...
Jak bylo uvedeno výše - důvody nejsou v tom, že by lidé na podpoře neuměli, ale spíše je to o oprávněních, která jim dáme a složitosti problematiky.
Technici na požadavky, které na ně směřují, odpovídají skutečně pružně. Denně vyřídí stovky mailů a jen pár se zpracovává déle (v desítkách minut) a jen jednotky jsou tam hodiny (nebo snad do jiného dne).
Napsal markoniuss;1087300
A to není jediný důvod, proč bych Wedos na serióznější nasazení nedoporučil - těch důvodů je povícero, třeba aktualizují systémy a alespoň já nedostávám žádné echo, kdy přijde nová verze PHP atd... Ignum (a to jsem tam hostoval dávno) třeba vždy stál hodně (a když jsem se teď koukal, i dnes stojí 10x tolik co Wedos), ale z pohledu profesionálního administrátora mohu říci, že jejich přístup k výpadkům, upgradům atd... byl trošku jiný. Když aktualizovali novější PHP, tak to dělali fakt profesionálně atd...
V tomto bodě nám trochu křivdíte, protože my třeba update děláme hromadně na všech serverech, ale neměníme verze "jen tak". Dlouho testujeme na jiných serverech a potom nasadíme hromadně, ale v podstatě nasazujeme jen bezpečnostní záplaty. A když jsme třeba měnili (spíše přidávali jinou verzi) PHP nebo dávali novější verzi, tak jsme o tom psali jak na našem webu, tak i v administraci dlouho dopředu. A to potom bylo tak, že si verzi PHP každý může přepnout na novější, ale stará zůstala. Co se týká odstávek, tak to hlásíme dopředu, což jsme dělali třeba u VPS, když jsme navyšovali všem RAM. Každý dostal mail s informací, kdy bude probíhat údržba.
Aktuálně chceme dát výpadky (výstup z monitoringu) přímo do administrace. Když je nějaký zásadnější problém (na celém serveru a trvá déle než třeba 3 minuty), tak to máme na webu, v administraci a v uvítací stránce chatu.
Změny na serverech skutečně neděláme nahodile. Máme cca 300 fyzických serverů a díky úplné automatizaci vše děláme hromadně a na všech serverech, ale těch změn se dělá naprosté minimum.
Věřím, že naše vysvětlení má logiku. Bylo to dlouhé, ale pro pochopení celé situace to jinak ani nelze.
13. 5. 2014 06:58:06
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/81#reply563911
Martin
verified
rating uzivatele
13. 5. 2014 09:12:54
Škoda, že tu konverzaci tu už nemám, nemohu ji ani v administraci dohledat v chatech (nebylo to v mém účtu), ale probíhalo to nějak takhle (přibližně)
já: Nefunguje mi MX server mail.wedos.net, zadávám to správně
podpora: Ano, je to správně
já: To se mi nezdá, dávám telnet mail.wedos.net 25 a píše to "Connection timed out"
podpora: Na serverech není hlášen výpadek, chyba je někde u vás
já: To se mi nezdá, když dám telnet smtp.seznam.cz 25 tak to funguje
podpora: odesílání e-mailů z vnějšku není povoleno
já: bavím se tu o MX záznamech a příjmu mailu
podpora: SMTP neslouží pro příjem mailů, nastavte si prosím POP3 nebo IMAP
...
Nakonec jsem zjistil, že mail.wedos.net jako MX záznam je špatně, i když podpora říkala, že je to dobře...
Rozhodně to není tak, že by zrovna k něčemu neměli přístupy. V tomhle případě si stačilo telnetem zkusit, že mail.wedos.net neodpovídá na portu 25 a asi je něco špatně...
Rozhodně si myslím, že Wedos za ty prachy co mu platím odvádí dobrou práci, ale ...
na profesionální nasazení to prostě není. Je to jak říci, že první třída v EasyJetu je super (neexistuje tam). EasyJet vás prostě levně a přesně dopraví z bodu A do bodu B, ale na první třídu zapomeňte.
Jak sami uvádíte, podpora nemá všude přístupy = neposkytujete 100% podporu 24/7 = na profesionální nasazení to není.
Jinak to, že o výpadcích/změnách píšete na vašem webu, to mi přijde fajn, ale přijde mi to jako ve Stopařově průvodce po galaxii, konkrétně "To, že ta intergalaktická dálnice povede přes zemi jsme dali na vývěsku milión světelných let od vás, že jste si to nepřečetli je vaše chyba" :-)
Není to tak, že bych Wedos jenom hanil, už jsem byl 2x na dni otevřených dveřích a mám tu firmu rád, ale
děláte hosting pro amatéry, je to levné atd... V profesionálním nasazení bych si představil, že mě budete informovat mailem o každé drobnosti. Konkurence tyhle věci sem tam dělá trošku jinak, více pečlivě, více u toho myslí. Ale jsou znatelně dražší, je to taková ta první třída.
Wedos mi přijde takový ten EasyJet, je to spolehlivé, pro každého, ale byznys cestující s ním nepoletí.
13. 5. 2014 09:12:54
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/81#reply563910
Jirka
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
13. 5. 2014 09:32:19
Napsal markoniuss;1087348
Wedos mi přijde takový ten EasyJet, je to spolehlivé, pro každého, ale byznys cestující s ním nepoletí.
Pod toho se klidne podepisu. Wedos je za ty prachy super, ale chtelo by se to sklidnit s tim sebeukajenim nad slevovyma kuponama. Nastesti tu jsou i spolecnosti, ktere maji jen prvni tridu, i kdyz nejsou temer vubec videt.
13. 5. 2014 09:32:19
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/81#reply563909
Napsal markoniuss;1087348
Škoda, že tu konverzaci tu už nemám, nemohu ji ani v administraci dohledat v chatech (nebylo to v mém účtu), ale probíhalo to nějak takhle (přibližně)
Budeme rádi, když napíšete PM s nějakým údajem (o co šlo a kdy) a my to dohledáme a prověříme. Kontrolu chatů a e-mailů dělá vedoucí zákaznické podpory prakticky neustále.
Napsal markoniuss;1087348
Rozhodně to není tak, že by zrovna k něčemu neměli přístupy. V tomhle případě si stačilo telnetem zkusit, že mail.wedos.net neodpovídá na portu 25 a asi je něco špatně...
Skutečně nevím, jak k tomu došlo a jak to bylo v té konverzaci. Je možné, že to přehlédli. Taky záleží kdy to bylo. Pokud v posledních dvou měsících nebo třeba před rokem.
Napsal markoniuss;1087348
Rozhodně si myslím, že Wedos za ty prachy co mu platím odvádí dobrou práci, ale ...
Snažíme se. Určitě neumíme zázraky, ale snažíme se poskytovat spolehlivé a výkonné služby.
Napsal markoniuss;1087348
na profesionální nasazení to prostě není. Je to jak říci, že první třída v EasyJetu je super (neexistuje tam). EasyJet vás prostě levně a přesně dopraví z bodu A do bodu B, ale na první třídu zapomeňte.
My od počátku tvrdíme, že jsme továrna na webhosting. Výkon, spolehlivost a plná automatizace. Nenabízíme individuální přístup a individuální řešení. Každý den například odmítneme desítky zájemců o managed VPS nebo speciální dedikované servery. Nám by to jen komplikovalo práci a tak to nyní nenabízíme.
Jestli to není v tom, že Vy spíše očekáváte individuální přístup, ale ten my nikde neslibujeme. U nás je vše podle pravidel, podle určitých zásad a v tomhle si myslím, že jsme daleko před ostatními v ČR. Ano, někdy to některým klientům samozřejmě nevyhovuje, ale díky tomu nám to funguje.
Napsal markoniuss;1087348
Jak sami uvádíte, podpora nemá všude přístupy = neposkytujete 100% podporu 24/7 = na profesionální nasazení to není.
Přístupy nemá kvůli pravidlům, postupům a bezpečnosti, ale na druhou stranu má k dispozici člověka (respektive několik lidí), který v případě potřeby zasáhne kdykoliv.
Napsal markoniuss;1087348
Jinak to, že o výpadcích/změnách píšete na vašem webu, to mi přijde fajn, ale přijde mi to jako ve Stopařově průvodce po galaxii, konkrétně "To, že ta intergalaktická dálnice povede přes zemi jsme dali na vývěsku milión světelných let od vás, že jste si to nepřečetli je vaše chyba" :-)
Ano, ale my žádný problém neskrýváme a o všem otevřeně informujeme. To každý ví od počátku, kdy existujeme. Ke všemu se stavíme čelem.
Napsal markoniuss;1087348
Není to tak, že bych Wedos jenom hanil, už jsem byl 2x na dni otevřených dveřích a mám tu firmu rád, ale
Budeme rádi, když přijedete zase. Aktuálně tento týden je v Hluboké konference - naswp.cz/2-wordpress-konference/
Napsal markoniuss;1087348
děláte hosting pro amatéry, je to levné atd... V profesionálním nasazení bych si představil, že mě budete informovat mailem o každé drobnosti. Konkurence tyhle věci sem tam dělá trošku jinak, více pečlivě, více u toho myslí. Ale jsou znatelně dražší, je to taková ta první třída.
To není pro amatéry, to je naprosto profesionální hosting pro 98% populace a 98% všech prezentací. Neděláme tu individualitu.
My informujeme o všem. Na webu najdete vše, co se u nás děje. Je pravda, že Vy to chcete třeba mailem, ale někdo jiný zase píše, že mu vadí hodně mailů a že od toho je administrace. Třeba dáme do budoucna na výběr.
U nás se nedočkáte překvapení právě v tom, že bychom měnili nastavení na serveru podle toho, jak si kdo žádá. Máme vše zcela shodné a tak se vše chová stejně. A změny a zásahy se dělají minimálně.
Napsal markoniuss;1087348
Wedos mi přijde takový ten EasyJet, je to spolehlivé, pro každého, ale byznys cestující s ním nepoletí.
Jak bylo uvedeno, tak naše hostingová továrna má svůj směr a tím jdeme. Nutno poznamenat, že od února jsme přijali 6 nových lidí, kteří jsou nyní na podpoře a tak podpora má výrazně více času se věnovat jednotlivým problémům a zároveň od prosince děláme podporu pro běžné CMS systémy. Od té doby je klid (a to i zde na webtrhu). Naopak pozorujeme každý den několik poděkování od klientů, kteří píšou, že jim někdo pomohl, nastavil, vysvětlil. Stížností na lince na vedení (a e-mailu) je naopak minimum.
Nemáme ambice zákazníky drbat za uchem, protože to ani za ty peníze nejde :-), ale díky přesným postupům a absolutní automatizaci a vybavení je náš hosting spolehlivý a naprosté většině klientů vyhovuje.
---------- Příspěvek doplněn 13.05.2014 v 09:51 ----------
Napsal majkro;1087357
Pod toho se klidne podepisu. Wedos je za ty prachy super, ale chtelo by se to sklidnit s tim sebeukajenim nad slevovyma kuponama. Nastesti tu jsou i spolecnosti, ktere maji jen prvni tridu, i kdyz nejsou temer vubec videt.
Děkujeme. Věřte tomu, že se nestydíme za to, co jsme za 3,5 roku dokázali. Obrátili jsme hostingový trh v ČR vzhůru nohama a určitě jsme neusnuli na vavřínech. Je pravda, že úspěchy se v ČR moc nenosí, ale proč bychom neměli vyzdvihnout i naše přednosti (když zároveň umíme přiznat i slabiny).
13. 5. 2014 09:48:51
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/81#reply563908
Jirka
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
13. 5. 2014 19:32:03
Dokazali jste to tu obratit vzhuru nohama slusne, o tom zadna, dotovane sluzby v CR vzdycky fungovaly. 3,5 roku tu sice jste, ale jestli se nepletu, tak ani pulku te doby nejste v zisku, kazdopadne budiz vam uspech pran. Sam si od vas obcas koupim aspon domenu. Ale fakt to neznamena, ze o vas potrebuju cist kdekoliv, kde se da diskutovat. Viz. tema WD vs. WS, kde nabizite slevu. Popravde bych vas, byt spravcem webtrhu, dost omezil. Teda nejen vas. Nekoho totiz to mereni pindiku webhostingovych spolecnosti fakt nebavi. Nekdo tu hleda pomoc a nebo obcas nekomu pomuze, protoze to proste umi a ma na to cas. Napriklad ja rad pomohu, kdyz mam cas, protoze me to bavi.
Me osobne neprijdete zajimavi ani tehnologicky (to fakt ne) ani velikosti (v CR mozna ano). Jedine co me udivuje je mira vytrvalosti pri bombardovani lidi kuponkama na forech, facebooku, twitteru a dalsich mediich. Nikdy jsem nikomu nic nezavidel, sam bych si mohl nechat o vasem uspechu jen zdat a preju vam ho, ale to neznamena, ze me vas uspech zajima a musim o nem cist vsude.
Pokud tu nekdy najdu tlacitko "ignorace", tak vim k cemu mi bude.
13. 5. 2014 19:32:03
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/81#reply563907
Děkujeme za názor. Tak si to ještě jednou vysvětlíme. :-)
Napsal majkro;1087581
Dokazali jste to tu obratit vzhuru nohama slusne, o tom zadna, dotovane sluzby v CR vzdycky fungovaly.
Tohle je zde již ohraná písnička. Žádné dotované služby nemáme. Snad kromě domén, které prodáváme za nákupní cenu a nějaká práce s nimi samozřejmě je.
Napsal majkro;1087581
3,5 roku tu sice jste, ale jestli se nepletu, tak ani pulku te doby nejste v zisku, kazdopadne budiz vam uspech pran. Sam si od vas obcas koupim aspon domenu.
Ano, hodně jsme investovali a pracujeme na tom, aby se nám to vrátilo. Počet služeb roste.
Napsal majkro;1087581
Popravde bych vas, byt spravcem webtrhu, dost omezil. Teda nejen vas. Nekoho totiz to mereni pindiku webhostingovych spolecnosti fakt nebavi. Nekdo tu hleda pomoc a nebo obcas nekomu pomuze, protoze to proste umi a ma na to cas. Napriklad ja rad pomohu, kdyz mam cas, protoze me to bavi.
Nebojte, oni nás tady omezili a ukázali nám tady již cenzuru. Nám kupón neprošel a jiným ano :-) . Ale to nevadí. Na druhou stranu berte to, že jsme zde na webtrhu za tu dobu utratili stovky tisíc korun za reklamu a tak jsme hodně pomohli tomu, aby webtrh žil a existoval. To je druhá stránka věci, kterou mějte na paměti :-).
Je dobře, že si tady lidé pomáhají. Ano, to poměřování je tady občas složité. V tom souhlasíme. Bohužel je tady tolik informací založených na lžích a polopravdách, že je potřeba uvádět to na pravou míru.
Napsal majkro;1087581
Me osobne neprijdete zajimavi ani tehnologicky (to fakt ne) ani velikosti (v CR mozna ano). Jedine co me udivuje je mira vytrvalosti pri bombardovani lidi kuponkama na forech, facebooku, twitteru a dalsich mediich. Nikdy jsem nikomu nic nezavidel, sam bych si mohl nechat o vasem uspechu jen zdat a preju vam ho, ale to neznamena, ze me vas uspech zajima a musim o nem cist vsude.
Byl jste někdy u nás? Technologicky jsme velmi zajímavý projekt. Velikostí jsme zajímavá firma v ČR, ale to je také dáno tím, že jsme zatím působili jen v ČR a hlavně jsme začali v době, kdy trh prakticky stagnuje a ne v době před 10-14 lety, kdy byl růst zcela neuvěřitelný.
Bombardování - nezlobte se, ale pokud nechcete být našim fanouškem na Facebooku nebo nechcete odebírat Twitter nebo Google +, tak Vás přeci nenutíme. To je Vaše volba. Na druhou stranu jsou lidé, kteří naše informace chtějí a někdo nám naopak píše, že toho je málo. To si nevyberete...
Napsal majkro;1087581
Pokud tu nekdy najdu tlacitko "ignorace", tak vim k cemu mi bude.
Ano, i tohle je možná volba. My Vám v tom bránit nebudeme :-)
13. 5. 2014 20:14:57
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/81#reply563906
tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
13. 5. 2014 20:39:29
Napsal majkro;1087581
...
Pokud tu nekdy najdu tlacitko "ignorace", tak vim k cemu mi bude.
Webtrh
13. 5. 2014 20:39:29
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/81#reply563905
Jirka
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
14. 5. 2014 01:48:39
Omlouvam se, me to nebavi citovat :) Aspon to napisu tak, aby se to dobre komentovalo vam.
S tim dotovanim sluzeb si to nejspise neoverime, ale me to nevadi. Nepsal jsem, ze mi to nejak vadi.
Cenzura je vsude, asi jsou stovky tisic malo. Ale ja nejsem majitel webtrhu, ja jsem uzivatel a tak na to i nahlizim. K cemu mi jsou vase stovky tisic, kdyz kazdej druhej prispevek je slevovej kupon od vas? V tom abych se ja prase vyznalo a naslo co hledam. Me je jedno jestli bez vasich penez webtrh zdechne, nahradi ho jine forum, to tak proste byva.
Lzi a polopravdy neresim, to tak mate vsude. Reste si to u soudu, neobtezujte mne tim zde.
Velikosti jste zajimava firma v CR, to jsem take napsal. Ja ziju v trosku jinem svete, asi se nestavim podivat na technologie. Rust jste si uz jednou pred temi lety prozil(i) nebo se pletu? Nepochazi nahodou vas kapital pro zalozeni Wedosu i z tohoto boomu?
Na Fb i Tw si rad prectu technologicke zajimavosti, pokud jste technologicky vyspela firma, ale zatim jste kuponkove vyspela firma, tak vyckavam. Co tak ctu, tak vetsina lidi nechce informace, ale slevu 50% a antistrestovy micek. Co se mne tyka, tak muzu rict jen jedno.. Az budete technologicky zajimava firma, tak budu resit technologii a ne cenu. Bude mi potom jedno, jestli za hosting na rok dam 300 nebo 1300, kdyz uvidim ze to za to stoji. Zatim se pomerujete s konkurenci jen cenou a nejake zasadni rozdily nevidim.
---------- Příspěvek doplněn 14.05.2014 v 01:50 ----------
Napsal Tomve;1087604
Webtrh
Diky, hned je to prehlednejsi :)
14. 5. 2014 01:48:39
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/81#reply563904
Napsal majkro;1087675
Omlouvam se, me to nebavi citovat :) Aspon to napisu tak, aby se to dobre komentovalo vam.
Děkujeme :-)
Napsal majkro;1087675
S tim dotovanim sluzeb si to nejspise neoverime, ale me to nevadi. Nepsal jsem, ze mi to nejak vadi.
Nedotování ukáže čas. Tomu věřte. Naše služby nejsou dotované. Mimochodem - tady na webtrhu se prezentují jiné firmy, které mají ceny stejné nebo nižší a nikdo o dotacích nemluví. Zvláštní. A to oni mají všechno v nájmu, někdo na úvěry, někdo na leasingy apod. To je to dvojí, nepřesné, vnímání reality. V každém případě jen pro představu - jen za letošní rok jsme například na DPH odvedli cca 2 miliony korun. To je na tak malou firmu,která stále roste a stále investuje do rozvoje, docela slušný výsledek. A zároveň je to pravděpodobně více, než zaplatí všichni naši kritici dohromady...
Napsal majkro;1087675
Cenzura je vsude, asi jsou stovky tisic malo. Ale ja nejsem majitel webtrhu, ja jsem uzivatel a tak na to i nahlizim. K cemu mi jsou vase stovky tisic, kdyz kazdej druhej prispevek je slevovej kupon od vas? V tom abych se ja prase vyznalo a naslo co hledam. Me je jedno jestli bez vasich penez webtrh zdechne, nahradi ho jine forum, to tak proste byva.
Slevový kupón tady dáváme. To máte pravdu, ale primárně do vlákna o nás nebo si koupíme reklamu. Pokud se Vám vlákna o nás nelíbí, tak máte možnost je nesledovat a nečíst.
Napsal majkro;1087675
Lzi a polopravdy neresim, to tak mate vsude. Reste si to u soudu, neobtezujte mne tim zde.
Nezlobte se, ale od čeho je potom diskuzní fórum? Buď se tedy diskutuje, k čemuž patří i vysvětlování.
Napsal majkro;1087675
Velikosti jste zajimava firma v CR, to jsem take napsal. Ja ziju v trosku jinem svete, asi se nestavim podivat na technologie. Rust jste si uz jednou pred temi lety prozil(i) nebo se pletu? Nepochazi nahodou vas kapital pro zalozeni Wedosu i z tohoto boomu?
Nevíme kdo jste a v jakém světě žijete. A to není podstatné. Stejně tak není podstatné, kde se vzal kapitál na rozvoj WEDOS. To se tady řešilo od samého počátku. Do toho nikomu nic není. Proinvestované desítky milionů korun znamenají pouze to, že to někdo myslí vážně a pravděpodobně neuteče při prvním problému.
Pokud budete chtít řešit nás (a přitom tady budete psát o tom v jakém jiném světě žijete), tak také zkuste potom, prosím, napsat v jakém světě žijete, v jakých technologiích se pohybujete... Děkujeme.
Napsal majkro;1087675
Na Fb i Tw si rad prectu technologicke zajimavosti, pokud jste technologicky vyspela firma, ale zatim jste kuponkove vyspela firma, tak vyckavam. Co tak ctu, tak vetsina lidi nechce informace, ale slevu 50% a antistrestovy micek. Co se mne tyka, tak muzu rict jen jedno.. Az budete technologicky zajimava firma, tak budu resit technologii a ne cenu. Bude mi potom jedno, jestli za hosting na rok dam 300 nebo 1300, kdyz uvidim ze to za to stoji. Zatim se pomerujete s konkurenci jen cenou a nejake zasadni rozdily nevidim.
Křivdíte. Na FB, TW uvádíme novinky. Píšeme tam o tom, co děláme a co se u nás děje. Ano, jsou tam kupóny, protože to je dobrý prodejní kanál.
Co se týká technologií, tak na české poměry patříme mezi top. Cenou se nepoměřujeme, vyzdvihujeme především naše přednosti. To, že se snažíme cenou a kupóny lidi rozhýbat k nákupu, je jiná věc.
Už jsem si to asi vysvětlili.
14. 5. 2014 06:54:42
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/81#reply563903
Dobrý den,
nebylo by vhodné místo psaní reklamních sdělení najít chvilku času a doplnit Sbírku listin pro fi WEDOS Internet, a.s. na portále https://or.justice.cz/ias/ui/vypis-sl?subjektId=isor%3a300013328&klic=27jf1v ?
Např.:
Tak jako každý rok také letos vznikla v létě obchodním společnostem a družstvům jedna povinnost – uložit své účetní závěrky a jiné dokumenty do sbírky listin obchodního rejstříku.
Tato povinnost je zakotvena jednak v obchodním zákoníku (zákoně č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, ve znění pozdějších předpisů), kde platí pro všechny osoby, které se do obchodního rejstříku zapisují (s některými odchylkami), a jednak v zákoně o účetnictví (zákoně č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů). Je třeba upozornit, že pro některé zvláštní skupiny právnických osob mohou existovat odchylná pravidla stanovená zvláštními právními předpisy.
a) výroční zprávy,
b) řádné, mimořádné a konsolidované účetní závěrky (pokud nejsou součástí výroční zprávy), vyžaduje-li jejich vyhotovení právní předpis,
c) návrh rozdělení zisku a jeho konečná podoba nebo vypořádání ztráty, pokud nejsou součástí řádné účetní závěrky,
d) zpráva auditora o ověření účetní závěrky,
e) zpráva o vztazích mezi propojenými osobami podle § 66a odst. 9 obchodního zákoníku.
Viz např. http://finance.idnes.cz/nezapomente-na-zalozeni-dokumentu-do-sbirky-listin-fhw-/pravo.aspx?c=A120820_220736_pravo_vr
Nebo tento zákon již neplatí, nebo se na Vás nevztahuje?
14. 5. 2014 11:04:25
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/81#reply563902
Napsal vdusek;1087735
Nebo tento zákon již neplatí, nebo se na Vás nevztahuje?
Vztahuje. Víme o tom a dáme to tam spolu s s výsledky za rok 2013.
A ať to tady trochu odlehčíme :-) , tak upozorníme na to, že si dnes můžete objednávat webhosting NoLimit na SSD s doménou .CZ nebo .EU zdarma.
Doménu si zadejte v objednávce webhostingu.
Webhosting SSD stojí (po odečtení ceny domény) pouze 15 korun měsíčně bez DPH a pokud se stěhujete od konkurence, tak můžete získat až 2 roky bonus. Navíc nyní je doména zcela zdarma!
14. 5. 2014 13:01:18
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/81#reply563901
BTW - nezapomeňte ani na listiny za rok 2012, i ty tam schází
14. 5. 2014 13:09:33
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/81#reply563900
Napsal vdusek;1087779
BTW - nezapomeňte ani na listiny za rok 2012, i ty tam schází
S tím počítáme. Stydět se nemusíme, protože náš vývoj jde podle našich plánů a představ.
Mimochodem již brzo (v řádu desítek hodin) spustíme novinku, která se bude líbit i Vám :-)
14. 5. 2014 13:12:12
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/81#reply563899
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit