Zadejte hledaný výraz...

Hosting Wedos – první zkušenosti?

Adam
verified
rating uzivatele
(39 hodnocení)
11. 2. 2014 09:26:51
Nezlob se, ale dostal jsi výzvu o tom, že se to má zaplatit. Když byla ta data tak důležitá, tak proč jsi se nestaral dřív? Pokud se nepletu, 1TB disku stojí tři stovky a jde to zaplatit na měsíc. To není tak velká částka a kdybys to uhradil ze svého, předešel bys smazání a získal čas na komunikaci s klienty. Nebo jsi je měl upozornit v předstihu. Chyba opravdu není u WEDOS.
11. 2. 2014 09:26:51
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/64#reply564168
Napsal nordic;1055480
Neberiete do uvahy fakty ?
Jedna vec. Zmazanie sluzby. Podpora vravela ze je zmazana. Vy ze ano. Logicky niekto klame. Nemozete mat pravdu obaja. To je KLAMSTVO.
Takze vas postup ze ste porusili aj VOP je spravny hej ? Ok. Dufam ze bude toto vlakno napomocne vsetkym potom.
Služba NEBYLA z Vaší strany uhrazena a tak je prostě smazána a zrušena. Tečka. Co je na tom špatně? To není lež a ani klamání...
Podpora službu vidí jako smazanou a tak informovala v pořádku. To, že máme data na serverech (v nějakém speciálním režimu) ještě pár dní, je jiná věc a je to jen naše ochrana.
Napsal nordic;1055480
To je neuveritelne co si tu dovolujete. Jednoznacne tu klamete bud vy alebo podpora a este to obhajujete a vravite ze postup je spravny. To sa mi snad toto zda.
Slušně jsme Vám napsali jak se věci mají a slušně Vám vysvětlujeme, že náš postup byl správný a oprávněný.
Namísto toho, abyste ocenil, že jsme přiznali, že Vaše data držíme ještě několik dalších dní a to i přesto, že nám za službu neplatíte, tak nám tady nadáváte :-). Nezlobte se, ale tohle je trochu zvláštní. Chápeme, že jste rozlobený, ale zlobit se na nás a vylévat si zlost na nás...
Napsal nordic;1055480
Vratite mi naspat 800 gb dat alebo nie ?
Vy jste službu prodloužil? Systémově to již nejde a bude nutné objednat novou službu. Nebo jste požádal o nějakou obnovu ze zálohy?
11. 2. 2014 09:28:38
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/64#reply564167
MS
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
11. 2. 2014 09:28:50
Napsal 365solutions;1055483
Nezlob se, ale dostal jsi výzvu o tom, že se to má zaplatit. Když byla ta data tak důležitá, tak proč jsi se nestaral dřív? Pokud se nepletu, 1TB disku stojí tři stovky a jde to zaplatit na měsíc. To není tak velká částka a kdybys to uhradil ze svého, předešel bys smazání a získal čas na komunikaci s klienty. Nebo jsi je měl upozornit v předstihu. Chyba opravdu není u WEDOS.
kokos ale ako uz vravim asi tretej osobe. Tie data patria klientom. Nie mne. Ja som prostrednik. Nebudem platit zo svojich penazi nieco zaco som nedostal zaplatene. Par krat som to spravil a nikty sa mi to neoplatilo naspat. Tu je problem uuplne inde. Kokos preco to nikto nechape ?
---------- Příspěvek doplněn 11.02.2014 v 09:32 ----------
Napsal WEDOS;1055486
Vy jste službu prodloužil? Systémově to již nejde a bude nutné objednat novou službu. Nebo jste požádal o nějakou obnovu ze zálohy?
Vy ste vtipny. Na podpore mi napisali doslova "Zálohy u wedos disků neděláme." a vy ze ci som poziadal o obnovu zo zalohy ?
Tomuto sa "odborne" hovori sr*ní do huby.
---------- Příspěvek doplněn 11.02.2014 v 09:33 ----------
Napsal nordic;1055487
kokos ale ako uz vravim asi tretej osobe. Tie data patria klientom. Nie mne. Ja som prostrednik. Nebudem platit zo svojich penazi nieco zaco som nedostal zaplatene. Par krat som to spravil a nikty sa mi to neoplatilo naspat. Tu je problem uuplne inde. Kokos preco to nikto nechape ?
---------- Příspěvek doplněn 11.02.2014 v 09:32 ----------
Vy ste vtipny. Na podpore mi napisali doslova "Zálohy u wedos disků neděláme." a vy ze ci som poziadal o obnovu zo zalohy ?
Tomuto sa "odborne" hovori sr*ní do huby.
Ja som od zaciatku to chcel naspat. Predlzit. Zaplatit. Cokolvek. ale proste ked napisal ze sluzba je zmazana a zaloha sa nerobi tak co som mal robit a vy sa mi tu mam pocit tymto ako keby vysmievate.
11. 2. 2014 09:28:50
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/64#reply564166
Napsal nordic;1055482
Vratite mi naspat 800 gb dat alebo nie ?
Kolko krat to mam este napisat aby ste mi odpovedal ?
A este mi odpovedzte na toto.
Pisala mi podpora ze je to zmazane ?
A pisate ste vy ze nieje ?
Chcete to snad udělat tak, že ta záložní data skutečně smažeme a tak, že nebude nejen smazaná služba a nepřístupná data u služby (jak je to nyní), ale skutečně žádná data mít nebudeme?
Děkujeme za to, že tak oceňujete naši práci a to, že Vašich 800 GB máme na serverech stále a to i přesto, že jste za službu nezaplatil... :-)
Závěr:
- nezaplatil jste za prodloužení služby
- nereagoval jste na upozornění a upomínky
- služba byla vypnuta, zrušena a data byla ze serveru smazána
- tento stav máte v administraci
- ptal jste se podpory a oni Vám sdělili totéž a totéž podpora vidí v systému
- zálohy tam neděláme, ale když se služba maže, tak smazanou službu máme uloženou jinde ještě krátkou dobu jako ochranu pro případ problémů
- napsali jsme Vám, že máme data ještě ve formě určité zálohy u nás na serveru, ale už ne u příslušné služby
- neustále tady opakujete, že lžeme a jak je náš přístup neférový a přitom to je naopak...
- nikde jste neocenil to, že držíme Vašich 800 GB další a další dny zcela zdarma...
- data můžeme přesunout na nově objednanou službu po jejím zřízení
Nezlobte se, ale nikde tam nevidíme chybu na naší straně.
11. 2. 2014 09:34:53
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/64#reply564165
hnidopich
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
11. 2. 2014 09:39:51
Napsal nordic;1055482
Vratite mi naspat 800 gb dat alebo nie ?
Kolko krat to mam este napisat aby ste mi odpovedal ?
A este mi odpovedzte na toto.
Pisala mi podpora ze je to zmazane ?
A pisate ste vy ze nieje ?
Sleduji tuto komunikaci a nedá mi to nereagovat.
Místo toho,aby jste "pokorně" oslovil Wedos,slušně se omluvil a požádal o případná data,veřejně si stěžujete na někoho,kdo evidentně neudělal chybu.(Ještě máte tu drzost,AROGANTNĚ se tady veřejně ptát,zda Vám vrátí data.Já osobně,bych to už z principu Vaší neuvěřitelně arogantní komunikace neudělal)
Jsem asi o dvě generace starší,(odhaduji dle fota,pokud je Vaše),a jediné co si myslím je,že dobře Vám tak.
Poučení,které pro mne z Vašeho "brečení" vyplývá je takové,že u Vás,bych si určitě nikdy nic neobjednal.
Neumíte včas platit a tím pádem neumíte ochránit data svých klientů,svou zodpovědnost přenášíte na bedra jiných,asi tak ;-)
11. 2. 2014 09:39:51
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/64#reply564164
MS
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
11. 2. 2014 09:40:43
Napsal WEDOS;1055491
Chcete to snad udělat tak, že ta záložní data skutečně smažeme a tak, že nebude nejen smazaná služba a nepřístupná data u služby (jak je to nyní), ale skutečně žádná data mít nebudeme?
Děkujeme za to, že tak oceňujete naši práci a to, že Vašich 800 GB máme na serverech stále a to i přesto, že jste za službu nezaplatil... :-)
Závěr:
- nezaplatil jste za prodloužení služby
- nereagoval jste na upozornění a upomínky
- služba byla vypnuta, zrušena a data byla ze serveru smazána
- tento stav máte v administraci
- ptal jste se podpory a oni Vám sdělili totéž a totéž podpora vidí v systému
- napsali jsme Vám, že máme data ještě ve formě určité zálohy u nás na serveru, ale už ne u příslušné služby
- neustále tady opakujete, že lžeme a jak je náš přístup neférový a přitom to je naopak
- nikde jste neocenil to, že držíme Vašich 800 GB další a další dny zcela zdarma...
- data můžeme přesunout na nově objednanou službu po jejím zřízení
Nezlobte se, ale nikde tam nevidíme chybu na naší straně.
Klamete az to tiskne. Na podpore mi bolo oznamene ze nerobite zalohy a potom tu v bode napisete ze podpora robila spravne ked mi povedala ze data su zmazane ale sa cudujete ze beriem za klamstvo tuto vetu "napsali jsme Vám, že máme data ještě ve formě určité zálohy u nás na serveru, ale už ne u příslušné služby" a ked to chcem obnovit tak znovu ze "nezaplatil jste za prodloužení služby" a jak asi ked nic nevidim v administraci a ani neviem co uhradit ? Tak sa uz nejak dohodnite s podporou ako budete klamat ludom.
Ale mna to uz prestava bavit. Ja niesom socan ktory nezaplati za sluzby. V celej veci som prostrednik ale nechcite nasrat aj mna tymto vasim riesim prosim vas a dohodnime sa kym sa to riesi este takto. Rad by som obnovil data ktore tam su.
Ale neviem ako pretoze ked som to riesil s podporou mi bolo napisane ze zalohy sa nerobia a tu ma to s vami a s vasim zastieranim fakt nebavi. Co mam teda robit ? S podporou sa to riesit neda ta ma odpalila a s vami sa neda komunikovat.
A pan Grill komunikuje dovtedy dokedy som mu 4 mesiace dozadu dokazal ze nema az taky traffic na slovensko ako pisal. Akoze wedos je fakt chutovka.
11. 2. 2014 09:40:43
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/64#reply564163
kabe
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
11. 2. 2014 09:42:31
Já opravdu nechápu Vaše chování nordic. Stát se to mně, tak poprosím WEDOS o co nejméně bolestivé řešení. Je jasné, že chyba je jen a jen u Vás. Provozovatelé webhostingů musí mít často svatozář...
11. 2. 2014 09:42:31
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/64#reply564162
Jan Kroupa
verified
rating uzivatele
(120 hodnocení)
11. 2. 2014 09:43:32
kokos ale ako uz vravim asi tretej osobe. Tie data patria klientom. Nie mne. Ja som prostrednik. Nebudem platit zo svojich penazi nieco zaco som nedostal zaplatene. Par krat som to spravil a nikty sa mi to neoplatilo naspat. Tu je problem uuplne inde. Kokos preco to nikto nechape ?
Koho to zajímá?!? To je přece tvůj problém!
Nebo chceš, aby Wedos tvoje zákazníky upomínal? Prosil je o úhradu?
NEUVĚŘITELNÁ NESCHOPNOST, LENOST A DRZOST.
A tvoje příspěvky jsem si četl velmi pečlivě.
Musím to napsat: obdivuju Wedos. Já bych na tohle neměl nervy.
11. 2. 2014 09:43:32
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/64#reply564161
MS
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
11. 2. 2014 09:44:40
Napsal honzajs;1055496
NEUVĚŘITELNÁ NESCHOPNOST, LENOST A DRZOST.
A tvoje příspěvky jsem si četl velmi pečlivě.
Tak to prosim pekne bud nechapes slovencine alebo si nechapavy od prirody. Inak to napisat neviem. Fakt sorry. Ale dost jasne som to hore popisoval.
11. 2. 2014 09:44:40
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/64#reply564160
sh
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
11. 2. 2014 09:45:06
Napsal nordic;1055497
Tak to prosim pekne bud nechapes slovencine alebo si nechapavy od prirody.
napis az vystrizlivis, opravdu jsi mimo.
11. 2. 2014 09:45:06
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/64#reply564159
MS
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
11. 2. 2014 09:45:54
Napsal kabe;1055495
Já opravdu nechápu Vaše chování nordic. Stát se to mně, tak poprosím WEDOS o co nejméně bolestivé řešení. Je jasné, že chyba je jen a jen u Vás. Provozovatelé webhostingů musí mít často svatozář...
Ja som prosil. Ale bolo mi u podpory povedane ze sa zalohy nerobia.
11. 2. 2014 09:45:54
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/64#reply564158
Marty_SVK
verified
rating uzivatele
(25 hodnocení)
11. 2. 2014 09:45:58
Napsal nordic;1055494
Ale mna to uz prestava bavit. Ja niesom socan ktory nezaplati za sluzby. V celej veci som prostrednik ale nechcite nasrat aj mna tymto vasim riesim prosim vas a dohodnime sa kym sa to riesi este takto. Rad by som obnovil data ktore tam su.
Stale nechapem, preco by sa Wedos mal zaujimat o to, ze ty si len prostrednik. Pre nich si ty koncovy klient, ktory nezaplatil. Bodka, tym to konci.
11. 2. 2014 09:45:58
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/64#reply564157
Jan Kroupa
verified
rating uzivatele
(120 hodnocení)
11. 2. 2014 09:46:58
Napsal nordic;1055497
Tak to prosim pekne bud nechapes slovencine alebo si nechapavy od prirody.
Komentář přejdu, protože nemá cenu diskutovat s člověkem, který evidentně nedokáže přiznat vlastní chybu.
11. 2. 2014 09:46:58
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/64#reply564156
David Hampl
verified
rating uzivatele
(87 hodnocení)
11. 2. 2014 09:48:08
Napsal nordic;1055499
Ja som prosil. Ale bolo mi u podpory povedane ze sa zalohy nerobia.
U podpory... Napiš na nick který zde s tebou komunikuje, nasyp si popel na hlavu, a požádej o možnost této individuální cesty. Tu ti totiž běžná podpora stejně nemůže nabídnout, ani umožnit. To ale neznamená, že případné individuální vyjití vstříc neexistuje.
11. 2. 2014 09:48:08
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/64#reply564155
MS
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
11. 2. 2014 09:48:27
Napsal honzajs;1055501
Komentář přejdu, protože nemá cenu diskutovat s člověkem, který evidentně nedokáže přiznat vlastní chybu.
Wedosovi som tu dokazal minimalne jedno klamstvo aj ked 2. Ale to druhe neviem dokazat este. A ja "evidentně nedokáže přiznat vlastní chybu." ?
Nato ze si moderator tak nechapes suvislostiam.
11. 2. 2014 09:48:27
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/64#reply564154
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit