Zadejte hledaný výraz...

Hosting Wedos – první zkušenosti?

Jan Kroupa
verified
rating uzivatele
(120 hodnocení)
11. 2. 2014 09:50:16
Napsal nordic;1055503
Wedosovi som tu dokazal minimalne jedno klamstvo aj ked 2. Ale to druhe neviem dokazat este. A ja "evidentně nedokáže přiznat vlastní chybu." ?
Nato ze si moderator tak nechapes suvislostiam.
Kdybych byl moderátor, tak tě zabanuju, až zčernáš. Howgh.
11. 2. 2014 09:50:16
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/65#reply564153
MS
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
11. 2. 2014 09:51:33
Napsal hampl.david;1055502
U podpory... Napiš na nick který zde s tebou komunikuje, nasyp si popel na hlavu, a požádej o možnost této individuální cesty. Tu ti totiž běžná podpora stejně nemůže nabídnout, ani umožnit. To ale neznamená, že případné individuální vyjití vstříc neexistuje.
Nevidim spravne v tejto veci to uz jednat cez PM. Myslim ze ked poziadam podporu o backup tak by to malo mat vacsiu vahu ako nick wedos tu. A pokial to je inak tak to je velmi, velmi zle ked je podpora menej kompenentna ako nejaky nick tu.
11. 2. 2014 09:51:33
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/65#reply564152
Napsal nordic;1055494
Klamete az to tiskne. Na podpore mi bolo oznamene ze nerobite zalohy a potom tu v bode napisete ze podpora robila spravne ked mi povedala ze data su zmazane ale sa cudujete ze beriem za klamstvo tuto vetu "napsali jsme Vám, že máme data ještě ve formě určité zálohy u nás na serveru, ale už ne u příslušné služby" a ked to chcem obnovit tak znovu ze "nezaplatil jste za prodloužení služby" a jak asi ked nic nevidim v administraci a ani neviem co uhradit ? Tak sa uz nejak dohodnite s podporou ako budete klamat ludom.
Podpora informovala správně. Služby se zálohují přesně tak, jak slibujeme a garantujeme.
To, že po smazání (vypnutí, zrušení nebo jiném pojmenování stavu) služby, máme data u nás je naše plus a naše ochrana. Asi jsme Vám to neměli sdělovat a mohlo to být vyřešené a mohli jsme si tuto zbytečnou komunikaci odpustit a mohli jsme Vaše data smazat. Bylo by to tak v pořádku.
Služba nejde již uhradit, protože je nenávratně zrušena. Musíte si objednat jinou a potom data obnovíme. Ano, nazvali jsme to ze zálohy, ale to je naše záloha smazaných dat a ne systémová záloha služby, tak jak to sdělila podpora...
Podpora nelhala a ani my nelžeme. Není k tomu důvod. Nic špatného jsme neudělali. Naopak. Držíme data neplatícímu zákazníkovi, který se tady na nás za to ještě zlobí... :-)
Napsal nordic;1055494
Ale mna to uz prestava bavit. Ja niesom socan ktory nezaplati za sluzby. V celej veci som prostrednik ale nechcite nasrat aj mna tymto vasim riesim prosim vas a dohodnime sa kym sa to riesi este takto. Rad by som obnovil data ktore tam su.
Postup jsme popsali. Objednejte novou službu, po jejím zřízení nás požádejte o data a my je tam nahrajeme. Nárok na ně nemáte a čím déle to budete protahovat, tak tím se zvětšuje pravděpodobnost, že budou smazána nenávratně.
Vaše data jsme mohli smazat nenávratně hned 4. února a bylo by to v pořádku.
Napsal nordic;1055494
Ale neviem ako pretoze ked som to riesil s podporou mi bolo napisane ze zalohy sa nerobia a tu ma to s vami a s vasim zastieranim fakt nebavi. Co mam teda robit ? S podporou sa to riesit neda ta ma odpalila a s vami sa neda komunikovat.
Tady se nebavíme o systémové záloze, ale o záloze dat smazaných služeb.
Naše podpora dělá to, co má a dělá to dobře. Náš postup je správný.
Zopakujeme závěr:
- nezaplatil jste za prodloužení služby
- nereagoval jste na upozornění a upomínky
- služba byla vypnuta, zrušena a data byla ze serveru smazána
- tento stav máte v administraci
- ptal jste se podpory a oni Vám sdělili totéž a totéž podpora vidí v systému
- zálohy tam neděláme, ale když se služba maže, tak smazanou službu máme uloženou jinde ještě krátkou dobu jako ochranu pro případ problémů
- napsali jsme Vám, že máme data ještě ve formě určité zálohy u nás na serveru, ale už ne u příslušné služby
- neustále tady opakujete, že lžeme a jak je náš přístup neférový a přitom to je naopak...
- nikde jste neocenil to, že držíme Vašich 800 GB další a další dny zcela zdarma...
- data můžeme přesunout na nově objednanou službu po jejím zřízení
Nezlobte se, ale nikde tam nevidíme chybu na naší straně.
11. 2. 2014 09:52:10
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/65#reply564151
MS
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
11. 2. 2014 09:52:25
Napsal honzajs;1055504
Kdybych byl moderátor, tak tě zabanuju, až zčernáš. Howgh.
Tak preco ked som dal ignorovat tak sa mi zobrazilo toto ? " Promiňte, uživatel honzajs je moderátor nebo administrátor a nelze jej ignorovat."
http://i.imgur.com/IIsI8nG.png ?
11. 2. 2014 09:52:25
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/65#reply564150
Jan Kroupa
verified
rating uzivatele
(120 hodnocení)
11. 2. 2014 09:54:00
Napsal nordic;1055507
Tak preco ked som dal ignorovat tak sa mi zobrazilo toto ? " Promiňte, uživatel honzajs je moderátor nebo administrátor a nelze jej ignorovat."
http://i.imgur.com/IIsI8nG.png ?
To se musíš zeptat Martina.
Pravděpodobně je to pozůstatek z doby, kdy zde byla daňová a účetní poradna, kterou jsem moderoval.
11. 2. 2014 09:54:00
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/65#reply564149
Jaromir S.
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
11. 2. 2014 09:54:06
TO: nordic
Jsi natvrdlý? Pochop, nezaplatil jsi, nic nemáš! Zaplať, dostaneš! Chápeš to?
11. 2. 2014 09:54:06
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/65#reply564148
MS
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
11. 2. 2014 09:55:32
Napsal WEDOS;1055506
Nezlobte se, ale nikde tam nevidíme chybu na naší straně.
Tak to vam nezavidim takuto psychicku vlastnost.
Napsal WEDOS;1055506
Nezlobte se, ale nikde tam nevidíme chybu na naší straně.
data můžeme přesunout na nově objednanou službu po jejím zřízení
Nehrozi. Ja potrebujem aby to malo povodny ftp server name.
---------- Příspěvek doplněn 11.02.2014 v 09:56 ----------
Napsal honzajs;1055508
To se musíš zeptat Martina.
Pravděpodobně je to pozůstatek z doby, kdy zde byla daňová a účetní poradna, kterou jsem moderoval.
Tak to som rad :) este ze teda niesi moderator :)
11. 2. 2014 09:55:32
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/65#reply564147
David Hampl
verified
rating uzivatele
(86 hodnocení)
11. 2. 2014 09:58:10
Napsal nordic;1055510
Nehrozi. Ja potrebujem aby to malo povodny ftp server name.
Tak to jsi měl včas zaplatit :) A tímto začarovaným kruhem už bych to ukončil :)
11. 2. 2014 09:58:10
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/65#reply564146
MS
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
11. 2. 2014 09:59:33
Napsal hampl.david;1055513
Tak to jsi měl včas zaplatit :) A tímto začarovaným kruhem už bych to ukončil :)
Ja tie data potrebujem. Nemozem to ukoncit. Rad by som ale ver tomu ze v utorok doobedu som mal lepsie veci na robote. A som nestastny ze wedos mal na robote klamat.
Som cely nazhaveny to zaplatit a karta uz mi skace po stole. Ale proste nemam co. Ked som pisal podpore tak nehrozi ich dostat spat.
11. 2. 2014 09:59:33
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/65#reply564145
Šimon Berka
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
11. 2. 2014 10:06:54
Opravdu obdivuju wedos ze tu takhle porad vysvetluje neco co je ocividne - nezaplatim = nemam sluzbu...
vazne +1 pro wedos!
11. 2. 2014 10:06:54
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/65#reply564144
MS
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
11. 2. 2014 10:07:38
Napsal berkas1;1055516
Opravdu obdivuju wedos ze tu takhle porad vysvetluje neco co je ocividne - nezaplatim = nemam sluzbu...
vazne +1 pro wedos!
Wedos tu verejne klame a este dostane +1. Super. Ty si tiez vyliezol ktovie odkial.
11. 2. 2014 10:07:38
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/65#reply564143
Šimon Berka
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
11. 2. 2014 10:10:38
Napsal nordic;1055518
Wedos tu verejne klame a este dostane +1. Super. Ty si tiez vyliezol ktovie odkial.
Porad nechapu jak tu wedos verejne klame. Jo a bohuzel jsem vylezl z ceskoslovenskeho naroda, jehoz povaha odpovida te Tvoji...
11. 2. 2014 10:10:38
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/65#reply564142
Jan Matoušek
verified
rating uzivatele
11. 2. 2014 10:11:04
Nordic, WEDOS nikdy v ničem nelhal.
Furt nechápu, o čem to tu sakra mluvíte.
Říkáte, že lhala podpora. Lhala v čem? Že neposkytují zálohy? ... Ano, oni je neposkytují. Služba je již zrušená a na zálohu nárok nemáte. Je to jen dobrá vůle pana Grilla, že je ochoten Vám data přesunout na nově zaplacenou službu (což Vy pořád nechápete).
Za idiota jste tu jen Vy a dál i budete. Raději si zaplaťte novou službu a nedělejte tu další scény.
11. 2. 2014 10:11:04
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/65#reply564141
Patrik
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
11. 2. 2014 10:17:11
Pripadam si ako v skolke ked citam tuto diskusiu :D
---------- Příspěvek doplněn 11.02.2014 v 10:19 ----------
Inak wedos spravne, tohto neplatica by som n vasom mieste ani neriesil.. ked si to ani nevie chybu priznat. Na vasom mieste uz len z principu by som mu tie data zmazal :D
11. 2. 2014 10:17:11
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/65#reply564140
McFly
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
11. 2. 2014 10:24:27
Napsal craZymans;1055522
Pripadam si ako v skolke ked citam tuto diskusiu :D
A to určitě nejsi sám. ;-) Já jen čekám, kdy dojde Wedosu trpělivost a při dalším obvinění z lhaní prostě nějaký admin sedne v klidu k serveru a nenávratně smaže všech 800GB dat. Já bych to udělal, ale oni si to dovolit nemohou. V Businessu není místo pro emotivní reakce. ;)
Pokud jsou ta data tak důležitá, doporučuji trochu té pokory, trochu těch omluv a promptně zřídit novou službu. Já bych nedráždil někoho, kdo má v rukou mých 800GB dat, o které jsem svou blbostí přišel... :)
11. 2. 2014 10:24:27
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/65#reply564139
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit