Zadejte hledaný výraz...

Hodnocení nové grafiky a funkčnosti www.dalekohledy-puskohledy.cz

avensis
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
2. 5. 2012 21:00:30
Prosím o hodnocení faceliftu www.dalekohledy-puskohledy.cz
2. 5. 2012 21:00:30
https://webtrh.cz/diskuse/hodnoceni-nove-grafiky-a-funkcnosti-www-dalekohledy-puskohledy-cz/#reply761114
Máš někde původní design?
2. 5. 2012 21:23:51
https://webtrh.cz/diskuse/hodnoceni-nove-grafiky-a-funkcnosti-www-dalekohledy-puskohledy-cz/#reply761113
Not bad.
2. 5. 2012 21:25:27
https://webtrh.cz/diskuse/hodnoceni-nove-grafiky-a-funkcnosti-www-dalekohledy-puskohledy-cz/#reply761112
matusy
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
2. 5. 2012 21:41:30
Z tých čo máš uvedených ako partnerov rozhodne ako jediný profi...
Vyzerá to luxusne, akurát keď ide človek na stred, tak to vyzerá troška "sucho" a všetko sa to zlieva dohromady... veľká škoda, pretože inak je to slušná práca...
2. 5. 2012 21:41:30
https://webtrh.cz/diskuse/hodnoceni-nove-grafiky-a-funkcnosti-www-dalekohledy-puskohledy-cz/#reply761111
Martin
verified
rating uzivatele
(62 hodnocení)
2. 5. 2012 22:02:50
Z pohledu negrafika : Nevypadá to špatně. Možná bych trochu oživil header. A určitě bych vyhodil, nebo alespoň posunul úplně dolů ty SEO kecy a prostor který vidí návštěvník jako první, bych využil např. zobrazením nejprodávanějších produktů.
2. 5. 2012 22:02:50
https://webtrh.cz/diskuse/hodnoceni-nove-grafiky-a-funkcnosti-www-dalekohledy-puskohledy-cz/#reply761110
avensis
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
3. 5. 2012 05:57:16
díky za postřehy, uvítám další
- původní design je už vidět jen na screenshotu (druhý zelený) http://search.seznam.cz/?aq=-1&oq=dale&sourceid=szn-HP&thru=&q=dalekohledy
- SEO kecy, jasně no jo ale bez nic to nejde, je to daň
3. 5. 2012 05:57:16
https://webtrh.cz/diskuse/hodnoceni-nove-grafiky-a-funkcnosti-www-dalekohledy-puskohledy-cz/#reply761109
Martin
verified
rating uzivatele
(62 hodnocení)
3. 5. 2012 06:02:49
Napsal avensis;791343
- SEO kecy, jasně no jo ale bez nic to nejde, je to daň
Zase takovou váhu jak si asi myslíš to nemá a jak jsem psal, prostor by si našel lepší využití.
3. 5. 2012 06:02:49
https://webtrh.cz/diskuse/hodnoceni-nove-grafiky-a-funkcnosti-www-dalekohledy-puskohledy-cz/#reply761108
Napsal avensis;791343
- SEO kecy, jasně no jo ale bez nic to nejde, je to daň
ono to jde, stačí jen mít vůli místo SEO keců vymyslet něco, co někoho bude zajímat. To, že v e-shopu můžu vybírat podle kategorií a filtrů, to není.
EDIT: teď koukám, že "SEO kecy" jsou všude. Mě jako zákazníka tedy například v kategorii http://www.dalekohledy-puskohledy.cz/dalekohledy-a30 zajímá výběr dalekohledů, ne popis základních funkcí e-shopu a dvojitá kopie menu...
Když se do kategorie prokliknu, měl bych vidět zboží, ne žvásty. Bohužel ho na rozlišení 1600x900 nevidím, musím scrollovat, což je otrava.
Jinak si myslím že jde o shop s designem, který nezaujme ani neurazí. Nenašel jsem nic, co by nějak extra vadilo, krom výše uvedeného.
3. 5. 2012 07:19:13
https://webtrh.cz/diskuse/hodnoceni-nove-grafiky-a-funkcnosti-www-dalekohledy-puskohledy-cz/#reply761107
avensis
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
3. 5. 2012 07:24:46
...tak třeba to časem dokážu zlepšit
---------- Příspěvek doplněn 03.05.2012 v 07:30 ----------
díky, a prosím další konstruktivní připomínky
3. 5. 2012 07:24:46
https://webtrh.cz/diskuse/hodnoceni-nove-grafiky-a-funkcnosti-www-dalekohledy-puskohledy-cz/#reply761106
Jakub Kočí
verified
rating uzivatele
(35 hodnocení)
3. 5. 2012 07:31:21
Trochu mi to spíš přopomíná katalog než e-shop.
Ve výpisu produktů máš naprosto potlačená tlačítka "košík" a "detail". Ty nechceš, aby je někdo použil? Taky mi u všech tlačítek chybí hover.
Do hlavičky bych přidal nějakou důležitou informaci pro návštěvníky, máš tam zbytečně prázdný prostor. Hodilo by se tam vyhledávání s podrobnějším košíkem. Ještě bych napsal přihlašování, ale to jsem nikde nenašel, takže ho asi nemáš.
Jak už psali jiní. SEO kecy bych dal jinam. Proč to mám vidět jako první věc, když to rozhodně nebudu číst a nic mi to nepřinese.
Ve výpisu produktů mateš zákazníka a neuvádíš cenu s/bez DPH. Jen "cena".
V detailu produktu bych zkusil víc barevně zvýraznit to nákupní okno. Nebo ho zkusit prohodit s fotkou?
Když nabízíš dopravu zdarma tak bych to určitě nedělal způsobem "Nad 5000Kč, ale míň jak 7kg." - to jsem se po ránu i zasmál :)). Nad 5000Kč je to v pořádku (sice nepíšeš jestli s nebo bez daně..), ale chtít po zákazníkovi, aby si počítal kolik to bude vážit a nevěděl, jestli to bude nebo nebude zadarmo.. Co je to za dárek?
Kontaktní informace bych dal zvlášť od obchodních podmínek. Když je dáš na jejich konec, působí to, že je schováváš a vzbuzuje to nedůvěru.
3. 5. 2012 07:31:21
https://webtrh.cz/diskuse/hodnoceni-nove-grafiky-a-funkcnosti-www-dalekohledy-puskohledy-cz/#reply761105
avensis
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
3. 5. 2012 07:58:58
.... zákazník nemusí počítat kila, systém nad 7 kg sám pozná a vypíše cenu dopravy a uvede, že se jedná o vyšší váhu (proto není doprava zdarma)......zákazník se přihlásí až v košíku před vyplňováním adres.......díky za čas stávený na webu a napsání vašeho názoru
3. 5. 2012 07:58:58
https://webtrh.cz/diskuse/hodnoceni-nove-grafiky-a-funkcnosti-www-dalekohledy-puskohledy-cz/#reply761104
Z pohledu negrafika - design neuchvátí, neurazí. Možná je trochu moc usedlý - dělá to ta kombinace hnědé a černé, což je taková "důchodcovská" kombinace. Nějaká trochu živější barva by mu neuškodila. Ale kažopádně tak, jak to je teď, to není zlé.
Ty "SEO texty" jsou ale opravdu otřesné. Konkrétně jsem třeba klikl na dalekohledy. Když děláte obsah pro google, tak ať u vás nakupuje google. Jestli chcete, abych si u vás dalekohled koupil já, koukejte dělat obsah pro mě :). Místo těch keců, kde se furt dokola opakují tři "klíčová slova" tam radši dejte slideshow s top produkty. Jestli tam chcete mít text, tak třeba základní informace o dalekohledech pro laika nebo informaci, na jaké typy a značky se specializujete a proč. Konkrétní informace, né vatu. A nedělejte z lidí blbce - všichni ví, jak se používá menu a ten kdo to neví, tak na váš shop stejně nezavítá.
Resumé - grafika OK, texty potřebují předělat.
3. 5. 2012 12:10:32
https://webtrh.cz/diskuse/hodnoceni-nove-grafiky-a-funkcnosti-www-dalekohledy-puskohledy-cz/#reply761103
radekbal
verified
rating uzivatele
3. 5. 2012 19:42:31
Stránky se mi líbí jen bych možná upravil barvu kategorií je taková nevýrazná šedá na bílé.
3. 5. 2012 19:42:31
https://webtrh.cz/diskuse/hodnoceni-nove-grafiky-a-funkcnosti-www-dalekohledy-puskohledy-cz/#reply761102
avensis
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
3. 5. 2012 19:54:08
díky
3. 5. 2012 19:54:08
https://webtrh.cz/diskuse/hodnoceni-nove-grafiky-a-funkcnosti-www-dalekohledy-puskohledy-cz/#reply761101
Grafické provedení není nijak hrozné, ale je naprosto neosobní, což je vždy stinná stránka podobných šablon. Vycházím z toho, že řada věcí je dělána neúčinně a obecně působí tak, jako kdyby tvůrce pořádně nevěděl, jak má e-shop fungovat, tak prostě vzal nějaké univerzální řešení. Oproti původní obludnosti jasný krok kupředu, to se nedá popřít.
Nicméně, vidím tam hodně nedostatků, které se týkají funkčnosti a které se s největší pravděpodobností promítnout i do prodeje.
Jako první seo kecy - pokud na rovinu přiznáváš, že sám nevěříš v užitek podobných "přátelských monologů" (pokud by tam něco muselo být, tak třeba nějaký banner pomoc při výběru apod.) a že jde jen o SEO nástroj, tak do patičky s tím. Zákazník se nesmí upřednostňovat před vyhledávačem a zákazníka podobný text jen otravuje, protože jím vždy musí projet, aby se dostal k produktům. Hlavička je naprosto nevyužitá, měla by pojmout aspoň vyhledávání, které je velmi nevýrazné a skryté pod kategoriemi produktů. Proč? Myslíš že lidé nebudou chtít na tomhle obchodě vyhledávat?
Doprava zdarma vypadá jako reklamní banner, řada lidí ji podvědomně prostě vyloučí a ani se na ní nepodívá - mnohem účinnější by bylo ji mít nad obsahem (místo těch textů), třeba spolu s jinými výhodami nebo akcemi. Navrhoval bych právě vedle toho vytvořit nějaký ten banner jak vybírat zboží, takové menší faq, protože pod kategoriemi to sice je, ale zase je to málo viditelné a řada lidí to pravděpodobně přehlédne. Proto navrhuji takové uspořádání obsahu, které je maximálně účinné.
Posledních pár věcí - výrobci jsou naprosto zahrabaní úplně dole. Postupně se stává standardem u kategorií přidávat přepínání na výrobce, aby byli na očích a někdo si toho všimnul, protože určitě jsou lidé, kteří hledají konkrétní značku. (Ukázka například zde: http://lefiath.cz/temp/156-05.png) Náš tip jsem nejdřív úplně přehlédl, protože je špatně navržený na malém místě, a přetéká textem. Myslel jsem, že je to zase nějaká informace - pomohl by jak větší obrázek, tak větší nadpis náš tip, aby se to aspoň trochu podobalo běžným produktům. Ubral bych aspoň 2 body v popisku a získal tím místo na větší obrázek, a ten blok nějak zvýraznil, protože podobná věc může dobře fungovat, ale musí být aspoň trochu výrazná, což se tady vůbec nepovedlo. A partnerské e-shopy by mohly být výraznější, dal bych je těsně nad patičku na celou šířku ve formě log, takhle si toho opět všimne jen málokdo, kdo do patičky zabrousí.
Shrnuto, design stále navrhoval někdo, kdo se neobtěžoval nad celkem pořádně přemýšlet a zjistit si, jak e-shop funguje a to v designu zohlednit. Je tam řada slabých míst, které jsem vypsal, a pokud se budeš věnovat jejich vylepšení, rozhodně se ti to vyplatí.
5. 5. 2012 12:06:03
https://webtrh.cz/diskuse/hodnoceni-nove-grafiky-a-funkcnosti-www-dalekohledy-puskohledy-cz/#reply761100
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit