Zadejte hledaný výraz...

Hosting Wedos – první zkušenosti?

ghostik
verified
rating uzivatele
(21 hodnocení)
11. 2. 2014 10:28:24
Napsal nordic;1055477
Nemyslim ze telefonne cislo je moj majetok. Ale tie data boli majetok klientov. Nikoho ineho. Takze si myslim ze ste tiez dal zly priklad.
Porusenim VOP neupada zmluva pokial nieje uvedene inak. Iba sa uplatnuju kroky v nej uvedene. A ten nenastal. Cize porusenie najskor moje a potom zo strany wedosu.
A potom wedos klamal. Podpora vravela inak. A potom tu pan stastny vravel inak.
Sorry ale nejak moc nahod alebo tak. Ja som sice nezaplatil. Ale rozhodne niesom jediny ktory to mal spravit inak. Porusil veci aj wedos.
ano, budeme slovickarit - cislo vase neni, SIMka je vase - tu si kupujete (SIMka = HDD ve vasem diskovem poli)
vy jste ale zadne VOP neporusil, protoze jste prestal byt klientem
jinak jste jak zasekla gramofon. deska
objednal jste si u wedosu disk, ten platil vy (wedos vasi klienti nezajimaji, nejsou to jeho klienti), ten dale "preprodaval/pronajimal/..." svym klientum a kdyz oni neplatili vam, tak vy jste neplatil wedosu
---------- Příspěvek doplněn 11.02.2014 v 10:29 ----------
Napsal McFly;1055525
...Já bych nedráždil někoho, kdo má v rukou mých 800GB dat, o které jsem svou blbostí přišel... :)
krasne receno
11. 2. 2014 10:28:24
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/66#reply564138
Ja bych vsechny ty internety zrusil...
11. 2. 2014 10:30:23
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/66#reply564137
MS
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
11. 2. 2014 10:32:10
Napsal ghostik;1055527
vy jste ale zadne VOP neporusil, protoze jste prestal byt klientem
Prepacte ale to je megablbost ako mraky. Vobec neviete ako funguju vseobecne podmienky, to je normalna zmluva. To znamena ze ked napriklad mate hypoteku. A prestanete splacat. Tak sa nic nedeje ?. Pretoze ste uz prestal byt klientom ? Nie. Zoberu vam dom a zacnu sa prave uplatnovat sankcie v tej zmluve. Tak ako sa mali zacat uplatnovat veci vo VOP.
11. 2. 2014 10:32:10
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/66#reply564136
108
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
11. 2. 2014 10:34:03
Taky jsem u wedosu minulý rok nezaplatil, starý email vedený u nich jsem neměl přesměrovaný na nový, takže jsem nic nečetl. Měsíc čekali pak web vypnuli. Teprve tehdy jsem si toho všiml. tak jsem hned psal na podporu, hned vše uhradil a oni mi to okamžitě nahodili jak to bylo. Jinej by se na mě třeba vysral. Jsou dobří :)
11. 2. 2014 10:34:03
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/66#reply564135
MS
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
11. 2. 2014 10:36:04
Napsal 108;1055533
Taky jsem u wedosu minulý rok nezaplatil, starý email vedený u nich jsem neměl přesměrovaný na nový, takže jsem nic nečetl. Měsíc čekali pak web vypnuli. Teprve tehdy jsem si toho všiml. tak jsem hned psal na podporu, hned vše uhradil a oni mi to okamžitě nahodili jak to bylo. Jinej by se na mě třeba vysral. Jsou dobří :)
A teraz si zeby ti to po 6 dnoch zmazali ako to spravili mne ci by si bol rad a vravel ze "Jsou dobří ". A este by sa ti tu ludia vysmievali a na podpore vraveli cosi ine, pan stastny vravel cosi ine. atd atd.
11. 2. 2014 10:36:04
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/66#reply564134
108
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
11. 2. 2014 10:37:53
Napsal nordic;1055534
A teraz si zeby ti to po 6 dnoch zmazali ako to spravili mne ci by si bol rad a vravel ze "Jsou dobří ". A este by sa ti tu ludia vysmievali a na podpore vraveli cosi ine, pan stastny vravel cosi ine. atd atd.
To víš že bych byl nasranej. Ale to je asi to jediné co bych mohl být.
11. 2. 2014 10:37:53
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/66#reply564133
Lukáš Uher
verified
rating uzivatele
(19 hodnocení)
11. 2. 2014 10:43:10
> Wedos: Smažte mu to už konečně! :-)
-edit-
Jinak Wedos má také můj obdiv za to jak řeší tuhle situaci s arogantním a neplatícím klientem.
11. 2. 2014 10:43:10
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/66#reply564132
ghostik
verified
rating uzivatele
(21 hodnocení)
11. 2. 2014 10:49:26
Napsal nordic;1055532
Prepacte ale to je megablbost ako mraky. Vobec neviete ako funguju vseobecne podmienky, to je normalna zmluva. To znamena ze ked napriklad mate hypoteku. A prestanete splacat. Tak sa nic nedeje ?. Pretoze ste uz prestal byt klientom ? Nie. Zoberu vam dom a zacnu sa prave uplatnovat sankcie v tej zmluve. Tak ako sa mali zacat uplatnovat veci vo VOP.
vim, jak funguji vseobecne podminky, ale michate neustale jablka a hrusky
z hypoteky se nemohu jen tak vyvazat tim, ze prestanu splacet, protoze ja mam vuci nim nejake zavazky
z wedos disku se vyvazu napriklad prave tim, ze jej prestanu platit, protoze po neuhrazeni sluzby jiz zadne zavazky vuci wedosu nemate
tot rozdil
11. 2. 2014 10:49:26
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/66#reply564131
Guzma
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
11. 2. 2014 10:55:32
Nechápu vůbec co se tu řeší. Nezaplatím, přijde upomínka, opět nezaplatím a pak se divím? wtf
11. 2. 2014 10:55:32
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/66#reply564130
Jiří Šubr
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
11. 2. 2014 11:27:58
Tak dneska už funguje odesílání emailu. Trošku mě včera zarazilo jednání podpory, která mě přesměrovávala na o2 internet, aby mi povolili porty pro odesílání pošty. A to ještě v době, kdy bylo jasně vidět, že jste ten den měnili dle všeho nějaká nastavení na serveru právě pro email - jako technik, který o problému neví, bych rozhodně hledal souvislost tam a ne dělal s klienta vola a psal - chyba je na vaší straně.
Ale tak aspoň že to jede a člověk může zase normálně pracovat, že :)
11. 2. 2014 11:27:58
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/66#reply564129
Napsal Jiří Šubr;1055558
Tak dneska už funguje odesílání emailu. Trošku mě včera zarazilo jednání podpory, která mě přesměrovávala na o2 internet, aby mi povolili porty pro odesílání pošty. A to ještě v době, kdy bylo jasně vidět, že jste ten den měnili dle všeho nějaká nastavení na serveru právě pro email - jako technik, který o problému neví, bych rozhodně hledal souvislost tam a ne dělal s klienta vola a psal - chyba je na vaší straně.
Ale tak aspoň že to jede a člověk může zase normálně pracovat, že :)
Za tu včerejší situaci se omlouváme, protože podpora v tom okamžiku nevěděla, že tam vznikl tento problém. My jsme to nyní vrátili do původního stavu, ale budeme nuceni to opět nastavit do stavu, který tam byl večer. Klientům však zveřejníme upozornění a necháme je na to připravit. Výsledné nastavení bude takové, že odeslat poštu půjde jen s adresou, která je u nás zřízená (jako mailový účet nebo alias mailu). Vysvětlíme v upozornění a dáme k tomu návod.
11. 2. 2014 11:31:50
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/66#reply564128
Jiří Šubr
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
11. 2. 2014 11:42:03
WEDOS: Tak pak nechápu v čem byl včera problém, protože používám email, který je na hostingu Wedos na doméně, která je registrovaná u Wedos, tzn. ta změna mi neměla způsobit žádné problémy, ale způsobila. Jinak tedy z roundcube mi email posílat šel, ale z Thunderbird již ne.
11. 2. 2014 11:42:03
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/66#reply564127
MS
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
11. 2. 2014 11:44:04
Napsal WEDOS;1055562
Za tu včerejší situaci se omlouváme, protože podpora v tom okamžiku nevěděla, že tam vznikl tento problém.
Podpora "tie vase cvicene ***" toho evidentne nevedia ovela viac nez som predpokladal.
11. 2. 2014 11:44:04
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/66#reply564126
Napsal nordic;1055534
Pokusím sa napísať ti to slovensky evidentně písanému textu v českom jazyku nerozumieš. Wedos zmazal čo nebolo uhradené. Nič viac nič menej a má na to právo. Neuhradená služba rovná sa vypnutie služby a nevidím jediný dovod ti niekoľko dní týždňou či mesiacov čokoľvek uchovávať. Ale už po niekoľký krát ti tu Wedos ponúka že keď sa ten disk zaplatí, že sú ochotný ti nahrať tie data (pozor nemusia to robit) a máš čo si chcel. Takže netoč tu stále o tom istom a čítaj čo ti píšu. Propadáš mi jako zjazdený bielou linkou lebo vobec nechápeš súvislosti a neviem ked si prostredník, prečo sa teda o svoje data nestará klient. Ale zrejme si takého klienta s tvojím prístupom zaslúžiš!! Ospravedlňujem sa za gramatiku ale od slovenska mám ďaleko, musela som :-)
11. 2. 2014 11:45:31
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/66#reply564125
MS
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
11. 2. 2014 11:46:22
Napsal dasaB;1055575
Pokusím sa napísať ti to slovensky evidentně písanému textu v českom jazyku nerozumieš. Wedos zmazal čo nebolo uhradené. Nič viac nič menej a má na to právo. Neuhradená služba rovná sa vypnutie služby a nevidím jediný dovod ti niekoľko dní týždňou či mesiacov čokoľvek uchovávať. Ale už po niekoľký krát ti tu Wedos ponúka že keď sa ten disk zaplatí, že sú ochotný ti nahrať tie data (pozor nemusia to robit) a máš čo si chcel. Takže netoč tu stále o tom istom a čítaj čo ti píšu. Propadáš mi jako zjazdený bielou linkou lebo vobec nechápeš súvislosti a neviem ked si prostredník, prečo sa teda o svoje data nestará klient. Ale zrejme si takého klienta s tvojím prístupom zaslúžiš!! Ospravedlňujem sa za gramatiku ale od slovenska mám ďaleko, musela som :-)
vy ste tiez asi nezaplatila http://i.imgur.com/FUvbYvR.png
11. 2. 2014 11:46:22
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/66#reply564124
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit