Zadejte hledaný výraz...

Hosting Wedos – první zkušenosti?

i-PRESS
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
8. 2. 2016 11:37:43
Super, děkuji :o)
---------- Příspěvek doplněn 08.02.2016 v 11:42 ----------
@wedos: To vážně? Wow, tak to byla rychlost :D Jen haluzově mě napadlo si ji testnout znovu a hle.. IPv6 běží :-)) Díky.
8. 2. 2016 11:37:43
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/130#reply563178
Zase super zkušenost. Ve ctrtek migrace na novy mailserver, od ty doby nefunguje mail. Dneska pisu na podporu, technik se na dve minuty odmlci a dozvim se jen ze mám zkusit webmail, (tam jsem samo bez problemu byl). A presne v tu chvili co se vratil, se najednou mail rozjel i v klientovi. Podekuju mu za nastaveni a pry na jejich strane nic nezmenil. To jsou bozi nahody :-*.
8. 2. 2016 12:02:16
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/130#reply563177
buffy
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
8. 2. 2016 17:10:30
Napsal Re4DeR;1264914
Zase super zkušenost. Ve ctrtek migrace na novy mailserver, od ty doby nefunguje mail. Dneska pisu na podporu, technik se na dve minuty odmlci a dozvim se jen ze mám zkusit webmail, (tam jsem samo bez problemu byl). A presne v tu chvili co se vratil, se najednou mail rozjel i v klientovi. Podekuju mu za nastaveni a pry na jejich strane nic nezmenil. To jsou bozi nahody :-*.
to mi vadi obecne i u ostatnich provideru. prijde mi, ze tak dela podpora z cloveka vola. Kdyz uz se ozve, mela by podpora rict aspon narovinu "mate pravdu, restartli jsme sluzbu, melo by to jet, omlouvam se." kdysi to tak byvalo. ted uz se setkavam jen s tim, ze se ozvu a vse se zazracne rozjede. a jak rikam, neni to zdaleka jen wedos
8. 2. 2016 17:10:30
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/130#reply563176
Napsal Re4DeR;1264914
Zase super zkušenost. Ve ctrtek migrace na novy mailserver, od ty doby nefunguje mail. Dneska pisu na podporu, technik se na dve minuty odmlci a dozvim se jen ze mám zkusit webmail, (tam jsem samo bez problemu byl). A presne v tu chvili co se vratil, se najednou mail rozjel i v klientovi. Podekuju mu za nastaveni a pry na jejich strane nic nezmenil. To jsou bozi nahody :-*.
Příčina i vysvětlení jsou poměrně jednoduché. Měnili jsme u všech migrovaných domén DNS záznamy na nové mailservery. Změna DNS chvilku trvá a záznamy se různě cachují. Před migrací jsme zkrátili dobu expirace DNS záznamů a nastavili jsme rychlejší obnovení (a po skončení migrace jsme to vrátili zpět).
Už je vše přemigrováno. Bylo to cca 110 tisíc domén, stovky tisíc mailových schránek a desítky TB dat. Omlouváme se za komplikace a děkujeme za pochopení. Nyní vše jede na novém mailovém řešení a výsledkem je rychlejší odezva a stabilnější mailové služby. Vývoj trval dlouhé měsíce, následně testy a nyní stěhování všech klientů. Bylo to náročné pro všechny (pro nás a i pro klienty).
---------- Příspěvek doplněn 08.02.2016 v 17:17 ----------
Napsal buffy.cz;1265046
to mi vadi obecne i u ostatnich provideru. prijde mi, ze tak dela podpora z cloveka vola. Kdyz uz se ozve, mela by podpora rict aspon narovinu "mate pravdu, restartli jsme sluzbu, melo by to jet, omlouvam se." kdysi to tak byvalo. ted uz se setkavam jen s tim, ze se ozvu a vse se zazracne rozjede. a jak rikam, neni to zdaleka jen wedos
Jakoukoliv věc na naší straně vždy přiznáváme. A všichni pracovníci mají jasný pokyn, že se nic zatloukat nemá. Zatloukání nikam nevede a taky se tím těžko diagnostikují příčiny a těžko se potom předchází stejné situaci příště. Nezatloukáme ani ve vyjádřeních a ani v diskuzích. Takže věřte tomu, že ani v tomto případě nemáme zájem nic tutlat.
8. 2. 2016 17:12:11
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/130#reply563175
Napsal WEDOS;1265047
Příčina i vysvětlení jsou poměrně jednoduché…
Kde je to vysvětlení v tom následným balastu sebechlubícího textu prosím ? Nějak ho nevidím i když je tak jednoduché. Jako, že zrovna ve chvili kdy jsem vam napsal se mi aktualizovali dnska?
Napsal WEDOS;1265047
Jakoukoliv věc na naší straně vždy přiznáváme. A všichni pracovníci mají jasný pokyn, že se nic zatloukat nemá. Zatloukání nikam nevede a taky se tím těžko diagnostikují příčiny a těžko se potom předchází stejné situaci příště. Nezatloukáme ani ve vyjádřeních a ani v diskuzích. Takže věřte tomu, že ani v tomto případě nemáme zájem nic tutlat.
Těžko věřit v této situaci…
---------- Příspěvek doplněn 08.02.2016 v 17:56 ----------
Napsal buffy.cz;1265046
to mi vadi obecne i u ostatnich provideru. prijde mi, ze tak dela podpora z cloveka vola. Kdyz uz se ozve, mela by podpora rict aspon narovinu "mate pravdu, restartli jsme sluzbu, melo by to jet, omlouvam se." kdysi to tak byvalo. ted uz se setkavam jen s tim, ze se ozvu a vse se zazracne rozjede. a jak rikam, neni to zdaleka jen wedos
Já mám veci jen u spolehlivého hostingu a jeden nebo dve relikty u wedosu takže nemuzu soudit. u ch se mi to nikdy nestalo, ale jeste jsem nenarazil na nejaky vetsi problem.
8. 2. 2016 17:55:33
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/130#reply563174
DNS záznamy si ukládá a cachuje vaše PC, následně modem (router apod.), následně DNS u providera (stejně jako další DNS servery).
Různá nastavení a záznamy si cachují i některé programy pro práci s poštou (Outlook apod.). Každý to má jinak. A to vše potom může zapříčinit podobnou situaci.
Není důvod, abychom si cokoliv vymýšleli. Od počátku vše zveřejňujeme a když je pochybení na naší straně, tak není problém to napsat. K tomu se umíme postavit čelem.
Těch mailů se migrovalo skutečně hodně (provozujeme nejvíce domén s maily v ČR a všechny jsme migrovali) a podobných situací bude hodně. Klienta jsme migrovali, přestalo mu to jít a když nás kontaktoval, tak to začalo, protože vypršela platnost původních záznamů.
Ještě jedna možnost byla ta, že při nadměrném počtu chybných přihlášení došlo k časově omezené blokaci.
8. 2. 2016 18:51:52
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/130#reply563173
PedroKV
verified
rating uzivatele
6. 6. 2016 13:02:41
Napsal krnac;1247549
nevíte prosím vás někdo jak nastavit kienta the bat na jejich mail? nechápu proč všichni píšou návody jenom na outlok a podobně, mi tady neznáme jiné klienty?
Též se přidávám. Zkoušel jsem dnes vyřešit s podporou, ale bohužel se nepovedlo. Strýček google toho taky moc neporadil. Nainstaloval jsem .pem certifikáty do W7 i do The Bat, ale stále nic. Bat při interní implementaci ssl hlásí:
!6.6.2016, 12:55:16: FETCH - Vzájemná identifikace (TLS handshake) selhala. Neplatný certifikát serveru (Porovnání podpisů proběhlo neúspěšně).
případně (při MS crypto api):
!6.6.2016, 13:01:04: FETCH - Vzájemná identifikace (TLS handshake) selhala. Neplatný certifikát serveru. The certificate or one of the certificates in the certificate chain does not have a valid signature.. The certificate or certificate chain is based on an untrusted root.
6. 6. 2016 13:02:41
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/130#reply563172
buffy
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
6. 6. 2016 18:55:14
Napsal PedroKV;1297254
Též se přidávám. Zkoušel jsem dnes vyřešit s podporou, ale bohužel se nepovedlo. Strýček google toho taky moc neporadil. Nainstaloval jsem .pem certifikáty do W7 i do The Bat, ale stále nic. Bat při interní implementaci ssl hlásí:
!6.6.2016, 12:55:16: FETCH - Vzájemná identifikace (TLS handshake) selhala. Neplatný certifikát serveru (Porovnání podpisů proběhlo neúspěšně).
případně (při MS crypto api):
!6.6.2016, 13:01:04: FETCH - Vzájemná identifikace (TLS handshake) selhala. Neplatný certifikát serveru. The certificate or one of the certificates in the certificate chain does not have a valid signature.. The certificate or certificate chain is based on an untrusted root.
the bat pouzivam od roku 1997, mam ho fakt roky. to mi nerikejte, ze je s tim na wedosu problem. schvalne vyzkousim nejaky mail zridit. ty problemy s certifikaty obcas jsou, ale the bat je prave vzdy v pohode vyresil. casteji teda bojuju s outlookem.
takze navod by se vam hodil i na bata? :) tak to asi vyrobim
EDIT: tak jsem The Bat 4.2.44 nastavil SMTP/POP3 bez problemu:
smtp:
- jejich server v detailu webhostingu: ...wedos.net
- overeni pri odesilani: pouzit heslo pri prihlasovani RFC-2554, pouzit shodne nastaveni jako pro prijimani zprav
- pripojeni: zabezpecene na port TLS (SSL) port 465
pop3:
- jejich server v detailu webhostingu: ...wedos.net
- overeni pri prijmani: nesifrovat
- jmeno: cely mail
- pripojeni: zabezpecene na vyhrazeny port TLS (SSL) port 995
vsechno ostatni v defaultu. pokud mate nejaky problem s batem, klidne napiste
6. 6. 2016 18:55:14
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/130#reply563171
PedroKV
verified
rating uzivatele
6. 6. 2016 20:22:27
Mám Bata 6.1.8 a prostě to nejde. Nastavené jsem to měl stejně. Možná různé verze Bata řeší/neřeší ověření certifikátu. Ten můj bohužel řeší a chybové hlášky viz výše (a to jsem instaloval .pem soubory z jejich KB). Nastavené jsem to měl stejně. Celý problém vyřešil vypnutí SSL, takže teď jedu přes porty 110/25. Jen je tam třeba šifrované heslo, což bat zvládne, ale už s tím zase nehraje K9 v Androidu. Tam zatím jedu přes SSL.
Jsem z toho takový otrávený, doufal jsem v hladší přechod, ale teď vidím dost omezení. Dorazil mě ještě login na ftp: Wčíslo_něco, kde číslo je přidělené wedosem a nejde změnit. A jakmile vytvoříte ono _něco, pak účet smažete, pak znova ten samý název _něco nejde prý použít, kvůli trackování změn (vyčteno v diskusi).
Jako pozitivum ale vidím, že dneska nedorazil ani jeden spam. Odešel jsem od Kraxnetu, kde nebyli schopní za ta léta ani nasadit možnost vlastních filtrů zpráv na serveru a při studování hlaviček spam zpráv jsem zjistil, že používají Spam Assassin ve verzi 3.3.1 - z roku 2010!
6. 6. 2016 20:22:27
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/130#reply563170
buffy
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
6. 6. 2016 20:31:17
mam bata koupeneho uz davno a vim, ze verze 5 mela neco, co mi nevyhovovalo, tak jsem zustal. nicmene neinstaloval jsem zadne .pem soubory, proste to jen nastavil. certifikat by mel stahnout bat sam a priradit k danemu uctu.
Jinak maily na wedosu nepouzivam a otazkou je, jak to zabezpeceni a antispam funguje pro zahranicni komunikaci (usa, cina, australie), coz je vetsinou problem vsude. posta pak nechodi vubec. google apps je zatim na tohle asi nejlepsi reseni.
6. 6. 2016 20:31:17
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/130#reply563169
Mirek
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
9. 6. 2016 08:11:36
Asi objevuji ameriku, ale páč na Wedos denně nechodím tak je to pro mne novinka. Nicméně jsem si všimnul v administraci že je odkaz na www.pojisteni.cz. Adresa stejná a tak to bude asi jejich. Člověk by řekl že trh bude pro velké hráče už saturovaný, ale evidetně ne.
9. 6. 2016 08:11:36
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/130#reply563168
krnac
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
10. 6. 2016 07:53:12
stejný problém u Wedos, the bat prostě s jejich mailem nejede, vzdal jsem to už ca. před rokem.
10. 6. 2016 07:53:12
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/130#reply563167
buffy
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
27. 6. 2016 20:14:22
Napsal krnac;1298266
stejný problém u Wedos, the bat prostě s jejich mailem nejede, vzdal jsem to už ca. před rokem.
me to jede bez problemu vc. certifikatu... mam the bat 4.2.44
27. 6. 2016 20:14:22
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/130#reply563166
anakonda
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
10. 8. 2016 09:42:14
Jen ze zajímavosti, všiml jsem si, že dne 8.8.2016 na Vás někdo opět poslal další DDos útok.
Podáváte trestní oznámení?
10. 8. 2016 09:42:14
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/130#reply563165
12. 8. 2016 13:54:03
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/130#reply563164
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit