Zadejte hledaný výraz...

Hodnocení a kritika obchodu Skype Hardware

Petr Silon
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
13. 5. 2009 13:15:31
Milí Webtržníci,
prosím vás o hodnocení a kritiku obchodu Skype Hardware.
Po 4 letech provozu dostal Skype Hardware nový motor, nový kabátek a monoho funkcí, které dříve něměl. ;)
Budu vděčný za jakékoli vaše připomínky, postřehy, názory....
Pokud chce někdo z vás reálně nakoupit jakékoli zboží (prostě obchod důkladně otestovat po všech stránkách), ať si napíše na obchod@xtel.cz pro 5% slevu, připojí své jméno na webtrh.cz a obratem mu pošleme od nás slevový kupon. Tato nabídka platí do 31.5.2009.
Děkuji za pozornost.
13. 5. 2009 13:15:31
https://webtrh.cz/diskuse/hodnoceni-a-kritika-obchodu-skype-hardware/#reply303169
Martin
verified
rating uzivatele
(36 hodnocení)
13. 5. 2009 13:29:23
Při první návštěvě mám tenhle pocit: úplně veškeré prvky na stránce mají stejnou vizuální prioritu. Díky tomu se mi v tom špatně orientuje.
+
Moc mi nesedí ty dvě navigace. Na detailu jsem mezi ostatními tlačítky to "Přidat do košíku" skoro nenašel.
13. 5. 2009 13:29:23
https://webtrh.cz/diskuse/hodnoceni-a-kritika-obchodu-skype-hardware/#reply303168
Petr Silon
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
13. 5. 2009 14:07:42
Napsal Martin;285122
Při první návštěvě mám tenhle pocit: úplně veškeré prvky na stránce mají stejnou vizuální prioritu. Díky tomu se mi v tom špatně orientuje.
díky, nějaký návrh jak to upravit?
Napsal Martin;285122
Na detailu jsem mezi ostatními tlačítky to "Přidat do košíku" skoro nenašel.
"koupit / do košíku" bude ještě i úplně dole pod textovým popisem zboží. (tj. tlačítko 'koupit' bude na sránce 2x).
13. 5. 2009 14:07:42
https://webtrh.cz/diskuse/hodnoceni-a-kritika-obchodu-skype-hardware/#reply303167
Makalouš
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
16. 5. 2009 22:51:10
Trochu to všechno splývá možná by to chtě výraznější vzhled... Jinak pěkný...
16. 5. 2009 22:51:10
https://webtrh.cz/diskuse/hodnoceni-a-kritika-obchodu-skype-hardware/#reply303166
- Hodila by se možnost změnit počet produktů na stránce
- Ty dvě ceny pod sebou jsou matoucí a u všech produktů stejné. Ponechte jen jednu a zvětšte font, ať se dá lehčeji orientovat.
- Informační ikonky jsou zajímavý nápad, ale možná trochu nadužívaný. Jaký je rozdíl mezi Akční nabídkou a Slevou? Popravdě mě zajímají jen dvě věci - dostupnost a cena.
Že je něco ve slevě můžete naznačit u ceny, že je něco novinka mě nezajímá.
- Proč máte uvedené dvě kontaktní osoby? Zákazník musí zbytečně přemýšlet, komu napíše. Nabídněte jeden univerzální kontakt.
- Galerii obrázků bych neschovával do záložky, ale vytáhl na vzduch přímo do popisu.
- Tlačítko "Koupit / do košíku" - nemohli jste se rozhodnout? Nechte jen "Do košíku"
- Tlačítko "Objednat" v košíku - lepší by bylo "K pokladně"
- Javascript filtrující Způsob platby v Opeře funguje až po kliknutí na Způsob dopravy. Nefiltruje ale hned po načtení stránky.
- Objednávka, krok 2, píšete: "Ne, nechci dostávat e-mailem informace o akčních
nabídkách a slevách."
Ale v kroku 1 žádná taková nabídka nebyla. Zbytečně přicházíte o účastníky v maillistu.
- Produkt zadarmo, nebo chyba?
http://www.skypehardware.cz/skype-sluchatka/logitech-h330/
- Anketu bych vyhodil a místo ní umístil nějaké self promo - další produkty, spřízněné, nové...
22. 5. 2009 15:32:08
https://webtrh.cz/diskuse/hodnoceni-a-kritika-obchodu-skype-hardware/#reply303165
Kalamancharo
verified
rating uzivatele
(53 hodnocení)
22. 5. 2009 22:59:48
Retal podal vyčerpávající dojmy. Já jen zopakuji, že ty ceny psané dvakrát jsou opravdu na nic. To bych bez mrknutí zrušil. Naopak ty informativní ikonky mi nevadí a nechal bych je - pokud si oduvodníte potřebu akční nabídky atp. viz. Retal, pak není co řešit a zkrátka bych to ponechal.
:)
22. 5. 2009 22:59:48
https://webtrh.cz/diskuse/hodnoceni-a-kritika-obchodu-skype-hardware/#reply303164
Petr Silon
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
26. 5. 2009 16:14:52
Martine,
díky za skvělé postřehy, uvádím k nim nějaké své připomínky (z druhé strany/co nás k tomu vedlo), ať to případně můžeme nějak rozseknout, případně ať naše diskuze poslouží i ostatním.
Napsal Retal;290784
- Hodila by se možnost změnit počet produktů na stránce
Jsi extrém, tohle málokdo používá, lidi to mátlo, byl to další prvek na stránce navíc. Zrušili jsme. Navíc, málokdy máme v oddělení/kategorii více než 10 produktů. Proto.
Napsal Retal;290784
- Ty dvě ceny pod sebou jsou matoucí a u všech produktů stejné. Ponechte jen jednu a zvětšte font, ať se dá lehčeji orientovat.
Na výpisu zboží v oddělení to určitě uděláme, v detailu necháme.
Napsal Retal;290784
- Informační ikonky jsou zajímavý nápad, ale možná trochu nadužívaný. Jaký je rozdíl mezi Akční nabídkou a Slevou? Popravdě mě zajímají jen dvě věci - dostupnost a cena. Že je něco ve slevě můžete naznačit u ceny, že je něco novinka mě nezajímá.
Sleva je sleva = resp. snížení ceny, typicky pro doprodej.
Akční nabídka je něco super, nového, omezené množství apod. může být i za vyšší cenu než obvykle. Např. nové zboží, na které se netrpělivě čekalo, promované zboží z mailingu atd.
Novinka - zákazníci se nás na novinky v sortimentu ptají.... naše zkušenost.
Napsal Retal;290784
- Proč máte uvedené dvě kontaktní osoby? Zákazník musí zbytečně přemýšlet, komu napíše. Nabídněte jeden univerzální kontakt.
Jsou to přihlášení prodavači, každý má své vlastní Skype kontakty, na které můžeš kliknout a rovnou jim volat nebo psát.
Skype sám o sobě jeden univerzální firemní kontatk nepodporuje.... bohužel.
Ještě to prověřím.
Napsal Retal;290784
- Galerii obrázků bych neschovával do záložky, ale vytáhl na vzduch přímo do popisu.
Zatím neumíme technicky vyřešit, ale pobavím se o tom s naším dodavatelem obchodu.
Napsal Retal;290784
- Tlačítko "Koupit / do košíku" - nemohli jste se rozhodnout? Nechte jen "Do košíku"
- Tlačítko "Objednat" v košíku - lepší by bylo "K pokladně"
Textace ještě prověřím.
Napsal Retal;290784
- Javascript filtrující Způsob platby v Opeře funguje až po kliknutí na Způsob dopravy. Nefiltruje ale hned po načtení stránky.
To je myslím v pořádku. Aby bylo co filtrovat, musíš napřed zvolit způsob dopravy. Např. u nás není možná kombinace Česká pošta a Dobírka. Tzn. zvolíš způsob dopravy a vyfiltrují se ti příslušné platební možnosti.
Pokud by jsi chtěl napřed zvolit způsob platby, a aby se ti následně vylitrovaly možné způsoby dopravy, tak to opravdu nejde (zatím).
Napsal Retal;290784
- Objednávka, krok 2, píšete: "Ne, nechci dostávat e-mailem informace o akčních nabídkách a slevách."
Ale v kroku 1 žádná taková nabídka nebyla. Zbytečně přicházíte o účastníky v maillistu.
Chybka.
Napsal Retal;290784
- Produkt zadarmo, nebo chyba?
http://www.skypehardware.cz/skype-sluchatka/logitech-h330/
Zrovna to byl nově přidaný produkt a trefil jsi interval, než auto import doplnil cenové hladiny.
Napsal Retal;290784
- Anketu bych vyhodil a místo ní umístil nějaké self promo - další produkty, spřízněné, nové...
Asi tam časem bude nějaké selfpromo....
26. 5. 2009 16:14:52
https://webtrh.cz/diskuse/hodnoceni-a-kritika-obchodu-skype-hardware/#reply303163
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit