Zadejte hledaný výraz...

Hosting Wedos – první zkušenosti?

Víte jaký server je nejbezpečnější?
No přece vypnutý... :)
10. 2. 2014 23:43:34
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/62#reply564198
Roman
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
10. 2. 2014 23:49:41
jen ti ho nesmí odnést železolovci
10. 2. 2014 23:49:41
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/62#reply564197
Napsal frantacech;1055379
hosting
To neni vada ale nova skvela features, majici za ucel udelat s wedosu hosting pro usery do 3 mailboxu :-)))
Nova konfigurace v podstate znamena ze kazda odeslana posta musi byt overena s tehoz emailu na vasem smtp.
Takze vsichni kdo pouzivaji neco vic nez outlook express nebo mozilu nebo vas webmail nyni muzou jit vyfotit s vasim hostingem.
Pokud maji ve firme Exchange server a transport pres vas smtp ci jakykoliv jiny smtp , rvou si ted vlasy.
Ve sve podstate jste vyresili problem se spamem vypnutim posty ...
Prijde mi to neuveritelne, vypada to spise jako odborna sabotaz vlastni firmy.
Takze pokud mate vice schranek a vlastni smtp a nedejboze vice domen, muzete na wedos zapomenout.
Ach jo...
Ach jo. Zakládat si tady kvůli tomu nový účet :-). Zbytečné plácání a kopání :-).
Tak předně my neslibujeme, že:
- budeme podporovat spam, ale naopak proti němu tvrdě bojujeme
- u nás půjde posílat pošta i z jiných domén, které u nás nehostují
- jsou u nás zákazníci se stovkami mailboxů a vyhovuje jim to.
Mimochodem to tak nedělá ani žádný jiný hosting (a ani ten Váš frantacech :-))
Nové nastavení, které nebylo na jednom z našich mailserverů (a na ostatních ano), má za následek to, že u nás normálně pošlete zprávy z jakékoliv domény, která u nás hostuje a patří k příslušnému účtu. Nepodporujeme tedy to, že u nás budete mít doménu TahleDomenaJeUWEDOS.cz a budete posílat zprávy třeba s JaJsemSpammer.com, která u nás nehostuje. U domény TahleDomenaJeUWEDOS.cz však můžete posílat s jakoukoliv adresou.
Takže aktuální nastavení je zcela v pořádku a je tak, jak by to mělo vypadat. Naopak je k zamyšlení to, že jsme to nějakou dobu měli na jednom z mailserverů takhle...
Pokud někdo má nějaké "lepší" mailové servery ve firmě, tak si buďte jist, že většina těchto "lepších" řešení takové nastavení umí. Zároveň si buďte jist, že náš mailserver nemá sloužit jako nějaký smtp relay pro jakoukoliv poštu (nebo dokonce pro spam z děravých stanic koncových uživatelů).
Vzhledem k výše uvedenému to dává logiku a nic jsme neporušili a nikoho jsme neomezili a nepoškodili. Ozvalo se nám několik jednotek klientů, kterých se to týká a řešíme to s nimi. Nejde o desítky nebo stovky nebo tisíce, ale jednotky.
11. 2. 2014 07:23:14
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/62#reply564196
MS
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
11. 2. 2014 08:04:18
Tak. Dnes mi krasne bola zmazana sluzba wedos disk kde som mal 800gb dat. Bez upozornenia. Upozornenie sice nejake prislo ale nebolo tam napisane kedy a ako a podobne bude zmazana. Klienti mi neposlaly na obnovu prachy kde mali zalohy. Preto som ocakaval ze sluzba bude expirovana samozrejme aby som mohol svojim klientom napisat ze ked nezaplatia tak nemaju backup a nie. Samozrejme wedos to hned zmazal. Do certa. Ako tu mozete vypisovat kraviny o tom co ste za uzastnu firmu ked takyto zaklad nemate spraveny. Odkedy sa to robi tak ze expiracia = rovno zmazanie sluzby ?!! si robite prdel ? Navyse manik na podpore Jakub Sassmann totalne bez emoci odpisuje ako hnusny robot. To je snad vtip. Kazdopadne tych 800 gb dat budem pozadovat pretoze som nebol upozorneny kedy mi tie data budu zmazane.
11. 2. 2014 08:04:18
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/62#reply564195
David Hampl
verified
rating uzivatele
(86 hodnocení)
11. 2. 2014 08:09:11
nordic:
Chápu tedy dobře že:
- Blížila se expirace objednané služby
- Přišla výzva k platbě a upozornění na možné zrušení
- Platbu jsi nezaplatil
- Disk byl zrušen
Kvůli čemu se vlastně vztekáš?
11. 2. 2014 08:09:11
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/62#reply564194
MS
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
11. 2. 2014 08:12:01
Napsal hampl.david;1055441
nordic:
Chápu tedy dobře že:
- Blížila se expirace objednané služby
- Přišla výzva k platbě a upozornění na možné zrušení
- Platbu jsi nezaplatil
- Disk byl zrušen
Kvůli čemu se vlastně vztekáš?
Chces mi povedat. Zeby si napriklad ocakaval ze ked nezaplatis napriklad fakturu za telefon tak ti zrusia telefonne cislo ?
Z hore uvedenych veci prisli iba "Blížila se expirace objednané služby" a "disk byl zrusen"
podla vseobecnych podmienok mala byt sluzba najskor pozastavena. potom zrusena. Ale ona bola hned zrusena.
11. 2. 2014 08:12:01
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/62#reply564193
McFly
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
11. 2. 2014 08:25:02
Já Wedos disk nepoužívám, ale není náhodou v administraci uvedeno, kdy služba expiruje? U domén i VPS to uvedeno je. Když nechci, aby nějaká služba propadla, zaplatím ji včas. Alespoň já to tak dělám. :)
11. 2. 2014 08:25:02
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/62#reply564192
MS
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
11. 2. 2014 08:28:19
Napsal McFly;1055446
Já Wedos disk nepoužívám, ale není náhodou v administraci uvedeno, kdy služba expiruje? U domén i VPS to uvedeno je. Když nechci, aby nějaká služba propadla, zaplatím ji včas. Alespoň já to tak dělám. :)
Jo ale evidentne nikto nepochopil o co ide. Tie udaje ktore tam boli boli udaje klientov. Neviem ako v CR ale na slovensku je bohuzial standard ze mi neplatia faktury. Tak som cakal ze podla vseobecnych podmienok kde je uvedene o pozastaveni sluzieb a potom zrusenie tak aby som mohol zatlacit na klienta ze kedze nezaplatil nema data. Ale k nicomu takemu neprislo. Rovno to wedos zmazal. Chapeme sa uz ? Pohyboval som sa vramci podmienok sluzby a wedos to ignoroval. To ze to je pozastavene a podobne ze to expiruje to mi je jedno. Ja som len prostrednik tych sluzieb.
11. 2. 2014 08:28:19
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/62#reply564191
Roman
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
11. 2. 2014 08:29:46
nordic: mluvíte nesmysly. Pokud byste nezaplatil paušál, měly by být "ihned" omezeny služby, jak příchozí, tak odchozí. To by vás přimělo služby "telefonní" zaplatit... O zrušení čísla se ve vašem případě nejedná.
Prostě "očekával jsem", že pošlou ještě 8 upozornění a pak pošlou externí disk s datama poštou, je mimo realitu a lidi by se měli probrat... :)
11. 2. 2014 08:29:46
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/62#reply564190
Napsal nordic;1055438
Tak. Dnes mi krasne bola zmazana sluzba wedos disk kde som mal 800gb dat. Bez upozornenia. Upozornenie sice nejake prislo ale nebolo tam napisane kedy a ako a podobne bude zmazana. Klienti mi neposlaly na obnovu prachy kde mali zalohy. Preto som ocakaval ze sluzba bude expirovana samozrejme aby som mohol svojim klientom napisat ze ked nezaplatia tak nemaju backup a nie. Samozrejme wedos to hned zmazal. Do certa. Ako tu mozete vypisovat kraviny o tom co ste za uzastnu firmu ked takyto zaklad nemate spraveny. Odkedy sa to robi tak ze expiracia = rovno zmazanie sluzby ?!! si robite prdel ? Navyse manik na podpore Jakub Sassmann totalne bez emoci odpisuje ako hnusny robot. To je snad vtip. Kazdopadne tych 800 gb dat budem pozadovat pretoze som nebol upozorneny kedy mi tie data budu zmazane.
Službu jste měl do 3. 2. 2014 (2014-02-03) a služba byla smazána o týden později. Předtím jsme poslali výzvu a upozornění na nezaplacení.
Tady je výpis z logu:
služba smazána 10.02.2014 11:05:35 robot
storno období: 3614000304 10.02.2014 11:05:06 robot
služba zablokována 10.02.2014 11:04:17 robot
služba expirovala 04.02.2014 11:03:20 robot
Je to špatně nebo dobře? Vše funguje automaticky a pokud klient během více než 3 týdnů nezaplatí, tak je služba zrušena, výzva zrušena a služba smazána.
11. 2. 2014 08:30:32
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/62#reply564189
MS
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
11. 2. 2014 08:32:31
Napsal mn;1055449
nordic: mluvíte nesmysly. Pokud byste nezaplatil paušál, měly by být "ihned" omezeny služby, jak příchozí, tak odchozí. To by vás přimělo služby "telefonní" zaplatit... O zrušení čísla se ve vašem případě nejedná.
Blbost ako mraky
ked to porovnam wedos disk a telefon jo ?
Pozastaveny wedos disk = pozastavene telefonne cislo = neda sa telefonovat = neda sa dostat na ftp
Zruseny wedos disk = zrusene telefonne cislo = cislo neexistuje = data su zmazane.
U mna k pozasteveniu sluzby ani nedoslo. Iba rovno zmazanie dat.
Cize to presne odpoveda. Podla logiky wedosu je normalne ze ked nezaplatia fakturu za telefon im bude odobrate telefonne cislo tak ako boli zmazane data. Ta sluzba tam uz neexistuje. V administraci ani pamiatky potom ze som mal kedysi wedos disk a o poruseni podmienok zo strany wedosu kde preskocili jeden krok ani nehovorim.
---------- Příspěvek doplněn 11.02.2014 v 08:33 ----------
To si robite fakt srandu. Takze obdobie medzi pozastavenim sluzby a jej zmazanim je jedna minuta ano ?
11. 2. 2014 08:32:31
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/62#reply564188
Roman
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
11. 2. 2014 08:37:42
nordic: wedos disk je prostředek, pokud se prostředek nemá kam připojit, tak je to asi jako telefonní číslo bez přihlášení do sítě...:)
proč pořád rozporujete to, že by služba měla být pozastavena? Služba neměla běžet už 4.2.2014..
Tak je to asi nutné příště řešit s přestihem, jako se řeší třeba domény na nadnárodní úrovni...Prodluž..prodluž...aha nestihl, tak redemption period a cena 10x násobná :-)
pokud máte údaje, pro wedos jste vy zákazníkem ne? je to stále dokola... "neočekávat", platit včas. S tím, že pokud klientovi na datech záleží, měl by mít někoho kdo se o to postará.. Osobně nevidím důvod mít takový obsah někde externě (když je to tak důležité :) ale asi nová doba...
neplatící prostředník bez špetky viny se hádá o porušení podmínek...:-)
11. 2. 2014 08:37:42
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/62#reply564187
MS
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
11. 2. 2014 08:40:22
Napsal mn;1055454
nordic: wedos disk je prostředek, pokud se prostředek nemá kam připojit, tak je to asi jako telefonní číslo bez přihlášení do sítě...:)
proč pořád rozporujete to, že by služba měla být pozastavena? Služba neměla běžet už 4.2.2014..
Tak je to asi nutné příště řešit s přestihem, jako se řeší třeba domény na nadnárodní úrovni...Prodluž..prodluž...aha nestihl, tak redemption period a cena 10x násobná :-)
pokud máte údaje, pro wedos jste vy zákazníkem ne? je to stále dokola... "neočekávat", platit včas. S tím, že pokud klientovi na datech záleží, měl by mít někoho kdo se o to postará.. Osobně nevidím důvod mít takový obsah někde externě (když je to tak důležité :) ale asi nová doba...
neplatící prostředník bez špetky viny se hádá o porušení podmínek...:-)
mn o co vam ide ? VOP platia aj ked niesu uhradene zavazky. Vlastne tam sa to tyka najviac tak nechapem. napisal ste 3 odstavce z toho v kazdej jej blbost takze by bolo fajn keby ste sa k tomu uz nevyjadroval. Hore som vam venoval cas ze som sa k tomu vyjadril. nepochopil ste to. Tak uz sa prosim k tomu nevyjadrujte. ked si precitate VOP alebo pridete nepravom o 800 gb dat a vas poskytovatel sluzby porusit VOP tak az potom sa prosim zapajajte. Ja sa tu snazim prist k nejakej spravodlivosti podla ich podmienok. To ze sa ma za sluzby platit je absolutne jasne. No ani ja som nedostal zaplatene a jednal som v ramci VOP.
Skusim to este raz :
"tak je to asi jako telefonní číslo bez přihlášení do sítě...:)"
a k tomu som sa ja ani nedostal. Chapete ? Ze mne ten pristup nebol vobec zamietnuty ? Bol som cely cas na ftp a rovno to bolo zmazane ?
11. 2. 2014 08:40:22
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/62#reply564186
Napsal nordic;1055452
Blbost ako mraky
ked to porovnam wedos disk a telefon jo ?
Pozastaveny wedos disk = pozastavene telefonne cislo = neda sa telefonovat = neda sa dostat na ftp
Zruseny wedos disk = zrusene telefonne cislo = cislo neexistuje = data su zmazane.
U mna k pozasteveniu sluzby ani nedoslo. Iba rovno zmazanie dat.
Cize to presne odpoveda. Podla logiky wedosu je normalne ze ked nezaplatia fakturu za telefon im bude odobrate telefonne cislo tak ako boli zmazane data. Ta sluzba tam uz neexistuje. V administraci ani pamiatky potom ze som mal kedysi wedos disk a o poruseni podmienok zo strany wedosu kde preskocili jeden krok ani nehovorim.
Nepřeskočili jsme nic. Služba byla nezaplacena a tak jsme ji týden po expiraci vypnuli a v systému označili jako smazanou. Je to systémové označení stavu služby u nás v systému... Data ještě máme pár dní...
11. 2. 2014 08:40:37
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/62#reply564185
David Hampl
verified
rating uzivatele
(86 hodnocení)
11. 2. 2014 08:40:57
Napsal nordic;1055452
To si robite fakt srandu. Takze obdobie medzi pozastavenim sluzby a jej zmazanim je jedna minuta ano ?
Co se chytáš slovíček z logu? Je jasně vidět, že služba ti vypršela 04.02.2014, a až 10.02.2014 ti byla definitivně zrušena. Hotovo tečka. Nevím co chceš pořád řešit.
Můžeš třeba Wedosu podat návrh na zdokonalení služeb, aby v dalších případech přijel někdo z Wedosu, a pozval tě na večeři, na které byste probrali, kdy se uráčíš zaplatit.
11. 2. 2014 08:40:57
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/62#reply564184
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit