Zadejte hledaný výraz...

Hosting Wedos – první zkušenosti?

Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
6. 4. 2011 10:32:11
Musim se zastat Wedosaka.. Proste pokud je jasne uvedeno, ze VPS je tvoje a delej ci co chces, tak nemas narok na suport ve smyslu nejake instalace, oprav atd. Kdyz si to zaplatis, tak proc ne, jde vse.
Tim neposuzuji tento konkretni problem, a nevim, jak to bylo a neresim to, jen to proste tak je, ze nekteri klienti si helpdesk pletou s oddelenim "udelej mi to".
6. 4. 2011 10:32:11
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/26#reply564738
S Wedosem jsem spokojený, hostuji u nich serverhosting. Doporučuji.
6. 4. 2011 13:13:24
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/26#reply564737
Pavel Janků
verified
rating uzivatele
(25 hodnocení)
7. 4. 2011 06:12:53
Napsal hofy;643243
Musim se zastat Wedosaka.. Proste pokud je jasne uvedeno, ze VPS je tvoje a delej ci co chces, tak nemas narok na suport ve smyslu nejake instalace, oprav atd. Kdyz si to zaplatis, tak proc ne, jde vse.
Tim neposuzuji tento konkretni problem, a nevim, jak to bylo a neresim to, jen to proste tak je, ze nekteri klienti si helpdesk pletou s oddelenim "udelej mi to".
To je pak problém, když si to zákazník splete a ještě říká, že na to má nárok :))
Jinak s Wedosem jsem maximálně spokojený. Mám tam 2 VPS, 1 hosting, hodně domén (mezi 20-30 :D) a chtěl bych zkusit i dedikovaný server. Zatím to vypadá slibně.
7. 4. 2011 06:12:53
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/26#reply564736
VPS je prostě IN. Spousta zákazníku si vůbec neuvědomuje, do čeho vlastně jde. A pak se diví.
7. 4. 2011 18:08:22
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/26#reply564735
kohnout
verified
rating uzivatele
7. 4. 2011 18:43:00
Nebudu nikoho očerňovat. Řeknu jen svoji zkušenost. Z wedosu jsem po původním nadšení nad konečně profi službou za pěkné peníze VELICE ZKLAMÁN. Jejich hosting je postaven velmi atypicky (struktura adresářů) a každému na startu jistě způsobí potíže. jejich podpora je ale jako kolovrátek. NIC vám neporadí, jen vám pořád posílají jeden stejný link na stránku s nápovědou, kterou jste přečetl 100x a protože ji nechápete, tak jste asi hloupý a nezasloužíte si využívat tento hosting, který je jen pr ty CO JIM ROZUMÍ. Osobně jsem jim odhalil 4 vážné chyby, ani nepoděkovali, jen předtím vehementně tvrdili, že chyba nemůže rozhodně být u nich. Vaši chybu neberou jako námět k řešení a poučení, oni ji berou JAKO OTRAVOVÁNÍ!
A to jsem ještě "ve zkušební době", čekal bych, že kálet na hlavu mi budou až později (pro jistotu mi ale ze zkušební doby strhnou 1/12 ceny za každý započatý měsíc :) - takže vlastně žádná zkouška!!! ) Stačí?
7. 4. 2011 18:43:00
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/26#reply564734
cakes
verified
rating uzivatele
7. 4. 2011 22:36:36
A jak jste se nakonec rozhodl? Zůstáváte? Nebo se stěhujete? Ve Vašem případě by měla platí 180 denní záruka na vrácení peněz viz. http://hosting.wedos.com/cs/vraceni-penez.html.
7. 4. 2011 22:36:36
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/26#reply564733
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
7. 4. 2011 23:02:43
Napsal čákes;643793
A jak jste se nakonec rozhodl? Zůstáváte? Nebo se stěhujete? Ve Vašem případě by měla platí 180 denní záruka na vrácení peněz viz. http://hosting.wedos.com/cs/vraceni-penez.html.
Myslim, ze nedostane nic, nebot to neni bezpodminecna nabidka wedosu, ale nabidka postavena na nekolika podminkach, kde klient musi ty podminky splnit a dolozit. Dukazni bremeno je na klientovi.
Bezpodminecnoe vraceni penez maji jen 7 dnu, kde se za tuto dobu neda stihnout nic poradne otestovat. Na www.savana.cz mame bezpodminecne vraceni penez ne na 7, ale na 30 dnu. A kdyz chce klient odejit kdykoliv behem roku, dostane sice pomernou necerpanou castku zpet, ale take bezpodminecne. Bereme to tak, ze kdyz klient chce odejit, ma k tomu nejaky pro nej dulezity duvod a nemame v umyslu mu jeho rozhodnuti bojkotovat, nebot se treba nekdy vrati a klient bude vedet, ze v nas ma seriozniho partnera.
Sice uvadime, ze to plati pri nesplneni garantovane dostupnosti, ale defakto, kdo napise zadost, tomu vyjdeme vstric, a dostane necerpany mesice zpet, je blbost, aby byl u nas drzen proti sve vuli, kdyz uz chce hostovat jinde, nebo proste mu firma skoncila a nema duvod dale stranky provozovat. Jo a k nam se da DOVOLAT TELEFONEM :)
Nestoji za nami miliony od investora/u, ale jedeme jen za sve, tvrde vydelane penize z provozu a to je take patricna zaruka stability.
7. 4. 2011 23:02:43
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/26#reply564732
cakes
verified
rating uzivatele
8. 4. 2011 08:43:55
Myslim, ze u nej by se dalo bez problemu uplatnit tohle: "prokázané opakované výpadky serverů, které byly způsobeny poruchou na straně provozovatele". Coz mu garantuje az tech 180 dni. A ty se tu hofy neohanej tim co nemas napsane na strankach :)
... btw: kudy chodis, tudy cpes vsem tu svou nejuzasnejsi, nejlepsi savanu, ktera tim ze nema investory zarucuje kvalitu ... muzu vedet, jak tyhle dve veci primo souvissi? :) Verim ze jsi pysny na to, co jste vybudovali, ale dej si pozor, neb pycha casto predchazi pad. Jinymi slovy jsem chtel rict, ze snad reklama tohoto typu (neustale vyvysovani sveho hostingu nad ostatni) snad ani neni nutna, pokud mate sluzby tak uzasne jak tvrdis ...
8. 4. 2011 08:43:55
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/26#reply564731
On je problém trochu jinde. Včera jsme s tímto pánem řešili 3 věci:
Nefunkční alias, prý způsobený zcela nefunkčními htaccess pravidly. Problém byl v tom, že si pán chybně pojmenoval adresář, přestože je to v návodu, který jsme mu posílali, dle našeho názoru laicky popsáno a ukázáno na příkladu. Nakonec jsme se k tomu na chatu dobrali a problém se tím vyřešil. Nicméně jsme si nejprve museli vyslechnout mnoho sdělení o naší neschopnosti.
Nefungující funkce file_get_contents() - nejprve došlo trochu k nedorozumění. Následně nám bylo navíc sděleno, že na našem webhostingu nefunguje žádné CMS (např. Drupal a WordPress). Na základě toho jsme pána slušně vyzvali, aby nám dodal podrobnější informace - nějaký příklad, konkrétní chybové hlášky apod. Namísto toho jsme se v odpovědi dočkali pouze další dlouhé přednášky o naprosté neschopnosti celé naší firmy. Doteď tedy nevíme, co pánovi konkrétně nefunguje. Jen jsme si významně rozšířili slovní zásobu.
Takže ano, pán má pravdu, že mu naše podpora vůbec nepomohla. Skutečně bychom mu rádi pomohli, ale nevíme jak.
Prosíme tedy uživatele kouhnout, aby nám odpověděl na naše e-maily a bez emocí nás informoval o podrobnostech toho, co mu na webhostingu nefunguje. Následně se na to naši technici podívají a problém vyřeší. Děkuji.
8. 4. 2011 09:12:54
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/26#reply564730
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
8. 4. 2011 09:33:00
Napsal čákes;643838
Myslim, ze u nej by se dalo bez problemu uplatnit tohle: "prokázané opakované výpadky serverů, které byly způsobeny poruchou na straně provozovatele". Coz mu garantuje az tech 180 dni. A ty se tu hofy neohanej tim co nemas napsane na strankach :)
... btw: kudy chodis, tudy cpes vsem tu svou nejuzasnejsi, nejlepsi savanu, ktera tim ze nema investory zarucuje kvalitu ... muzu vedet, jak tyhle dve veci primo souvissi? :) Verim ze jsi pysny na to, co jste vybudovali, ale dej si pozor, neb pycha casto predchazi pad. Jinymi slovy jsem chtel rict, ze snad reklama tohoto typu (neustale vyvysovani sveho hostingu nad ostatni) snad ani neni nutna, pokud mate sluzby tak uzasne jak tvrdis ...
No ono to je sporne. Na obranu wedosu musim uvest to, ze neni vypadke jako vypadek. Zakaznik si VPS shodi sam ani nevi jak a pak uplatnuje reklamaci, ze to byl defakto vypadek. Samotneho by me zajimalo, aby mi wedosaci napsali sem, jak to obhajuji a poznaji, co je vypadek z jejich strany a co ze strany zakaznika (mozna i umyslny). Vim, ze to dohledad jde, al ejak presvedci zakaznika, ktery otom vi kulove, ze to opravdu pada, protoze ON.
Jinak savanu pisu proto, neb jsem srovnaval a proc si neprihrat polivcicku, nejsem jediny exot, ktery to tu dela. Chapua rozumim, ze to nekomu asi vadi a budu se vice ovladat. chapu a promin. :)
8. 4. 2011 09:33:00
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/26#reply564729
Hofy: Těší nás to, že poslední věcí, kterou proti nám máš, je to, že za námi stojí nějaké miliony od investorů. V každém případě výsledky máme. A to je pro nás hlavní.
Webhostingů máme 4300, k tomu 620 VPS a 12500 domén. Mezi nimi se samozřejmě občas najde nespokojený zákazník. Někdy z důvodu, který ovlivníme, ale někdy jej neovlivníme (když má zákazník jiné představy o službě, které nabízíme - třeba správa VPS, která se tu řešila). Vždy se snažíme vyjít vstříc a problém řešit, ale ne vždy s naší snahou uspějeme a jsme bez snahy z druhé strany odkopnuti. Takový je život. Bohužel takoví "nespokojení" zákazníci to jdou všude intenzivně ventilovat a patřičně situaci vylepší, aby to znělo zajímavěji. Samozřejmě i u nás se občas stane nějaká chybka - ať technická či lidská.
Telefonní podporu skutečně nemáme. Zato máme podporu nonstop na chatu, kterou považujeme za výrazně lepší komunikační prostředek pro řešení technických záležitostí. Podrobně to vysvětlujeme zde:
http://datacentrum.wedos.com/a/153/nonstop-zakaznicka-podpora.html
8. 4. 2011 09:34:57
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/26#reply564728
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
8. 4. 2011 09:54:41
Napsal wedos;643848
Hofy: Těší nás to, že poslední věcí, kterou proti nám máš, je to, že za námi stojí nějaké miliony od investorů. V každém případě výsledky máme. A to je pro nás hlavní.
Webhostingů máme 4300, k tomu 620 VPS a 12500 domén. Mezi nimi se samozřejmě občas najde nespokojený zákazník. Někdy z důvodu, který ovlivníme, ale někdy jej neovlivníme (když má zákazník jiné představy o službě, které nabízíme - třeba správa VPS, která se tu řešila). Vždy se snažíme vyjít vstříc a problém řešit, ale ne vždy s naší snahou uspějeme a jsme bez snahy z druhé strany odkopnuti. Takový je život. Bohužel takoví "nespokojení" zákazníci to jdou všude intenzivně ventilovat a patřičně situaci vylepší, aby to znělo zajímavěji. Samozřejmě i u nás se občas stane nějaká chybka - ať technická či lidská.
Telefonní podporu skutečně nemáme. Zato máme podporu nonstop na chatu, kterou považujeme za výrazně lepší komunikační prostředek pro řešení technických záležitostí. Podrobně to vysvětlujeme zde:
http://datacentrum.wedos.com/a/153/nonstop-zakaznicka-podpora.html
Ale me je jedno jak a co mate. Ja jsem psal o savane a narazel jsem spis ena lidi, co sem pisou, ze to, z enekdo investuje velike prostredky do firmy, znamena to stabilitu, ale kazdy, kdo treba jen zahledl z okna ekonomii, tak vi, ze to stabilitu a zaruku nedava zadnou.
S temi zakazniky s tebou souhlasim, proste nemuzes se nikdy nikomu zavdecit, to je bezne a normalni, takovou sluzbu jeste nikdo nevymyslel.
A vim, ze ti nespokojenci pak jdou na forum a pisi, jak je nejaky hosting hrozny atd. Ale v podstate je vetsinou je pravda trosku nekde jinde. To je jasne a souhlasim.
No tak technicke reseni pres chat mame take, ale musim ti rici, ze pro urcite problemy se to nehodi a je to zdlouhave jak pro nas, tak i pro klienta a telefonem se to vyresi za 5 minut.
No a my tech podporu mame take 24 hodin denne, pokud myslis vypadky.
Helpdesk mame jen do 16 hod a to staci dle zkusenosti. U nas lide problemy totiz moc nemaji :) (zbozne prani)
Ale vy uvadite podporu v tydnu "jen" do 23 hodin, takze myslel jsi helpdesk, nebo technika na vypadcich?
Jinak vase sluzby jsou ok, nechci, aby to vyznelo nejak, ze hanim vase sluzby, me vadi jen oblbovaci reci, ktere tu lide obcas maji a okecavaji to.
8. 4. 2011 09:54:41
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/26#reply564727
Napsal hofy;643853
Ale vy uvadite podporu v tydnu "jen" do 23 hodin, takze myslel jsi helpdesk, nebo technika na vypadcich?
Na stránkách se píše jen do 23, ale ve skutečnosti je i helpdesk už nonstop, jen to zatím negarantujeme. Ale skoro 2 měsíce už to platí. Je to vysvětleno v tom článku na který jsem dával odkaz.
8. 4. 2011 09:59:00
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/26#reply564726
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
8. 4. 2011 10:00:16
Napsal wedos;643854
Na stránkách se píše jen do 23, ale ve skutečnosti je i helpdesk už nonstop, jen to zatím negarantujeme. Ale skoro 2 měsíce už to platí. Je to vysvětleno v tom článku na který jsem dával odkaz.
a kdo z vas je ten nespavec? :))) ja defakto sedim na emailu take do 4 hodin a v 7 uz jsem zase online.
No pojedu na hlubokou na dovcu vlete, se zastavim na kafe ok? :)
8. 4. 2011 10:00:16
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/26#reply564725
Napsal hofy;643855
a kdo z vas je ten nespavec? :))) ja defakto sedim na emailu take do 4 hodin a v 7 uz jsem zase online.
No pojedu na hlubokou na dovcu vlete, se zastavim na kafe ok? :)
Nikdo není nespavec. Máme na to 4 lidi, kteří se nepřetržitě střídají na pracovišti ve 12hodinových směnách (6-18,18-6).
Stavit se můžeš kdy chceš. :-)
8. 4. 2011 10:08:07
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/26#reply564724
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit