Zadejte hledaný výraz...

Hosting Wedos – první zkušenosti?

peto
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
20. 3. 2011 16:40:59
poslali ste mi ten isty .htaccess co uz mam asi 3tyzdne
vid. ftp://2377.w77.wedos.net/www/.htaccess
No ako som pisal na incyh hostingoch s tym problem nie je takze si myslim ze to nie je chyba Prestasopu.
V maili co som vam poslal mate aj prilasovacie udaje do administracie presty.
20. 3. 2011 16:40:59
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/24#reply564768
Napsal peto;638250
poslali ste mi ten isty .htaccess co uz mam asi 3tyzdne
vid. ftp://2377.w77.wedos.net/www/.htaccess
No ako som pisal na incyh hostingoch s tym problem nie je takze si myslim ze to nie je chyba Prestasopu.
V maili co som vam poslal mate aj prilasovacie udaje do administracie presty.
Ale vy máte ta poslední pravidla v htaccess zakomentovaná, proto nefungují. A problém není v těchto pravidlech. Problém je v nastavení cookies Prestashopu jak jsem psal výše. S těmito pravidly to nesouvisí.
20. 3. 2011 16:51:12
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/24#reply564767
peto
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
20. 3. 2011 18:06:27
zakomentovat som to musel lebo som sa nevedel dostat do administracie Presty cez http://domena.sk/admin33/login.php?redirect=index.php
Do administracie sa dostanem ked rucne dopisem do url /domains/domena.sk/
takze adresa cez ktoru sa dostanem do administracie je:
http://domena.sk/domains/domena.sk/admin33/login.php?redirect=index.php
Mozete mi presne napisat co je potrebne v Preste nastavit aby to u vas fungovalo ?
Pripominam ze na inych hostingoch tento problem nemam.
---------- Příspěvek doplněn 22.03.2011 v 12:02 ----------
takze nemate ziadne riesenie ako odstranit /domains/domena.sk/ a aby sa dalo prihlasit do administracie Presty ?
20. 3. 2011 18:06:27
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/24#reply564766
Bacon
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
22. 3. 2011 13:03:07
Napsal wedos;638238
Problém je v cookies. Aplikace předává prohlížeči cookies, do kterých si schovává identifikaci uživatele, se špatnou cestou:
path=/domains/XXXX/admin33/
následkem čehož se na správné URL adresa /admin33/ tyto cookies z prohlížeče do aplikace nedostanou. Takže je potřeba někde v konfiguraci aplikace tyto parametry cookies opravit. Proto to na "špatné" URL funguje a na "hezké" nefunguje.
Však už ti odpovídali.
22. 3. 2011 13:03:07
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/24#reply564765
peto
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
23. 3. 2011 07:54:53
Cakal som skor popis riesenia - kde a co mam upravit. Len ako pisem, inde s Prestou taky problem nemam.
23. 3. 2011 07:54:53
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/24#reply564764
Petr Láslo
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
31. 3. 2011 22:36:37
Proč máte nonstop podporu, když stejně lidi podpory nedokáží řešit problémy?
Odpověď po požadavku na vyřešení problému:
Obávám se, že tento problém nedokážu vyřešit a bude potřeba aby jej řešil technik. Mohl byste problém prosím co nejvíce popsat a zaslat nám jej přes kontaktní formulář. Zítra bude
Tak nakonec pomohly, ale občas mi přijde že tam sou lidi, kteří o daném problému skoro nic neví ...
31. 3. 2011 22:36:37
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/24#reply564763
kamiiii
verified
rating uzivatele
31. 3. 2011 22:51:45
Buď rád, že aspoň tak ... mně nepomohla vůbec. Prý tomu nerozumí. Musel jsem to řešit sám... otázka DNS.
31. 3. 2011 22:51:45
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/24#reply564762
Napsal Live trading s.r.o.;641670
Proč máte nonstop podporu, když stejně lidi podpory nedokáží řešit problémy?
Odpověď po požadavku na vyřešení problému:
Tak nakonec pomohly, ale občas mi přijde že tam sou lidi, kteří o daném problému skoro nic neví ...
Naše zákaznická podpora slouží k řešení dotazů a problémů týkajících se věcí a záležitostí, ke kterým zákaznickou podporu poskytujeme. To se však netýká softwaru provozovaného na VPS, které je plně v režii zákazníka (je to jasně deklarováno a vysvětleno v parametrech oné služby). Váš problém s nefungujícím Apache na vašem VPS si musíte vyřešit sám, případně si objednat placenou práci našeho technika. Přestože jsem to neměli v popisu práce, tak jsme se tomu v noci věnovali, vzbudili jsme technika a pomohli vám s tím.
O tom, co lidé na naší podpoře umí a neumí a co zákaznická podpora nabízí a nenabízí, se můžete dočíst zde:
http://datacentrum.wedos.com/a/153/nonstop-zakaznicka-podpora.html
1. 4. 2011 08:46:06
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/24#reply564761
Petr Láslo
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
1. 4. 2011 14:19:19
Napsal wedos;641712
Naše zákaznická podpora slouží k řešení dotazů a problémů týkajících se věcí a záležitostí, ke kterým zákaznickou podporu poskytujeme. To se však netýká softwaru provozovaného na VPS, které je plně v režii zákazníka (je to jasně deklarováno a vysvětleno v parametrech oné služby). Váš problém s nefungujícím Apache na vašem VPS si musíte vyřešit sám, případně si objednat placenou práci našeho technika. Přestože jsem to neměli v popisu práce, tak jsme se tomu v noci věnovali, vzbudili jsme technika a pomohli vám s tím.
O tom, co lidé na naší podpoře umí a neumí a co zákaznická podpora nabízí a nenabízí, se můžete dočíst zde:
http://datacentrum.wedos.com/a/153/nonstop-zakaznicka-podpora.html
Ano, ale bohužel daný problém se vyskytl po Vašem oznámení spuštění IPv6, proto jsem psal na podporu a doufal jsem že tam bude sedět někdo kdo se ve správě a konfiguraci serveru vyzná ... server přestal fungovat bez jakéhokoli našeho zásahu.
To že mě pracovník podpory nakonec přepojil na technika, který se mnou problém řešil, za to jsem rád a oceňuji to, ale to měl udělat hned ...
1. 4. 2011 14:19:19
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/24#reply564760
Napsal Live trading s.r.o.;641812
Ano, ale bohužel daný problém se vyskytl po Vašem oznámení spuštění IPv6, proto jsem psal na podporu a doufal jsem že tam bude sedět někdo kdo se ve správě a konfiguraci serveru vyzná ... server přestal fungovat bez jakéhokoli našeho zásahu.
To že mě pracovník podpory nakonec přepojil na technika, který se mnou problém řešil, za to jsem rád a oceňuji to, ale to měl udělat hned ...
Tím IPv6 to nebude, protože to běží (technicky vzato) už 3 měsíce, jen o tom včera vyšel článek. A vydání článku o IPv6 vám na vašem VPS určitě nesmazalo soubor.
Na zákaznické podpoře nesedí a nebudou sedět lidé, kteří umí opravovat software na VPS, protože to prostě není součástí zákaznické podpory.
1. 4. 2011 14:30:38
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/24#reply564759
Petr Láslo
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
1. 4. 2011 22:48:05
Napsal wedos;641815
Tím IPv6 to nebude, protože to běží (technicky vzato) už 3 měsíce, jen o tom včera vyšel článek. A vydání článku o IPv6 vám na vašem VPS určitě nesmazalo soubor.
Na zákaznické podpoře nesedí a nebudou sedět lidé, kteří umí opravovat software na VPS, protože to prostě není součástí zákaznické podpory.
Takže soubor se prostě smazal sám? Když jsem psal na podporu nevěděl jsem kde je problém ... s tím IPv6 to beru, ale už po několikáté řikám, nám přestal fungovat Apache ve chvíli kdy jste oznámili spuštění IPv6, proto se mi to spojilo a psal sem i na podporu.
Jestli došlo k nějakému technickému problému který zapříčinil další chyby ... chápu to, ale to co tady řeším je odpověď pracovníka podpory, ještě ve chvíli kdy ani nevěděl kde je problém. Naštěstí se mě pak ujal p. Gril, kterému ještě jednou děkuji za pomoc při řešení problému.
Na zákaznické podpoře nesedí a nebudou sedět lidé, kteří umí opravovat software na VPS, protože to prostě není součástí zákaznické podpory
K čemu pak tedy podpora je, když už teď vím že tam bude sedět člověk který nemá ani páru o administraci serveru Linux?
1. 4. 2011 22:48:05
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/24#reply564758
Tady se musim teda zastat wedosu i kdyz u nich nic nemam. Pokud zakaznici chteji VPS pak u vetsiny provideru si za obsah ruci sami. Nevim jakym pravem se uzivatele domahaji prava, aby jeste resil nekdo technicke problemy virtualniho serveru. VPSka je virtualni OS a to se vsim vsudy s klady i zapory. Kdyz bdues mit vlastni cistokrevny server, tak taky ty problemy resit nikdo za tebe nebude. Nebo bude a pak si ho zaplat.
A mala perlicka na zaver, ono to opravdu nefunguje samo. Jen neznalek si muze myslet, ze neco zprovozni a ono to pojede az do skonani bez jedineho problemu.
---------- Příspěvek doplněn 01.04.2011 v 23:00 ----------
Pokud toto neni nekdo schopny akceptovat, pak at na VPS v teto podobe zapomene a poridi si bezny webhosting.
1. 4. 2011 22:59:44
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/24#reply564757
Petr Láslo
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
1. 4. 2011 23:07:47
Napsal mytrix;641925
Tady se musim teda zastat wedosu i kdyz u nich nic nemam. Pokud zakaznici chteji VPS pak u vetsiny provideru si za obsah ruci sami. Nevim jakym pravem se uzivatele domahaji prava, aby jeste resil nekdo technicke problemy virtualniho serveru. VPSka je virtualni OS a to se vsim vsudy s klady i zapory. Kdyz bdues mit vlastni cistokrevny server, tak taky ty problemy resit nikdo za tebe nebude. Nebo bude a pak si ho zaplat.
A mala perlicka na zaver, ono to opravdu nefunguje samo. Jen neznalek si muze myslet, ze neco zprovozni a ono to pojede az do skonani bez jedineho problemu.
---------- Příspěvek doplněn 01.04.2011 v 23:00 ----------
Pokud toto neni nekdo schopny akceptovat, pak at na VPS v teto podobe zapomene a poridi si bezny webhosting.
Až na to že tu řeším úplně něco jiného ... ještě jednou podotýkám na podporu jsem psa v momentu kdy VPS PŘESTALO FUNGOVAT PŘESNĚ VE CHVÍLI KDYŽ WEDOS OZNÁMIL SPUŠTĚNÍ IPv6, NAPSAL JSEM NA PODPORU A NA TO JSEM DOSTAL TUHLE ODPOVĚĎ:
Obávám se, že tento problém nedokážu vyřešit a bude potřeba aby jej řešil technik. Mohl byste problém prosím co nejvíce popsat a zaslat nám jej přes kontaktní formulář. Zítra bude
Po té, když jsem se nedal odbít, přepojil mě dotyčný na svého kolegu, p. Grilla, který se mnou problém ochotně řešil a nakonec mě upozornil na to že soubor /etc/init.d/apacehe nemá obsah, vědět tohle na začátku problém si vyřeším sám uplně stejně, jak jsem ho vyřešil předtím.
Takže kdyby server odešel v jinou dobu než proběhlo oznámení IPv6, vůbec bych podporu nekontaktoval, ale ten kontakt tam byl kvůli tomu, že se mi spojili tyto dvě věci
1. 4. 2011 23:07:47
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/24#reply564756
Je pravdepodobne, ze pokud by byl problem globalni, tak ovlivni vetsi cast zakazniku, na coz by se prislo hned.
Tvoje vec, jakozto spravce serveru, je prvne hledat problem u sebe.
1. 4. 2011 23:15:58
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/24#reply564755
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
2. 4. 2011 10:00:10
Kdo chce VPS a nema se správou zkušenosti, necht si pořídí jiz instalované VPS včetně všech nástrojů a administrace. Pár nabídek i v ČR lze najít.
Ale to asi není úplně tento problém, zde jde spíše o nedorozumění.
2. 4. 2011 10:00:10
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/24#reply564754
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit