Zadejte hledaný výraz...

Hosting Wedos – první zkušenosti?

McFly
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
20. 3. 2014 06:54:14
Hezky jste se obhájili. :) S napětím jsem tuto "kauzu" sledoval a čekal, kde bude nakonec chyba, zda na straně uživatele anebo podpory. A je to myslím jasné. :)
20. 3. 2014 06:54:14
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/78#reply563958
Napsal McFly;1069790
Hezky jste se obhájili. :) S napětím jsem tuto "kauzu" sledoval a čekal, kde bude nakonec chyba, zda na straně uživatele anebo podpory. A je to myslím jasné. :)
Odpověděli jsme, ale nepřišla nám další reakce, což může být způsobeno čímkoliv v e-mailové komunikaci. Může to být chyba u freemailu, může být u nás, může být u přísného antiviru nebo antispamu.
Snažíme se vše řešit co nejrychleji. Samozřejmě, že se nám stalo, že jsme nějaký mail přehlédli nebo nedořešili nebo něco není hned. Jsme lidé a cybu také uděláme. Pokud se to stane, tak ji přiznáme.
Za 3,5 roku jsme odpověděli téměř 400.000 e-mailů a přijali přes 2 a 1/4 milionu.
Určitě nemáme důvod nějak neodpovídat nebo některé věci neřešit. Ke všemu se stavíme čelem a jak již bylo uvedeno, tak komunikace s námi je k dispozici online v administraci.
20. 3. 2014 07:14:56
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/78#reply563957
Takže já k tomu taky přidám své, s technikem jsem společně s partnerem přes chat psala cca 15 minut. Pán dokonce dostal název domény a dokonce mi ji kontroloval kde sdělil že vše je nastaveno v pořádku. Vzhledem k tomu že mi měnili základovou desku a musela jsem obnovit email. schránku pokračovala jsem dle instrukcí na nápovědě wedos. Několik krát mi hodilo chybu už ani přesně nepamatuji co prostě nešlo udělat ten poslední krok aby email byl funkční jako dříve. Já nechci hanit wedos nemám to v úmyslu, ale když něco očekávám dokáže mě šíleně vytočit když se to nesplní. Jedinou zajímavosti je na tom celém to, že ač jsem kecala s podporou dobrých 15 minut a nechala si odeslat na email záznam komunikace což dělám vždy tak mi vůbec nedošel. Něco je tedy špatně. Já jsem s wedos spokojená dnes jsem počítala máme celkem 46 domén a 24 hostingů a nikdy problém nebyl co jsem potřebovala se vyřešilo. Jediné co mě udivuje že neexistuje žádný záznam a já to teda mazat neumím :-(
20. 3. 2014 08:53:39
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/78#reply563956
Jan Stejskal
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
20. 3. 2014 09:30:28
Napsal dasaB;1069832
Takže já k tomu taky přidám své, s technikem jsem společně s partnerem přes chat psala cca 15 minut. Pán dokonce dostal název domény a dokonce mi ji kontroloval kde sdělil že vše je nastaveno v pořádku. Vzhledem k tomu že mi měnili základovou desku a musela jsem obnovit email. schránku pokračovala jsem dle instrukcí na nápovědě wedos. Několik krát mi hodilo chybu už ani přesně nepamatuji co prostě nešlo udělat ten poslední krok aby email byl funkční jako dříve. Já nechci hanit wedos nemám to v úmyslu, ale když něco očekávám dokáže mě šíleně vytočit když se to nesplní. Jedinou zajímavosti je na tom celém to, že ač jsem kecala s podporou dobrých 15 minut a nechala si odeslat na email záznam komunikace což dělám vždy tak mi vůbec nedošel. Něco je tedy špatně. Já jsem s wedos spokojená dnes jsem počítala máme celkem 46 domén a 24 hostingů a nikdy problém nebyl co jsem potřebovala se vyřešilo. Jediné co mě udivuje že neexistuje žádný záznam a já to teda mazat neumím :-(
Záznam komunikace máte v administraci wedos, jak chat, tak emaily.
To že máte nové pc a potřebujete nastavit poštu nemá s wedos nic společného. Pokud to neumíte, najměte si na to technika.
20. 3. 2014 09:30:28
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/78#reply563955
Napsal dasaB;1069832
Takže já k tomu taky přidám své, s technikem jsem společně s partnerem přes chat psala cca 15 minut. Pán dokonce dostal název domény a dokonce mi ji kontroloval kde sdělil že vše je nastaveno v pořádku. Vzhledem k tomu že mi měnili základovou desku a musela jsem obnovit email. schránku pokračovala jsem dle instrukcí na nápovědě wedos. Několik krát mi hodilo chybu už ani přesně nepamatuji co prostě nešlo udělat ten poslední krok aby email byl funkční jako dříve. Já nechci hanit wedos nemám to v úmyslu, ale když něco očekávám dokáže mě šíleně vytočit když se to nesplní. Jedinou zajímavosti je na tom celém to, že ač jsem kecala s podporou dobrých 15 minut a nechala si odeslat na email záznam komunikace což dělám vždy tak mi vůbec nedošel. Něco je tedy špatně. Já jsem s wedos spokojená dnes jsem počítala máme celkem 46 domén a 24 hostingů a nikdy problém nebyl co jsem potřebovala se vyřešilo. Jediné co mě udivuje že neexistuje žádný záznam a já to teda mazat neumím :-(
Nechtěli jsme to tady řešit, protože jste zákazník. Nechtěli jsme ani rozebírat to, že v prvním příspěvku bylo uvedeno, že čekáte 2 týdny na odpověď technika a přitom to je 7 dní (podle PM).
Tak jen vysvětlíme, že jste psali z freemailu a proč to nedošlo tam nebo zpět nevíme a to neovlivníme. To jsme psali výše. Nevylučujeme to, že třeba náš spamfiltr něco nepropustil, ale je divné, že to neodešlo ani k Vám a ani od Vás k nám... Stát se to však může.
Kopie veškeré komunikace s naší podporou je vždy online k dispozici v administraci:
Přihlášení uživatele - zákaznické centrum
https://client.wedos.com/client/chat-list.html
Přihlášení uživatele - zákaznické centrum
https://client.wedos.com/client/mail-list.html
A pokud se přihlásíte do administrace, tak tam si můžete vše vždy prohlédnout.
Věřte, že nemáme důvod cokoliv mazat a nemáme důvod nechat jakýkoliv požadavek bez odezvy. Proč bychom to dělali? I zde Vám kolega - technik (a ne podpora) - odpověděl za 33 minut a psal, že potřebuje další informace, včetně screenshotu chyby. Předtím jste měli otevřený chat s podporou 11 minut 39 sekund a z toho se aktivně problém řešil cca 6,5 minuty. Potom bylo přislíbeno, že se to předá technikovi a ten napíše. To se také stalo za 33 minut.
K problémům a chybám se stavíme čelem. Vždy. Bez výjimky. V tomto případě však problém na naší straně nevidíme, ale naopak jsme řešili online chat ve večerních hodinách (což je běžné, protože ten je k dispozici nonstop) a zároveň i ve večerních hodinách psal technik (specialista s přístupem na server) odpověď zpět (za 33 minut).
20. 3. 2014 09:35:42
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/78#reply563954
co k tomu napsat? já když ukončím chat tak nečekám že za půl hodiny se mi někdo ozve opět na chat nebo někam do rozhraní. Já si jedu své, zalévám kytičky, krmím děti, věším prádlo. Vaše podpora napsala cituji z chatu: "Problém v nastavení nevidím. Předám Váš problém technikům a ti Vás potom kontaktují na email." kontaktuje na email - technik mě kontaktuje na email. tak je to tam napsáno a vidíte to i vy. Tak jsem čekala 9 dnů na emailu, koukala jsem já, partner jestli to není na jeho emailu a čekala a čekala. Co k tomu více dodat? Když mi napíšete že podpora mě bude kontaktovat na Václaváku pod ocasem, tak přijedu na Václavák pod ocas a budu čekat. když mi napíše podpora že mě bude kontaktovat na chatu abych tam zůstala tak hold děti hladové nevykoupané ale budu čekat na chatu. To je tak složité?
20. 3. 2014 09:53:50
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/78#reply563953
Napsal dasaB;1069853
co k tomu napsat? já když ukončím chat tak nečekám že za půl hodiny se mi někdo ozve opět na chat nebo někam do rozhraní. Já si jedu své, zalévám kytičky, krmím děti, věším prádlo. Vaše podpora napsala cituji z chatu: "Problém v nastavení nevidím. Předám Váš problém technikům a ti Vás potom kontaktují na email." kontaktuje na email - technik mě kontaktuje na email. tak je to tam napsáno a vidíte to i vy. Tak jsem čekala 9 dnů na emailu, koukala jsem já, partner jestli to není na jeho emailu a čekala a čekala. Co k tomu více dodat? Když mi napíšete že podpora mě bude kontaktovat na Václaváku pod ocasem, tak přijedu na Václavák pod ocas a budu čekat. když mi napíše podpora že mě bude kontaktovat na chatu abych tam zůstala tak hold děti hladové nevykoupané ale budu čekat na chatu. To je tak složité?
My se přeci nechceme dohadovat a už vůbec jsme to nechtěli řešit tady a psali jsme PM...
To, že to je vše někde v rozhraní, jen dokládá naši transparentnost a vysvětluje to, že s žádné mazání nebo nevyřizování neexistuje. Věřte, že na zprávy reagujeme a řešíme je. Není důvod, abychom neodpovídali. Děláme to rychle (kromě některých specifických dotazů spíše obchodní nebo administrativní povahy). Podpora pracuje v režimu NONSTOP a je tam dostatečný počet lidí. Od února dokonce nadbytečný, protože jsme přijali 6 nových kolegů, kteří se zaučují a připravujeme je na další růst naší firmy. Takže je tam hodně lidí a mají čas se věnovat každému problému. Nyní radíme i s CMS nebo třeba .htaccess.
Technik Vás kontaktoval za 33 minut (a to to bylo večer v cca 21:30). Máte to i v té administraci. Napsal Vám mail. To, že to na freemail nepřišlo (stejně jako kopie chatu) neovlivníme. Příčin může být hodně.
20. 3. 2014 10:02:18
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/78#reply563952
tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
20. 3. 2014 10:30:07
dasaB: i když jsem si tě dál do ignoru, udělám ti velkou laskavost ... nikdy se nehádej, pokud nemáš důkaz, i když by to byla pravda, může dojít k žalobě za pomluvu a ty si bez důkazů někde
20. 3. 2014 10:30:07
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/78#reply563951
Filip Obr
verified
rating uzivatele
1. 4. 2014 15:47:27
Dovolat se něčeho na Wedosu je horší než Proces od Kafky. Mám tady web asi měsíc a přemýšlím o odchodu. Jejich technická podpora je příšerná.
---------- Příspěvek doplněn 01.04.2014 v 15:50 ----------
Také absolutně nechápu poplatek 600 Kč za obnovu dat...
1. 4. 2014 15:47:27
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/78#reply563950
Bacon
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
1. 4. 2014 15:58:36
Teď, když potřebuješ obnovit data, ten poplatek nechápeš, co? Ale když sis hosting zřizoval, bylo ti to jedno, protože "já zálohu nikdy nebudu potřebovat."
1. 4. 2014 15:58:36
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/78#reply563949
Filip Obr
verified
rating uzivatele
1. 4. 2014 15:59:23
U předchozího hostingu jsem to měl zadarmo. Jediné, proč jsem přešel byl server v ČR...
---------- Příspěvek doplněn 01.04.2014 v 16:00 ----------
Navíc vůbec neví, kdy se k dostanou k "mému požadavku" o obnovu dat...
1. 4. 2014 15:59:23
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/78#reply563948
Filip Obr
verified
rating uzivatele
1. 4. 2014 16:02:43
U předchozího hostingu viditelne.com jsem to měl zadarmo. Jediné proč jsem přešel byl wedosácký server v ČR. Navíc "vůbec nemůžeme zaručit, kdy data obnovíme"...
1. 4. 2014 16:02:43
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/78#reply563947
tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
1. 4. 2014 16:09:25
Napsal Filip Obr;1074253
U předchozího hostingu viditelne.com jsem to měl zadarmo. Jediné proč jsem přešel byl wedosácký server v ČR. Navíc "vůbec nemůžeme zaručit, kdy data obnovíme"...
wedos je mainstreamový lowcost, pořád nechápu, že to většiná nechápe
1. 4. 2014 16:09:25
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/78#reply563946
Filip Obr
verified
rating uzivatele
1. 4. 2014 16:09:53
A co doporučíš?
1. 4. 2014 16:09:53
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/78#reply563945
tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
1. 4. 2014 16:13:29
Napsal Filip Obr;1074256
A co doporučíš?
savana.cz, spolehlive-servery.cz, přip. onebit.cz,
1. 4. 2014 16:13:29
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/78#reply563944
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit