Zadejte hledaný výraz...

Hosting Wedos – první zkušenosti?

BeTriCH
verified
rating uzivatele
4. 1. 2014 14:05:47
Taky to moc nechápu a musim se tady zastat podpory. Můžeš nám prosím vysvětlit, jaký je rozdíl mezi přesměrováním a přeposláním kopie? Podle mě je to technicky na mailserveru naprosto stejná záležitost, přesně jak napsal Nergall, jen je jinak pojmenovaná. Můžeš konkrétně napsat, co ti nefunguje na tom přesměrování?
4. 1. 2014 14:05:47
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/58#reply564258
Zkusme to, prosím, bez emocí. Pokud Vám jde o to, aby se každá nově příchozí zpráva přeposlala jinam a Vám zůstala nadále ve schránce, tak kolega na chatu odkázal na návod: E-maily - administrace schránek - znalostní báze WEDOS
http://kb.wedos.com/emaily/administrace-schranek.html a na tom není nic špatného.
Následně Vám ještě kolega - technik - napsal mailem další 2 možnosti a to přesto, že je sobota. Na to přišla odpověď, že z toho nic nefunguje. Nic víc a nic méně. Není tam tedy napsáno nic o tom, co nefunguje a jak si to přesně představujete.
Takže buď se skutečně nechápeme v tom, co potřebujete nebo je něco špatně.
4. 1. 2014 14:05:57
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/58#reply564257
drago
verified
rating uzivatele
(73 hodnocení)
4. 1. 2014 14:25:53
Zdravím, nastav si to takhle a vše co přijde na danou e-mailovou schránku pošle kopii na další, co je v tom formuláři.
9639
4. 1. 2014 14:25:53
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/58#reply564256
Jaromir S.
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
4. 1. 2014 15:14:09
drago
To jsem udělal, emaily se přesměrují, jenže pak nejdou stáhnout Outlokem. Proto potřebuji filtr na nastavení přeposílání kopie.
Např.:
4. 1. 2014 15:14:09
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/58#reply564255
drago
verified
rating uzivatele
(73 hodnocení)
4. 1. 2014 15:22:43
Outlook, IceWarp, Roundcube atd. jsou klienti, krom smazání zprávy se serveru jej nemají jak ovlivnit. To co potřebuješ je třeba nastavit na serveru. To co je na obrázek u mě fungovalo, takže u tebe může být chyba někde jinde.
/n
Třeba se email zasekne na serveru jako spam, anebo tak něco. Pokud máš všechno dobře nastavené, tak napiš email/přes kontaktní formulář technické podpoře (zákaznickou neřeš). Napiš odkud jsi poslal email, na jaký email, kam jsi chtěl kopii (přeposlání) a ještě čas. Ať to dohledají, kde se to zaseklo a navrhnou řešení. Klidně i odkaz na toto vlákno/můj obrázek. Někdo ti napíše co dál. Anebo rovnou napiš ať ti to tak nastaví :)
4. 1. 2014 15:22:43
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/58#reply564254
Roman
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
4. 1. 2014 15:28:37
E-maily na wedosu blbly, o tom žádná. (Leden 2013, jedna hostovaná doména, jak je to teď to nevím). Icewarp fungoval v nějakém omezeném režimu, roundcude měl zas prodlevy v zobrazování emailů a složek po imap synchronizaci.
Nicméně komunikace Jaromíra není úplně košér, vykřičníky a nejasné formulování problému..
4. 1. 2014 15:28:37
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/58#reply564253
Napsal mn;1039736
E-maily na wedosu blbly, o tom žádná. (Leden 2013, jedna hostovaná doména, jak je to teď to nevím). Icewarp fungoval v nějakém omezeném režimu, roundcude měl zas prodlevy v zobrazování emailů a složek po imap synchronizaci.
Mailsererverů máme několik a situaci jsme řešili s výrobcem softwaru, což se nakonec podařilo vyřešit a žádné problémy již mnoho měsíců nepociťujeme. Provozujeme nejvíce e-mailů pro samostatné domény v ČR a určitě by se nám klienti ozývali na podporu, že mají problém.
Napsal mn;1039736
Nicméně komunikace Jaromíra není úplně košér, vykřičníky a nejasné formulování problému..
Věříme, že se to vysvětlí. Klient dostal požadavek o upřesnění celé situace (včetně adres, času...) již dříve. Tak se to jistě vysvětlí.
4. 1. 2014 15:39:16
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/58#reply564252
S prominutím, "..." mimo téma by to příště nešlo?
Provozujeme nejvíce e-mailů pro samostatné domény v ČR a určitě by se nám klienti ozývali na podporu, že mají problém.
4. 1. 2014 15:41:39
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/58#reply564251
Napsal vdusek;1039743
S prominutím, "bez těch keců" mimo téma by to příště nešlo?
Samozřejmě. Máte právo na svůj názor :-) Tady se řeší "naše" téma, které souvisí s naším hostingem a souvisí to s maily. Tohle bylo k věci. Věřte, že kdybychom měli problém s mailservery, tak by se při tom počtu klientů někdo ozval. O to šlo tím sdělením.
4. 1. 2014 15:45:33
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/58#reply564250
Ano, máte nejvíce registrovaných domén, které mají k Vám nastavené MX záznamy. Největší množství mailů, troufám si tvrdit, ale Vaše servery nezpracovávají
4. 1. 2014 15:51:35
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/58#reply564249
intehos
verified
rating uzivatele
(35 hodnocení)
4. 1. 2014 16:01:51
Přesně, jak to popsal drago to mám nastavené taky a i na několik mailů, které stahuje outlook na několika PC. Je to u několika domén a funguje to bez jediného problému. Takže Jaromír Š. má něco prostě blbě, předpokládal bych, že v Outlooku. Ale jelikož nám tady nenapsal to nejdůležitější, tak se tady bude rozčilovat na všechny okolo. Protože jeho zmatené blábolení není schopen nikdo pochopit.
4. 1. 2014 16:01:51
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/58#reply564248
Jaromir S.
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
4. 1. 2014 16:08:29
drago To chápu, ale v klientovi si nastavuješ všude jinde to, co se má dít s e-maily. Já nemám problém je přijmout nebo poslat. Vše dělám pře Outlok a je to v pohodě. Jen jak přidám adresu na přesměrování v administraci (viz.: tvůj obrázek), tak mi ty emaily dojdou na ten e-mail co tam zadám, ale už je nestáhnu Outlokem z původního e-mailu. nic.
Popíšu to jinak.
Pokud v administraci (viz.: tvůj obrázek) nemám u e-mailu nastavené přesměrování, tak Outlok vše stáhne tak jak má.
Přidám e-mail na přesměrování a už nejdou stáhnou Outlokem. Do přidaného e-maillu ale zprávy dojdou.
Šlo by to řešit nastavením Outloku na druhý (přesměrovaný e-mail), ale to nechci. Chci používat původní, jak používáme.
Uvidím, dnes už to ... a v pondělí se na to znovu podívám. Díky za snahu.
4. 1. 2014 16:08:29
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/58#reply564247
intehos
verified
rating uzivatele
(35 hodnocení)
4. 1. 2014 16:11:17
Napsal Jaromír Š.;1039758
Šlo by to řešit nastavením Outloku na druhý (přesměrovaný e-mail), ale to nechci. Chci používat původní, jak používáme.
Tak tím se to vysvětluje, je to přesně tak, jak jsem popsal v předchozím příspěvku :)
4. 1. 2014 16:11:17
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/58#reply564246
Roman
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
4. 1. 2014 16:11:22
Napsal WEDOS;1039742
Mailsererverů máme několik...
nepochybně, to i my a to se webhostingem nezabýváme.
O tom, jestli by se klienti ozvali, to asi taky nebude. Nicméně v tom lednu jsem s vámi komunikoval a nikam to nevedlo, jen k tomu, že se klient prostě spokojil, že se mu složky nenačítají.
Nechci soudit vaše služby, jen konstatuji, že bez chyby to není (a z vašich příspěvků se tak může zdát).
4. 1. 2014 16:11:22
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/58#reply564245
Jaromir S.
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
4. 1. 2014 16:18:26
intehos Od začátku tu řeším nefunkčnost filtrů v poště na Wedosu. Vše se dá řešit jinak, ale nevidím důvod dělat něco složitě, když to jde dělat lehce (pokud by na Wedosu fungovaly filtry, kde si vše nastavím). :-)
4. 1. 2014 16:18:26
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/58#reply564244
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit