Zadejte hledaný výraz...

Hosting Wedos – první zkušenosti?

Napsal Ik;1142609
jasně, já to vše chápu. Akorát mi není jasný že ten samý co tvrdí že ,,nemůže " se za 5 minut přihlásí na chatu podpory a ,, může to řešit "
Dle mého názoru se mu nechtělo....šlo o jednoho a toho stejného člověka.
Ted ja nevim, jestli jsi to dobre precetl, ale Wedos ti napsal, ze po telefonu urcite veci neresi, protoze neni mozna autorizace... Pres chat ano...
20. 11. 2014 22:22:11
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/114#reply563418
Napsal Ik;1142609
jasně, já to vše chápu. Akorát mi není jasný že ten samý co tvrdí že ,,nemůže " se za 5 minut přihlásí na chatu podpory a ,, může to řešit "
Dle mého názoru se mu nechtělo....
šlo o jednoho a toho stejného člověka.
Ne, to opravdu ne. On po telefonu nemá autorizaci a tak je velmi limitován. Často po telefonu (s některými klienty) trvá nadiktování domény i 5 a více minut, protože ani hláskování nepomůže.
Náš chat naopak funguje tak, že pokud napíšete, tak o Vás víme všechno (podle IP, prohlížeče...) a když se přihlásíte, tak máme jasno ve všem a hned víme, které služby máte a kde je problém... Máme tam diagnostiku služeb a tak hned poznáme, že nějaká služba nejde a proč (třeba expirovaná doména nebo třeba chybně zadané záznamy v DNS apod.). Potom se to vyřeší rychleji. Zároveň problém lze přepojit jinému kolegovi nebo se s ním lze během chatu poradit nebo ho lze požádat o součinnost. Je tam hodně rozdílů mezi telefonem a chatem. Skutečně.
Práci kolegů kontrolujeme. Pravidelně a průběžně. Chaty se kontrolují, maily a i telefony jsou monitorované. Takže se vše sleduje a nikdo z kolegů si nedovolí nějak zaváhat, protože ví, že by se na to přišlo. Je to vše dáno postupy a pravidly uvnitř firmy. Nejsme one man show nebo firma s 3 nebo 5 zaměstnanci, kteří dělají všechno a vždy (a klienty autorizují hlasem), ale máme hierarchii a každý své úkoly. Je nás přes 20 a provozujeme aktuálně cca 400 fyzických serverů a je u nás téměř 12% všech domén a cca 10% hostingů z celé ČR. Jinak to nejde. Ještě jednou se omlouváme za možné komplikace. Snad je to takhle vysvětlené a díky tomu pochopitelné.
20. 11. 2014 22:28:09
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/114#reply563417
Ik
verified
rating uzivatele
20. 11. 2014 22:29:33
Ano četl. Tak jinak: totalně vypadla pošta, žádal jsem o prověření co se stalo. Upozorňoval jsem na problém. Autorizace proč ?
Ty jsi to asi nečetl. Psal jsem v první větě, že jsem chtěl řešit problém.... Ne změnu, či nějaké nastavení....
20. 11. 2014 22:29:33
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/114#reply563416
Napsal Ik;1142614
Ano četl. Tak jinak: totalně vypadla pošta, žádal jsem o prověření co se stalo. Upozorňoval jsem na problém. Autorizace proč ?
Ty jsi to asi nečetl. Psal jsem v první větě, že jsem chtěl řešit problém.... Ne změnu, či nějaké nastavení....
Jiste, kdyz zavolam do banky a reknu ze mi nefunguje debetni karta a neoveri si me, tak mi taky tezko pomuzou, ze jo. Ze by v Norsku nemeli mobilni data se mi verit nechce. Proste je to takto nastavene. Problemy se resi pres overeny chat, nevidim v tom problem.
21. 11. 2014 00:02:45
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/114#reply563415
Ik
verified
rating uzivatele
21. 11. 2014 00:34:58
1) momentálně jsem neměl jak připojit tam bylo psané. O tom že v norsku není net tam není nic. Na norským čisle data aktivní nemám pokud je to teda pro tebe tak důležitý.
2) pokud je nutná autorizace k tomu, že nějaká služba nefunguje, tak to potom jak kde, a v tom případě je taková služba zadarmo drahá....
Takže si to pořádně přečti ještě jednou. Chápu že jsi třeba jeden z těch co dostal kšiltovku nebo tričko zadarmo a teď to budeš bránit z vděčnosti vlastním tělem do roztrhání...
Vyjádřil jsem svůj názor k tématu. pokud se ti to nelíbí tak za to já nemůžu. Jen se mi to jeví jako klasický český vlezdoprdelizmus...
Podstatou věci bylo něco jinýho.
21. 11. 2014 00:34:58
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/114#reply563414
Napsal Ik;1142632
1) momentálně jsem neměl jak připojit tam bylo psané. O tom že v norsku není net tam není nic. Na norským čisle data aktivní nemám pokud je to teda pro tebe tak důležitý.
2) pokud je nutná autorizace k tomu, že nějaká služba nefunguje, tak to potom jak kde, a v tom případě je taková služba zadarmo drahá....
Takže si to pořádně přečti ještě jednou. Chápu že jsi třeba jeden z těch co dostal kšiltovku nebo tričko zadarmo a teď to budeš bránit z vděčnosti vlastním tělem do roztrhání...
Vyjádřil jsem svůj názor k tématu. pokud se ti to nelíbí tak za to já nemůžu. Jen se mi to jeví jako klasický český vlezdoprdelizmus...
Podstatou věci bylo něco jinýho.
Pro me to dulezite neni, ze data aktivni nemas, ale evidentne pro tebe by to dulezity melo byt. Ja z Norska nefungujici mail neresim. Tak neskudli a priplat si.
A btw., Wedos je proste low-end, tak co si myslis ze za tech par chechtaku dostanes? Mas na to myslet dopredu a pro svych 40 domen a hostingu si vybrat nekoho kvalitniho, kdo bude resit problemy po telefonu...
Klasicky cechackovsky se tu projevujes ty. Ses tu 3 dny a uz vsechno vis.
21. 11. 2014 00:50:41
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/114#reply563413
Ik
verified
rating uzivatele
21. 11. 2014 07:37:40
Psal jsem že podstatný věci mám tam, kde s tím problémy nemám. dal 40 nepodstatných k wedosu. že to je low-endový hosting vím.
A co že jsem tady 3 dny? Prostě někdo ti nedá za pravdu, má jinej názor tak se do něj navážíš. Co je pro mně důležitý a co ne je čistě moje věc.
Já si na rozdíl od tebe můžu dovolit hosting, kde mi vše funguje bez výpadků a kde si nemusím dopisovat. Když už něco potřebuju stačí na to telefon, mají na to jiný řešení jak kienta ověřit. Stačí se mi podívat na tu tvoji zoufalou prezentaci a je mi vše jasný... Tak nevím kdo je tady sociál...
21. 11. 2014 07:37:40
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/114#reply563412
tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
21. 11. 2014 08:44:55
A vůbec, když zavolám, tak si mě můžou ověřit podle jména a nějakého neveřejného údaje z adminu. Takže diktovat k identifikaci doménu je na palici.
21. 11. 2014 08:44:55
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/114#reply563411
Napsal SGD;1142634
Pro me to dulezite neni, ze data aktivni nemas, ale evidentne pro tebe by to dulezity melo byt. Ja z Norska nefungujici mail neresim. Tak neskudli a priplat si.
A btw., Wedos je proste low-end, tak co si myslis ze za tech par chechtaku dostanes? Mas na to myslet dopredu a pro svych 40 domen a hostingu si vybrat nekoho kvalitniho, kdo bude resit problemy po telefonu...
Klasicky cechackovsky se tu projevujes ty. Ses tu 3 dny a uz vsechno vis.
Tady nejde o cenu a ani o to, že bychom nechtěli něco řešit.
Tady jde o to, že máme pravidla. Máme přesné postupy. Ono to je v podobném případě nepříjemné, ale to je dáno tím, že ta pravidla ctíme a dodržujeme.
Pro někoho je podobná situace problémem a nepříjemností. Jiní klienti to naopak ocení a jsou rádi, že u nás mají jistotu v tom, že máme pravidla, která dodržujeme (včetně předem nastavených procesů).
On je skutečně rozdíl v situaci, kdy ve firmě dělá 1 nebo 2 nebo 5 nebo 7 pracovníků. Všichni dělají všechno. Každý může vše. Mají X zákazníků a polovinu znají po hlase. Tam potom řeší všechno a všem.
U nás je nás přes 20. Procesy máme nastavené na to, až nás bude 50 nebo 100. Každý dělá část a podle toho postupujeme. Zákazníků máme 1000X a klienty po hlase neznáme.
Napsal Tomve;1142669
A vůbec, když zavolám, tak si mě můžou ověřit podle jména a nějakého neveřejného údaje z adminu. Takže diktovat k identifikaci doménu je na palici.
A pokud u nás klient má X služeb, tak potom řešíte, které se to týká.
Identifikace podle neveřejných údajů nedává smysl, protože část lidí si přesně nepamatuje co tam kde má a zároveň většina údajů je někde veřejných (Justice, Ares, google, Facebook) a mohl byste tak obejít cokoliv a vloupat se kamkoliv.
Do budoucna je jediné řešení to, že klienti budou mít nějaký PIN v administraci, bezpečnostní otázku (a k tomu ideálně vazbu na konkrétní telefonní číslo) a přes tyto údaje si každého ověříme. Tyto kroky máme v plánu, ale zatím prakticky vše funguje přes chat. U nás je telefonátů několik jednotek hovorů za den a chatů několik stovek za den. To jen pro představu o tom, jak četný je to problém.
21. 11. 2014 09:12:12
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/114#reply563410
Ik
verified
rating uzivatele
21. 11. 2014 09:13:54
Přesně jak to říkáš. Jsou firmy provozující různý služby. Řešením je to co píšeš, případně nějaký PIN a pod. Je spousta možností. Je jen na té dané firmě jak si to umí nebo neumí pořešit.
Napsal Tomve;1142669
A vůbec, když zavolám, tak si mě můžou ověřit podle jména a nějakého neveřejného údaje z adminu. Takže diktovat k identifikaci doménu je na palici.
21. 11. 2014 09:13:54
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/114#reply563409
Václav Dušek
verified
rating uzivatele
(78 hodnocení)
21. 11. 2014 09:16:30
Tady jde o to, že máme pravidla. Máme přesné postupy. Ono to je v podobném případě nepříjemné, ale to je dáno tím, že ta pravidla ctíme a dodržujeme.
A někdy se nám i něco nezdaří
Např. nám propadnou registrace domén
21. 11. 2014 09:16:30
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/114#reply563408
Napsal Ik;1142679
Přesně jak to říkáš. Jsou firmy provozující různý služby. Řešením je to co píšeš, případně nějaký PIN a pod. Je spousta možností. Je jen na té dané firmě jak si to umí nebo neumí pořešit.
Souhlasíme. Máme jasnou prioritu v podpoře přes chat. Jak bylo uvedeno - četnost telefonních požadavků je cca 100x menší, než přes chat. Do budoucna chceme řešit i autorizaci přes telefon. Nyní ji nemáme. Podporu přes telefon jsme nikdy nikde nenabízeli. Jsme na telefonu 24/7/365, ale to co nabízí podpora máme od počátku na webu: http://hosting.wedos.com/cs/webhosting/podpora.html (nic se tam nemění 4 roky a telefon tam neslibujeme).
Napsal vdusek;1142680
A někdy se nám i něco nezdaří
Např. nám propadnou registrace domén
Ano, přes všechna pravidla se může stát chyba. Většinou je to právě lidská. A lidské chyby můžete omezit automatizací a pravidly a postupy. Jinak moc ne.
21. 11. 2014 09:23:52
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/114#reply563407
tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
21. 11. 2014 09:32:59
Napsal WEDOS;1142678
...
A pokud u nás klient má X služeb, tak potom řešíte, které se to týká.
Identifikace podle neveřejných údajů nedává smysl, protože část lidí si přesně nepamatuje co tam kde má a zároveň většina údajů je někde veřejných (Justice, Ares, google, Facebook) a mohl byste tak obejít cokoliv a vloupat se kamkoliv.
Do budoucna je jediné řešení to, že klienti budou mít nějaký PIN v administraci, bezpečnostní otázku (a k tomu ideálně vazbu na konkrétní telefonní číslo) a přes tyto údaje si každého ověříme. Tyto kroky máme v plánu, ale zatím prakticky vše funguje přes chat. U nás je telefonátů několik jednotek hovorů za den a chatů několik stovek za den. To jen pro představu o tom, jak četný je to problém.
Ale to naleznutí té služby je otázka minuty, pokud support má výpis služeb na monitoru.
Zrovna ten pin mají u netio.cz. Zavoláte, řeknete jméno a pin a řešíte. Ale asi jsem rozmazlený.
21. 11. 2014 09:32:59
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/114#reply563406
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
21. 11. 2014 09:44:20
Napsal WEDOS;1142591
...ale o je prostě tím, že lidé často podléhají "stádovitosti" a když je fajn kopat do WEDOS, tak musím být in a kopnu si taky...
Kdyby nebylo oné "stádovitosti", tak nemáte tolik klientů :-) Takže zrovna na tohle bych si na vašem místě asi nestěžoval...
21. 11. 2014 09:44:20
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/114#reply563405
Napsal Tomve;1142685
Ale to naleznutí té služby je otázka minuty, pokud support má výpis služeb na monitoru.
Většinou ano, ale na druhou stranu jsou klienti, kteří mají větší množství služeb, tak to stejně nedáte.
Jak bylo uvedeno - u nás je prioritou chat.
---------- Příspěvek doplněn 21.11.2014 v 09:46 ----------
Napsal Kovboj;1142687
Kdyby nebylo oné "stádovitosti", tak nemáte tolik klientů :-) Takže zrovna na tohle bych si na vašem místě asi nestěžoval...
Dobrá poznámka :-) .
21. 11. 2014 09:44:49
https://webtrh.cz/diskuse/hosting-wedos-prvni-zkusenosti/strana/114#reply563404
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit