Zadejte hledaný výraz...

Heuréka a zbozi.cz – kategorie

Roman777
verified
rating uzivatele
10. 2. 2015 13:47:43
Zdravím,
Mám jen kontrolní dotaz. Je pro vás výhodnější být na těchto porovnávačích ve správné kategorii? Dali jsme si s tím práci, aby naše weby měli ve FEEDU kategorie pro zařazení, ale jakmile se tato změna projevila, úplně se z heureky a zbozi zastavili objednávky. A měli jsme jich od tam dost.
Setkal jste se s tím někdo?
Děkuji za každou odpověď
10. 2. 2015 13:47:43
https://webtrh.cz/diskuse/heureka-a-zbozi-cz-kategorie#reply1089976
Petr Soukup
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
10. 2. 2015 19:03:47
A co na to říká podpora Heuréky?
10. 2. 2015 19:03:47
https://webtrh.cz/diskuse/heureka-a-zbozi-cz-kategorie#reply1089975
Roman777
verified
rating uzivatele
11. 2. 2015 08:31:12
Na podpoře heureky napsali, že je vše v pořádku a že zařazení do správné kategorie doporučují.
Napsal Souki;1166869
A co na to říká podpora Heuréky?
11. 2. 2015 08:31:12
https://webtrh.cz/diskuse/heureka-a-zbozi-cz-kategorie#reply1089974
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
11. 2. 2015 23:54:36
Pokud nepatříte mezi nejlevnější, tak se to takto projevit může. Dokud nemáte produkty spárované, tak k Vám může nějaká ta ovečka zabloudit z fulltextu, ale jakmile produkty spárujete a lidé vidí co a za kolik nabízíte, tak samozřejmě nenakoupí. Protože na srovnávače se chodí dělat co? Bohužel srovnávat.
11. 2. 2015 23:54:36
https://webtrh.cz/diskuse/heureka-a-zbozi-cz-kategorie#reply1089973
pan Mergado
verified
rating uzivatele
12. 2. 2015 00:13:43
Na Zboží.cz je aktuálně CATEGORYTEXT pase. Nemá smysl jej řešit. Na inzerci má vliv minimální.
Na Heurece je kvalitní CATEGORYTEXT podmínkou spárování. Pokud máte vysokou spárovanost, mají na tom podíl kvalitní kategorie.
Důvod, proč by kategorie mohly objednávky omezit nevidím.
12. 2. 2015 00:13:43
https://webtrh.cz/diskuse/heureka-a-zbozi-cz-kategorie#reply1089972
Jak píše beraniste... pokud nejste konkurenceschopní cenou a službami (nemyslím tím být nutně nejlevnější), pak se to po spárování v kategoriích projeví velmi výrazně oproti fulltextu. Navíc podstatná část kategorií je tak plná eshopů, že od nějakého 6-tého místa jste vidět až po rozkliknutí (tlačítko "další nabídky obchodů")... i to má velký vliv.
Nahoru se dostanete kombinací dobré ceny, dobrého hodnocení a hlavně nastavení vyšší ceny za proklik.
12. 2. 2015 08:11:12
https://webtrh.cz/diskuse/heureka-a-zbozi-cz-kategorie#reply1089971
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit