Zadejte hledaný výraz...

HostClear.com nebrat ani za zlatý prase!

Je to již více jak 7 měsíců, co jsem si řekl že vyzkouším tuto společnost.
Tehdy ještě měli jede tarif a to za 3,95 usd za měsíc. Zaplatil jsem si 2 hostingy na rok. Ze začátku bylo vše ok. Neběželo mi tam skoro nic, jen pár mini projektů.
Potom události nabraly spád. Načítání bylo přímo příšerné i na americký hosting. Jednoduchý wordpress se načítal asi tak 3x déle, než například na hostgatoru.
Garantují dostupnost 99,99%, ale byl jsem tam týden a za ten týden jsem měl dostupnost 91%. Napsal jsem email a do týdne neodpověděli. Potom jsem napsal další 3 a do 3 týdnů od odeslání prvního emailu mi řekli že tam někdo to zatěžoval a už to bude ok.
Řekl jsem si, že ještě chvíli vydržím
Vůbec se to nezlepšovalo, spíše naopak. Rozhodl jsem se, že si nechám vrátit peníze (garantují to).
Napsal jsem email a pár hodin o odeslání mi už zablokovali účty. Řekl jsem si, že konečně něco dělají. Na live chatu mi řekli, že peníze vrátí do sedmi dní. Odpověděli za 10 dní s textem "Váš účet byl suspendován, dokud ho znovu nepovolíme, nemůžeme vám vrátit peníze. Pokud ho chcete povolit, obraťte se na email.. (už nevím jaký)".
Tam jsem napsal a uběhlo více jak 15 dní, žádná odpověď. Na live podpoře mi řekli, že emailu dali velkou důležitost. Uběhlo dalších 10 dní a žádný mail, proto jsem odpověděl opět na ten cancel@hostclear.com, že nechci povolit můj web, je vrátit peníze.
Za 10 dní mi odpověděli, že jestli chci vrátit peníze, mám jim odepsat, že chci. Odepsal jsem a za cca 15 dní mi napsali z emailu cancel@justhost.com (společnost justhost provozuje hostclear) s tím, že jestli chci vrátit peníze, mám napsat všechn detaily hostingu, platby na paypalu.
Vše jsem napsal a za nějakých 15 dní mi odpověděli, že jestli chci, dají mi 3 měsíce zdarma na obou účtech. Řekl jsem že ne, že chci pouze zrušit hosting. Tentokrát odpověděli rychle, do nějakých 5 dní, že chtějí vědět důvod, aby se zlepšili. Ten jsem jim vypsal a odeslal mail.
Potom tedy odpověděli, že mám jít na cancel.justhost.com a tam zadat údaje a oni zrušení vyřídí. Tam mi to samzřejmě píše, že můj účet byl suspendován, že to nefunguje. Na tento email mi odpověděli asi za měsíc s textem: "Musíte napsat na podporu, ať vám povolí účet." Tam jsem napsal, ani do měsíce neodepsali, proto jsem znovu odpověděl na tento email..
Od té doby mě ignorují. Momentálně mají novou verzi webu a mají na webu nově ticket systém, že můžu poslat. Ten jim pro změnu ani nejde..
Důrazně tento hosting nedoporučuji
6. 8. 2009 12:24:46
https://webtrh.cz/diskuse/hostclear-com-nebrat-ani-za-zlaty-prase#reply349373
Jakub Krupa
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
6. 8. 2009 13:55:29
nenapadlo ťa spýtať sa na to právnika? :) , možno by si z toho mohol niečo vytĺcť...
v USA na to existujú ľudia ktorím zveríš svoj prípad a oni si potom berú určité peniaze z vysúdeného :P
6. 8. 2009 13:55:29
https://webtrh.cz/diskuse/hostclear-com-nebrat-ani-za-zlaty-prase#reply349372
Tak, za necelých 9 měsíců jsem získal své peníze zpět. Napsal jsem totiž na zahraniční fórum a oni mi napsali, že už mi nevrátí, jelikož už je dávno po době placení. Tak jsem jim napsal e-mail, že jestli mi peníze nepošlou, mohou čekat velkou negativní reklamu, včetně vytvoření stránky o nich, tak mi to ihned (Do 2 hodin od odeslání mého emailu) poslali na paypal.
Přesto nedoporučuji..
27. 10. 2009 14:51:31
https://webtrh.cz/diskuse/hostclear-com-nebrat-ani-za-zlaty-prase#reply349371
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit