Zadejte hledaný výraz...

Hodnocení kampaní na FB, odměna pro agenturu

task
verified
rating uzivatele
24. 10. 2016 19:36:52
Dobrý večer,
mám dotaz ohledně hodnocení kampaní na FB. Jedna firma zpracovává kampaně na FB a je placena podle tabulek, čím nižší PNO, tím vyšší fee pro firmu. Ovšem.
Když mi firma pošle dnes report za minulý týden se všemi daty, tak mě trošku docvakl fakt, že oni mi řeknou, že konverze byla ve výši .. 1 mil Kč .. náklady takové a takové .. PNO dejme tomu super.
Konverze byla sice ve výši 1 mil korun ale reálně byly konverze ve výši 500 tis Kč. (půlka nebyla zaplacena). Neměl bych toto dát do smlouvy s firmou, že fee se bude odvíjet až od výše realné konverze? Napadá mě, že si tam můžou kliknout pár konverzí s tím, že klient je o tom nic neví a bude nám věřit ...
Co myslíte?
Díky za rady a postřehy :) T.
24. 10. 2016 19:36:52
https://webtrh.cz/diskuse/hodnoceni-kampani-na-fb-odmena-pro-agenturu/#reply1232832
onsad
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
24. 10. 2016 20:09:10
A jak si ta firma ověří, že ji klient opravdu napíše správnou výši konverzí a neřekne: "Sorry, máme zaplacených jen 20 % objednávek."?
24. 10. 2016 20:09:10
https://webtrh.cz/diskuse/hodnoceni-kampani-na-fb-odmena-pro-agenturu/#reply1232831
OndrejDyrka
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
24. 10. 2016 20:14:56
Hlavně FB nelze vyhodnocovat z FB statistik, protože ty jsou silně nadnesené (třeba defaultně berou i konverze po zobrazení). FB zásadně z Analytics, třeba s referaly a/nebo asistovanými konverzemi.
24. 10. 2016 20:14:56
https://webtrh.cz/diskuse/hodnoceni-kampani-na-fb-odmena-pro-agenturu/#reply1232830
TomasX
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
25. 10. 2016 07:45:14
a pak stejně zjistíš, že i analytics jsou křivé a potřebuješ přesnější řešení...
Jdeš na to ze špatné strany, v první řadě se ti musí jejich služba za ty peníze dlouhodobě vyplatit a měl bys mít způsob jak si to interně validovat. Metodika výpočtu a výše fee je druhořadá, třeba její výše už zohledňuje nezaplacené objednávky. Rozhodně otevři diskuzi, co jsem zažil domluví se vždy nějaký kompromis, průměrné číslo, náklady na přesné vyčíslení jsou často nezanedbatelné, nemluvě o nutném zpoždění při čekání určitou ochranou dobu. Běžně se ale dělá to, že se konverzní kód u objednávek převodem zobrazí až po zaplacení, nikoliv při vytvoření objednávky nebo že se posílá info o stornovaných (do určité doby nezaplacených) objednávkách.
Obecně ta agentura splnila svoji část, přivedla ti konverzi. Asi bych hledal příčinu proč je tolik objednávek nezaplacených a třeba si u agentury nastavil další cíle...
25. 10. 2016 07:45:14
https://webtrh.cz/diskuse/hodnoceni-kampani-na-fb-odmena-pro-agenturu/#reply1232829
task
verified
rating uzivatele
25. 10. 2016 13:23:00
Dobrý den, díky za odpovědi:)
Jen pro zajímavost:
- 120 konverzí - 460 tis Kč
- náklady - 115 tis
- v této situaci třeba PNO pro mě super
Ale realita:
- 120 konverzí - zaplaceno 20 ve výši 82 tis Kč
Platby snad ještě nějaké přijdou:)
25. 10. 2016 13:23:00
https://webtrh.cz/diskuse/hodnoceni-kampani-na-fb-odmena-pro-agenturu/#reply1232828
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit