Zadejte hledaný výraz...

Heureka Point

Egoli.cz
verified
rating uzivatele
17. 2. 2012 15:02:44
Zdravim,
ma nekdo zkusenost s Heureka Point?
17. 2. 2012 15:02:44
https://webtrh.cz/diskuse/heureka-point#reply731912
Pro ty, kdo neví, o co jde, je to přejmenovaná Uloženka.cz:
http://sluzby.heureka.cz/napoveda/proc-vyuzivat-heureka-point/
http://www.ulozenka.cz/
17. 2. 2012 15:10:50
https://webtrh.cz/diskuse/heureka-point#reply731911
Egoli.cz
verified
rating uzivatele
17. 2. 2012 19:36:45
Diky za info.
17. 2. 2012 19:36:45
https://webtrh.cz/diskuse/heureka-point#reply731910
Roni
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
18. 2. 2012 02:45:28
přesně tak, je to Uloženka. Mám s nimi dobrou zkušenost, jen těsně před Vánoci mi jednu zásilku zašantročili (našla se) a nestíhali už doručovat na pobočky na druhý den, což je jinak jejich velmi příjemný standart...:-) To bylo ale ojedinělé, jinak fajn přístup, dobré ceny, pro mě spokojenost. Jen se trošku děsím, jestli jim hodně naskočí objem díky nyní novému marketingovému spojení s Heurékou, aby to dobře logisticky zvládali jako dosud. Také oproti jiné podobné službě, která funguje na trhu déle (Zásilkovna.cz) mají méně výdejních míst. V plánu nicméně mají rozšiřovat se do dalších krajských měst, tak uvidíme. Osobně jsem chvilku zvažovala přejít kvůli většímu počtu výdejních míst k Zásilkovně, ale nakonec jsem zjistila, že tam není standartem doručení do výdejních míst na druhý pracovní den a také chtěli příplatek za jeden specifický rozměr co mám a u kterého mi Uloženka dala bez problémů výjimku... S radostí jsem tak zůstala jejich věrným zákazníkem. Jen ta pobočka u nás v Brně mě štve v souvislosti s parkováním, snad se polepší s tou další, co údajně plánují... Toť má (pozitivní) zkušenost.
18. 2. 2012 02:45:28
https://webtrh.cz/diskuse/heureka-point#reply731909
Honza Vorel
verified
rating uzivatele
19. 2. 2012 18:04:24
S Uloženkou (Heureka Point) máme zkušenost skoro od jejích začátků, pominu-li období před Vánoci 2011, kdy hlavně na Slovensku Uloženka kolabovala, tak je zkušenost pouze pozitivní, Uloženka pružně reaguje na připomínky a problémy řeší okamžitě.
Horší zkušenost máme se zákazníky Uloženky, ve vidině levného doručení si Uloženku volí i zákazníci, kteří do do města kde je pobočka mají i 40 km, potom si to rozmyslí a nevyzvednuté zásilky se vrací zpět. T.j. když vidíme na objednávce např. vyzvednutí v Brně a adresa zákazníka Mikulov (pouze příklad), tak je více než 50% pravděpodobnost, že si zásilku nevyzvedne.
To ale není chyba Uloženky, jak jsem již psal jsme zákazníky Uloženky od podzimu 2010 a kromě posledního týdne před Vánoci 2011 jsme s jejími službami velice spokojeni.
Za Fajn Elektro s.r.o.
Jan Vorel
19. 2. 2012 18:04:24
https://webtrh.cz/diskuse/heureka-point#reply731908
zlutejbanan
verified
rating uzivatele
20. 2. 2012 01:01:07
Škoda, že zatím tyto výdejny nenabízí více služeb a možností. V současné době ulozenka.cz nabízí hodně málo výdejních míst, což je velký hendikep. Snad se vstupem Heureky se to vše změní, ale zároveň z toho mam i obavu, protože se dá očekávat nárůst zásilek a s tím bych asi očekával i zdražení služeb a zejména v Praze nutnost přesídlení do větších prostor pro skladování většího množství zásilek a bude třeba zcela jiný logistický systém přepravy a výdeje zásilek.
My jsme něco takového ale s větším komfortem chtěli nabízet již před rokem také, ale nakonec jsme to odložili, protože za tyto peníze co se ta služba nyní provozuje, musí být dle našich propočtů ztrátová a s větším množstvím poboček a hlavně zásilek značně narůstají další náklady, díky potřebě více automobilů, kde jen pohonné hmoty se vyšplhají denně na částku min 7000, k tomu přičíst amortizaci aut, náklady mzdu řidičů a náklady spojené s chodem výdejních míst, což si vůbec nedokážu představit kolik jim za poskytnutí výdejní služby v těch objektech mohou měsíčně platit, ale opět s růstem zásilek bude muset i provozovatel provozovny přijmout další lidi a to nebude už jen tak. nyní to mají výdejní místa většinou jen jako přivýdělek kdy tam provozují svou jinou činnost.
Docela mně to mrzí, protože by mně býval takovýto projekt bavilo zprovoznit do ostrého života, ale nevím z čeho jej dokázat financovat :)
20. 2. 2012 01:01:07
https://webtrh.cz/diskuse/heureka-point#reply731907
Roni
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
22. 2. 2012 15:45:47
Napsal zlutejbanan;761126
výdejních míst, což si vůbec nedokážu představit kolik jim za poskytnutí výdejní služby v těch objektech mohou měsíčně platit, ale opět s růstem zásilek bude muset i provozovatel provozovny přijmout další lidi a to nebude už jen tak. nyní to mají výdejní místa většinou jen jako přivýdělek kdy tam provozují svou jinou činnost.
to si nejspíš pletete se Zásilkovnou, Uloženka pokud vím má přímo své pobočky a své lidi... Nicméně u Zásilkovny mne to taky trošku odradilo, že totiž mají výdejní místa u někoho, kdo v daném místě také provozuje jinou činnost a vydávání-přijímání balíků si vzal jako přivýdělek... Docela se jim proto ty výdejní místa za rok mění, tak jsem si už představila, jak to několikrát ročně na svých e-shopech musím přepisovat...
22. 2. 2012 15:45:47
https://webtrh.cz/diskuse/heureka-point#reply731906
zlutejbanan
verified
rating uzivatele
22. 2. 2012 18:03:20
Máš právdu, skutečně tam mpíčí že mají výdejní místa kompletně ve své režii. O to víc mně je záhadou jak to dokáží ufinancovat :)
22. 2. 2012 18:03:20
https://webtrh.cz/diskuse/heureka-point#reply731905
Zásilkovna.cz
verified
rating uzivatele
28. 3. 2012 02:09:06
Napsal Táňa Svobodová;762376
to si nejspíš pletete se Zásilkovnou, Uloženka pokud vím má přímo své pobočky a své lidi... Nicméně u Zásilkovny mne to taky trošku odradilo, že totiž mají výdejní místa u někoho, kdo v daném místě také provozuje jinou činnost a vydávání-přijímání balíků si vzal jako přivýdělek... Docela se jim proto ty výdejní místa za rok mění, tak jsem si už představila, jak to několikrát ročně na svých e-shopech musím přepisovat...
Výdejní místa není nutné na e-shopech "přepisovat" - e-shopy využívají xml seznam poboček, vše je automatické.. Zásilkovna nabízí 4 výdejní místa ve své režii (tj. jak píšete, vlastní zaměstnanci a prostory, fungují jako hlavní depa). Další pobočky jsou na bázi frančízingu, tj. stejně jako např. O2, Sazka... pro vašeho klienta je důležité, aby si zásilku vyzvedl za rozumnou (rozumějme tedy levnou) cenu za dopravu a především, aby byl v místě svého bydliště. Jelikož je tedy úloženka pouze v Praze, Brně, HK a Ostravě, jak tedy oslovit zákazníky v Plzni, Rokycanech, Olomouci, Teplicích, ÚL.. prostě všude tam, kde je Zásilkovna a ne úloženka? Vaši zákazníci naopak uvítají, že si mohou odnést zásilku a zároveň vypít kafe nebo si odnést zákusek.. zeptejte se jich :-)
28. 3. 2012 02:09:06
https://webtrh.cz/diskuse/heureka-point#reply731904
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit