Zadejte hledaný výraz...

Hosting Wedos – první zkušenosti?

nordic, nevim, co to ma znamenat, ale tohle je uz fakt moc a neda mi to nereagovat...me kdyz se blizi expirace u wedosu, tak o tom vi cela nase ctvrt, protoze mi o tom chodi maily MESIC dopredu, pak asi 2 tydny dopredu, pak tyden dopredu a pak asi 2 dny dopredu a pak je jeste cas i PO expiraci, s tim neco delat, doplatit to, domluvit se....me to uz nekolikrat upozornilo na to, abych bud prodlouzil, zaplatil, nebo nechal byt...takze W za to tezko muze, ze nechavate vse na posledni chvili
toto je cisty atak, ci vztek nad vlastni chybou.
11. 2. 2014 08:42:53
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/63#reply564183
MS
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
11. 2. 2014 08:43:16
Napsal WEDOS;1055456
Nepřeskočili jsme nic. Služba byla nezaplacena a tak jsme ji týden po expiraci vypnuli a v systému označili jako smazanou. Je to systémové označení stavu služby u nás v systému... Data ještě máme pár dní...
Takze navyse aj klamete. Vas helpdesk povedal ze data boli zmazane. Vy hovorite ze ich este par dni mate.
Problem je to ze nemam ani co a ako zaplatit kedze ta sluzba uz nefiguruje v administracii.
A klamete aj druhy krat. Preskocili ste pozastavenie sluzby ktoru mate vo VOP.
"V případě, že Zákazník porušuje tyto VOP, je Provozovatel oprávněn pozastavit jeho Služby."
porusil som VOP pretoze som nezaplatil za sluzby. Teda mali by mi byt pozastavene sluzby. A boli rovno zmazane.
---------- Příspěvek doplněn 11.02.2014 v 08:49 ----------
Napsal Dokec;1055458
nordic, nevim, co to ma znamenat, ale tohle je uz fakt moc a neda mi to nereagovat...me kdyz se blizi expirace u wedosu, tak o tom vi cela nase ctvrt, protoze mi o tom chodi maily MESIC dopredu, pak asi 2 tydny dopredu, pak tyden dopredu a pak asi 2 dny dopredu a pak je jeste cas i PO expiraci, s tim neco delat, doplatit to, domluvit se....me to uz nekolikrat upozornilo na to, abych bud prodlouzil, zaplatil, nebo nechal byt...takze W za to tezko muze, ze nechavate vse na posledni chvili
toto je cisty atak, ci vztek nad vlastni chybou.
Precitajte si prosim este raz cely problem. Tu ide uplne o nieco ine. Navyse som 2 krat pristihol wedos pri klamstve.
11. 2. 2014 08:43:16
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/63#reply564182
prirovnam - kdyz by kamarad u Vas potreboval nechat 800 paru ponozek v obyvaku za nejakou uplatu, tak mu je tam pres 10 dni zadarmo po uplynuti taky nebudete prechovavat
11. 2. 2014 08:46:24
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/63#reply564181
Napsal nordic;1055459
Takze navyse aj klamete. Vas helpdesk povedal ze data boli zmazane. Vy hovorite ze ich este par dni mate.
Problem je to ze nemam ani co a ako zaplatit kedze ta sluzba uz nefiguruje v administracii.
A klamete aj druhy krat. Preskocili ste pozastavenie sluzby ktoru mate vo VOP.
"V případě, že Zákazník porušuje tyto VOP, je Provozovatel oprávněn pozastavit jeho Služby."
porusil som VOP pretoze som nezaplatil za sluzby. Teda mali by mi byt pozastavene sluzby. A boli rovno zmazane.
Helpdesk, tj. zákaznická podpora vidí službu jako smazanou, stejně jako Vy a přístup k datům nemá. Pro nás je ta služba systémově zcela zrušená. Data jsou na serveru ve stavu, kdy k ním není žádný přístup (ten má jen pár techniků).
11. 2. 2014 08:53:24
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/63#reply564180
MS
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
11. 2. 2014 08:55:32
Napsal WEDOS;1055463
Helpdesk, tj. zákaznická podpora vidí službu jako smazanou, stejně jako Vy a přístup k datům nemá. Pro nás je ta služba systémově zcela zrušená. Data jsou na serveru ve stavu, kdy k ním není žádný přístup (ten má jen pár techniků).
Mna nezaujima to co vidi helpdesk alebo ktokolvek. Tak je sluzba zmazana. Tak je sluzba zmazana a nieje v ziadnom inom stave ako zmazanom. Zmazana = neexistujuca. A nie ze existuje.
Logicky. Bud sluzba existuje alebo neexistuje.
Tieto slovickarenie ze technik to vidi, helpdesk nie a podobne to si nechajte pre niekoho ineho.
Bud mam moznost sluzbu zaplatit a mat ju naspat alebo nemam.
Helpdesk povedal ze sluzba je zmazana. A vy ste napisal ze nieje.
Bud mate nekompetentnu podporu alebo klamete. Vyberte si.
11. 2. 2014 08:55:32
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/63#reply564179
Napsal nordic;1055459
omlouvám se, ale věta "Navyse som 2 krat pristihol wedos pri klamstve." mi okamžitě evokuje písek a bábovčičky. Dokažte že wedos neudělal vše podle podmínek? Třeba ráno v 8 hodin pozastavil a 8:02 smazal? Tak je to přeci ve VOP kterými se oháníte. Vy nezaplatíte a chcete i nadále službu využívat? tedy já nevím jak na Slovensku, ale v Čr jsem se s podobnou službou nesetkala....platit až budou peníze. Navíc že Vám disk padne musíte vědět minimálně rok dopředu kdy ho objednáváte na dané obdob, máte si to hlídat a vyzvat klienta předem aby uhradil platbu. Někdy mám pocit že jsem se špatně probudila a tohle nemůže nikdo myslet vážně :-(
11. 2. 2014 08:55:43
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/63#reply564178
MS
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
11. 2. 2014 09:01:35
Napsal dasaB;1055465
omlouvám se, ale věta "Navyse som 2 krat pristihol wedos pri klamstve." mi okamžitě evokuje písek a bábovčičky. Dokažte že wedos neudělal vše podle podmínek? Třeba ráno v 8 hodin pozastavil a 8:02 smazal? Tak je to přeci ve VOP kterými se oháníte. Vy nezaplatíte a chcete i nadále službu využívat? tedy já nevím jak na Slovensku, ale v Čr jsem se s podobnou službou nesetkala....platit až budou peníze. Navíc že Vám disk padne musíte vědět minimálně rok dopředu kdy ho objednáváte na dané obdob, máte si to hlídat a vyzvat klienta předem aby uhradil platbu. Někdy mám pocit že jsem se špatně probudila a tohle nemůže nikdo myslet vážně :-(
Prosim vas uz ako dalsieho cloveka tu. Ked reagujete. Precitajte si o co vobec ide. A nie ze zoberiete posledny komentar a reagujete zrovna na ten. Stratila ste kontext. Ja sa samozrejme neobhajujem ze som nezaplatil a chcem sluzby. Sak to je uplne jasne ze to nieje normalne a to chapem. Co si o mne vobec myslite ? Tu je problem uplne inde.
11. 2. 2014 09:01:35
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/63#reply564177
Napsal nordic;1055467
Prosim vas uz ako dalsieho cloveka tu. Ked reagujete. Precitajte si o co vobec ide. A nie ze zoberiete posledny komentar a reagujete zrovna na ten. Stratila ste kontext. Ja sa samozrejme neobhajujem ze som nezaplatil a chcem sluzby. Sak to je uplne jasne ze to nieje normalne a to chapem. Co si o mne vobec myslite ? Tu je problem uplne inde.
No já to četla a obávám se že problém je ve Vás, nikde jinde ten problém nevidím. Omlouvám se za úpřimnost.
11. 2. 2014 09:03:00
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/63#reply564176
MS
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
11. 2. 2014 09:08:50
Napsal dasaB;1055468
No já to četla a obávám se že problém je ve Vás, nikde jinde ten problém nevidím. Omlouvám se za úpřimnost.
Tak to ma mrzi ze si to myslite ale pravdu nemate.
11. 2. 2014 09:08:50
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/63#reply564175
ghostik
verified
rating uzivatele
(21 hodnocení)
11. 2. 2014 09:10:18
chapu to rozhorceni, ale je to jen a jen vase vlastni chyba
zadnym VOP bych se tu neohanel, protoze neuhrazenim sluzby jste prestal byt zakaznikem (neplatis, nejsi klient, coz je pochopitelne)
o pozastaveni kvuli VOP by muselo jit u platiciho klienta, ktery udela nejaky pruser ci dela neco, co nema
jak vidim log, tak:
4.2. byla sluzba neuhrazena => nejste jiz klient => nemate ocividne o sluzbu zajem (to je ciste chladny "myslenkovy" pochod nejakeho robota)
robot od te doby cekal a rikal si: "kruci, on to asi fakt nechce"
tak se robot rozhodl, ze 10.2. => tyden po neuhrazeni zalohy, data odstrani (proc by je tam mel taky skladovat, kdyz je nikdo nechtel)
to, ze je totalne neodstranil je jen dobra vule nekoho, kdo robota tvoril (a myslel na lidi jako vas), kazdopadne robot rika beznym pracovnikum "data jsou fuc"
zda je wedos jeste ma ci nema neni vubec podstatne (muzete byt maximalne rad a s pokorou zadat o jejich nahrani zpet, protoze vlastni blbosti jste o ne prisel, byt vas na to upozornovali a jeste vam dali tyden navic => dotovali provoz vami neplacene sluzby ze sveho)
primer s tel. cislem je spatny, protoze cislo je Vas majetek a ten vam operator nevezme
kdybyste mel sve diskove pole u wedosu, tak vam jej take neberou
uz chapete?
takze vam navrhuji, pokud o data mate stale zajem, tak se spojte primo s wedosem vyse a domluvte se, kdyz rikaji, ze je jeste maji (jak dlouho je asi jeste budou skladovat, kdyz o ne nikdo nema dle neplaceni zajem)
11. 2. 2014 09:10:18
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/63#reply564174
MS
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
11. 2. 2014 09:15:22
Napsal ghostik;1055473
primer s tel. cislem je spatny, protoze cislo je Vas majetek a ten vam operator nevezme
kdybyste mel sve diskove pole u wedosu, tak vam jej take neberou
uz chapete?
Nemyslim ze telefonne cislo je moj majetok. Ale tie data boli majetok klientov. Nikoho ineho. Takze si myslim ze ste tiez dal zly priklad.
Porusenim VOP neupada zmluva pokial nieje uvedene inak. Iba sa uplatnuju kroky v nej uvedene. A ten nenastal. Cize porusenie najskor moje a potom zo strany wedosu.
A potom wedos klamal. Podpora vravela inak. A potom tu pan stastny vravel inak.
Sorry ale nejak moc nahod alebo tak. Ja som sice nezaplatil. Ale rozhodne niesom jediny ktory to mal spravit inak. Porusil veci aj wedos.
11. 2. 2014 09:15:22
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/63#reply564173
Napsal nordic;1055464
Mna nezaujima to co vidi helpdesk alebo ktokolvek. Tak je sluzba zmazana. Tak je sluzba zmazana a nieje v ziadnom inom stave ako zmazanom. Zmazana = neexistujuca. A nie ze existuje.
Logicky. Bud sluzba existuje alebo neexistuje.
Tieto slovickarenie ze technik to vidi, helpdesk nie a podobne to si nechajte pre niekoho ineho.
Bud mam moznost sluzbu zaplatit a mat ju naspat alebo nemam.
Helpdesk povedal ze sluzba je zmazana. A vy ste napisal ze nieje.
Bud mate nekompetentnu podporu alebo klamete. Vyberte si.
Proč bychom lhali (po slovensky klamali)? Nemáme k tomu důvod.
Proč by naše podpora byla nekompetentní? Nemá k tomu důvod.
Prostě služba nebyla uhrazena a tak byla zrušena a je jedno, zda napíšeme, že byla smazána, zrušena, vypnuta nebo třeba deleted, neexistující nebo třeba nějak jinak... Je to jedno. Služba z našeho pohledu není prodloužena a tak je vypnuta a skutečně se tady dohadujeme o použitém pojmu, ale nic to nemění na situaci, že náš postup byl správný.
11. 2. 2014 09:17:15
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/63#reply564172
MS
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
11. 2. 2014 09:18:13
Napsal WEDOS;1055478
Proč bychom lhali (po slovensky klamali)? Nemáme k tomu důvod.
Proč by naše podpora byla nekompetentní? Nemá k tomu důvod.
Prostě služba nebyla uhrazena a tak byla zrušena a je jedno, zda napíšeme, že byla smazána, zrušena, vypnuta nebo třeba deleted, neexistující nebo třeba nějak jinak... Je to jedno. Služba z našeho pohledu není prodloužena a tak je vypnuta a skutečně se tady dohadujeme o použitém pojmu, ale nic to nemění na situaci, že náš postup byl správný.
Neberiete do uvahy fakty ?
Jedna vec. Zmazanie sluzby. Podpora vravela ze je zmazana. Vy ze ano. Logicky niekto klame. Nemozete mat pravdu obaja. To je KLAMSTVO.
Takze vas postup ze ste porusili aj VOP je spravny hej ? Ok. Dufam ze bude toto vlakno napomocne vsetkym potom.
To je neuveritelne co si tu dovolujete. Jednoznacne tu klamete bud vy alebo podpora a este to obhajujete a vravite ze postup je spravny. To sa mi snad toto zda.
Vratite mi naspat 800 gb dat alebo nie ?
11. 2. 2014 09:18:13
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/63#reply564171
Napsal nordic;1055477
Porusenim VOP neupada zmluva pokial nieje uvedene inak. Iba sa uplatnuju kroky v nej uvedene. A ten nenastal. Cize porusenie najskor moje a potom zo strany wedosu.
A potom wedos klamal. Podpora vravela inak. A potom tu pan stastny vravel inak.
Sorry ale nejak moc nahod alebo tak. Ja som sice nezaplatil. Ale rozhodne niesom jediny ktory to mal spravit inak. Porusil veci aj wedos.
Sám jste napsal, že máte u nás 800 GB dat. Týden jsme je provozovali zdarma. Jak dlouho to máme (podle Vás) ještě dělat?
My jsme nic neporušili a nikde jsme neklamali. To, že data máme (ještě pár dní po smazání služby) je naše PLUS (a naopak byste to měl ocenit) a naše vlastní iniciativa a naše vlastní ochrana. Data mít nemusíme a to, že jsme tady přiznali, že data máme, je naše rozhodnutí, ale nic to nemění na tom, že jste nezaplatil a nereagoval jste na upomínky a tak jsme službu zrušili. My v systému umíme oddálit vypnutí služby, když klient třeba zaplatí o pár dní později a napíše nám to v reakci na upomínku, ale když nereaguje, tak službu zrušíme a vypneme (nebo smažeme nebo jak to nazveme). Co je na tom nepochopitelného a co je na tom špatně?
11. 2. 2014 09:22:36
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/63#reply564170
MS
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
11. 2. 2014 09:26:40
Napsal WEDOS;1055481
Sám jste napsal, že máte u nás 800 GB dat. Týden jsme je provozovali zdarma. Jak dlouho to máme (podle Vás) ještě dělat?
My jsme nic neporušili a nikde jsme neklamali. To, že data máme (ještě pár dní po smazání služby) je naše PLUS (a naopak byste to měl ocenit) a naše vlastní iniciativa a naše vlastní ochrana. Data mít nemusíme a to, že jsme tady přiznali, že data máme, je naše rozhodnutí, ale nic to nemění na tom, že jste nezaplatil a nereagoval jste na upomínky a tak jsme službu zrušili. My v systému umíme oddálit vypnutí služby, když klient třeba zaplatí o pár dní později a napíše nám to v reakci na upomínku, ale když nereaguje, tak službu zrušíme a vypneme (nebo smažeme nebo jak to nazveme). Co je na tom nepochopitelného a co je na tom špatně?
Vratite mi naspat 800 gb dat alebo nie ?
Kolko krat to mam este napisat aby ste mi odpovedal ?
A este mi odpovedzte na toto.
Pisala mi podpora ze je to zmazane ?
A pisate ste vy ze nieje ?
11. 2. 2014 09:26:40
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/63#reply564169
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit