Zadejte hledaný výraz...

Heuréka a nízká hodnocení, spokojených zákazníků

marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
5. 11. 2015 17:42:54
Hledal jsem nějaké info a na Heuréce mě zaujal velký počet hodnocení, kdy zákazníci jsou se zbožím veskrze spokojení, napíší pouze pozitivní body a stejně výrobku udělí 50-60-70%.
Nechápu to.
Sám Heuréku nepoužívám, ale ti kdo ano, zkoušeli jste se lidí ptát, proč vyjadřují spokojenost tak špatným hodnocením?
5. 11. 2015 17:42:54
https://webtrh.cz/diskuse/heureka-a-nizka-hodnoceni-spokojenych-zakazniku/#reply1151054
XXX376
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
5. 11. 2015 17:56:33
Na Aukru jsem to měl stejný.... nelze se zavděčit všem.... ale také záleží na prodejci...
5. 11. 2015 17:56:33
https://webtrh.cz/diskuse/heureka-a-nizka-hodnoceni-spokojenych-zakazniku/#reply1151053
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
5. 11. 2015 23:49:31
Mě některé obchody šikanují emaily, a některé dokonce volají a prosí, ať jim dám po nákupu kladné hodnocení. K tomuhle já se nikdy nesnížím a jako prodejce to dělat nebudu. Nechápu, jak se můžou takto ponižovat, a jak s tímto mohou otravovat klienty. Prostě beru jako fakt, že se ke mě vrací desetitisíce spokojených zákazníků a ti na Heurece nehodnotí, no a pak tam je ta část nespokojených a ti to tam napíší, i když jim pošlu hroudu zlata. Heureku nebiduji, neřeším, nesnáším.
5. 11. 2015 23:49:31
https://webtrh.cz/diskuse/heureka-a-nizka-hodnoceni-spokojenych-zakazniku/#reply1151052
grizly007
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
6. 11. 2015 00:19:56
Já teď kupoval něco prvně na OKAY a už mi přišlo 5 emailů abych jim dal hodnocení. Na žádný Heurece ani nejsem a nebudu se kvuli tomu na tý drbárně registrovat. I když jsem ke spamu tolerantní tak mě s tim začínaj ale už trochu srát :D
6. 11. 2015 00:19:56
https://webtrh.cz/diskuse/heureka-a-nizka-hodnoceni-spokojenych-zakazniku/#reply1151051
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
6. 11. 2015 05:27:28
Já spíš nechápu hodnocení typu "Zboží super, rychlé dodání, jsem moc spokojena" ...60%.
6. 11. 2015 05:27:28
https://webtrh.cz/diskuse/heureka-a-nizka-hodnoceni-spokojenych-zakazniku/#reply1151050
trx2010
verified
rating uzivatele
15. 11. 2015 17:10:58
Ptát sem se nezkoušel, samotného by mě otravovalo, kdyby mě obchod kvůli něčemu takovému kontaktoval. Spousta recenzí smysl nedává a je ztráta času se tím zabývat. Někdo má zboží 20 hodin po objednání už doma a dá ti špatné hodnocení za rychlost dodání. Jinému se dvacet minut věnuješ po telefonu a dá ti nízké hodnoceí za komunikaci. Jiný napíše jak je nadšený a dá celkově jednu hvězdičku, nebo nedoporučí. Část lidí jsou prostě pitomci a je lepší věnovat čas něčemu lepšímu.
15. 11. 2015 17:10:58
https://webtrh.cz/diskuse/heureka-a-nizka-hodnoceni-spokojenych-zakazniku/#reply1151049
FSP
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
15. 11. 2015 17:24:03
My sme raz dostali negatívne hodnotenie na Heureke, že sme ťažkopádny obchod a dlho nám trvá doručenie. Tak som začal sondovať, kde je problém, lebo sme nevedeli o žiadnej objednávke, ktorá by nám dlho stála nevybavená. Nakoniec sme zistili, že dotyčný stažovateľ mal zásielku už takmer týždeň uloženú na pošte a ani sa neunúval si ju vyzdvihnúť. Buď bol lenivý zdvihnúť riť a pozrieť sa do schránky či tam náhodou nemá žltý lístok z pošty alebo sa ten lístk "niekde stratil". Ale aj tak musel vedieť, že zásielka bola odoslaná, pretože po odoslaní na poštu posielame informačné emaily o vyexpedovaní. Heureke som vysvetlil daný problém a ich administrátor negatívne hodnotenie znegoval a recenziu zmazal. Následne bola zásielka do dvoch dní vyzdvihnutá z pošty. A to nehovorím o tom, že pánkovi, ktorý si vybral platbu vopred, trvalo celý týždeň pokým peniaze prišli na náš účet. Ešte v deň prijatia platby náš ťažkopádny obchod mu zásielku odoslal na poštu.
15. 11. 2015 17:24:03
https://webtrh.cz/diskuse/heureka-a-nizka-hodnoceni-spokojenych-zakazniku/#reply1151048
XXX376
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
15. 11. 2015 20:21:35
Napsal trx2010;1241160
Ptát sem se nezkoušel, samotného by mě otravovalo, kdyby mě obchod kvůli něčemu takovému kontaktoval. Spousta recenzí smysl nedává a je ztráta času se tím zabývat. Někdo má zboží 20 hodin po objednání už doma a dá ti špatné hodnocení za rychlost dodání. Jinému se dvacet minut věnuješ po telefonu a dá ti nízké hodnoceí za komunikaci. Jiný napíše jak je nadšený a dá celkově jednu hvězdičku, nebo nedoporučí. Část lidí jsou prostě pitomci a je lepší věnovat čas něčemu lepšímu.
Přesně,úplně mě mluvíš z duše,určité skupině zákazníků se prostě nezavděčíš... díky bohu těch ''pitomců'' není zas tolik :)
15. 11. 2015 20:21:35
https://webtrh.cz/diskuse/heureka-a-nizka-hodnoceni-spokojenych-zakazniku/#reply1151047
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit